Die opstelling gisteren ookquote:Op zondag 9 maart 2014 12:59 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik vind NEC echt drie keer niks. Vroeger ging het nog wel, met Wisgerhof en Pothuizen, maar nu bestaat die ploeg louter uit onduidelijke buitenlanders. Dan heb ik daar instinctief al direct een hekel aan.
Koolwijk is best een baasje trouwens.quote:Op zondag 9 maart 2014 12:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die opstelling gisteren ook2 Nederlanders volgens mij?
Zijn er wel eens wedstrijden geweest waarbij er 0 Nederlanders begonnen in de basis van een club?quote:Op zondag 9 maart 2014 12:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die opstelling gisteren ook2 Nederlanders volgens mij?
Mwha, in de basis stonden bij Vitesse gisteren 8 Nederlanders.quote:Op zondag 9 maart 2014 12:59 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik vind NEC echt drie keer niks. Vroeger ging het nog wel, met Wisgerhof en Pothuizen, maar nu bestaat die ploeg louter uit onduidelijke buitenlanders. Dan heb ik daar instinctief al direct een hekel aan. Zo dus ook Vitesse, waar we binnen een paar jaar toch vanaf zijn als die Rus de stekker eruit trekt.
Om er vervolgens in het seizoen 15/16 weer naar te degraderenquote:Op zondag 9 maart 2014 13:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Willem II wordt weer kampioen in de Juup zoals het er naar uitziet.
quote:Op zondag 9 maart 2014 13:02 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Mwha, in de basis stonden bij Vitesse gisteren 8 Nederlanders.
Of in 14/15 al. Nietszeggend kutploegje is het.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Om er vervolgens in het seizoen 15/16 weer naar te degraderen
Met vies bioscooppubliek. Als het een normale wedstrijd is, is er maar 30% gevuld, komt Ajax of Feyenoord zit het hele stadion volquote:Op zondag 9 maart 2014 13:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Of in 14/15 al. Nietszeggend kutploegje is het.
Maak potje. Deze pot is ook saai.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:03 schreef Heeinz het volgende:
Het is alweer een tijdje geleden dat ik Curve Fever heb gedaan.
Mja, dat is wel bij meer ploegen hoor.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met vies bioscooppubliek. Als het een normale wedstrijd is, is er maar 30% gevuld, komt Ajax of Feyenoord zit het hele stadion vol
Meestal houden ze het toch wel 1 seizoen vol?quote:Op zondag 9 maart 2014 13:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Of in 14/15 al. Nietszeggend kutploegje is het.
Ze hebben wel een trouwe supporters groep voor zo'n kleine club.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met vies bioscooppubliek. Als het een normale wedstrijd is, is er maar 30% gevuld, komt Ajax of Feyenoord zit het hele stadion vol
RKC is niet eredivisiewaardig, Roda en NEC in potentie wel.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:00 schreef Ajacied422 het volgende:
NEC heeft geen identiteit meer
Roda JC heeft een zeer duidelijke maar erg storende identiteit
RKC dwingt nog een beetje sympathie af met haar marktplaatselftal
Ach, bij Vitesse is het stadion niet eens gevuld als de grote 2 of PSV langskomen...quote:Op zondag 9 maart 2014 13:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mja, dat is wel bij meer ploegen hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |