Waar is Pelle?quote:Op zondag 9 maart 2014 13:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Mulder; Van Beek, De Vrij, Mathijsen, Martins Indi; Kongolo, Clasie, Immers, Vilhena; Te Vrede, Schaken
Had 'ie al 3 maanden geleden mogen doen.quote:
Ik durf te stellen dat de maker van dit GIFje zich naderhand afvroeg waarom hij hier in vredesnaam tijd in had gestoken.quote:
Prima, vanaf nu zijn we vijanden.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik durf te stellen dat de maker van dit GIFje zich naderhand afvroeg waarom hij hier in vredesnaam tijd in had gestoken.
Ik vond hem idd matig, maar omdat Caland hem wel leuk vond dacht ik even dat ik een meesterwerk had gemaakt.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh. Al kan je dan wel gelijk mijn vraagstuk beantwoorden.
Heb jij medelijden met Callie?quote:Op zondag 9 maart 2014 13:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vond hem idd matig, maar omdat Caland hem wel leuk vond dacht ik even dat ik een meesterwerk had gemaakt.
*alquote:Op zondag 9 maart 2014 13:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, als staat dat volledig los van dit hele gebeuren.
Medelijden is een teken dat het wel erg triest gesteld is met Feyenoord.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, als staat dat volledig los van dit hele gebeuren.
In dat geval herzie ik mijn mening ook. Caland zijn visie/mening is wet.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vond hem idd matig, maar omdat Caland hem wel leuk vond dacht ik even dat ik een meesterwerk had gemaakt.
Ach ja... Van Duinen gaat ook wel weer heel gewilligquote:
Klopt, maar wel degelijk een overtreding.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ach ja... Van Duinen gaat ook wel weer heel gewillig
twitter:johnvanzweden twitterde op zondag 09-03-2014 om 13:58:29Ik ga toch wat over scheidsrechters zeggen. #nijhuis je bent een schande !!! reageer retweet
Dat niet per se, maar geef toe dat een lachende Caland zeldzaam is.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:59 schreef Littlerabbit het volgende:
In dat geval herzie ik mijn mening ook. Caland zijn visie/mening is wet.
Caland lacht zelfs niet als hij jarig is.quote:Op zondag 9 maart 2014 14:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat niet per se, maar geef toe dat een lachende Caland zeldzaam is.
Misschien kunnen we de volgende twitteraar in de discussie betrekkenquote:Op zondag 9 maart 2014 13:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh. Al kan je dan wel gelijk mijn vraagstuk beantwoorden.
twitter:
Het zou me verbazen als je hiermee geen trending topic wordt.quote:Op zondag 9 maart 2014 14:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kunnen we de volgende twitteraar in de discussie betrekkentwitter:
Simwasse heeft het ook al geretweet dus het kan niet uitblijven.quote:Op zondag 9 maart 2014 14:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het zou me verbazen als je hiermee geen trending topic wordt.
#komsprintendanquote:Op zondag 9 maart 2014 14:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het zou me verbazen als je hiermee geen trending topic wordt.
al mn geld op groningenquote:Op zondag 9 maart 2014 14:09 schreef AFCNiels het volgende:
De angst zit diep bij Feyenoord
[ afbeelding ]
quote:
niet naar grunnings genôt kijkenquote:Op zondag 9 maart 2014 14:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nog even en dan eindelijk FC Twente
vierde plek verdedigenquote:Op zondag 9 maart 2014 14:09 schreef AFCNiels het volgende:
De angst zit diep bij Feyenoord
[ afbeelding ]
Want jij zou een andere pot kijken als je eigen cluppie speelt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En toch moet RKC winnenquote:
Dat doe ik graag.quote:Op zondag 9 maart 2014 14:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Want jij zou een andere pot kijken als je eigen cluppie speelt.
Stijn wel, hij is een Feyenoorder die er nog niet voor uit durft te komenquote:Op zondag 9 maart 2014 14:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Want jij zou een andere pot kijken als je eigen cluppie speelt.
Deze heb ik voor het eerst dit jaar gehoord.quote:Op zondag 9 maart 2014 14:17 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Stijn wel, hij is een Feyenoorder die er nog niet voor uit durft te komen
Helaas is mijn humor hier recht evenredig aan de kwaliteit van het voetbalspel, zoals je hoort te weten...quote:Op zondag 9 maart 2014 14:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Deze heb ik voor het eerst dit jaar gehoord.
Dit is een teken dat je grappen te oud zijn.
Gelijkspelletje.quote:Op zondag 9 maart 2014 14:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nog even en dan eindelijk FC Twente
quote:Op zondag 9 maart 2014 14:16 schreef Cavaliers het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nah, Tadic vanaf de flank en Promessi op 10. Dat gaat wel lukkenquote:
Ze hadden van mij wel na 1 helft mogen affluiten.quote:
Bijzonder knapquote:Op zondag 9 maart 2014 14:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind het voornamelijk bijzonder dat er maar 2 doelpunten zijn gevallen.
Twente of Feyenoord?quote:Op zondag 9 maart 2014 14:27 schreef Gramulanion het volgende:
Iedereen bij Fox zegt dat het een gelijkspel wordt.
Of Evert ten Napelquote:Op zondag 9 maart 2014 14:28 schreef Cavaliers het volgende:
Leo Oldenburger bij RKC-ADO... Michiel Teeling bij Groningen-Feijenoord... Mark van Rijswijk bij Go Ahead-FC Twente...
Leo Driessen of Theo Reitsma bij Ajax-SCC.
quote:
Reitsma was gisteren bij AZ al.quote:Op zondag 9 maart 2014 14:28 schreef Cavaliers het volgende:
Leo Oldenburger bij RKC-ADO... Michiel Teeling bij Groningen-Feijenoord... Mark van Rijswijk bij Go Ahead-FC Twente...
Dank je, ik hoopte op Evert, misschien doet hij Ajax, Reitsma heb ik gisteren al gehoord bij AZ.quote:Op zondag 9 maart 2014 14:28 schreef Cavaliers het volgende:
quote:Op zondag 9 maart 2014 14:28 schreef Gramulanion het volgende:
Bij Groningen - Feyenoord denk ik aan dit fragment:
Ze doen toch geen 2 wedstrijden per weekend.quote:Op zondag 9 maart 2014 14:29 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ja, en Leo Driessen was gisteren al bij PSV. Punt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |