SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als Serdar iets geleerd had, had de Ridder rood gekregen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:02 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Als Serdar iets geleerd had, blijkbaar niet, stond het nu 1-1.
Voetbal.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waar denk jij dat die V voor staat in KNVB?
Ja.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:04 schreef Cavaliers het volgende:
Ben ik de enige die een 1-1 voelt aankomen/
Denk het wel.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:04 schreef Cavaliers het volgende:
Die gevoelens heb ik ook,quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:04 schreef Cavaliers het volgende:
Volgens mij probeer jij niet eens of wel?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als Guus het leuk vindt, laat ik hem dat gewoon leuk vinden. Ik ben in een goede bui.
Utrecht valt nu zelf pas aan.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
Staan ze eindelijk voor en dan mag Utrecht steeds aanvallen
Nah, die tijd is voor PSV al voorbij.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:04 schreef Cavaliers het volgende:
neequote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:04 schreef Cavaliers het volgende:
Anders zou het jou überhaupt niet lukkenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Volgens mij probeer jij niet eens of wel?
Nee. De drang om een topic te openen is inmiddels verdwenen. Over twee weken word ik immers 16. Je moet je prioriteiten gaan stellen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Volgens mij probeer jij niet eens of wel?
Achter de wijven aan dus.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee. De drang om een topic te openen is inmiddels verdwenen. Over twee weken word ik immers 16. Je moet je prioriteiten gaan stellen.
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee. De drang om een topic te openen is inmiddels verdwenen. Over twee weken word ik immers 16. Je moet je prioriteiten gaan stellen.
Beginnen je balletjes eindelijk in te dalen?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mag je eindelijk drinkenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Net zoals Lukoki?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
Narsingh dolt heel Utrecht maar vergeet te bal goed af te geven.
Nog 2 jaar wachten dus.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:08 schreef Cavaliers het volgende:
Hé Stijn, gaan we bieren als je 16 wordt?
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:09 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Vitesse ontsnapt.
Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Depaygod met een klein missertje. Ook hij kan niet altijd even zuiver schieten.
Ja ze doen geen replayquote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Davy waar blijft Depay.gif?
Was al in de eerste helft he.
Die foto zeker niet gezien van zijn kampioenschap korfbal.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:10 schreef S0nic het volgende:
[..]
Hij ziet er vast wel uit als 18, party is on.
Met mijn computer.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:11 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Mag ik vragen hoe je die GIFjes maakt?
Björn wordt dementquote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:13 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Piazon moet aan de kant omdat hij zwarte sokken draagt en dan raakt de scheidsrechter in de war.
picsquote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Kijken naar een volgespoten ganzenbord is boeiender.
Ah, Piazon iig invalbeurtjequote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:13 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Piazon moet aan de kant omdat hij zwarte sokken draagt en dan raakt de scheidsrechter in de war.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |