SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als Serdar iets geleerd had, had de Ridder rood gekregen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:02 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Als Serdar iets geleerd had, blijkbaar niet, stond het nu 1-1.
Voetbal.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waar denk jij dat die V voor staat in KNVB?
Ja.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:04 schreef Cavaliers het volgende:
Ben ik de enige die een 1-1 voelt aankomen/
Denk het wel.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:04 schreef Cavaliers het volgende:
Die gevoelens heb ik ook,quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:04 schreef Cavaliers het volgende:
Volgens mij probeer jij niet eens of wel?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als Guus het leuk vindt, laat ik hem dat gewoon leuk vinden. Ik ben in een goede bui.
Utrecht valt nu zelf pas aan.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
Staan ze eindelijk voor en dan mag Utrecht steeds aanvallen
Nah, die tijd is voor PSV al voorbij.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:04 schreef Cavaliers het volgende:
neequote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:04 schreef Cavaliers het volgende:
Anders zou het jou überhaupt niet lukkenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Volgens mij probeer jij niet eens of wel?
Nee. De drang om een topic te openen is inmiddels verdwenen. Over twee weken word ik immers 16. Je moet je prioriteiten gaan stellen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Volgens mij probeer jij niet eens of wel?
Achter de wijven aan dus.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee. De drang om een topic te openen is inmiddels verdwenen. Over twee weken word ik immers 16. Je moet je prioriteiten gaan stellen.
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee. De drang om een topic te openen is inmiddels verdwenen. Over twee weken word ik immers 16. Je moet je prioriteiten gaan stellen.
Beginnen je balletjes eindelijk in te dalen?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mag je eindelijk drinkenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Net zoals Lukoki?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
Narsingh dolt heel Utrecht maar vergeet te bal goed af te geven.
Nog 2 jaar wachten dus.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:08 schreef Cavaliers het volgende:
Hé Stijn, gaan we bieren als je 16 wordt?
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:09 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Vitesse ontsnapt.
Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Depaygod met een klein missertje. Ook hij kan niet altijd even zuiver schieten.
Ja ze doen geen replayquote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Davy waar blijft Depay.gif?
Was al in de eerste helft he.
Die foto zeker niet gezien van zijn kampioenschap korfbal.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:10 schreef S0nic het volgende:
[..]
Hij ziet er vast wel uit als 18, party is on.
Met mijn computer.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:11 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Mag ik vragen hoe je die GIFjes maakt?
Björn wordt dementquote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:13 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Piazon moet aan de kant omdat hij zwarte sokken draagt en dan raakt de scheidsrechter in de war.
picsquote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Kijken naar een volgespoten ganzenbord is boeiender.
Ah, Piazon iig invalbeurtjequote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:13 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Piazon moet aan de kant omdat hij zwarte sokken draagt en dan raakt de scheidsrechter in de war.
Weet je wel wat overschat betekent?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:18 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Locadia, samen met Corona de meest overschatte speler van de Eredivisie.
Die Corona heeft toch amper gespeeld?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:18 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Locadia, samen met Corona de meest overschatte speler van de Eredivisie.
Ik zal het doorgeven aan Peter Bosz.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:20 schreef CaptainCookie het volgende:
Vervang Labyad maar door Qazaishvilli
Topquote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:21 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik zal het doorgeven aan Peter Bosz.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:21 schreef Cavaliers het volgende:
Wie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denken dat iemand beter is dan dat ie echt isquote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:19 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Weet je wel wat overschat betekent?
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:21 schreef Cavaliers het volgende:
De Kleine GeneraalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben jij Vitesse supporter?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:20 schreef CaptainCookie het volgende:
hypequote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:24 schreef Cavaliers het volgende:
Wat een voorzet overigens. Maarja, geen rendement he.
Je kan overdrijven.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
MVG v Webster is ondertussen bezig.
Nog boeiender dan NAC Vitesse
En nu naar Arnhemquote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Bijna 6 op rij gewonnen, nog even volhouden
Kijk mijn voorspellende gavequote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:20 schreef CaptainCookie het volgende:
Dan verliezen we die toch? Is geen schande. Ik ga er eigenlijk van uit dat PSV daar verliest, elk ander resultaat voelt dan een stuk beterquote:
Behalve als je met 2-1 verliest terwijl de schotkansen 0-30 warenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dan verliezen we die toch? Is geen schande. Ik ga er eigenlijk van uit dat PSV daar verliest, elk ander resultaat voelt dan een stuk beter
Dan is het volle bak kut ja.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Behalve als je met 2-1 verliest terwijl de schotkansen 0-30 waren
Hoe kunnen ze 2x scoren als ze 0 schoten hebben?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze scoren zonder te schietenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eigen goals van Schaars.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoe kunnen ze 2x scoren als ze 0 schoten hebben?
Eigen goalsquote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Denken dat Jetro weet welke kant ie op moet.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Denken Davy, je kan het.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja want dan heb je 2 eigen doelpunten gemaakt ook.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord, in de eigen Kuip, speelt park the bus. Triest.
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:31 schreef Cavaliers het volgende:
Feyenoord speelt altijd 4-1-3-2 op FMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord, in de eigen Kuip, speelt park the bus. Triest.
Park doet niet mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord, in de eigen Kuip, speelt park the bus. Triest.
Janmaat CVM? Wat is deze. De Vrij RB?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord, in de eigen Kuip, speelt park the bus. Triest.
Maar die CVM positieLijkt een beetje op het succesverhaal Daley Blind.
![]()
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als Utrecht nog gelijk maakt steek ik iemand op straat.
Cocu kon hij niet noemen, want die scoorde wel.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:34 schreef Cavaliers het volgende:
Depay doet denken aan Pelé in op het wereldkampioenschap van 1970. Dat zijn aardige complimenten van Leo.
Zonde dat het niet gebeurd is.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Mensen die dachten dat Utrecht zou scoren
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:35 schreef Amoeba het volgende:
Nu Vitesse nog even de boot in en dan is m'n dag nog beter.
Want: Vitesse
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:35 schreef Amoeba het volgende:
Nu Vitesse nog even de boot in en dan is m'n dag alsnog goed.
Want: Vitesse
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:36 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
[quote]Op zaterdag 8 maart 2014 22:36 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]![]()
Vitesse kampioen
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:36 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
[quote]Op zaterdag 8 maart 2014 22:36 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]![]()
En dan staat ie weer hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It Never Hurts To Help!
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:37 schreef -Willempie- het volgende:
PSV boven Feijenooit![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
De stem van Jan Wuytens ooit eens gehoord?quote:
Wat een baasquote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:37 schreef GGMM het volgende:
Piet Velthuizen zet zichzelf weer voor aap.
Gen idee. Wel die van Promesquote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:38 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
De stem van Jan Wuytens ooit eens gehoord?
Van Vitesse kun je thuis verliezenquote:
Differdange toch?quote:
Dit heeft niet eens iets met tijdrekken te maken, dit is gewoon debiel. Piet Velthuizen staat symbool voor elke Vitessesupporter.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:40 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Prachtige keeper met z'n showduiken en opzichtige tijdrekken.
Zo, wat een topaffiche om 12.30, wekkertje is al gezet.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen
12:30 RKC Waalwijk v ADO Den Haag
14:30 Go Ahead Eagles v FC Twente
14:30 FC Groningen v Feyenoord
16:30 Ajax v SC Cambuur
Feyenoord mist Janmaat
Benniequote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:41 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dit heeft niets eens iets met tijdrekken te maken, dit is gewoon debiel. Piet Velthuizen staat symbool voor elke Vitessesupporter.
Vertrouwen in Cambuur morgenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen
12:30 RKC Waalwijk v ADO Den Haag X
14:30 Go Ahead Eagles v FC Twente 2
14:30 FC Groningen v Feyenoord 2
16:30 Ajax v SC Cambuur X
Feyenoord mist Janmaat
Die komen ook allemaal uit Nijmegenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:41 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dit heeft niets eens iets met tijdrekken te maken, dit is gewoon debiel. Piet Velthuizen staat symbool voor elke Vitessesupporter.
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:41 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:41 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dit heeft niet eens iets met tijdrekken te maken, dit is gewoon debiel. Piet Velthuizen staat symbool voor elke Vitessesupporter.
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:42 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Zo, wat een topaffiche om 12.30, wekkertje is al gezet.
Je kan morgen ook altijd even buiten rondhangen, weertje is ook niets mis mee.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Ze dwingen je bijna om uit te gaan slapen, zeker als je bij die wedstrijd ook nog een keer het hoofd van Lambiek in de voorbeschouwing krijgt.
Was even over zn lekkere dochter heengegaan dan. Of had hem afgeleidt met een handtekening van Jenner.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:45 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die debiel wou mij aanvallen toen die mijn Heracles shawl zag. Politie hield hem tegen.
Ik verschuilde me maar achter de politie.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:47 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Was even over zn lekkere dochter heengegaan dan. Of had hem afgeleidt met een handtekening van Jenner.
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:46 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Die middelvinger van Ten Rouwelaar![]()
![]()
Meen je dit?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wel een Marokkaan, zal dus wel ergens in zijn carrière mislukken.
twitter:Mkrabby twitterde op zondag 09-03-2014 om 10:31:27Op naar Groningen waar #Feyenoord in een verrassende opstelling zal aantreden, met een versterkt middenveld en vermoedelijk zonder Boëtius. reageer retweet
Wtfquote:Op zondag 9 maart 2014 12:04 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:Mkrabby twitterde op zondag 09-03-2014 om 10:31:27Op naar Groningen waar #Feyenoord in een verrassende opstelling zal aantreden, met een versterkt middenveld en vermoedelijk zonder Boëtius. reageer retweet
Neequote:Op zondag 9 maart 2014 12:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kijk je voor het eerst naar een wedstrijd van RKC?
Jawel man, Clasiequote:Op zondag 9 maart 2014 12:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Feyenoord heeft dus geen enkele creativiteit in de basis vanmiddag.
