FOK!quote:Op zondag 9 maart 2014 13:05 schreef Cavaliers het volgende:
Als Willem II de eredivisie haalt, moeten ze Arjan Swinkels terughalen.
De grote 2 of PSV?quote:Op zondag 9 maart 2014 13:04 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ach, bij Vitesse is het stadion niet eens gevuld als de grote 2 of PSV langskomen...
Ik zou Helmond Sport wel een keer ERE willen zien spelenquote:Op zondag 9 maart 2014 13:06 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik hoop nog steeds dat FC Emmen een keer promoveert naar de eredivsie, maar dit zal wel altijd een droom blijven
Inb4: FC Emmen
Alsjeblieft niet, Daar komt geen mens op af. Laten we daarom blij zijn dat Dordrecht niet promoveert.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik zou Helmond Sport wel een keer ERE willen zien spelen
Feyenoord supporter hequote:
Vind het wel een beetje vreemd. Ajax > PSV > Feyenoord, puur op basis van prijzen.quote:
Subjectief oordeelquote:Op zondag 9 maart 2014 13:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vind het wel een beetje vreemd. Ajax > PSV > Feyenoord, puur op basis van prijzen.
Oké, ik heb een TR gemaakt over m'n eigen TT.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:09 schreef Littlerabbit het volgende:
Walgelijke TT en dat voor een voormalig VBL-mod. Ik kook van woede momenteel
Doe mij Sparta, Volendam en Graafschap maarquote:Op zondag 9 maart 2014 13:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alleen Sparta en MVV mogen voor mij de eredivisie in. En heel misschien De Graafschap.
Je houdt van incest?quote:Op zondag 9 maart 2014 13:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Doe mij Sparta, Volendam en Graafschap maar
Ik ben trots op je. Je fout durven toegeven kan niet makkelijk zijn geweestquote:Op zondag 9 maart 2014 13:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Oké, ik heb een TR gemaakt over m'n eigen TT.
Het vergde wat moed en kunde, ja.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben trots op je. Je fout durven toegeven kan niet makkelijk zijn geweest
Wincest.quote:
Die gun ik wel een mooie thuisoverwinning vandaag.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze juichen Groningen alvast toe.
Wist jij dat Koen Verweij ook zeer goed kan voetballen? Misschien kan ADO hem aantrekken.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat is zowel Ado als RKC aan het kloten zeg
Als je dit ziet dan kunnen ze net zo goed allebei degraderen, dit heeft weinig meer met voetbal te maken.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat is zowel Ado als RKC aan het kloten zeg
Ik wel. De reputatie en de werkelijke situatie van een club komt niet altijd overeen hoorquote:
Wat is er mis met Excelsior?quote:Op zondag 9 maart 2014 13:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat doet Excelsior op plek 3?
Mogen het van mij ook wel een keer proberen. Die hebben al zo vaak pech gehad in de nacompetitie.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik zou Helmond Sport wel een keer ERE willen zien spelen
quote:Op zondag 9 maart 2014 13:15 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ado en rkc zijn is toch wel een beetje de aids van de eredivsie![]()
Omdat ze wel gewend zijn aan hun eigen fysieke spel, denk ik.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Waarom spelen zoveel kerels zonder scheenbeschermers?
En dan is NEC nog slechter knap maar waar.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als je dit ziet dan kunnen ze net zo goed allebei degraderen, dit heeft weinig meer met voetbal te maken.
Ze spelen met hele kleine denk ik, die zijn wel verplicht. Ze vinden het gewoon niet lekker zitten.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dan mogen ze het veld geeneens betreden, dus het lijkt mij sterkquote:Op zondag 9 maart 2014 13:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |