Die gun ik wel een mooie thuisoverwinning vandaag.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze juichen Groningen alvast toe.
Wist jij dat Koen Verweij ook zeer goed kan voetballen? Misschien kan ADO hem aantrekken.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat is zowel Ado als RKC aan het kloten zeg
Als je dit ziet dan kunnen ze net zo goed allebei degraderen, dit heeft weinig meer met voetbal te maken.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat is zowel Ado als RKC aan het kloten zeg
Ik wel. De reputatie en de werkelijke situatie van een club komt niet altijd overeen hoorquote:
Wat is er mis met Excelsior?quote:Op zondag 9 maart 2014 13:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat doet Excelsior op plek 3?
Mogen het van mij ook wel een keer proberen. Die hebben al zo vaak pech gehad in de nacompetitie.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik zou Helmond Sport wel een keer ERE willen zien spelen
quote:Op zondag 9 maart 2014 13:15 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ado en rkc zijn is toch wel een beetje de aids van de eredivsie![]()
Omdat ze wel gewend zijn aan hun eigen fysieke spel, denk ik.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Waarom spelen zoveel kerels zonder scheenbeschermers?
En dan is NEC nog slechter knap maar waar.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als je dit ziet dan kunnen ze net zo goed allebei degraderen, dit heeft weinig meer met voetbal te maken.
Ze spelen met hele kleine denk ik, die zijn wel verplicht. Ze vinden het gewoon niet lekker zitten.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dan mogen ze het veld geeneens betreden, dus het lijkt mij sterkquote:Op zondag 9 maart 2014 13:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat niet?quote:
Lekker fietscombietje naar Helmondquote:[..]
Mogen het van mij ook wel een keer proberen. Die hebben al zo vaak pech gehad in de nacompetitie.
Het liefste heb ik Sparta, MVV en natuurlijk De Graafschap
Scheenbeschermers kunnen die paupers niet betalen.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
In de randstad zijn er ook steden met meer inwoners. Sommige mensen rijden zelfs al in auto's hier.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
ADO speelt tegen RKC maar half Den Haag zit in Turijn
Prioriteiten, enzquote:Op zondag 9 maart 2014 13:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
ADO speelt tegen RKC maar half Den Haag zit in Turijn
Wat een interessante opstelling.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Mulder; Van Beek, De Vrij, Mathijsen, Martins Indi; Kongolo, Clasie, Immers, Vilhena; Te Vrede, Schaken
Halloquote:
Interessant, vertel me meer.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:21 schreef Heeinz het volgende:
BREAKING BAD![]()
![]()
God wat zou ik die gruwelijke serie graag willen vergeten zodat ik het opnieuw kan kijken.
Hoi Grifte. Door de falende FOK! Heerenveen-watcher heb ik ook Ziyech eruit gegooid.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:23 schreef Grifte het volgende:
Ha Littlerabbit, Castelen scoort. Het verdriet om het niet opstellen van Alberg is zojuist verdwenen.
0-5quote:Op zondag 9 maart 2014 13:23 schreef Cavaliers het volgende:
[ afbeelding ]
In welke stand is deze wedstrijd geëindigd?
1-2.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:23 schreef Cavaliers het volgende:
[ afbeelding ]
Was dit Rens?quote:Op zondag 9 maart 2014 13:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi Grifte. Door de falende FOK! Heerenveen-watcher heb ik ook Ziyech eruit gegooid.
Lambiek speelde 14 seizoenen in de Eredivisie.
1-2quote:Op zondag 9 maart 2014 13:23 schreef Cavaliers het volgende:
[ afbeelding ]
1-het boeit me geen reet.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:23 schreef Cavaliers het volgende:
[ afbeelding ]
Dan wint Groningenquote:Op zondag 9 maart 2014 13:24 schreef Ajacied422 het volgende:
FC Groningen: Bizot; Hateboer, Botteghin, Kappelhof, Burnet; Lindgren, Chery, Hiariej; Van der Velden, Zeefuik, Kostic
Van der Velden is terug.
Ik heb inderdaad ook door hem Ziyech eruit gehaald, en dus door Castelen vervangen.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi Grifte. Door de falende FOK! Heerenveen-watcher heb ik ook Ziyech eruit gegooid.
Lambiek speelde 14 seizoenen in de Eredivisie.
1-0quote:Op zondag 9 maart 2014 13:23 schreef Cavaliers het volgende:
[ afbeelding ]
Sow...quote:Op zondag 9 maart 2014 13:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In de randstad zijn er ook steden met meer inwoners. Sommige mensen rijden zelfs al in auto's hier.
Koeman is een laffe hont.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:26 schreef Cavaliers het volgende:
Feyenoord speelt 5-3-2, waarbij in balbezit Kongolo dooschuift naar middenveld, zo meldt @jandirkstouten
Wut.
Het is natuurlijk een satellietclub maar ze spelen best leuk voetbal. Ze hebben het een paar jaar geleden al in de eredivisie geprobeerd, dus ik geef nu wel de voorkeur aan andere clubs, dat wel.quote:
Ik zie Koeman ook eerder weer in Spanje aan de slag gaan.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:30 schreef Cavaliers het volgende:
Hé, dat is die nobuddy die geen Engels spreekt.
Lambiek z'n twee koppen glimmen als nooit tevoren!quote:Op zondag 9 maart 2014 13:31 schreef Cavaliers het volgende:
SUPERWERELDMEGAUBERTALENT CORONA IN DE BASIS
Heeft Ron de Rijk gister al een wedstrijd gekregen? Ik ben bang dat hij Ajax doetquote:Op zondag 9 maart 2014 13:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Cavaliers, dit is je kans om Leo Driessen weg te krijgen.
En dan maar zeggen dat Feyenoord geen plan B heeftquote:Op zondag 9 maart 2014 13:32 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Martins Indi LM en Van Beek RM
Hij zat bij NAC v Vitesse.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heeft Ron de Rijk gister al een wedstrijd gekregen? Ik ben bang dat hij Ajax doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |