Puur toeval natuurlijk, weet ik ook welquote:
Onwaarschijnlijk. Als je het toestel ergens in wilt laten crashen neem je liever geen widebody omdat daar meerder gangpaden in zijn en het dus voor de kapers lastiger is de passagiers tegen te houden.quote:Op zondag 9 maart 2014 12:40 schreef mschol het volgende:
[..]
intercontinentale vlucht heeft meer brandstof aan boord, en kunnen dus meer chaos veroozaken bij een crash ofzo?
9/11 twee 767's?quote:Op zondag 9 maart 2014 13:33 schreef Ulx het volgende:
[..]
Onwaarschijnlijk. Als je het toestel ergens in wilt laten crashen neem je liever geen widebody omdat daar meerder gangpaden in zijn en het dus voor de kapers lastiger is de passagiers tegen te houden.
nee, dat is nog kwijt.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:36 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ik heb niet meer veel gelezen hierover, maar was het toestel nu wel of niet gevonden? Laatste wat ik heb gelezen was dat een ander vliegtuig grote olievlekken heeft gezien...
Een paar weken, of iig dat ligt me bij van AF447, zie ook dit artikel.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:32 schreef TLC het volgende:
Hoelang zenden die zwarte dozen nog een signaal uit eigenlijk ? voordat ook die ermee ophouden ?
Toch beter opletten op school....quote:Op zondag 9 maart 2014 11:45 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Toen dat gebeurde was ik nog een basisschoolkindje, maar dat waren uiteindelijk twee vliegtuigen door twee (belangrijke) gebouwen, toch? Dan is het toch meteen al super duidelijk dat er 'iets' achter zit?
Air France Flight AF447 werd ook pas na 2,5 dag gevonden hoor.quote:Op zondag 9 maart 2014 11:48 schreef kalinhos het volgende:
Ik blijf het vooral apart vinden dat ze 'm gewoon in 24uur niet kunnen terugvinden. Ik had altijd gedacht dat nu, 2014, er toch wel voldoende technieken zouden zijn om eigenlijk elk object binnen 24uur wel ergens te lokaliseren, waar het ook ligt.
1 maand ongeveer, daarna is de batterij op.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:32 schreef TLC het volgende:
Hoelang zenden die zwarte dozen nog een signaal uit eigenlijk ? voordat ook die ermee ophouden ?
Maar hoe realistisch is de kans dat ze door een klap op water zo zwaar beschadigd raken dat ze niet meer bruikbaar zijn?quote:Op zondag 9 maart 2014 13:48 schreef eight het volgende:
[..]
1 maand ongeveer, daarna is de batterij op.
Waarom zou je dat willen? Wat is de toegevoegde waarde?quote:Op zondag 9 maart 2014 12:10 schreef matthijst het volgende:
[..]
Of laten crashen zonder noodsignalen
Mwah, als die van Air France, na een enorme klap plat op het water, het bijna 2 jaar op de bodem van de oceaan hebben overleefd, is die kans niet heel groot.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:50 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Maar hoe realistisch is de kans dat ze door een klap op water zo zwaar beschadigd raken dat ze niet meer bruikbaar zijn?
Dat is wel een bijzondere gedachte.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:22 schreef Red_85 het volgende:
Met diezelfde kist heb ik trouwens ook gevlogen. 9M-MRO heeft me van AMS naar AKL gebracht in 2012.
quote:
http://my.news.yahoo.com/(...)rline-023820132.htmlquote:UPDATE [6:59pm]: Vietnamese media reports that suspicious object is not related to flight MH370 reports. Jacky Ly Thang, a defense cooperation official in US Embassy Hanoi, told VN Search & Rescue Center just now that US search party has confirmed that the object - seen by Singaporean search plane earlier - had nothing to do with the missing plane.
UPDATE [6:22pm]: In about 20 minutes, Vietnamese boats are expected to reach location where 'suspicious floating objects', yellow in colour, were spotted by Singaporean plane. The location is about 100km from Tho Chi islet.
Daar zijn ze op ontwikkeld. De kans dat de zwarte dozen nog intact zijn is erg groot.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:50 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Maar hoe realistisch is de kans dat ze door een klap op water zo zwaar beschadigd raken dat ze niet meer bruikbaar zijn?
Geen ideequote:Op zondag 9 maart 2014 13:56 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen? Wat is de toegevoegde
Ah, ok. Zou het dan niet een slim idee zijn om aan die blackboxen gewoon een boei te maken? Dus dat het op het water dobbert. Tuurlijk moet je ze dan een beetje ander positioneren, en iets meer ruimte nodig, maar dat moet toch wel te doen zijn? Lijkt me wel enorm handig.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:57 schreef eight het volgende:
[..]
Daar zijn ze op ontwikkeld. De kans dat de zwarte dozen nog intact zijn is erg groot.
Aangezien ze waarschijnlijk op de diepe zeebodem liggen moeten schepen/vliegtuigen wel in de buurt zijn om het signaal te kunnen oppikken.
maar maar weer terug als je Israël en Noord Korea hebtquote:Op zondag 9 maart 2014 04:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
jep!
En een paspoort met visa van Iran, Soedan (3), stempels van Cuba, Venezuela en de VS; een lekker schurkenstatenpaspoort...
Puur toeval, maar zoiets dacht ik ook jaquote:Op zondag 9 maart 2014 13:56 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Dat is wel een bijzondere gedachte.
Die apparaten zijn natuurlijk juist ontworpen om extreme krachten te kunnen weerstaanquote:Op zondag 9 maart 2014 13:50 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Maar hoe realistisch is de kans dat ze door een klap op water zo zwaar beschadigd raken dat ze niet meer bruikbaar zijn?
Dacht dat dit alweer een ander stuk was, "window liner".quote:Op zondag 9 maart 2014 13:56 schreef MartijnA3 het volgende:
http://my.news.yahoo.com/(...)rline-023820132.html
Heb je niet 2 passpoorten dan? 1 voor de schurkenstaten en 1 voor de normale landen?quote:Op zondag 9 maart 2014 04:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
jep!
En een paspoort met visa van Iran, Soedan (3), stempels van Cuba, Venezuela en de VS; een lekker schurkenstatenpaspoort...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |