abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137539007
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 11:20 schreef MartijnA3 het volgende:

[..]

Wikipedia:

[..]

Nee, waarom zou de Amerikaanse regering zo'n aanslag opeisen? Beetje sociale zelfmoord.
I feel kinda Locrian today
pi_137539037
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 11:22 schreef starla het volgende:

[..]

Nee, waarom zou de Amerikaanse regering zo'n aanslag opeisen? Beetje sociale zelfmoord.
pi_137539055
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 11:24 schreef mschol het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:P
I feel kinda Locrian today
pi_137539623
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 11:20 schreef MartijnA3 het volgende:

[..]

Wikipedia:

[..]

Toen dat gebeurde was ik nog een basisschoolkindje, maar dat waren uiteindelijk twee vliegtuigen door twee (belangrijke) gebouwen, toch? Dan is het toch meteen al super duidelijk dat er 'iets' achter zit?
  zondag 9 maart 2014 @ 11:48:31 #105
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137539683
Als het wel een terroristische aanslag is dan is het toch niet heel gek at het niet meteen wordt opgeeist? Misschien is dit de eerste in de rij.
pi_137539690
Ik blijf het vooral apart vinden dat ze 'm gewoon in 24uur niet kunnen terugvinden. Ik had altijd gedacht dat nu, 2014, er toch wel voldoende technieken zouden zijn om eigenlijk elk object binnen 24uur wel ergens te lokaliseren, waar het ook ligt.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  zondag 9 maart 2014 @ 11:58:02 #107
208510 WammesWaggel
Ciao Matteo
pi_137539864
Een vriend van mij vloog vorige maand via ik meen Dubai naar China en op 1 van de vluchten kon je ook gewoon nog de cockpit inlopen :')
  zondag 9 maart 2014 @ 12:02:56 #108
101149 U.N.K.L.E.
Grappen over Tsjernobyl.
pi_137539950
Volgens Nos:

quote:
Twee mannen die met gestolen paspoorten aan boord waren van het vermiste vliegtuig van Malaysia Airlines, zouden doorreizen naar Europa, meldt de BBC. De twee hadden allebei tickets geboekt bij China Southern Airlines en zouden gisteren in Amsterdam landen.

Een van hen zou vervolgens naar Kopenhagen reizen en de ander naar Frankfurt. De paspoorten waarmee ze hadden geboekt, zijn enkele jaren geleden in Thailand van een Italiaan en een Oostenrijker gestolen.
Dus waarom zouden die mannen nog een ticket naar Amsterdam boeken als ze toch een aanslag wilde plegen? Voor de zekerheid ofzo? :')
Ze keek me smerig aan ik vond 'm zelf nog zo subtiel
maar ze kon ze niet waarderen, grappen over Tsjernobyl
  zondag 9 maart 2014 @ 12:03:12 #109
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137539956
Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voor men heeft uitgezocht op videobeelden welke 2 of blijkbaar 3 pasagiers met een vals paspoort(nummer) reisden. En wanneer wij die beelden dan te zien krijgen, neem aan dat men wil weten wie die personen zijn.
  zondag 9 maart 2014 @ 12:10:03 #110
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_137540130
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 10:52 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Oh, dus de speculatie is nu dat iemand er met die kist vandoor is gegaan?
Of laten crashen zonder noodsignalen :)
Haters everywhere but I don't really care.
  zondag 9 maart 2014 @ 12:14:24 #111
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_137540223
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 11:48 schreef kalinhos het volgende:
Ik blijf het vooral apart vinden dat ze 'm gewoon in 24uur niet kunnen terugvinden. Ik had altijd gedacht dat nu, 2014, er toch wel voldoende technieken zouden zijn om eigenlijk elk object binnen 24uur wel ergens te lokaliseren, waar het ook ligt.
Ze hebben geen idee van het moment van de crash. Ja, ergens na 2.40am...
En zo'n ding vliegt 1000km/uur, da's zo'n 16km per minuut. Kun je nagaan wat voor een gebied het is waar die terecht kan zijn gekomen, zeker als hij van z'n koers is afgeweken om bijvoorbeeld rechtsomkeert te maken.
Aan sommige tegenliggers herkent men de juiste weg.
pi_137540316
quote:
1s.gif Op zondag 9 maart 2014 10:17 schreef Fierce. het volgende:

[..]

Allemaal heel spannend, maar als er een terroristische aanslag wordt gepleegd, willen de terroristen en de organisatie toch gewoonweg dat de hele wereld weet dat er een aanslag is gepleegd?
Die massale steekpartij op het Chinees station is ook nog niet 'geclaimd' door de een of andere organisatie
"You can call me Susan if it makes you happy"
  zondag 9 maart 2014 @ 12:19:40 #113
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137540378
Op zich niet gek dat die twee valse paspoorten als doorreisbestemming amsterdam hebben gehad. Op zoek naar een beter leven gaat dan een stuk makkelijker dan met je eigen paspoort.
  zondag 9 maart 2014 @ 12:23:24 #114
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_137540488
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 12:17 schreef TLC het volgende:

[..]

Die massale steekpartij op het Chinees station is ook nog niet 'geclaimd' door de een of andere organisatie
9/11 en Lockerbie ook niet.
Haters everywhere but I don't really care.
  zondag 9 maart 2014 @ 12:26:09 #115
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_137540561
Ander vliegtuig dat in de lucht uit elkaar gedonderd is. Had ook eerder schade opgelopen:
http://nl.wikipedia.org/wiki/China_Airlines-vlucht_611
Haters everywhere but I don't really care.
pi_137540730
quote:
1s.gif Op zondag 9 maart 2014 10:43 schreef matthijst het volgende:
Alu hoedje op....

Beide gestolen paspoortpassagiers zouden via Amsterdam reizen. Met betere (Schengen) controles hier mag je aannemen dat ze er dan uitgehaald zouden zijn. Dus waren ze misschien nooit van plan om in Amsterdam aan te komen?


En
Just been going over the '77 tech manual - access to the MEC would allow you to switch off all comms. Left ,right and centre VHF,L & R HF, Txpndr 1 & 2 and Satcom. Thus no ACARS transmission (uses Centre VHF) and no ADS-B (uses selected txpdr) CPDLC -if fitted - disabled due no Satcom.

You would also have access to the power centres thus gaining you entry to the flight deck. (No I'm not going to spell that out)

So you can take command, switch off the nav lights descend 500 feet and away you go.......
Tot welke hoogte werkt een radar van de luchtverkeersleiding eigenlijk? Ik neem verder aan dat mocht dit gebeurt zijn bijv. een marineschip het vliegtuig wel had opgemerkt op zijn radar ..
pi_137540738
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 12:23 schreef matthijst het volgende:

[..]

9/11 en Lockerbie ook niet.
en niet te vergeten de treinen in Madrid of de metro in Londen
"You can call me Susan if it makes you happy"
  zondag 9 maart 2014 @ 12:38:05 #118
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_137540885
quote:
1s.gif Op zondag 9 maart 2014 12:32 schreef Awsom het volgende:

[..]

Tot welke hoogte werkt een radar van de luchtverkeersleiding eigenlijk? Ik neem verder aan dat mocht dit gebeurt zijn bijv. een marineschip het vliegtuig wel had opgemerkt op zijn radar ..
Geen idee, FR24 trackts schijnbaar vliegtuigen boven 30.000 feet:

Flightradar24.com
Here is a #MH370 situation update from Flightradar24 because of the many questions we get.

The ADS-B transponder of an aircraft is transmitting data twice per second. FR24 saves data every 10-60 second depending on altitude. On cruising altitude data is normally saved once per 60 seconds. By analyzing all our databases and logs we have managed to recover about 2 signals per minute for the last 10 minutes.

The last location tracked by Flightradar24 is
Time UTC: 17:21:03
Lat: 6.97
Lon: 103.63
Alt: 35000
Speed: 471 knots
Heading: 40

Between 17:19 and 17:20 the aircraft was changing heading from 25 to 40 degrees, which is probably completely according to flight plan as MH370 on both 4 March and 8 March did the same at the same position. Last 2 signals are both showing that the aircraft is heading in direction 40 degrees.

Today there are reports in media that MH370 may have turned around. FR24 have not tracked this. This could have happened if the aircraft suddenly lost altitude as FR24 coverage in that area is limited to about 30000 feet.

FR24 have not tracked any emergency squawk alerts for flight MH370 before we lost coverage of the aircraft. Playback for flight MH370 is available on Flights database - Flightradar24
Haters everywhere but I don't really care.
pi_137540909
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 10:13 schreef U.N.K.L.E. het volgende:

[..]

Eigenlijk is het dus moeilijk om nu iets uit te sluiten, zelfs een terroristische aanslag. Ik vind het alleen moeilijk voor te stellen dat een terrorist een vliegtuig de zee in wil laten vliegen.
Misschien was dat ook niet de bedoeling maar heeft de piloot ervoor gekozen omdat anders mensen op de grond gedood zouden worden.
Er zijn aanwijzingen dat het vliegtuig op het laatste moment rechtsomkeert wilde maken. Dat duidt ook op terrorisme.

[ Bericht 7% gewijzigd door Loekie1 op 09-03-2014 12:48:37 ]
pi_137540941
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 12:02 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Volgens Nos:

[..]

Dus waarom zouden die mannen nog een ticket naar Amsterdam boeken als ze toch een aanslag wilde plegen? Voor de zekerheid ofzo? :')
intercontinentale vlucht heeft meer brandstof aan boord, en kunnen dus meer chaos veroozaken bij een crash ofzo?
  zondag 9 maart 2014 @ 12:47:00 #121
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_137541119
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 12:02 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Dus waarom zouden die mannen nog een ticket naar Amsterdam boeken als ze toch een aanslag wilde plegen? Voor de zekerheid ofzo? :')
Europees paspoort? Misschien om het logischer te laten lijken?

--> NB: speculeer maar een eind weg, aangezien er nog geen echte info is ;)
Haters everywhere but I don't really care.
pi_137541182
Dus het is nog steeds heel makkelijk om op een vals paspoort te reizen?
  zondag 9 maart 2014 @ 13:08:53 #123
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_137541759
Yep:
But Clive Williams, a counter-terrorism expert at Australia's Macquarie University and a former military intelligence officer, said he doubted the two stolen passports aboard the flight were related to the disaster. The latest Interpol data showed there were 39 million lost or stolen passports reported as of Dec. 2013.

"Any flight of that size in Asia would be carrying a couple of people with false passports," he said. "When you think about the number of passports that have been stolen or gone missing around the world ... it could be related, but it's probably not."
Haters everywhere but I don't really care.
  zondag 9 maart 2014 @ 13:22:27 #124
168739 Red_85
'echt wel'
pi_137542126
Met diezelfde kist heb ik trouwens ook gevlogen. 9M-MRO heeft me van AMS naar AKL gebracht in 2012.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_137542197
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 13:22 schreef Red_85 het volgende:
Met diezelfde kist heb ik trouwens ook gevlogen. 9M-MRO heeft me van AMS naar AKL gebracht in 2012.
So? Didn't help.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  zondag 9 maart 2014 @ 13:29:10 #126
168739 Red_85
'echt wel'
pi_137542303
quote:
1s.gif Op zondag 9 maart 2014 13:24 schreef DS4 het volgende:

[..]

So? Didn't help.
Puur toeval natuurlijk, weet ik ook wel :)
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_137542391
Hoelang zenden die zwarte dozen nog een signaal uit eigenlijk ? voordat ook die ermee ophouden ?
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_137542394
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 12:40 schreef mschol het volgende:

[..]

intercontinentale vlucht heeft meer brandstof aan boord, en kunnen dus meer chaos veroozaken bij een crash ofzo?
Onwaarschijnlijk. Als je het toestel ergens in wilt laten crashen neem je liever geen widebody omdat daar meerder gangpaden in zijn en het dus voor de kapers lastiger is de passagiers tegen te houden.
  zondag 9 maart 2014 @ 13:36:11 #129
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_137542476
Ik heb niet meer veel gelezen hierover, maar was het toestel nu wel of niet gevonden? Laatste wat ik heb gelezen was dat een ander vliegtuig grote olievlekken heeft gezien...
  zondag 9 maart 2014 @ 13:38:16 #130
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_137542526
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 13:33 schreef Ulx het volgende:

[..]

Onwaarschijnlijk. Als je het toestel ergens in wilt laten crashen neem je liever geen widebody omdat daar meerder gangpaden in zijn en het dus voor de kapers lastiger is de passagiers tegen te houden.
9/11 twee 767's?
Haters everywhere but I don't really care.
pi_137542660
quote:
14s.gif Op zondag 9 maart 2014 13:36 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ik heb niet meer veel gelezen hierover, maar was het toestel nu wel of niet gevonden? Laatste wat ik heb gelezen was dat een ander vliegtuig grote olievlekken heeft gezien...
nee, dat is nog kwijt.
pi_137542672
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 13:32 schreef TLC het volgende:
Hoelang zenden die zwarte dozen nog een signaal uit eigenlijk ? voordat ook die ermee ophouden ?
Een paar weken, of iig dat ligt me bij van AF447, zie ook dit artikel.
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_137542681
quote:
1s.gif Op zondag 9 maart 2014 11:45 schreef Fierce. het volgende:

[..]

Toen dat gebeurde was ik nog een basisschoolkindje, maar dat waren uiteindelijk twee vliegtuigen door twee (belangrijke) gebouwen, toch? Dan is het toch meteen al super duidelijk dat er 'iets' achter zit?
Toch beter opletten op school....

Er waren 4 vliegtuigen bij betrokken, 2 vlogen er in de torens van het WTC, 1 crashte in het Pentagon en 1 stortte neer nadat de passagiers de kapers probeerden te overmeesteren. Dus zo ver gezocht is het helemaal niet.
pi_137542703
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 11:48 schreef kalinhos het volgende:
Ik blijf het vooral apart vinden dat ze 'm gewoon in 24uur niet kunnen terugvinden. Ik had altijd gedacht dat nu, 2014, er toch wel voldoende technieken zouden zijn om eigenlijk elk object binnen 24uur wel ergens te lokaliseren, waar het ook ligt.
Air France Flight AF447 werd ook pas na 2,5 dag gevonden hoor.
pi_137542767
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 13:32 schreef TLC het volgende:
Hoelang zenden die zwarte dozen nog een signaal uit eigenlijk ? voordat ook die ermee ophouden ?
1 maand ongeveer, daarna is de batterij op.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  zondag 9 maart 2014 @ 13:50:13 #136
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_137542802
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 13:48 schreef eight het volgende:

[..]

1 maand ongeveer, daarna is de batterij op.
Maar hoe realistisch is de kans dat ze door een klap op water zo zwaar beschadigd raken dat ze niet meer bruikbaar zijn?
  zondag 9 maart 2014 @ 13:51:34 #137
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_137542836
Haters everywhere but I don't really care.
pi_137542859
quote:
1s.gif Op zondag 9 maart 2014 13:38 schreef matthijst het volgende:

[..]

9/11 twee 767's?
Je hebt gelijk.
pi_137542951
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 12:10 schreef matthijst het volgende:

[..]

Of laten crashen zonder noodsignalen :)
Waarom zou je dat willen? Wat is de toegevoegde waarde?
quote:
14s.gif Op zondag 9 maart 2014 13:50 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

Maar hoe realistisch is de kans dat ze door een klap op water zo zwaar beschadigd raken dat ze niet meer bruikbaar zijn?
Mwah, als die van Air France, na een enorme klap plat op het water, het bijna 2 jaar op de bodem van de oceaan hebben overleefd, is die kans niet heel groot.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
  zondag 9 maart 2014 @ 13:56:12 #140
405125 Waterdrinker
Decepterend
pi_137542955
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 13:22 schreef Red_85 het volgende:
Met diezelfde kist heb ik trouwens ook gevlogen. 9M-MRO heeft me van AMS naar AKL gebracht in 2012.
Dat is wel een bijzondere gedachte.
pi_137542961
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 13:51 schreef matthijst het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
UPDATE [6:59pm]: Vietnamese media reports that suspicious object is not related to flight MH370 reports. Jacky Ly Thang, a defense cooperation official in US Embassy Hanoi, told VN Search & Rescue Center just now that US search party has confirmed that the object - seen by Singaporean search plane earlier - had nothing to do with the missing plane.

UPDATE [6:22pm]: In about 20 minutes, Vietnamese boats are expected to reach location where 'suspicious floating objects', yellow in colour, were spotted by Singaporean plane. The location is about 100km from Tho Chi islet.
http://my.news.yahoo.com/(...)rline-023820132.html
  zondag 9 maart 2014 @ 13:57:07 #142
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_137542980
Blijft een raar verhaal dit.
pi_137542986
quote:
14s.gif Op zondag 9 maart 2014 13:50 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

Maar hoe realistisch is de kans dat ze door een klap op water zo zwaar beschadigd raken dat ze niet meer bruikbaar zijn?
Daar zijn ze op ontwikkeld. De kans dat de zwarte dozen nog intact zijn is erg groot.
Aangezien ze waarschijnlijk op de diepe zeebodem liggen moeten schepen/vliegtuigen wel in de buurt zijn om het signaal te kunnen oppikken.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  zondag 9 maart 2014 @ 13:58:52 #144
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_137543020
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 13:56 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Waarom zou je dat willen? Wat is de toegevoegde
Geen idee :)
Haters everywhere but I don't really care.
  zondag 9 maart 2014 @ 13:58:53 #145
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_137543022
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 13:57 schreef eight het volgende:

[..]

Daar zijn ze op ontwikkeld. De kans dat de zwarte dozen nog intact zijn is erg groot.
Aangezien ze waarschijnlijk op de diepe zeebodem liggen moeten schepen/vliegtuigen wel in de buurt zijn om het signaal te kunnen oppikken.
Ah, ok. Zou het dan niet een slim idee zijn om aan die blackboxen gewoon een boei te maken? Dus dat het op het water dobbert. Tuurlijk moet je ze dan een beetje ander positioneren, en iets meer ruimte nodig, maar dat moet toch wel te doen zijn? Lijkt me wel enorm handig.
  Eindredactie Games zondag 9 maart 2014 @ 13:59:21 #146
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_137543039
quote:
10s.gif Op zondag 9 maart 2014 04:18 schreef El_Matador het volgende:

[..]

:D

jep!

En een paspoort met visa van Iran, Soedan (3), stempels van Cuba, Venezuela en de VS; een lekker schurkenstatenpaspoort... >:)
maar maar weer terug als je Israël en Noord Korea hebt :P
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  zondag 9 maart 2014 @ 13:59:23 #147
168739 Red_85
'echt wel'
pi_137543040
quote:
11s.gif Op zondag 9 maart 2014 13:56 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

Dat is wel een bijzondere gedachte.
Puur toeval, maar zoiets dacht ik ook ja :)
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Donald Duck held zondag 9 maart 2014 @ 13:59:30 #148
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_137543046
quote:
14s.gif Op zondag 9 maart 2014 13:50 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

Maar hoe realistisch is de kans dat ze door een klap op water zo zwaar beschadigd raken dat ze niet meer bruikbaar zijn?
Die apparaten zijn natuurlijk juist ontworpen om extreme krachten te kunnen weerstaan
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  zondag 9 maart 2014 @ 13:59:35 #149
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_137543050
quote:
Dacht dat dit alweer een ander stuk was, "window liner".
Haters everywhere but I don't really care.
  zondag 9 maart 2014 @ 14:00:24 #150
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_137543066
quote:
10s.gif Op zondag 9 maart 2014 04:18 schreef El_Matador het volgende:

[..]

:D

jep!

En een paspoort met visa van Iran, Soedan (3), stempels van Cuba, Venezuela en de VS; een lekker schurkenstatenpaspoort... >:)
Heb je niet 2 passpoorten dan? 1 voor de schurkenstaten en 1 voor de normale landen?
Dat heeft een maat van me wel.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_137543094
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 13:46 schreef MartijnA3 het volgende:

[..]

Air France Flight AF447 werd ook pas na 2,5 dag gevonden hoor.
Ja ok, maar die kon eigenljik overal in de Atantische Oceaan liggen. Deze ligt waarschijnlijk tussen Maleisie en Vietnam in. Nog steeds een enorme bak met water, maar toch al een stuk kleiner zoekoppervlak.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  zondag 9 maart 2014 @ 14:04:28 #152
168739 Red_85
'echt wel'
pi_137543177
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 13:57 schreef Sunri5e het volgende:
Blijft een raar verhaal dit.
Net zo vaag als alle andere crashes, totdat ze achterhalen wat er gebeurd is. Hoe bizar is het als een 747 op een flatgebouw crashed? En hoe bizar is het als de bevestigingspinnen van de motoren het begeven.. Maar als je weet dat metaalmoeheid de schuldige is, weet je opeens wat je moet doen.

quote:
1s.gif Op zondag 9 maart 2014 13:59 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Die apparaten zijn natuurlijk juist ontworpen om extreme krachten te kunnen weerstaan
Bizar aantal G's, bizar hoge temperaturen.. Na de meest vage crashes waren ze uitleesbaar.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_137543368
quote:
14s.gif Op zondag 9 maart 2014 13:58 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

Ah, ok. Zou het dan niet een slim idee zijn om aan die blackboxen gewoon een boei te maken? Dus dat het op het water dobbert. Tuurlijk moet je ze dan een beetje ander positioneren, en iets meer ruimte nodig, maar dat moet toch wel te doen zijn? Lijkt me wel enorm handig.
Het materiaal wat men gebruikt om de zwarte dozen te beschermen zal waarschijnlijk best zwaar zijn en daarnaast zitten ze natuurlijk goed opgeborgen in het vliegtuig. Ze zitten iig achter in de staart omdat dat deel bij een ongeluk de minste kans heeft om zwaar beschadigd te raken.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  zondag 9 maart 2014 @ 14:13:52 #154
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_137543418
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 14:11 schreef eight het volgende:

[..]

Het materiaal wat men gebruikt om de zwarte dozen te beschermen zal waarschijnlijk best zwaar zijn en daarnaast zitten ze natuurlijk goed opgeborgen in het vliegtuig. Ze zitten iig achter in de staart omdat dat deel bij een ongeluk de minste kans heeft om zwaar beschadigd te raken.
Goed, snap ik, maar ze komen los op de een of andere manier. Dus als ze dan los komen en er zitten boeien aan, maakt dat het vinden makkelijker. Als je dan zo'n reddingsvest systeem maakt, dat zich automatisch opblaast bij contact met water, dan zou dat moeten kunnen.
pi_137543435
Wat ik me afvraag... Merken de passagiers eigenlijk nog wat zodra het vliegtuig op het water klapt of slaan ze meteen te pletter en zijn ze op slag dood?
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_137543596
quote:
14s.gif Op zondag 9 maart 2014 14:13 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

Goed, snap ik, maar ze komen los op de een of andere manier. Dus als ze dan los komen en er zitten boeien aan, maakt dat het vinden makkelijker. Als je dan zo'n reddingsvest systeem maakt, dat zich automatisch opblaast bij contact met water, dan zou dat moeten kunnen.
Lijkt mij ook, er zal ongetwijfeld een goede reden zijn waarom dit niet is toegepast maar ik heb geen idee wat die reden is.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_137543685
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 14:14 schreef eight het volgende:
Wat ik me afvraag... Merken de passagiers eigenlijk nog wat zodra het vliegtuig op het water klapt of slaan ze meteen te pletter en zijn ze op slag dood?
Bij een explosieve decompressie ga je heel snel out.
pi_137543770
Luister, terrorisme is best lastig, dat gaat ook niet altijd volgens plan.

Als jij wilt doorreizen naar Europa, op je Europese paspoort, ben je veel minder interessant voor de checks op de overstapvliegvelden dat lijkt me vrij duidelijk.

Daarnaast stel je eens voor dat een terrorist explosieven heeft weten mee te smokkelen. Wat voor explosieven zijn dat, wellicht heel gevoelig, misschien is het vliegtuig gekaapt door de crew te waarschuwen maar is het vervolgens misgegaan.

Er kan van alles zijn gebeurd, wellicht een terreurtest, wellicht wilden ze wel in zee neerstorten om zo voor meer angst te zorgen wat betreft vliegverkeer.
pi_137543928
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 14:14 schreef eight het volgende:
Wat ik me afvraag... Merken de passagiers eigenlijk nog wat zodra het vliegtuig op het water klapt of slaan ze meteen te pletter en zijn ze op slag dood?
Ligt aan de passagier en de staat van het vliegveld, bij explosieve decompressie word je plotseling aan een zuurstofarme en ijskoude omgeving blootgesteld veel verliezen daarbij het bewustzijn (alhoewel waarschijnlijk niet iedereen), blijft het vliegtuig intact dan maak je waarschijnlijk alles mee (mocht het vliegtuig tollen is er ook een kans dat je buiten bewustzijn raakt) en er zijn aanwijzingen, zelfs bij een min of meer vrije val van tien kilometer, dat passagiers de klap hebben overleefd.
  zondag 9 maart 2014 @ 14:34:29 #160
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137543961
In dat geval, van terreurtest, even de nieuwe schoenbom uitproberen of wat dan ook, is in zee storten misschien wel de beste optie. Kleine kans dat het snel gevonden wordt en zo hang je het middel / methode ook niet aan de grote klok.
pi_137544384
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 03:35 schreef Sparqq het volgende:
Verder zou ik een aanslag niet uitsluiten, China heeft natuurlijk wel wat last van opstandige provincies.
1) Het gaat om een Maleisisch vliegtuig.
2) De aanslagplegers hoeven niet afkomstig te zijn uit China, het kan ook om al-Qaeda op het Arabisch Schiereiland (AQAP) gaan.

Ik snap niet waarom sommigen gelijk aluhoedjes roepen. Wat wij doen is speculeren, niet het aluhoedje uithangen.
-
  zondag 9 maart 2014 @ 14:53:18 #162
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_137544456
Tja aanslag lijkt mij in princiepe een beetje vreemd omdat ik dit momenteel niet zo in die regio zou verwachten. Goed, ik ken de situatie daar niet, maar als je als terrorist een statement wil maken lijkt Rusland/USA me toch wat "beter". Nogmaalt, ik zeg niet dat daar alles rooskleurig is, maar dit lijkt me niet een vlucht die een terrorist boven alle andere vluchten zou uitkiezen.
pi_137544505
quote:
14s.gif Op zondag 9 maart 2014 14:53 schreef MrBanaan1 het volgende:
Tja aanslag lijkt mij in princiepe een beetje vreemd omdat ik dit momenteel niet zo in die regio zou verwachten. Goed, ik ken de situatie daar niet, maar als je als terrorist een statement wil maken lijkt Rusland/USA me toch wat "beter". Nogmaalt, ik zeg niet dat daar alles rooskleurig is, maar dit lijkt me niet een vlucht die een terrorist boven alle andere vluchten zou uitkiezen.
Als jij een terrorist in China bent dan kies je misschien juist dit doelwit, sterker nog, dit deel van de wereld kent ook genoeg aanslagen maar daar wordt in westerse landen wellicht wat minder over bericht.
pi_137544547
quote:
14s.gif Op zondag 9 maart 2014 14:53 schreef MrBanaan1 het volgende:
Tja aanslag lijkt mij in princiepe een beetje vreemd omdat ik dit momenteel niet zo in die regio zou verwachten.
http://en.wikipedia.org/wiki/Philippine_Airlines_Flight_434
-
pi_137544551
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 14:50 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

1) Het gaat om een Maleisisch vliegtuig.
2) De aanslagplegers hoeven niet afkomstig te zijn uit China, het kan ook om al-Qaeda op het Arabisch Schiereiland (AQAP) gaan.

Ik snap niet waarom sommigen gelijk aluhoedjes roepen. Wat wij doen is speculeren, niet het aluhoedje uithangen.
1) met voornamelijk Chinezen aan boord
2) China heeft last opstandige moslims in het westen, Maleisië heeft nogal wat moslims....

Allemaal pure speculatie, maar het is niet onmogelijk ;)
  zondag 9 maart 2014 @ 14:59:56 #166
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_137544591
quote:
1s.gif Op zondag 9 maart 2014 14:56 schreef DeParo het volgende:

[..]

Als jij een terrorist in China bent dan kies je misschien juist dit doelwit, sterker nog, dit deel van de wereld kent ook genoeg aanslagen maar daar wordt in westerse landen wellicht wat minder over bericht.
Daarom zeg ik ook dat ik de situatie niet helemaal ken. Dat in China problemen zijn kan ik goed begrijpen, maar Maleisië heb ik nooit echt iets slechts over gehoord.
Mijn geld zou ik iig op kapot materiaal/menselijke fout zetten, en niet op terroristische aanslag.
  zondag 9 maart 2014 @ 15:05:58 #167
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_137544787
Wat een figuren hier :')
pi_137544789
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 14:58 schreef Sparqq het volgende:
1) met voornamelijk Chinezen aan boord
2) China heeft last opstandige moslims in het westen, Maleisië heeft nogal wat moslims....

Allemaal pure speculatie, maar het is niet onmogelijk ;)
Klopt, maar ik wilde het een beetje breder trekken en de daders van een mogelijke aanslag niet meteen in China zoeken.

quote:
14s.gif Op zondag 9 maart 2014 14:59 schreef MrBanaan1 het volgende:
Daarom zeg ik ook dat ik de situatie niet helemaal ken. Dat in China problemen zijn kan ik goed begrijpen, maar Maleisië heb ik nooit echt iets slechts over gehoord.
Mijn geld zou ik iig op kapot materiaal/menselijke fout zetten, en niet op terroristische aanslag.
http://en.wikipedia.org/wiki/Jemaah_Islamiyah
-
  zondag 9 maart 2014 @ 15:09:58 #169
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_137544914
quote:
7s.gif Op zondag 9 maart 2014 15:06 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Klopt, maar ik wilde het een beetje breder trekken en de daders van een mogelijke aanslag niet meteen in China zoeken.

[..]

http://en.wikipedia.org/wiki/Jemaah_Islamiyah
Kijk, daar wist ik niks van af idd, zal ook niet zo veel in het nieuws geweest zijn. Volgens die timeline op de wiki zijn die echter de laatste tijd niet actief. Achja, het is puur speculeren dit.

Maar zijn die (voor mij onbekendere) terroristische groeperingen daar, islamtisch of niet, tot zo iets groots in staat? Veel terroristische groeperingen houden eht namelijk bij autobommen ofzo, een vliegtuig kapen is echt neit iets wat iedereen kan...
pi_137544918
quote:
7s.gif Op zondag 9 maart 2014 15:06 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Klopt, maar ik wilde het een beetje breder trekken en de daders van een mogelijke aanslag niet meteen in China zoeken.
De FBI schijnt naast de 2 bezitters van de gestolen paspoorten onderzoek te doen naar 2 Oekraïniers aan boord.

China staat achter Rusland mbt Oekraïne, dus wie weet.
  zondag 9 maart 2014 @ 15:11:50 #171
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137544962
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 15:10 schreef MartijnA3 het volgende:

[..]

De FBI schijnt naast de 2 bezitters van de gestolen paspoorten onderzoek te doen naar 2 Oekraïniers aan boord.

China staat achter Rusland mbt Oekraïne, dus wie weet.
goed dat ze onderzoek doen hoor, maar het zou me verbazen als het in die hoek gezocht moet worden
pi_137545004
Het zou mij minder verbazen dan de optie dat het toestel zomaar uit de lucht zou zijn gevallen.
pi_137545007
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 15:10 schreef MartijnA3 het volgende:

[..]

De FBI schijnt naast de 2 bezitters van de gestolen paspoorten onderzoek te doen naar 2 Oekraïniers aan boord.

China staat achter Rusland mbt Oekraïne, dus wie weet.
:D
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  zondag 9 maart 2014 @ 15:14:48 #174
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_137545040
Ik ben echt enorm nieuwsgierig nu :P Wat is de beste site voor updates?
  zondag 9 maart 2014 @ 15:15:12 #175
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137545050
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 15:13 schreef MartijnA3 het volgende:
Het zou mij minder verbazen dan de optie dat het toestel zomaar uit de lucht zou zijn gevallen.
metaalmoeheid nav slecht onderhoud na de ontstane schade oid lijkt mij juist aannemelijker
pi_137545259
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 15:15 schreef Marrije het volgende:

[..]

metaalmoeheid nav slecht onderhoud na de ontstane schade oid lijkt mij juist aannemelijker
Toestel had 2 weken geleden onderhoud gehad:

http://www.flightglobal.c(...)nance-in-feb-396801/
pi_137545296
En wat het terugkeren van het vliegtuig betreft ; de piloot heeft nooit een koerswijziging doorgegeven.

Het blijft gek allemaal
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_137545334
quote:
14s.gif Op zondag 9 maart 2014 15:09 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

Kijk, daar wist ik niks van af idd, zal ook niet zo veel in het nieuws geweest zijn. Volgens die timeline op de wiki zijn die echter de laatste tijd niet actief. Achja, het is puur speculeren dit.

Maar zijn die (voor mij onbekendere) terroristische groeperingen daar, islamtisch of niet, tot zo iets groots in staat? Veel terroristische groeperingen houden eht namelijk bij autobommen ofzo, een vliegtuig kapen is echt neit iets wat iedereen kan...
Nog niet zo lang geleden was er die grote mesaanval op een Chinees station, mogelijk door Chinese moslims uit een westelijke provincie gepleegd, zij hebben mogelijk ook contacten met de wat meer bekende terreurbewegingen. Daarnaast zijn er ook contacten tussen deze terreurbewegingen en moslims in Zuid-Oost Azie, een bekende bommenmaker komt daar vandaan, en wat dacht je van de aanslag op Bali bijvoorbeeld.
pi_137545341
Er zijn waarschijnlijk onderdelen gevonden van een deur en de staart
http://t.co/x27vEVwX9n
  zondag 9 maart 2014 @ 15:27:54 #180
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_137545408
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 15:22 schreef MartijnA3 het volgende:

[..]

Toestel had 2 weken geleden onderhoud gehad:

http://www.flightglobal.c(...)nance-in-feb-396801/
Dat zegt niks. Vaak genoeg dat onderhoud niet goed wordt uitgevoerd.
  zondag 9 maart 2014 @ 15:36:10 #181
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137545633
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 15:22 schreef MartijnA3 het volgende:

[..]

Toestel had 2 weken geleden onderhoud gehad:

http://www.flightglobal.c(...)nance-in-feb-396801/
dat zegt ook niet alles, of juit wel?
Daar kan best een fout zijn gemaakt, het blijft mensenwerk. Zoals die herstelplaten die 30cm moesten overlappen en wat maar enkele cm's gebeurde, maar wat in het onderhoudsboekje terecht kwam als 'volgens boeing voorschrift gerepareerd'. Bleek dus niet afdoende.
pi_137545882
Ja, dat is waar, dat is inderdaad een punt om rekening mee te houden.

Maar bij China Airlines Flight 611 kon men aan de radardata zien dat het toestel inde lucht in 4 stukken was gebroken, heb ik nu nog niets over gelezen.
pi_137545885
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 15:36 schreef Marrije het volgende:

[..]

dat zegt ook niet alles, of juit wel?
Daar kan best een fout zijn gemaakt, het blijft mensenwerk. Zoals die herstelplaten die 30cm moesten overlappen en wat maar enkele cm's gebeurde, maar wat in het onderhoudsboekje terecht kwam als 'volgens boeing voorschrift gerepareerd'. Bleek dus niet afdoende.
Een zo'n boerenpummel die een schroefje verkeerd heeft aangedraaid, het kan, alhoewel moderne vliegvelden en vliegmaatschappijen wel heel erg strikt zijn wat betreft onderhoud.
  zondag 9 maart 2014 @ 15:47:34 #184
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_137546003
Toestel was uit 2002, dus metaalmoeheid lijkt me stug. Verder zou ik niet precies weten hoe lang instrumenten meegaan voordat ze "op"/versleten zijn, maar lijkt me een redelijk nieuw toestel. Tja, vreemd verhaal idd, vooral omdat er nog niks gevonden is.
pi_137546089
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 15:43 schreef DeParo het volgende:

[..]

Een zo'n boerenpummel die een schroefje verkeerd heeft aangedraaid, het kan, alhoewel moderne vliegvelden en vliegmaatschappijen wel heel erg strikt zijn wat betreft onderhoud.
Gezien de grote focus hierop lijkt het mij ook niet aannemelijk.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_137546269
Of een combinatie van factoren, elektrische/radiostoring tegelijk met het plotseling desintegreren van het toestel door slecht onderhoud oid. Of een terroristische aanslag, of wat ook nog kan maar heel erg onwaarschijnlijk; dat het toestel is getroffen door een meteoriet. Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat het wrak boven water is.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
  zondag 9 maart 2014 @ 15:59:16 #187
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_137546324
KUALA LUMPUR (Reuters) - Officials investigating the disappearance of a Malaysian airliner with 239 people on board are narrowing the focus of their inquiries on the possibility that it disintegrated in mid-flight, a senior source said on Sunday.
"The fact that we are unable to find any debris so far appears to indicate that the aircraft is likely to have disintegrated at around 35,000 feet," said the source, who is involved in the investigations in Malaysia.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_137546404
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 15:59 schreef matthijst het volgende:
KUALA LUMPUR (Reuters) - Officials investigating the disappearance of a Malaysian airliner with 239 people on board are narrowing the focus of their inquiries on the possibility that it disintegrated in mid-flight, a senior source said on Sunday.
"The fact that we are unable to find any debris so far appears to indicate that the aircraft is likely to have disintegrated at around 35,000 feet," said the source, who is involved in the investigations in Malaysia.
Hoe meer brokstukken, hoe meer er ronddrijft toch?
edit: maar moeilijker te herkennen als brokstukken waarschijnlijk, als ze niet "in groep" ronddrijven. my mistake.

[ Bericht 6% gewijzigd door meth1745 op 09-03-2014 16:08:25 ]
  zondag 9 maart 2014 @ 16:08:17 #189
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_137546572
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 16:02 schreef meth1745 het volgende:

[..]

Hoe meer brokstukken, hoe meer er ronddrijft toch?
Ja precies, zou ik ook denken... En als het in de lucht uit elkaar viel dan zou die grote olievlek ook onwaarschijnlijker zijn.
pi_137546587
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 15:59 schreef matthijst het volgende:
KUALA LUMPUR (Reuters) - Officials investigating the disappearance of a Malaysian airliner with 239 people on board are narrowing the focus of their inquiries on the possibility that it disintegrated in mid-flight, a senior source said on Sunday.
"The fact that we are unable to find any debris so far appears to indicate that the aircraft is likely to have disintegrated at around 35,000 feet," said the source, who is involved in the investigations in Malaysia.
Vreemde opmerking.
Als een vliegtuig op 10 km hoogte uit elkaar valt dan zou je zeggen dat de brokstukken juist wijdverspreid zijn.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_137546677
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 16:08 schreef eight het volgende:

[..]

Vreemde opmerking.
Als een vliegtuig op 10 km hoogte uit elkaar valt dan zou je zeggen dat de brokstukken juist wijdverspreid zijn.
Dacht ik ook, maar misschien drijft er zoveel rotzooi in zee, en bovendien wordt vanuit de lucht gezocht, dan is het makkelijker te herkennen als de brokstukken in groep ronddrijven.
  zondag 9 maart 2014 @ 16:12:21 #192
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_137546705
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 16:11 schreef meth1745 het volgende:

[..]

Dacht ik ook, maar misschien drijft er zoveel rotzooi in zee, en bovendien wordt vanuit de lucht gezocht, dan is het makkelijker te herkennen als de brokstukken in groep ronddrijven.
Nou als je veel gekleurde stukjes ziet is dat ook opvallend hoor...
  zondag 9 maart 2014 @ 16:17:41 #193
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_137546902
quote:
14s.gif Op zondag 9 maart 2014 16:12 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

Nou als je veel gekleurde stukjes ziet is dat ook opvallend hoor...
Maar, stel het vliegtuig is in vele brokstukken in zee gekomen. Hoeveel daarvan blijft drijven? Het grootste deel zinkt meteen als een baksteen naar de bodem.

Dan heb je allemaal kleine plastic zaken die blijven drijven, maar als die minder dan een meter zijn dan zie je dat echt niet vanuit de lucht...
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  zondag 9 maart 2014 @ 16:18:19 #194
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_137546922
quote:
2s.gif Op zondag 9 maart 2014 16:17 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Maar, stel het vliegtuig is in vele brokstukken in zee gekomen. Hoeveel daarvan blijft drijven? Het grootste deel zinkt meteen als een baksteen naar de bodem.

Dan heb je allemaal kleine plastic zaken die blijven drijven, maar als die minder dan een meter zijn dan zie je dat echt niet vanuit de lucht...
Al het materiaal van de stoelen is geel foam.... En dan nog eventuele kleren uit koffers die open zijn gegaan/gebrand.
  Forum Admin zondag 9 maart 2014 @ 16:20:21 #195
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_137547009
Wat een verschrikkelijk naar idee. Midden in de lucht uit elkaar gescheurd. Tja.. Beter dan een doods"strijd" van enkele minuten als zo'n kist naar beneden valt
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_137547035
quote:
14s.gif Op zondag 9 maart 2014 16:12 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

Nou als je veel gekleurde stukjes ziet is dat ook opvallend hoor...
Ja, maar stel bvb dat er normaal reeds gemiddeld 10 voorwerpen per km² ronddrijven op de oceaan, dan merk je 100 brokstukken op als ze over één km² verspreid zijn, maar niet als het over 100 km² is.
  zondag 9 maart 2014 @ 16:22:23 #197
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_137547093
quote:
14s.gif Op zondag 9 maart 2014 16:18 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

Al het materiaal van de stoelen is geel foam.... En dan nog eventuele kleren uit koffers die open zijn gegaan/gebrand.
Tsja, kan ook dat misschien het vliegtuig toch als geheel naar beneden is gezonken. Hoewel de kans klein lijkt aangezien water net beton is op zo'n moment.

Mensen blijven trouwens wel drijven. :X
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_137547150
quote:
2s.gif Op zondag 9 maart 2014 16:22 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Tsja, kan ook dat misschien het vliegtuig toch als geheel naar beneden is gezonken. Hoewel de kans klein lijkt aangezien water net beton is op zo'n moment.

Mensen blijven trouwens wel drijven. :X
Is het onmogelijk dat een Boeing helemaal verdwijnt in de oceaan? Dus zonder dat het te pletter slaat?
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  zondag 9 maart 2014 @ 16:24:06 #199
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_137547161
Trouwens, wat is dit dan?



A photo of debris supposedly taken by a Chinese passenger on board another MAS flight from Beijing to Kuala Lumpur. Photo courtesy of South China Morning Post.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  zondag 9 maart 2014 @ 16:26:10 #200
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_137547230
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 16:23 schreef eight het volgende:

[..]

Is het onmogelijk dat een Boeing helemaal verdwijnt in de oceaan? Dus zonder dat het te pletter slaat?
Geen idee. Lijkt me niet. Alleen als het een 'goede' landing maakt en dan langzaam zinkt.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')