Goossens start niet in de basis.quote:Op zondag 9 maart 2014 12:36 schreef Cavaliers het volgende:
Mulder; Van Beek, De Vrij, Martins Indi, Kongolo; Clasie, Vilhena, Goossens, Immers; Schaken, Te Vrede
Wat een triest elftal. Ik heb medelijden met de Feyenoordfans.
Ik eet nog niets.quote:Op zondag 9 maart 2014 12:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik eet croissants en broodjes filet americain met ui. Daarbij drink ik melk.
Wat de neuk is feyenoordpings.quote:Op zondag 9 maart 2014 12:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens Feyenoordpings niet.
http://www.feyenoordpings(...)ank-tegen-groningen/
Een website.quote:
Nee.quote:Op zondag 9 maart 2014 12:41 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Is dat ongeveer van hetzelfde niveau als 433?
Yogi ipv melk verder hetzelfdequote:Op zondag 9 maart 2014 12:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik eet croissants en broodjes filet americain met ui. Daarbij drink ik melk.
Godverquote:Op zondag 9 maart 2014 12:36 schreef Cavaliers het volgende:
Mulder; Van Beek, De Vrij, Martins Indi, Kongolo; Clasie, Vilhena, Goossens, Immers; Schaken, Te Vrede
Wat een triest elftal. Ik heb medelijden met de Feyenoordfans.
Boem koekoek. Staat nog in mijn FOK!-manager ook.quote:
Wat moest hij dan doen. Een Janmaat is gewoon ziek.quote:Op zondag 9 maart 2014 12:48 schreef Cavaliers het volgende:
Als bovenstaande opstelling klopt, kunnen we ook wel concluderen dat Koeman er helemaal geen zin meer heeft. Die benut zijn laatste maanden om de club aan een zo'n slecht mogelijke positie te helpen, het liefst met geen Europees-voetbal als eindresultaat. Koeman.
Misschien wil hij gewoon ontslagen worden en een flinke zak geld meekrijgen. Geef hem eens ongelijkquote:Op zondag 9 maart 2014 12:48 schreef Cavaliers het volgende:
Als bovenstaande opstelling klopt, kunnen we ook wel concluderen dat Koeman er helemaal geen zin meer heeft. Die benut zijn laatste maanden om de club aan een zo'n slecht mogelijke positie te helpen, het liefst met geen Europees-voetbal als eindresultaat. Koeman.
Ik heb Beugelsdijk in mijn verdediging. Slimme keus, denk je?quote:Op zondag 9 maart 2014 12:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Boem koekoek. Staat nog in mijn FOK!-manager ook.
Ik twijfelde zwaar om hem er in te zetten, maar liet mijn oog uiteindelijk toch vallen op Romeo Castelen. Hopelijk bewijst hij nog mijn ongelijk, of een zware middag dient zich aan.quote:Op zondag 9 maart 2014 12:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Boem koekoek. Staat nog in mijn FOK!-manager ook.
Twijfelachtig. Maakt weinig overtredingen, maar als hij ingrijpt is het meestal gele kaart waardig.quote:Op zondag 9 maart 2014 12:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb Beugelsdijk in mijn verdediging. Slimme keus, denk je?
Ik ben zo dom geweest om Lachman erin te zetten terwijl die een blessure heeftquote:Op zondag 9 maart 2014 12:49 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik twijfelde zwaar om hem er in te zetten, maar liet mijn oog uiteindelijk toch vallen op Romeo Castelen. Hopelijk bewijst hij nog mijn ongelijk, of een zware middag dient zich aan.
Waalwijk is een platteland dorpje, waren waarschijnlijk plaatselijke koeien xDquote:Op zondag 9 maart 2014 12:50 schreef Heeinz het volgende:
Hoorde ik nou serieus oerwoudgeluiden naar Sno?
Ze hebben vaker gescoord dan RKC in het juiste doel.quote:Op zondag 9 maart 2014 12:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Waarom staat ADO voor?Dat kutploegje moet per direct degraderen
Omdat Henk Fräser.quote:Op zondag 9 maart 2014 12:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Waarom staat ADO voor?Dat kutploegje moet per direct degraderen
quote:Op zondag 9 maart 2014 12:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk dat GAE direct gaat degraderen.
Jammer, na maanden van goed voetbal.
Terecht want Foeke Booyquote:Op zondag 9 maart 2014 12:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat zou ik Foeke Booy wel gunnen, eigenlijk. Die staat nog vaker te mekkeren dan R. Koeman.quote:Op zondag 9 maart 2014 12:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
RKC heeft nog een kutschema ook. Die moeten nog naar Breda, Kerkrade, Rotterdam en Leeuwarden, thuis ontvangen ze Ajax, Heerenveen en Zwolle.quote:Op zondag 9 maart 2014 12:51 schreef hafcfan het volgende:
Ado doet t de laatste weken goed. Rkc kunnen we wel afschrijven.
Of Rkc.quote:Op zondag 9 maart 2014 12:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Daar is zijn carriere op gebaseerd. Zijn eigen team afvallen om maar duidelijk te maken dat het niet aan hem ligt/lag.quote:Op zondag 9 maart 2014 12:52 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat zou ik Foeke Booy wel gunnen, eigenlijk. Die staat nog vaker te mekkeren dan R. Koeman.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |