Oooh wat goed van jequote:Op zondag 9 maart 2014 13:15 schreef GotC het volgende:
36:59! Zonder te wandelen, heel relaxed gelopen dus dik tevreden
Het was warm en gezellig! Helaas Hatsaflats niet meer gevonden
.
/verslag
Mooie tijd GotC!quote:Op zondag 9 maart 2014 13:15 schreef GotC het volgende:
31 seconden sneller dan de 5km vorige week.
Het was warm en gezellig!
Helaas Hatsaflats niet meer gevonden.
/verslag
Topquote:Op zondag 9 maart 2014 13:15 schreef GotC het volgende:
/verslag
Was het qua temperatuur een beetje te doen?quote:Op zondag 9 maart 2014 13:15 schreef GotC het volgende:
/verslag
Veel te koud denk ikquote:Op zondag 9 maart 2014 13:33 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Was het qua temperatuur een beetje te doen?
Ik stond bij je mama in het startvak!quote:
Daar vind je uiteindelijk vast de rest ook wel weer terug.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:38 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik stond bij je mama in het startvak!
En wat is het godsgloeiende warm. Op gevoel mezelf de eerste kilometers stukgelopen, zoals voorspeld. Bruto 49 nogwat, dus zo heel erg stuk was ik nu ook weer niet. Nu iedereen kwijt,dus op naar bier!
Wat toevalligquote:Op zondag 9 maart 2014 13:38 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
En wat is het godsgloeiende warm. Op gevoel mezelf de eerste kilometers stukgelopen, zoals voorspeld. Bruto 49 nogwat, dus zo heel erg stuk was ik nu ook weer niet. Nu iedereen kwijt,dus op naar bier!
Dan zou je toch audiofeedback van endomondo kunnen aanzetten. Hoor je elke km hoe en wat.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:43 schreef Sarasi het volgende:
Top, GotC!
Even sidenote: is zo'n horloge nu echt handig? Ik zou graag onderweg zien hoe hard ik loop, want ik heb daar niet echt een feeling voor en ga vaak veel te hard van stapel... Het laatste interval is voor mij ook altijd het gemakkelijkste interval.Maar ik vind zo'n horloge toch nog best wel duur en ik heb dan ook geen idee welke ik zou moeten kopen eigenlijk.
Ik gebruik nu wel Endomondo maar mijn foon zit aan mijn bovenarm gestrapt en no way dat ik ook maar iets kan aflezen op dat 'ik ben nog net wel een smartphone!' ding.
Er was iig weer geen speld tussen te krijgenquote:Op zondag 9 maart 2014 13:48 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Wat toevalligen arme jij, want ze was vast weer loeizenuwachtig
Goed gedaan zeg, nette tijd
Als je je nog fris voelt ben je niet diep genoeg gegaanquote:Op zondag 9 maart 2014 13:38 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
En wat is het godsgloeiende warm. Op gevoel mezelf de eerste kilometers stukgelopen, zoals voorspeld. Bruto 49 nogwat, dus zo heel erg stuk was ik nu ook weer niet.
Gelukkig was diep gaan mn doel ook nietquote:Op zondag 9 maart 2014 14:01 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Als je je nog fris voelt ben je niet diep genoeg gegaan
De 5km loopt alleen in de binnenstad, dus waaarm!quote:Op zondag 9 maart 2014 13:33 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Was het qua temperatuur een beetje te doen?
Is dat niet alleen voor Pro users? En ik wil het liefste gewoon real time snelheid zien, dan kan ik het wat beter in de gaten houden. Of krijg ik dat ook niet met een horloge?quote:Op zondag 9 maart 2014 13:53 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dan zou je toch audiofeedback van endomondo kunnen aanzetten. Hoor je elke km hoe en wat.
Neen. maar dat is niet real time. Elke km een gemiddelde.quote:Op zondag 9 maart 2014 14:24 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Is dat niet alleen voor Pro users? En ik wil het liefste gewoon real time snelheid zien, dan kan ik het wat beter in de gaten houden. Of krijg ik dat ook niet met een horloge?
Nice!quote:Op zondag 9 maart 2014 13:15 schreef GotC het volgende:
/verslag
Top, dankje.quote:Op zondag 9 maart 2014 14:39 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Neen. maar dat is niet real time. Elke km een gemiddelde.
Realtime kan met een horloge. Alleen dat kan wel wat fluctueren. Veel info vind je op dcrainmaker.com geloof ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |