abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137543094
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 13:46 schreef MartijnA3 het volgende:

[..]

Air France Flight AF447 werd ook pas na 2,5 dag gevonden hoor.
Ja ok, maar die kon eigenljik overal in de Atantische Oceaan liggen. Deze ligt waarschijnlijk tussen Maleisie en Vietnam in. Nog steeds een enorme bak met water, maar toch al een stuk kleiner zoekoppervlak.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  zondag 9 maart 2014 @ 14:04:28 #152
168739 Red_85
'echt wel'
pi_137543177
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 13:57 schreef Sunri5e het volgende:
Blijft een raar verhaal dit.
Net zo vaag als alle andere crashes, totdat ze achterhalen wat er gebeurd is. Hoe bizar is het als een 747 op een flatgebouw crashed? En hoe bizar is het als de bevestigingspinnen van de motoren het begeven.. Maar als je weet dat metaalmoeheid de schuldige is, weet je opeens wat je moet doen.

quote:
1s.gif Op zondag 9 maart 2014 13:59 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Die apparaten zijn natuurlijk juist ontworpen om extreme krachten te kunnen weerstaan
Bizar aantal G's, bizar hoge temperaturen.. Na de meest vage crashes waren ze uitleesbaar.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_137543368
quote:
14s.gif Op zondag 9 maart 2014 13:58 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

Ah, ok. Zou het dan niet een slim idee zijn om aan die blackboxen gewoon een boei te maken? Dus dat het op het water dobbert. Tuurlijk moet je ze dan een beetje ander positioneren, en iets meer ruimte nodig, maar dat moet toch wel te doen zijn? Lijkt me wel enorm handig.
Het materiaal wat men gebruikt om de zwarte dozen te beschermen zal waarschijnlijk best zwaar zijn en daarnaast zitten ze natuurlijk goed opgeborgen in het vliegtuig. Ze zitten iig achter in de staart omdat dat deel bij een ongeluk de minste kans heeft om zwaar beschadigd te raken.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  zondag 9 maart 2014 @ 14:13:52 #154
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_137543418
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 14:11 schreef eight het volgende:

[..]

Het materiaal wat men gebruikt om de zwarte dozen te beschermen zal waarschijnlijk best zwaar zijn en daarnaast zitten ze natuurlijk goed opgeborgen in het vliegtuig. Ze zitten iig achter in de staart omdat dat deel bij een ongeluk de minste kans heeft om zwaar beschadigd te raken.
Goed, snap ik, maar ze komen los op de een of andere manier. Dus als ze dan los komen en er zitten boeien aan, maakt dat het vinden makkelijker. Als je dan zo'n reddingsvest systeem maakt, dat zich automatisch opblaast bij contact met water, dan zou dat moeten kunnen.
pi_137543435
Wat ik me afvraag... Merken de passagiers eigenlijk nog wat zodra het vliegtuig op het water klapt of slaan ze meteen te pletter en zijn ze op slag dood?
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_137543596
quote:
14s.gif Op zondag 9 maart 2014 14:13 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

Goed, snap ik, maar ze komen los op de een of andere manier. Dus als ze dan los komen en er zitten boeien aan, maakt dat het vinden makkelijker. Als je dan zo'n reddingsvest systeem maakt, dat zich automatisch opblaast bij contact met water, dan zou dat moeten kunnen.
Lijkt mij ook, er zal ongetwijfeld een goede reden zijn waarom dit niet is toegepast maar ik heb geen idee wat die reden is.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_137543685
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 14:14 schreef eight het volgende:
Wat ik me afvraag... Merken de passagiers eigenlijk nog wat zodra het vliegtuig op het water klapt of slaan ze meteen te pletter en zijn ze op slag dood?
Bij een explosieve decompressie ga je heel snel out.
pi_137543770
Luister, terrorisme is best lastig, dat gaat ook niet altijd volgens plan.

Als jij wilt doorreizen naar Europa, op je Europese paspoort, ben je veel minder interessant voor de checks op de overstapvliegvelden dat lijkt me vrij duidelijk.

Daarnaast stel je eens voor dat een terrorist explosieven heeft weten mee te smokkelen. Wat voor explosieven zijn dat, wellicht heel gevoelig, misschien is het vliegtuig gekaapt door de crew te waarschuwen maar is het vervolgens misgegaan.

Er kan van alles zijn gebeurd, wellicht een terreurtest, wellicht wilden ze wel in zee neerstorten om zo voor meer angst te zorgen wat betreft vliegverkeer.
pi_137543928
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 14:14 schreef eight het volgende:
Wat ik me afvraag... Merken de passagiers eigenlijk nog wat zodra het vliegtuig op het water klapt of slaan ze meteen te pletter en zijn ze op slag dood?
Ligt aan de passagier en de staat van het vliegveld, bij explosieve decompressie word je plotseling aan een zuurstofarme en ijskoude omgeving blootgesteld veel verliezen daarbij het bewustzijn (alhoewel waarschijnlijk niet iedereen), blijft het vliegtuig intact dan maak je waarschijnlijk alles mee (mocht het vliegtuig tollen is er ook een kans dat je buiten bewustzijn raakt) en er zijn aanwijzingen, zelfs bij een min of meer vrije val van tien kilometer, dat passagiers de klap hebben overleefd.
  zondag 9 maart 2014 @ 14:34:29 #160
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137543961
In dat geval, van terreurtest, even de nieuwe schoenbom uitproberen of wat dan ook, is in zee storten misschien wel de beste optie. Kleine kans dat het snel gevonden wordt en zo hang je het middel / methode ook niet aan de grote klok.
pi_137544384
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 03:35 schreef Sparqq het volgende:
Verder zou ik een aanslag niet uitsluiten, China heeft natuurlijk wel wat last van opstandige provincies.
1) Het gaat om een Maleisisch vliegtuig.
2) De aanslagplegers hoeven niet afkomstig te zijn uit China, het kan ook om al-Qaeda op het Arabisch Schiereiland (AQAP) gaan.

Ik snap niet waarom sommigen gelijk aluhoedjes roepen. Wat wij doen is speculeren, niet het aluhoedje uithangen.
-
  zondag 9 maart 2014 @ 14:53:18 #162
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_137544456
Tja aanslag lijkt mij in princiepe een beetje vreemd omdat ik dit momenteel niet zo in die regio zou verwachten. Goed, ik ken de situatie daar niet, maar als je als terrorist een statement wil maken lijkt Rusland/USA me toch wat "beter". Nogmaalt, ik zeg niet dat daar alles rooskleurig is, maar dit lijkt me niet een vlucht die een terrorist boven alle andere vluchten zou uitkiezen.
pi_137544505
quote:
14s.gif Op zondag 9 maart 2014 14:53 schreef MrBanaan1 het volgende:
Tja aanslag lijkt mij in princiepe een beetje vreemd omdat ik dit momenteel niet zo in die regio zou verwachten. Goed, ik ken de situatie daar niet, maar als je als terrorist een statement wil maken lijkt Rusland/USA me toch wat "beter". Nogmaalt, ik zeg niet dat daar alles rooskleurig is, maar dit lijkt me niet een vlucht die een terrorist boven alle andere vluchten zou uitkiezen.
Als jij een terrorist in China bent dan kies je misschien juist dit doelwit, sterker nog, dit deel van de wereld kent ook genoeg aanslagen maar daar wordt in westerse landen wellicht wat minder over bericht.
pi_137544547
quote:
14s.gif Op zondag 9 maart 2014 14:53 schreef MrBanaan1 het volgende:
Tja aanslag lijkt mij in princiepe een beetje vreemd omdat ik dit momenteel niet zo in die regio zou verwachten.
http://en.wikipedia.org/wiki/Philippine_Airlines_Flight_434
-
pi_137544551
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 14:50 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

1) Het gaat om een Maleisisch vliegtuig.
2) De aanslagplegers hoeven niet afkomstig te zijn uit China, het kan ook om al-Qaeda op het Arabisch Schiereiland (AQAP) gaan.

Ik snap niet waarom sommigen gelijk aluhoedjes roepen. Wat wij doen is speculeren, niet het aluhoedje uithangen.
1) met voornamelijk Chinezen aan boord
2) China heeft last opstandige moslims in het westen, Maleisië heeft nogal wat moslims....

Allemaal pure speculatie, maar het is niet onmogelijk ;)
  zondag 9 maart 2014 @ 14:59:56 #166
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_137544591
quote:
1s.gif Op zondag 9 maart 2014 14:56 schreef DeParo het volgende:

[..]

Als jij een terrorist in China bent dan kies je misschien juist dit doelwit, sterker nog, dit deel van de wereld kent ook genoeg aanslagen maar daar wordt in westerse landen wellicht wat minder over bericht.
Daarom zeg ik ook dat ik de situatie niet helemaal ken. Dat in China problemen zijn kan ik goed begrijpen, maar Maleisië heb ik nooit echt iets slechts over gehoord.
Mijn geld zou ik iig op kapot materiaal/menselijke fout zetten, en niet op terroristische aanslag.
  zondag 9 maart 2014 @ 15:05:58 #167
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_137544787
Wat een figuren hier :')
pi_137544789
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 14:58 schreef Sparqq het volgende:
1) met voornamelijk Chinezen aan boord
2) China heeft last opstandige moslims in het westen, Maleisië heeft nogal wat moslims....

Allemaal pure speculatie, maar het is niet onmogelijk ;)
Klopt, maar ik wilde het een beetje breder trekken en de daders van een mogelijke aanslag niet meteen in China zoeken.

quote:
14s.gif Op zondag 9 maart 2014 14:59 schreef MrBanaan1 het volgende:
Daarom zeg ik ook dat ik de situatie niet helemaal ken. Dat in China problemen zijn kan ik goed begrijpen, maar Maleisië heb ik nooit echt iets slechts over gehoord.
Mijn geld zou ik iig op kapot materiaal/menselijke fout zetten, en niet op terroristische aanslag.
http://en.wikipedia.org/wiki/Jemaah_Islamiyah
-
  zondag 9 maart 2014 @ 15:09:58 #169
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_137544914
quote:
7s.gif Op zondag 9 maart 2014 15:06 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Klopt, maar ik wilde het een beetje breder trekken en de daders van een mogelijke aanslag niet meteen in China zoeken.

[..]

http://en.wikipedia.org/wiki/Jemaah_Islamiyah
Kijk, daar wist ik niks van af idd, zal ook niet zo veel in het nieuws geweest zijn. Volgens die timeline op de wiki zijn die echter de laatste tijd niet actief. Achja, het is puur speculeren dit.

Maar zijn die (voor mij onbekendere) terroristische groeperingen daar, islamtisch of niet, tot zo iets groots in staat? Veel terroristische groeperingen houden eht namelijk bij autobommen ofzo, een vliegtuig kapen is echt neit iets wat iedereen kan...
pi_137544918
quote:
7s.gif Op zondag 9 maart 2014 15:06 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Klopt, maar ik wilde het een beetje breder trekken en de daders van een mogelijke aanslag niet meteen in China zoeken.
De FBI schijnt naast de 2 bezitters van de gestolen paspoorten onderzoek te doen naar 2 Oekraïniers aan boord.

China staat achter Rusland mbt Oekraïne, dus wie weet.
  zondag 9 maart 2014 @ 15:11:50 #171
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137544962
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 15:10 schreef MartijnA3 het volgende:

[..]

De FBI schijnt naast de 2 bezitters van de gestolen paspoorten onderzoek te doen naar 2 Oekraïniers aan boord.

China staat achter Rusland mbt Oekraïne, dus wie weet.
goed dat ze onderzoek doen hoor, maar het zou me verbazen als het in die hoek gezocht moet worden
pi_137545004
Het zou mij minder verbazen dan de optie dat het toestel zomaar uit de lucht zou zijn gevallen.
pi_137545007
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 15:10 schreef MartijnA3 het volgende:

[..]

De FBI schijnt naast de 2 bezitters van de gestolen paspoorten onderzoek te doen naar 2 Oekraïniers aan boord.

China staat achter Rusland mbt Oekraïne, dus wie weet.
:D
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  zondag 9 maart 2014 @ 15:14:48 #174
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_137545040
Ik ben echt enorm nieuwsgierig nu :P Wat is de beste site voor updates?
  zondag 9 maart 2014 @ 15:15:12 #175
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137545050
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 15:13 schreef MartijnA3 het volgende:
Het zou mij minder verbazen dan de optie dat het toestel zomaar uit de lucht zou zijn gevallen.
metaalmoeheid nav slecht onderhoud na de ontstane schade oid lijkt mij juist aannemelijker
pi_137545259
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 15:15 schreef Marrije het volgende:

[..]

metaalmoeheid nav slecht onderhoud na de ontstane schade oid lijkt mij juist aannemelijker
Toestel had 2 weken geleden onderhoud gehad:

http://www.flightglobal.c(...)nance-in-feb-396801/
pi_137545296
En wat het terugkeren van het vliegtuig betreft ; de piloot heeft nooit een koerswijziging doorgegeven.

Het blijft gek allemaal
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_137545334
quote:
14s.gif Op zondag 9 maart 2014 15:09 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

Kijk, daar wist ik niks van af idd, zal ook niet zo veel in het nieuws geweest zijn. Volgens die timeline op de wiki zijn die echter de laatste tijd niet actief. Achja, het is puur speculeren dit.

Maar zijn die (voor mij onbekendere) terroristische groeperingen daar, islamtisch of niet, tot zo iets groots in staat? Veel terroristische groeperingen houden eht namelijk bij autobommen ofzo, een vliegtuig kapen is echt neit iets wat iedereen kan...
Nog niet zo lang geleden was er die grote mesaanval op een Chinees station, mogelijk door Chinese moslims uit een westelijke provincie gepleegd, zij hebben mogelijk ook contacten met de wat meer bekende terreurbewegingen. Daarnaast zijn er ook contacten tussen deze terreurbewegingen en moslims in Zuid-Oost Azie, een bekende bommenmaker komt daar vandaan, en wat dacht je van de aanslag op Bali bijvoorbeeld.
pi_137545341
Er zijn waarschijnlijk onderdelen gevonden van een deur en de staart
http://t.co/x27vEVwX9n
  zondag 9 maart 2014 @ 15:27:54 #180
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_137545408
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 15:22 schreef MartijnA3 het volgende:

[..]

Toestel had 2 weken geleden onderhoud gehad:

http://www.flightglobal.c(...)nance-in-feb-396801/
Dat zegt niks. Vaak genoeg dat onderhoud niet goed wordt uitgevoerd.
  zondag 9 maart 2014 @ 15:36:10 #181
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137545633
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 15:22 schreef MartijnA3 het volgende:

[..]

Toestel had 2 weken geleden onderhoud gehad:

http://www.flightglobal.c(...)nance-in-feb-396801/
dat zegt ook niet alles, of juit wel?
Daar kan best een fout zijn gemaakt, het blijft mensenwerk. Zoals die herstelplaten die 30cm moesten overlappen en wat maar enkele cm's gebeurde, maar wat in het onderhoudsboekje terecht kwam als 'volgens boeing voorschrift gerepareerd'. Bleek dus niet afdoende.
pi_137545882
Ja, dat is waar, dat is inderdaad een punt om rekening mee te houden.

Maar bij China Airlines Flight 611 kon men aan de radardata zien dat het toestel inde lucht in 4 stukken was gebroken, heb ik nu nog niets over gelezen.
pi_137545885
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 15:36 schreef Marrije het volgende:

[..]

dat zegt ook niet alles, of juit wel?
Daar kan best een fout zijn gemaakt, het blijft mensenwerk. Zoals die herstelplaten die 30cm moesten overlappen en wat maar enkele cm's gebeurde, maar wat in het onderhoudsboekje terecht kwam als 'volgens boeing voorschrift gerepareerd'. Bleek dus niet afdoende.
Een zo'n boerenpummel die een schroefje verkeerd heeft aangedraaid, het kan, alhoewel moderne vliegvelden en vliegmaatschappijen wel heel erg strikt zijn wat betreft onderhoud.
  zondag 9 maart 2014 @ 15:47:34 #184
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_137546003
Toestel was uit 2002, dus metaalmoeheid lijkt me stug. Verder zou ik niet precies weten hoe lang instrumenten meegaan voordat ze "op"/versleten zijn, maar lijkt me een redelijk nieuw toestel. Tja, vreemd verhaal idd, vooral omdat er nog niks gevonden is.
pi_137546089
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 15:43 schreef DeParo het volgende:

[..]

Een zo'n boerenpummel die een schroefje verkeerd heeft aangedraaid, het kan, alhoewel moderne vliegvelden en vliegmaatschappijen wel heel erg strikt zijn wat betreft onderhoud.
Gezien de grote focus hierop lijkt het mij ook niet aannemelijk.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_137546269
Of een combinatie van factoren, elektrische/radiostoring tegelijk met het plotseling desintegreren van het toestel door slecht onderhoud oid. Of een terroristische aanslag, of wat ook nog kan maar heel erg onwaarschijnlijk; dat het toestel is getroffen door een meteoriet. Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat het wrak boven water is.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
  zondag 9 maart 2014 @ 15:59:16 #187
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_137546324
KUALA LUMPUR (Reuters) - Officials investigating the disappearance of a Malaysian airliner with 239 people on board are narrowing the focus of their inquiries on the possibility that it disintegrated in mid-flight, a senior source said on Sunday.
"The fact that we are unable to find any debris so far appears to indicate that the aircraft is likely to have disintegrated at around 35,000 feet," said the source, who is involved in the investigations in Malaysia.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_137546404
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 15:59 schreef matthijst het volgende:
KUALA LUMPUR (Reuters) - Officials investigating the disappearance of a Malaysian airliner with 239 people on board are narrowing the focus of their inquiries on the possibility that it disintegrated in mid-flight, a senior source said on Sunday.
"The fact that we are unable to find any debris so far appears to indicate that the aircraft is likely to have disintegrated at around 35,000 feet," said the source, who is involved in the investigations in Malaysia.
Hoe meer brokstukken, hoe meer er ronddrijft toch?
edit: maar moeilijker te herkennen als brokstukken waarschijnlijk, als ze niet "in groep" ronddrijven. my mistake.

[ Bericht 6% gewijzigd door meth1745 op 09-03-2014 16:08:25 ]
  zondag 9 maart 2014 @ 16:08:17 #189
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_137546572
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 16:02 schreef meth1745 het volgende:

[..]

Hoe meer brokstukken, hoe meer er ronddrijft toch?
Ja precies, zou ik ook denken... En als het in de lucht uit elkaar viel dan zou die grote olievlek ook onwaarschijnlijker zijn.
pi_137546587
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 15:59 schreef matthijst het volgende:
KUALA LUMPUR (Reuters) - Officials investigating the disappearance of a Malaysian airliner with 239 people on board are narrowing the focus of their inquiries on the possibility that it disintegrated in mid-flight, a senior source said on Sunday.
"The fact that we are unable to find any debris so far appears to indicate that the aircraft is likely to have disintegrated at around 35,000 feet," said the source, who is involved in the investigations in Malaysia.
Vreemde opmerking.
Als een vliegtuig op 10 km hoogte uit elkaar valt dan zou je zeggen dat de brokstukken juist wijdverspreid zijn.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_137546677
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 16:08 schreef eight het volgende:

[..]

Vreemde opmerking.
Als een vliegtuig op 10 km hoogte uit elkaar valt dan zou je zeggen dat de brokstukken juist wijdverspreid zijn.
Dacht ik ook, maar misschien drijft er zoveel rotzooi in zee, en bovendien wordt vanuit de lucht gezocht, dan is het makkelijker te herkennen als de brokstukken in groep ronddrijven.
  zondag 9 maart 2014 @ 16:12:21 #192
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_137546705
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 16:11 schreef meth1745 het volgende:

[..]

Dacht ik ook, maar misschien drijft er zoveel rotzooi in zee, en bovendien wordt vanuit de lucht gezocht, dan is het makkelijker te herkennen als de brokstukken in groep ronddrijven.
Nou als je veel gekleurde stukjes ziet is dat ook opvallend hoor...
  zondag 9 maart 2014 @ 16:17:41 #193
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_137546902
quote:
14s.gif Op zondag 9 maart 2014 16:12 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

Nou als je veel gekleurde stukjes ziet is dat ook opvallend hoor...
Maar, stel het vliegtuig is in vele brokstukken in zee gekomen. Hoeveel daarvan blijft drijven? Het grootste deel zinkt meteen als een baksteen naar de bodem.

Dan heb je allemaal kleine plastic zaken die blijven drijven, maar als die minder dan een meter zijn dan zie je dat echt niet vanuit de lucht...
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  zondag 9 maart 2014 @ 16:18:19 #194
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_137546922
quote:
2s.gif Op zondag 9 maart 2014 16:17 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Maar, stel het vliegtuig is in vele brokstukken in zee gekomen. Hoeveel daarvan blijft drijven? Het grootste deel zinkt meteen als een baksteen naar de bodem.

Dan heb je allemaal kleine plastic zaken die blijven drijven, maar als die minder dan een meter zijn dan zie je dat echt niet vanuit de lucht...
Al het materiaal van de stoelen is geel foam.... En dan nog eventuele kleren uit koffers die open zijn gegaan/gebrand.
  Forum Admin zondag 9 maart 2014 @ 16:20:21 #195
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_137547009
Wat een verschrikkelijk naar idee. Midden in de lucht uit elkaar gescheurd. Tja.. Beter dan een doods"strijd" van enkele minuten als zo'n kist naar beneden valt
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_137547035
quote:
14s.gif Op zondag 9 maart 2014 16:12 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

Nou als je veel gekleurde stukjes ziet is dat ook opvallend hoor...
Ja, maar stel bvb dat er normaal reeds gemiddeld 10 voorwerpen per km² ronddrijven op de oceaan, dan merk je 100 brokstukken op als ze over één km² verspreid zijn, maar niet als het over 100 km² is.
  zondag 9 maart 2014 @ 16:22:23 #197
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_137547093
quote:
14s.gif Op zondag 9 maart 2014 16:18 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

Al het materiaal van de stoelen is geel foam.... En dan nog eventuele kleren uit koffers die open zijn gegaan/gebrand.
Tsja, kan ook dat misschien het vliegtuig toch als geheel naar beneden is gezonken. Hoewel de kans klein lijkt aangezien water net beton is op zo'n moment.

Mensen blijven trouwens wel drijven. :X
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_137547150
quote:
2s.gif Op zondag 9 maart 2014 16:22 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Tsja, kan ook dat misschien het vliegtuig toch als geheel naar beneden is gezonken. Hoewel de kans klein lijkt aangezien water net beton is op zo'n moment.

Mensen blijven trouwens wel drijven. :X
Is het onmogelijk dat een Boeing helemaal verdwijnt in de oceaan? Dus zonder dat het te pletter slaat?
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  zondag 9 maart 2014 @ 16:24:06 #199
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_137547161
Trouwens, wat is dit dan?



A photo of debris supposedly taken by a Chinese passenger on board another MAS flight from Beijing to Kuala Lumpur. Photo courtesy of South China Morning Post.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  zondag 9 maart 2014 @ 16:26:10 #200
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_137547230
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 16:23 schreef eight het volgende:

[..]

Is het onmogelijk dat een Boeing helemaal verdwijnt in de oceaan? Dus zonder dat het te pletter slaat?
Geen idee. Lijkt me niet. Alleen als het een 'goede' landing maakt en dan langzaam zinkt.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')