Veel te koud denk ikquote:Op zondag 9 maart 2014 13:33 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Was het qua temperatuur een beetje te doen?
Ik stond bij je mama in het startvak!quote:
Daar vind je uiteindelijk vast de rest ook wel weer terug.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:38 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik stond bij je mama in het startvak!
En wat is het godsgloeiende warm. Op gevoel mezelf de eerste kilometers stukgelopen, zoals voorspeld. Bruto 49 nogwat, dus zo heel erg stuk was ik nu ook weer niet. Nu iedereen kwijt,dus op naar bier!
Wat toevalligquote:Op zondag 9 maart 2014 13:38 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
En wat is het godsgloeiende warm. Op gevoel mezelf de eerste kilometers stukgelopen, zoals voorspeld. Bruto 49 nogwat, dus zo heel erg stuk was ik nu ook weer niet. Nu iedereen kwijt,dus op naar bier!
Dan zou je toch audiofeedback van endomondo kunnen aanzetten. Hoor je elke km hoe en wat.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:43 schreef Sarasi het volgende:
Top, GotC!
Even sidenote: is zo'n horloge nu echt handig? Ik zou graag onderweg zien hoe hard ik loop, want ik heb daar niet echt een feeling voor en ga vaak veel te hard van stapel... Het laatste interval is voor mij ook altijd het gemakkelijkste interval.Maar ik vind zo'n horloge toch nog best wel duur en ik heb dan ook geen idee welke ik zou moeten kopen eigenlijk.
Ik gebruik nu wel Endomondo maar mijn foon zit aan mijn bovenarm gestrapt en no way dat ik ook maar iets kan aflezen op dat 'ik ben nog net wel een smartphone!' ding.
Er was iig weer geen speld tussen te krijgenquote:Op zondag 9 maart 2014 13:48 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Wat toevalligen arme jij, want ze was vast weer loeizenuwachtig
Goed gedaan zeg, nette tijd
Als je je nog fris voelt ben je niet diep genoeg gegaanquote:Op zondag 9 maart 2014 13:38 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
En wat is het godsgloeiende warm. Op gevoel mezelf de eerste kilometers stukgelopen, zoals voorspeld. Bruto 49 nogwat, dus zo heel erg stuk was ik nu ook weer niet.
Gelukkig was diep gaan mn doel ook nietquote:Op zondag 9 maart 2014 14:01 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Als je je nog fris voelt ben je niet diep genoeg gegaan
De 5km loopt alleen in de binnenstad, dus waaarm!quote:Op zondag 9 maart 2014 13:33 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Was het qua temperatuur een beetje te doen?
Is dat niet alleen voor Pro users? En ik wil het liefste gewoon real time snelheid zien, dan kan ik het wat beter in de gaten houden. Of krijg ik dat ook niet met een horloge?quote:Op zondag 9 maart 2014 13:53 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dan zou je toch audiofeedback van endomondo kunnen aanzetten. Hoor je elke km hoe en wat.
Neen. maar dat is niet real time. Elke km een gemiddelde.quote:Op zondag 9 maart 2014 14:24 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Is dat niet alleen voor Pro users? En ik wil het liefste gewoon real time snelheid zien, dan kan ik het wat beter in de gaten houden. Of krijg ik dat ook niet met een horloge?
Nice!quote:Op zondag 9 maart 2014 13:15 schreef GotC het volgende:
36:59! Zonder te wandelen, heel relaxed gelopen dus dik tevreden
31 seconden sneller dan de 5km vorige week.
Het was warm en gezellig!
Helaas Hatsaflats niet meer gevonden.
/verslag
Top, dankje.quote:Op zondag 9 maart 2014 14:39 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Neen. maar dat is niet real time. Elke km een gemiddelde.
Realtime kan met een horloge. Alleen dat kan wel wat fluctueren. Veel info vind je op dcrainmaker.com geloof ik.
We blijven hollanders hequote:Op zondag 9 maart 2014 13:15 schreef Swetsenegger het volgende:
Tof, even de nieuwe energie boost van Adidas passen, krijg je een functioneel shirt gratis
Zeker!quote:Op zondag 9 maart 2014 14:08 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik vind 49 bruto een prima tijd als je niet diep gegaan bent
quote:Op zondag 9 maart 2014 13:59 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Er was iig weer geen speld tussen te krijgenmaar wel leuk hoor! Je moeder is top!
Dat is ook een slecht verhaalquote:Op zondag 9 maart 2014 14:18 schreef GotC het volgende:
Hats, mooie tijd joh! 49 min
Ik ben iedereen kwijtNja, dan maar paar honderd meter na de start staan om de start vd HM te kijken
*hint hint*
1 vd vrouwelijke toplopers (denk ik?) ligt paar honderd meter na de start op de grond en wordt nu afgevoerd. En de wedstrijd is nog niet eens begonnen. Hmm..
quote:Op zondag 9 maart 2014 16:36 schreef hatsaflats het volgende:
Netto 48:45, maar ik heb dan ook wel iets sneller gelopen dan ik van plan was voor een snelle training. En ik sta op de eerste pagina van de uitslagen van de vrouwen
Zeer netjes!quote:Op zondag 9 maart 2014 16:36 schreef hatsaflats het volgende:
Netto 48:45, maar ik heb dan ook wel iets sneller gelopen dan ik van plan was voor een snelle training. En ik sta op de eerste pagina van de uitslagen van de vrouwen
Netjes hoor!quote:Op zondag 9 maart 2014 16:36 schreef hatsaflats het volgende:
Net als die laatste mevrouw en later de laatste meneer die ze lieten zien. Beiden naar mijn idee al veel te moe om de wedstrijd ooit nog uit te lopen maar tóch doorgaan. Ik snap het aan de ene kant wel maar aan de andere kant moet je op zo'n moment ook gewoon wijzer zijn en uit de wedstrijd stappen voor je onderuit gaat.quote:Op zondag 9 maart 2014 16:40 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Zeer netjes!
Ik zit toch even de uitzending van TV West te kijken, en ik verbaas me over de hoeveelheid mensen die worden afgevoerd op brancards, in rolstoelen, mensen die EHBO nodig hebben, en de verslaggever heeft het ook over het grote aantal telefoontjes naar 112… Als recreant ga je toch niet dusdanig tot het gaatje dat je onderuit gaat? Als je merkt dat t niet gaat, ga je toch even wandelen? Ik kan daar echt niet bij hoor…
Precies. Ik snap dat ook wel hoor, absoluut. Maar nee, zo zou ik toch niet willen finishen…quote:Op zondag 9 maart 2014 16:43 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Net als die laatste mevrouw en later de laatste meneer die ze lieten zien. Beiden naar mijn idee al veel te moe om de wedstrijd ooit nog uit te lopen maar tóch doorgaan. Ik snap het aan de ene kant wel maar aan de andere kant moet je op zo'n moment ook gewoon wijzer zijn en uit de wedstrijd stappen voor je onderuit gaat.
Ik ook niet, dan is mijn gezondheid toch echt belangrijker.quote:Op zondag 9 maart 2014 16:45 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Precies. Ik snap dat ook wel hoor, absoluut. Maar nee, zo zou ik toch niet willen finishen…
Hahaha, die naam op dat startnummer net: YURRI
Maar je hebt het wel gedaan, ondanks de warmte en de drukte.quote:Op zondag 9 maart 2014 16:46 schreef spiritusbus het volgende:
Lopen is vaak leuk, vandaag was het een hel.
Verslag volgt later.
Vind ik ook. Laatste worden is tot daar aan toe. Liever niet, maar als het dan toch moet, dan toch liever niet terminaal.quote:Op zondag 9 maart 2014 16:49 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Ik ook niet, dan is mijn gezondheid toch echt belangrijker.
En vorig jaar nog zijn been gebroken hè! Echt diep respect!quote:Op zondag 9 maart 2014 16:51 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Vind ik ook. Laatste worden is tot daar aan toe. Liever niet, maar als het dan toch moet, dan toch liever niet terminaal.
Doe maar een beetje zoals Jan van 71 netDat zag er nog een stuk frisser uit!
Die verslaggeefster is wel een beetje een doos hoor, ze blijft het maar een Marathon noemenquote:Op zondag 9 maart 2014 16:52 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
En vorig jaar nog zijn been gebroken hè! Echt diep respect!
De man dan net, meiden wie gaat de laatste loper worden WTF dat wil je toch helemaal niet horen als je aan het lopen bent!quote:Op zondag 9 maart 2014 16:56 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Die verslaggeefster is wel een beetje een doos hoor, ze blijft het maar een Marathon noemen
En dan lopen ze voor de bezemwagen, vind ie het gek dat ze niet stoppen om te pratenquote:Op zondag 9 maart 2014 16:58 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
De man dan net, meiden wie gaat de laatste loper worden WTF dat wil je toch helemaal niet horen als je aan het lopen bent!
loop jij nog maar een jaar dan? Zo respect voor je groei!quote:Op zondag 9 maart 2014 12:53 schreef Daywalk3r het volgende:
Mijn verslag van de sallandtrail.
Zaterdag mijn wekker gezet op 7 uur zodat ik voldoende tijd had om rustig wakker te worden, te douchen en te ontbijten enzo. 5 minuten voor de wekker werd ik wakker (spanning). Naar de wc geweest, gedoucht, american pancakes gekocht en opgegeten, naar de wc geweest enz enz.. je kent 't wel. Op een gegeven moment kreeg ik een appje van Jeroen "The Flash" Vink of ik er al was. Maarja 10 minuutjes fietsen dus ik had geen haast.
Nou op een gegeven moment samen met mijn fan (moeder) erheen, startnummer opgehaald en toen kwam ik BUjorn tegen. De rest was er ook al zei die en die kwam ik vlak erna ook tegen. Beetje gekeuveld en allen richting start. The Flash succes gewenst en hop start. Klein stukje met Bjorn gelopen en die ging voor zichzelf op pad. Mo, Wo en ik zijn samen op pad gegaan. Lekker lopen, kijken, praten, pauzeren. Na 20km had Wolve het zwaar en is Mo bij hem gebleven en ben ik rustig van ze weggelopen. Na 23km kreeg ik weer wat last van die pees waarvoor ik pas ook eens bij de fysio ben geweest en liep al tierend en vloekend even te balen dat ik dat weer voelde en was bang dat ik de laatste 2 km nog moest gaan lopen ook, maar gelukkig trok dat gevoel weer weg en kon ik nog lekker iets aanzetten tot de finish.
Toen ik eenmaal over de finish was lagen Bjorn en The Flash al lekker in het gras te chillen en ben ik er ook bij gaan zitten. Altijd nadat ik gefinisht ben dan moet ik alles nog even verwerken en krijg ik niet alles mee. Bjorn zat al van "vraag eens hoe het Jeroen ging, vraag dan". Waardoor ik met een blije kop niet anders kon concluderen dat The Flash eerste was geworden, en dat was ie!![]()
Mijn moeder en 2 vrienden kwamen er ook aan en we hebben zo met z'n allen een beetje lopen praten en mensen zien finishen. Kortom, een hele gezellig dag. Ook voor mij mijn verste afstand! Terug kijkend had het harder gekund maar het was gezellig met Mo en Wo en omdat ik geen idee had hoe het verder zou lopen ben ik blij dat ik mezelf niet heb opgeblazen en dat ik nog over had op 't eind.
Volgend jaar zeker weer. Stiekem zou de 50 me dan heel tof lijken, maar als alles dit jaar lekker gaat dan wil ik in Enschede mijn eerste marathon lopen (maand later), omdat daar vorig jaar mijn "carrière" is begonnen.
Strike-a-pose! (ja ik had zijwind)
[ afbeelding ]
Terechtquote:Op zondag 9 maart 2014 17:02 schreef Nanook24 het volgende:
Zouden ze meelezen hier op Fok! Nu corrigeerde die muts zich ineens en zei ze halve marathon.
Jaaaquote:
Als je 71 bent en net je been hebt gebroken mag datquote:Op zondag 9 maart 2014 17:22 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Jaaa
Mijn dochter riep: Mama die meneer loopt scheef.
Top Swets!quote:Op zondag 9 maart 2014 17:23 schreef Swetsenegger het volgende:
Zo, sub 2 uur HM. 1:57:31 mooi vlak gelopen, ondanks de hitte. Want man man man wat was het warm. En druk. Ik was continue mensen aan het ontwijken om m'n tempo vast te kunnen houden.
Ik startte om 11:30 iddquote:Op zondag 9 maart 2014 10:39 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Lekker lopen! Das het belangrijkste!
Dan start jij over een uurtje toch?
Jij ook succes! En geniet ervan!
Er waren er genoegquote:
Nog meer jaquote:Op zondag 9 maart 2014 17:24 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Top Swets!
De drukte en het daardoor moeilijk je tempo vast kunnen houden is een veel genoemd probleem. (En toch hadden ze het net over evt. meer deelnemers volgend jaar.)
Nee. Toen liep ik al de 10 en trainde ik dus al een half jaar. Dus ik loop ongeveer 1.5 jaar nu.quote:Op zondag 9 maart 2014 17:00 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
loop jij nog maar een jaar dan? Zo respect voor je groei!
Hier doet ie t ook niet…quote:Op zondag 9 maart 2014 17:47 schreef Yuki het volgende:
Ligt Garmin Connect eruit?
Hier vast m'n Endomondo-linkje: http://www.endomondo.com/workouts/306098894/5457849
Afstand ge-edit, volgens m'n horloge heb ik namelijk 140 meter te weinig gelopen
Benieuwd naar de officiële tijden!
Nu eerst douchen, wat eten en drinken... En dan verslag!
Dat is flink kloten! Jammer dat het anders liep dan je had gewild. De volgende HM ga je knallen!quote:Op zondag 9 maart 2014 18:00 schreef spiritusbus het volgende:
Allright, het verhaal van vandaag:
Vol goede moed naar Den Haag gegaan om mn PR aan te vallen. Ook mijn loopmaten hadden ambitieuze doelstellingen.
Veel gedronken de afgelopen twee dagen om de hitte te bestrijden. In het startvak vond ik het al warm, maar goed, er stond wat wind.
Het doel was om 4:12 min / km te gaan lopen wat dan licht op mocht lopen na 14 km. Vrij snel voelde ik de hitte opkomen en na 4 km moest ik het tempo terugschroeven. Kwam nog wel in 21:10 door na 5km, maar km 5 was al in 4:25.
Toen ging het van kwaad tot erger. Kilometertijden liepen rap op en uitstappen spookte door mn hoofd. De benen waren leeg, droge keel (drankposten op 6.5, 10 en 14.5 km, mijns inziens te weinig gezien de omstandigheden)
Bij de eerste drankpost was de motivatie dusdanig laag dat ik overwoog uit te stappen. Niets lukte voor mn gevoel. Tempo ging omlaag, maar mn hartslag nauwelijks. Toch maar doorgelopen en onderweg nog Henk Bres en de rijdende rechter gespot.
Na 10 km stond de teller op 44:50 ofzo, al bijna drie munten boven mn streeftijd. Dit was ook het point of no return en ik moest m nu wel uitlopen. Veel stukken gewandeld en dan vanuit het publiek horen dat het goed gaat. Op dat soort momenten weet je dan niet of je moet lachen of huilen.
Op ongeveer 18 km stonden helden water in grote hoeveelheden uit te delen. Uiteraard ook daar weer gewandeld. Op 20 km nog een bidon aangepakt en daarmee naar de finish gelopen.
Resultaat is 1:39, terwijl 1:29 de planning was. Streep er onder en doorgaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |