Was daarvoor al geen probleem voor mij.quote:
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:22 schreef GGMM het volgende:
Ik wou hier komen zeggen wat een zieke TT het was, maar ik haal Sansa en Arya door elkaar.
Ze schelen maar 2 jaarquote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:22 schreef GGMM het volgende:
Ik wou hier komen zeggen wat een zieke TT het was, maar ik haal Sansa en Arya door elkaar.
Deze man begrijptquote:Op zondag 9 maart 2014 11:04 schreef Hojdhopper het volgende:
Anyway, het gaat erom dat Ygritte legaal is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
quote:Op zondag 9 maart 2014 11:34 schreef Hojdhopper het volgende:
Pure schoonheid, noemen ze dit:Leuk karakter ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
Same, ik dacht ook even "Jezus Christus, sick fucks!"quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:22 schreef GGMM het volgende:
Wen er maar aan want komen er nog een hoop bijquote:Op zondag 9 maart 2014 13:21 schreef Leafeon672 het volgende:
Vind die kruizen door de personages die dood zijn nou niet echt mooi staan...
Pure schoonheid, noemen ze dit:Vuurrood haar en ijsblauwe ogen. Een magische combinatie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Now which way do we go?" - Dorothy Gale
Ik zocht deze foto en kwam toen ook arya/sansa incest tegen :Squote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:40 schreef MAHL het volgende:
[..]
Was ooit een foto waarin wel/niet Sansa in een... leuke pose op het bed zat. Geen idee of ze het echt was, maar het was in ieder geval verdomd lekker
WOW... mooie foto's van "Jon" en "Jaime" (met die andere 2 heb ik niet zoveel, al is "Drogo" "objectief gezien" wel een knappe man)quote:Op zondag 9 maart 2014 21:22 schreef Poesopstokje het volgende:
Mag ik dan ook even?![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou nou, rustig aan.quote:
quote:
Pure schoonheid, noemen ze dit:Heeft een bredere kaak dan ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
Een spoiler had wel gemogen, bleeh.quote:Op zondag 9 maart 2014 21:22 schreef Poesopstokje het volgende:
Mag ik dan ook even?![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Watquote:Op maandag 10 maart 2014 11:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik zocht deze foto en kwam toen ook arya/sansa incest tegen :S
En 1 waar zij en tyrion net als die ado keeper doen :S :S
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door Leafeon672 op 10-03-2014 14:56:58 ]Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
quote:Op maandag 10 maart 2014 14:44 schreef Leafeon672 het volgende:
4chan.orgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is het nu wel goed?quote:
quote:
quote:Op maandag 10 maart 2014 14:44 schreef Leafeon672 het volgende:
een van die vrije steden zeker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ik heb ze niet allemaal onthouden zo goed is mijn geheugen niet)
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
quote:
quote:Op maandag 10 maart 2014 15:25 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
een van die vrije steden zeker?(ik heb ze niet allemaal onthouden zo goed is mijn geheugen niet)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zo niet verkeerdquote:
Via internet, op zo'n streamsite. Staat er vaak de volgende dag (na airing HBO USA) al op.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:11 schreef Dagoduck het volgende:
Hoe kijken jullie de serie? HBO nu 4 maanden (Game of Thrones periode) met 50% korting (iets van ¤7,50 p.m.) geen idee wat de normale prijs is. Normaal ¤15,50 p.m.
Torrents. Abonnement op HBO vind ik wel erg prijzig (edit: voor alleen HBO) en is sowieso niet mogelijk zonder een (onlangs door ons opgezegd) kabelabonnement. Onder andere voorwaarden zou ik de voorkeur aan een HBO (GO)-abonnement boven torrents downloaden geven...quote:Op maandag 10 maart 2014 21:11 schreef Dagoduck het volgende:
Hoe kijken jullie de serie? HBO nu 4 maanden (Game of Thrones periode) met 50% korting (iets van ¤7,50 p.m.) geen idee wat de normale prijs is. Normaal ¤15,50 p.m.
Piratenbaai natuurlijk!quote:Op maandag 10 maart 2014 21:11 schreef Dagoduck het volgende:
Torrents, 15,50 per maand vind ik veeeeels te veel geld voor HBO wat ik alleen aan zou schaffen voor GoT. Ik koop de blu-ray boxset wel als de serie klaar is.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:11 schreef Dagoduck het volgende:
Pure schoonheid, noemen ze dit:en dan kom ik hier terrecht:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
geen idee hoe ik dat filmpie die erbij hoor kan laten zien
http://www.hamiltonhodell(...)leslie_id_100050.htm
Doe bijna alles via ez.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:02 schreef Dagoduck het volgende:
Ik gebruik ook veelvuldig de Piratenbaai hoor, was benieuwd of er hier mensen met een HBO abo zijn.
Kutte is dat je paar maanden kan wachten op GoT voordat de DVD's uit zijn.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:07 schreef Forbry het volgende:
Bij GoT (nog) niet gedaan, maar er worden hier ook geregeld DVD's gekocht idd (al verkopen we die later dan weer, omdat wij niet zo van al te veel spullen in huis houden).
Da's altijd wel vervelend jaquote:Op maandag 10 maart 2014 23:08 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Kutte is dat je paar maanden kan wachten op GoT voordat de DVD's uit zijn.
Ik heb seizoen 1t/m3 gekeken vorige week, allen QoQ met NL subs. Zeer goede torrent, alle lof voor die gasten.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:13 schreef Ferdii het volgende:
Ik ben lui en wacht 2 dagen dan staat de QoQ versie met nl ondertitels op nieuwsgroepen en dan download ik die
Wel een Netflix abo, maar ja. Geen GoT. Overigens genoeg andere spul. En de helft van de HBO prijs. En maandelijks opzegbaar.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:02 schreef Dagoduck het volgende:
Ik gebruik ook veelvuldig de Piratenbaai hoor, was benieuwd of er hier mensen met een HBO abo zijn.
Welke serie is dat met die tekenklas?quote:Op maandag 10 maart 2014 22:11 schreef murp het volgende:
[..]
en dan kom ik hier terrecht:
geen idee hoe ik dat filmpie die erbij hoor kan laten zien
http://www.hamiltonhodell(...)leslie_id_100050.htm
De vorige keer dat ik die foto posten waren er nog mensen die twijfelde maar het moet d´r gewoon zijn.quote:
zij doen idd met veel series zeer goed werkquote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb seizoen 1t/m3 gekeken vorige week, allen QoQ met NL subs. Zeer goede torrent, alle lof voor die gasten.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:27 schreef zquing het volgende:
Ik had eigenlijk de laatste 2 afleveringen van S3 bewaard voor als S4 zou beginnen, maar ik ga zo toch maar de Red Wedding kijken
Veel sterkte alvastquote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:27 schreef zquing het volgende:
Ik had eigenlijk de laatste 2 afleveringen van S3 bewaard voor als S4 zou beginnen, maar ik ga zo toch maar de Red Wedding kijken
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:02 schreef lord_bono het volgende:
Er komen waarschijnlijk in totaal 7-8 seizoenenhttp://www.serietotaal.nl(...)acht-seizoenen-duren
Daarom willen ze het in 7/8 seizoenen doen, er gaat echt nog veel gebeuren heb ik het ideequote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:04 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]Yey! Als het maar geen uitmelkerij wordt..
En toen waren ze allemaal doodquote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:27 schreef zquing het volgende:
Als ze Sansa ook dood laten gaan dan ga ik echt huilenquote:
Dat is al redelijk lang bekend.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:02 schreef lord_bono het volgende:
Er komen waarschijnlijk in totaal 7-8 seizoenenhttp://www.serietotaal.nl(...)acht-seizoenen-duren
lijkt wel of de makers elk jaar dezelfde interviews geven of dezelfde vragen krijgen. Volgend jaar wordt ze dat natuurlijk weer gevraagd of ze nog bij dat plan blijven...quote:
+1quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:13 schreef Ferdii het volgende:
Ik ben lui en wacht 2 dagen dan staat de QoQ versie met nl ondertitels op nieuwsgroepen en dan download ik die
http://www.telegraaf.nl/f(...)voorgetrokken__.htmlquote:Weiss: "Game of Thrones blijft niet simpelweg doorgaan omdat het kan. Ik denk dat het verlangen om het uit te melken uiteindelijk de dood van de serie zou betekenen als we daaraan toe zouden geven."
Hihi ja dat wel!quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:49 schreef muzas het volgende:
[..]
Ja of wel. Kleine kans op GoT_S4COMPLETE_DVDRIP_WHITEHOUSE.torrent?
quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:06 schreef Kloonhommel het volgende:
Oke, zie ik eindelijk na maanden, zeg maar gerust bijna 1 jaar of zo Khaleesi opduiken in myAT, zijn er verdomme geen leuke gifjes en dergelijke te vinden op de hele pagina!!
Mijn dag is nu verpest.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:06 schreef Kloonhommel het volgende:
Oke, zie ik eindelijk na maanden, zeg maar gerust bijna 1 jaar of zo Khaleesi opduiken in myAT, zijn er verdomme geen leuke gifjes en dergelijke te vinden op de hele pagina!!
Mijn dag is nu verpest.
quote:
Littlefinger.quote:
zo de kleding van die acteur die Jaime speelt past ff niet bij de restquote:
Hij draagt wel z'n gouden handquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:59 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
zo de kleding van die acteur die Jaime speelt past ff niet bij de rest
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:43 schreef zquing het volgende:
[..]
Als ze Sansa ook dood laten gaan dan ga ik echt huilen
quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:49 schreef muzas het volgende:
[..]
Het lijkt een colbertje met overhemd o.i.d. maar het is toch echt zijn kostuum kijk maar.quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:59 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
zo de kleding van die acteur die Jaime speelt past ff niet bij de rest
Cersei en Tyrion zijn gewoon slecht gephotoshopped denk ik. Jaime lijkt wel wat donkerder maar het is vooral zijn kapsel wat anders lijkt (Backstreet Boys coupe uit seizoen 1 geruild voor een Daniel Craig oid)quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:04 schreef Poesopstokje het volgende:
Alle drie de Lannisters zijn niet meer hoogblond, wat is deze?
In S1 waren ze nog ''Lannister goud'' met z'n drieën, nu is Cercei rood en Tyrion en Jaime lichtbruin/donkerblond
Jaime is wel héél donker vind je niet?quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:06 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Cersei en Tyrion zijn gewoon slecht gephotoshopped denk ik. Jaime lijkt wel wat donkerder maar het is vooral zijn kapsel wat anders lijkt (Backstreet Boys coupe uit seizoen 1 geruild voor een Daniel Craig oid)
Ik vind het ook geen verbetering nee, die Jaime zo.quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:08 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Jaime is wel héél donker vind je niet?
Dat haar is niet leuk nee![]()
In de pilot waren ze alle drie hoogblond trouwens. Het is me niet opgevallen dat dat inmiddels anders is, ik zie het nu op die VF foto.
We zullen het zien over 3 wekenquote:Op woensdag 12 maart 2014 22:10 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ik vind het ook geen verbetering nee, die Jaime zo.
Wellicht hebben ze de Lannisters donkerder gemaakt zodat Dany meer afsteekt/zilverder lijkt?
Achja het is maar een cover.
Ik heb die aflevering net gezien... ik zat echt zo op de bankquote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:27 schreef zquing het volgende:
Godver, wat was dat een briljante afleveringquote:Op woensdag 12 maart 2014 22:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb die aflevering net gezien... ik zat echt zo op de bank![]()
![]()
![]()
![]()
Klopt, ik vond de slotaflevering van daarna wel een kleine anticlimax vergeleken met Red Weddingquote:Op donderdag 13 maart 2014 08:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Godver, wat was dat een briljante aflevering![]()
Gelukkig is er komend seizoen weer een bruiloftquote:Op donderdag 13 maart 2014 08:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Klopt, ik vond de slotaflevering van daarna wel een kleine anticlimax vergeleken met Red Wedding
Ik vind Joffrey briljant. Of beter gezegd; de acteur. Hoe je met zo weinig screentime zo gehaat kunt zijn, geweldigquote:Op donderdag 13 maart 2014 08:56 schreef TheVulture het volgende:
Ik ken de boeken niet, maar ik gun Cersei en Joffrey een soortgelijk bloedbad
Ik vind het niet echt middeleeuwse kleding met zo een kraagquote:Op woensdag 12 maart 2014 22:01 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Het lijkt een colbertje met overhemd o.i.d. maar het is toch echt zijn kostuum kijk maar.
[ afbeelding ]
Met zijn hoofd lijkt meer mis dan zijn kleding, ik herken hem amper vergeleken met voorgaande seizoenen....
Hij is ook geniaal gecast met die rattenkopquote:Op donderdag 13 maart 2014 08:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vind Joffrey briljant. Of beter gezegd; de acteur. Hoe je met zo weinig screentime zo gehaat kunt zijn, geweldig
Wat is er sneu aan dan?quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:59 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik vind het trouwens sneu voor de actrice die Brienne speelt. Zij is echt uitgezocht op het personage, wat in het boek behoorlijk lelijk wordt omschreven![]()
Terwijl ze toch best een leuke vrouw is vind ik
[ afbeelding ]
Nou, ze hebben iemand uitgezocht die op Brienne boekversie moest lijken. Lijkt me lullig dat dan zo'n casting mannetje met de vraag aan komt zetten of JIJ die rol wil spelenquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:01 schreef ems. het volgende:
[..]
Wat is er sneu aan dan?
Tyrion 'hoort' ook vele malen lelijker te zijn.
En hij is zo sympathiek...quote:Op donderdag 13 maart 2014 08:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vind Joffrey briljant. Of beter gezegd; de acteur. Hoe je met zo weinig screentime zo gehaat kunt zijn, geweldig
Ik vind haar naarmate seizoen 3 vordert er al veel beter uit zien eigenlijkquote:Op donderdag 13 maart 2014 19:59 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik vind het trouwens sneu voor de actrice die Brienne speelt. Zij is echt uitgezocht op het personage, wat in het boek behoorlijk lelijk wordt omschreven![]()
Terwijl ze toch best een leuke vrouw is vind ik
[ afbeelding ]
Ze wordt met de aflevering viezer en smotsigerquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind haar naarmate seizoen 3 vordert er al veel beter uit zien eigenlijk
Ik snap niet waarom?quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:31 schreef TheVulture het volgende:
Olenna vind ik echt een van de leukste karakters... de hele Tyrell-clan trouwens, dat moet dan maar mijn nieuwe favoriete familie worden nu de Starks zowat uitgeroeid zijn
Margaery en Olenna zijn beiden ontzettend slimme vrouwen met mensenkennis die op de juiste manier weten te manipulerenquote:
Het feit dat ik Olenna moest googlen zegt genoegquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Margaery en Olenna zijn beiden ontzettend slimme vrouwen met mensenkennis die op de juiste manier weten te manipuleren
Ik ook.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:31 schreef TheVulture het volgende:
Olenna vind ik echt een van de leukste karakters... de hele Tyrell-clan trouwens, dat moet dan maar mijn nieuwe favoriete familie worden nu de Starks zowat uitgeroeid zijn
Ygritte hoort ook superlelijk te zijn.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:01 schreef ems. het volgende:
[..]
Wat is er sneu aan dan?
Tyrion 'hoort' ook vele malen lelijker te zijn.
Van Benjen wordt gedacht dat hij dood is.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:02 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ik ook.Ik hield effies mijn hart vast toen ik voor het eerst een interview met Diana Rigg zag, ze leek een beetje te clueless en te oud om iets van GoT te snappen maar ze vervulde haar rol met glans! Echt een gehaaide oma die nog veel slimmer is dan Margaery en partij kan bieden aan Varys en Tywin e.d.!
Ik vind het ook echt geweldig dat GRRM een familie heeft bedacht waarin de vrouwen de broek aan hebben en de mannen allemaal minkukeltjes zijn.Toch origineel.
En de Starks uitgeroeid?? Nou nou, iedereen maakt daar zo'n ophef over maar Sansa, Arya, Bran Rickon en ook Benjen zijn allemaal nog over dus waar hebben we het over? Wat wel zeer doet is da ze geen "keep" meer hebben maar ze zijn nog steeds met veel. Het zijn vooral de bijfiguren van de Starks die massaal het loodje hebben gelegd (de Septa, Jory, Cassel, Luwin enz.).
Ik vond die Ygritte maar een knokig mormel toen ze uit de kleren ging andersquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ygritte hoort ook superlelijk te zijn.
[..]
Van Benjen wordt gedacht dat hij dood is.
Dat is het enige wat ze goed hebben gedaan.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vond die Ygritte maar een knokig mormel toen ze uit de kleren ging anders
quote:Physical Description: She is short and bandy-legged with a round face, small hands, a pug nose, with shaggy bright red hair. Her teeth are crooked.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:29 schreef Verbal het volgende:
Who gives a fuck? Ik vind de meerderheid niet 'knap' knap. Velen hebben 'iets'. Vinnik veeeel belangrijker.
Al is Daenerys cuuuuuuuute![]()
Lekker powerwijffie. Al wordt ze wat dat betreft toch nog riant voorbijgestreefd door de vrouw van James Bond, Olenna Tyrell![]()
![]()
Ziet er niet meer uit, maar... WOW!
V.
Toen die danny ging leren neuken was echt het hoogtepunt van S1.quote:
quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:27 schreef DevilsWhore het volgende:
Physical Description: She is short and bandy-legged with a round face, small hands, a pug nose, with shaggy bright red hair. Her teeth are crooked.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Des te meer redenen om aan te nemen dat ie nog leeft.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:19 schreef DevilsWhore het volgende:
Van Benjen wordt gedacht dat hij dood is.
"Kill the Braavosi, bring the girl!"
quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:47 schreef Khaleesi het volgende:
[..]Zoiets ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mwoah, ik heb er wel theorieën over, maar die horen niet in dit topic thuis.quote:[..]
Des te meer redenen om aan te nemen dat ie nog leeft.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Wow wie is ditquote:
I did not pirate my DVD's upon ye pirate bay.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:49 schreef muzas het volgende:
[..]
Veel gemaakte fout bij boekverfilmingen, bij harry potter was eigenlijk alleen Ron goed gecast van de 3 als je op de beschrijving van het boek afgaat.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
In de fucking kluis ermee, doeidoeiquote:
Benjen Stark verwacht ik niet meer levend te zien. Dan hebben we dus een stel kinderen, waarvan er een gevangen word gehouden. Het leger van Robb Stark is ook om zeep geholpen. De enige Noordelijke legers die nog enigszins intact zijn, zijn die van de Karstarks en de Boltons.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:02 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ik ook.Ik hield effies mijn hart vast toen ik voor het eerst een interview met Diana Rigg zag, ze leek een beetje te clueless en te oud om iets van GoT te snappen maar ze vervulde haar rol met glans! Echt een gehaaide oma die nog veel slimmer is dan Margaery en partij kan bieden aan Varys en Tywin e.d.!
Ik vind het ook echt geweldig dat GRRM een familie heeft bedacht waarin de vrouwen de broek aan hebben en de mannen allemaal minkukeltjes zijn.Toch origineel.
En de Starks uitgeroeid?? Nou nou, iedereen maakt daar zo'n ophef over maar Sansa, Arya, Bran Rickon en ook Benjen zijn allemaal nog over dus waar hebben we het over? Wat wel zeer doet is da ze geen "keep" meer hebben maar ze zijn nog steeds met veel. Het zijn vooral de bijfiguren van de Starks die massaal het loodje hebben gelegd (de Septa, Jory, Cassel, Luwin enz.).
Ze zijn geen militaire mogendheid meer nee, maar kunnen nog makkelijk hun stempel op het verhaal drukken zonder op de troon te belanden.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:49 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Benjen Stark verwacht ik niet meer levend te zien. Dan hebben we dus een stel kinderen, waarvan er een gevangen word gehouden. Het leger van Robb Stark is ook om zeep geholpen. De enige Noordelijke legers die nog enigszins intact zijn, zijn die van de Karstarks en de Boltons.
Ik wilde vooral de bewering dat ze nog steeds met veel zijn onderuit schoppen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:07 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ze zijn geen militaire mogendheid meer nee, maar kunnen nog makkelijk hun stempel op het verhaal drukken zonder op de troon te belanden.
ik hoop het ook en ze hebben allemaal op hun eigen manier toch competenties om er wat van te maken, echter zijn ze als "familie" nog net niet volledig uitgeroeidquote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:07 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ze zijn geen militaire mogendheid meer nee, maar kunnen nog makkelijk hun stempel op het verhaal drukken zonder op de troon te belanden.
Hm, dan moet Arya maar eens gaan moorden.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:13 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik hoop het ook en ze hebben allemaal op hun eigen manier toch competenties om er wat van te maken, echter zijn ze als "familie" nog net niet volledig uitgeroeid
Súper lelijk vind ik ook zo wat, maar ik vind een hoop écht niet mooi aan Ygritte, dus wat mij betreft klopt het aardig. Dat ze ergens toch wel iets aantrekkelijks heeft (vind ik ook) is iets anders. (Edit: zopas aan Downton Abbey begonnen, zag haar daar ook).quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:19 schreef DevilsWhore het volgende:
(..)
Ik verwacht het niet. Hoop het wel.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:49 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Benjen Stark verwacht ik niet meer levend te zien. Dan hebben we dus een stel kinderen, waarvan er een gevangen word gehouden. Het leger van Robb Stark is ook om zeep geholpen. De enige Noordelijke legers die nog enigszins intact zijn, zijn die van de Karstarks en de Boltons.
Gaat geheid wel gebeuren, toch?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:48 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Hm, dan moet Arya maar eens gaan moorden.
Letterlijke omschrijving uit de boeken:quote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:57 schreef Forbry het volgende:
[..]
Súper lelijk vind ik ook zo wat, maar ik vind een hoop écht niet mooi aan Ygritte, dus wat mij betreft klopt het aardig. Dat ze ergens toch wel iets aantrekkelijks heeft (vind ik ook) is iets anders.
Khaleesi is ook terug zie ik, dan kan binnenkort het feest weer beginnen. Zin in.
Wilde ook niet zeggen, dat de beschrijving helemaal klopt, maar qua "idee" vind ik Ygritte hier best goed bij passen. Het had erger gekund, dat wel, net als bij Tyrion.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:01 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Letterlijke omschrijving uit de boeken:
Ygritte is nineteen, and described as short for her age, skinny but well-muscled, with a round face, small hands, a pug nose, and crooked white teeth. Her most distinctive feature was her fiery red hair. The wildlings consider red hair to be lucky and describe those with it as having been "kissed by fire."
Maar er is altijd een chronisch gebrek aan rotte tanden in fantasy op tv/film geloof ik, behalve als het een eng / vies persoon is
Precies, maar met alle vrijheden die al zijn genomen met de personages is het uiterlijk wel het laatste waar je over zouv allen denk ikquote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:03 schreef Forbry het volgende:
[..]
Wilde ook niet zeggen, dat de beschrijving helemaal klopt, maar qua "idee" vind ik Ygritte hier best goed bij passen. Het had erger gekund, dat wel, net als bij Tyrion.
Ik heb er geen problemen mee in ieder geval. Heb de boeken niet gelezen, maar denk ook niet dat ik er mij in dat geval wél erg druk over had kunnen maken. Dan zou ik eerder vallen over afwijkingen in het verhaal, of dingen die achterwege zijn gelaten die je als lezer juist heel bijzonder vond. Denk ik.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:05 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Precies, maar met alle vrijheden die al zijn genomen met de personages is het uiterlijk wel het laatste waar je over zouv allen denk ik
Heb geduld, huize Stark is nog niet uitgeteldquote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:48 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
maar wel behoorlijk uitgedundquote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heb geduld, huize Stark is nog niet uitgeteld
Nou ja.. neefjes en nichtjes zijn er dankzij de Mad King ook niet echt. Van Sansa verwacht ik niet heel veel, maar misschien weten de broertjes Treebeard en zijn enten in de oorlog te betrekken.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wacht maar tot Jon de ijs-draak onder The Wall vindt.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:24 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Nou ja.. neefjes en nichtjes zijn er dankzij de Mad King ook niet echt. Van Sansa verwacht ik niet heel veel, maar misschien weten de broertjes Treebeard en zijn enten in de oorlog te betrekken.
Precies, iedereen vergeet Tony de hele tijd.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
True true.quote:
Jon is een crow.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:25 schreef Zith het volgende:
[..]
Wacht maar tot Jon de ijs-draak onder The Wall vindt.
"Night gathers, and now my watch begins. It shall not end until my death. I shall take no wife, hold no lands, father no children. I shall wear no crowns and win no glory. I shall live and die at my post. I am the sword in the darkness. I am the watcher on the walls. I am the shield that guards the realms of men. I pledge my life and honor to the Night's Watch, for this night and all the nights to come."quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:05 schreef Zith het volgende:
Jon is de rechtmatige koning en soon-to-be drakenrijder.
Alsjeblieft niet zegquote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:05 schreef Zith het volgende:
Jon is de rechtmatige koning en soon-to-be drakenrijder.
Benjen is een draak geworden.quote:
arya the assasinquote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:48 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
hij heeft ook lopen krikken met ygritte, dus zover zijn eedquote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:30 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
"Night gathers, and now my watch begins. It shall not end until my death. I shall take no wife, hold no lands, father no children. I shall wear no crowns and win no glory. I shall live and die at my post. I am the sword in the darkness. I am the watcher on the walls. I am the shield that guards the realms of men. I pledge my life and honor to the Night's Watch, for this night and all the nights to come."
Is Rickon niet 4 of zo? betwijfel dat die iets gaat doenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:08 schreef Slayage het volgende:
[..]
rickon kan nog alle kanten op uiteraard
why not? kinderen werden toen eerder volwassenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:31 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Is Rickon niet 4 of zo? betwijfel dat die iets gaat doen
Precies. Die moet gewoon strippen en lekker knap sexy naakt wezen met een "ik moet poepen" hoofd" en t regeren overlaten aan de echte mannenquote:
Kan erkend worden als.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:08 schreef Slayage het volgende:
[..]
arya the assasin
sansa die voor tyrion kinderen baart
warg bran, als hij alles en iedereen kan wargen, kan dat veel betekenen
rickon kan nog alle kanten op uiteraard
bastard john snow is officieel geen stark
kat zou zich omdraaien in haar grafquote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kan erkend worden als.Door het leidende hoofd van de familie (Bran of Sansa?) of door de koning
Die ligt niet eens in een graf, die is uit de toren van de twins in de rivier gesodemieterdquote:
spoiler.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die ligt niet eens in een graf, die is uit de toren van de twins in de rivier gesodemieterd
Khaleesi <3 Je bent ook weer terug? Wanneer ga je van me houden, die Daario is veel te popiejopie.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:36 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
I will answer injustice, with justice.
Kleine kans, beertje van me. Daario 2.0 is aanzienlijk knapper dan zijn voorganger!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:11 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Khaleesi <3 Je bent ook weer terug? Wanneer ga je van me houden, die Daario is veel te popiejopie.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:18 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Kleine kans, beertje van me. Daario 2.0 is aanzienlijk knapper dan zijn voorganger!(en spreekt mijn moerstaal)
Foutquote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:47 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Veel gemaakte fout bij boekverfilmingen, bij harry potter was eigenlijk alleen Ron goed gecast van de 3 als je op de beschrijving van het boek afgaat.
Benjen is een soort legende aan het worden of zo, iedereen denkt dat hij bestaat maar heeft hem al heel lang niet meer gezienquote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:49 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
In dezelfde categorie: Nymeria!quote:Op zondag 16 maart 2014 11:22 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Benjen is een soort legende aan het worden of zo, iedereen denkt dat hij bestaat maar heeft hem al heel lang niet meer gezien
Me and my little demon monkeyquote:Op zondag 16 maart 2014 14:06 schreef Vogeltje88 het volgende:
Nog drie weken te gaan. Ik ga in die drie weken maar eens de eerste drie seizoenen opnieuw kijken. HBO abonnement genomen bij Ziggo voor de helft van de prijs, dus fijn via On Demand.
Ohja, kennen we deze nog: http://happyplace.someecards.com/topic/got-recap-season-3/newest?
Denk dat dat in de boeken gezegd wordt dan, van de serie kan ik het me niet meer herinneren.quote:Op zondag 16 maart 2014 15:42 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Die wordt hier en daar wel genoemd toch? Dat er een roedel schrikwolven rondloopt enzo, toch? Terwijl Benjen echt nooit meer gezien wordt
Khhhaleesi plllllllease!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:18 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Kleine kans, beertje van me. Daario 2.0 is aanzienlijk knapper dan zijn voorganger!(en spreekt mijn moerstaal)
Oh, sorry, soms lopen die dingen een beetje in elkaar over, zeker kleine dingenquote:Op zondag 16 maart 2014 16:51 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Denk dat dat in de boeken gezegd wordt dan, van de serie kan ik het me niet meer herinneren.
Zou tof zijn als Nymeria nog een keer onverwacht te hulp schiet, maar misschien is dat te Disney en niet des GRRM's...
Ron was ook niet helemaal goed gecast, alleen het haar klopte.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:47 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Veel gemaakte fout bij boekverfilmingen, bij harry potter was eigenlijk alleen Ron goed gecast van de 3 als je op de beschrijving van het boek afgaat.
quote:Op zondag 16 maart 2014 15:42 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Die wordt hier en daar wel genoemd toch? Dat er een roedel schrikwolven rondloopt enzo, toch? Terwijl Benjen echt nooit meer gezien wordt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
quote:Op zondag 16 maart 2014 19:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]Zoals ik al zei, soms lopen de boeken en de serie in elkaar over voor me. Lezun. Ik zei ook al sorry.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even een wildling plezieren om ervoor te zorgen dat je cover intact blijft en je de rest van je broeders kan waarschuwen voor een aanval, is natuurlijk wat anders dan je tot koning van de Seven Kingdoms laten kronen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:11 schreef Slayage het volgende:
[..]
hij heeft ook lopen krikken met ygritte, dus zover zijn eed
Ehm, die man lijkt niet echt op een Stark. Een Tully bastard dus.quote:
Jon Clinton Snow?quote:Op maandag 17 maart 2014 09:47 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Daarnaast hebben we alleen gezien dat ze orale seks gehad hebben, wat letterlijk genomen niet in strijd is met zijn eed.
Dat was van de zomer al bekend hoorquote:Op maandag 17 maart 2014 18:39 schreef Kloonhommel het volgende:
Hmmmm? Volgens dit nieuwsbericht is 1 acteur vervangen door een ander? Heb ik niks van meegekregen.
http://www.nu.nl/film/372(...)n-nooit-gelezen.html
(acteur Michiel Huisman vervangt Ed Skrein in de rol van Daario Naharis)
Ja, dat klopt. En hun looks zijn totaal verschillend.quote:Op maandag 17 maart 2014 18:39 schreef Kloonhommel het volgende:
Hmmmm? Volgens dit nieuwsbericht is 1 acteur vervangen door een ander? Heb ik niks van meegekregen.
http://www.nu.nl/film/372(...)n-nooit-gelezen.html
(acteur Michiel Huisman vervangt Ed Skrein in de rol van Daario Naharis)
Ik weet niet eens meer wie Tommen isquote:Op maandag 17 maart 2014 18:43 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. En hun looks zijn totaal verschillend.Maar ach.
The Mountain is ook weer vervangen door een andere acteur, al zal dat minder opvallen omdat hij weer op de seizoen 1 voorganger lijkt.
Ten slotte is Tommen vervangen, het broertje van Joffrey.
Van mijn part wordt ze zsm door dr eigen draken opgegeten. Fakking irritant wijf in die serie vind ik het.quote:Op maandag 17 maart 2014 18:45 schreef Kloonhommel het volgende:
Maar zolang ze de Khaleesi niet gaan vervangen hebben ze nog geen mot met mij
Zat op Cersei's schoot op de troon toen Cersei huilie huilie aan het doen was bij de battle van blackwater. Broertje van Joffrey.quote:Op maandag 17 maart 2014 18:48 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik weet niet eens meer wie Tommen is
Kom godverredomme niet aan Khaleesi, ja? Bied on-mid-de-lijk je excuses aan!!!quote:Op maandag 17 maart 2014 18:50 schreef muzas het volgende:
[..]
Van mijn part wordt ze zsm door dr eigen draken opgegeten. Fakking irritant wijf in die serie vind ik het.
banquote:Op maandag 17 maart 2014 18:50 schreef muzas het volgende:
[..]
Van mijn part wordt ze zsm door dr eigen draken opgegeten. Fakking irritant wijf in die serie vind ik het.
Daarom: Maergery Tyrellquote:Op maandag 17 maart 2014 18:54 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Kom godverredomme niet aan Khaleesi, ja? Bied on-mid-de-lijk je excuses aan!!!
Ik vind Khaleesi allesbehalve irritant, ze is een vrouw met pit en daar val ik op. Ik heb daar gewoon veel meer mee dan vrouwen die naar beneden kijken en alles maar oke vinden.
Hysterische dramaqueen bedoel jequote:
Littlefinger is wmb de grootste baas van de serie hoor. En Doreah de grootste eyecandyquote:Op maandag 17 maart 2014 18:57 schreef muzas het volgende:
[..]
Hysterische dramaqueen bedoel je![]()
Cersei is een vrouw met pit. Hoewel pappa en dr zoon haar wel redelijk onder de duim hebben.
En Arya de grootste baas van de serie. Hoewel tywin en tyrion ook aanspraak maken op die titel, albeit geen vrouw.
Nee, Maergery is een geldwolf en een manipulatieve bitch. Niks pit. Idem voor Cersei.quote:Op maandag 17 maart 2014 18:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daarom: Maergery Tyrell![]()
![]()
Oh wacht, dat is net zo'n bitch zonder scrupules als Cersei en Deanarys
Een ongeruste vrouw die overstuur is en vraagt waar haar kinderen (ze ziet de draakjes als haar kinderen hè) zijn hysterische dramaqueen noemen. Jij valt op mannen zeker?quote:Op maandag 17 maart 2014 18:57 schreef muzas het volgende:
[..]
Cersei is een vrouw met pit. Hoewel pappa en dr zoon haar wel redelijk onder de duim hebben.
En Arya de grootste baas van de serie. Hoewel tywin en tyrion ook aanspraak maken op die titel, albeit geen vrouw.
Neem jij Varys dan maar als je niks hebt met kutjes.quote:Op maandag 17 maart 2014 18:56 schreef 2Happy4U het volgende:
Dany is een kutje, in het boek nog meer
Stannis is mai husbandoquote:Op maandag 17 maart 2014 19:58 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Neem jij Varys dan maar als je niks hebt met kutjes.
Oke, mag je hebben van mijquote:
Best een tijdje voldeed Daenerys voor mij ook het meest van alle GoT-vrouwen aan de ideale combi van "leuk, lief, & mooi", maar vind haar steeds minder lief en ook erg hysterisch/irritant bij tijd en wijle...quote:Op maandag 17 maart 2014 19:55 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Nee, Maergery is een geldwolf en een manipulatieve bitch. Niks pit. Idem voor Cersei.
Daenarys heeft nog steeds een goed hart en dat toont ze ook elke keer weer. Een goed hart voor diegenen die het verdienen tenminste.
Ik vind haar op geen enkele manier hysterisch of zelfs irritant. Zou ik verliefd zijn als iedereen het wel ziet maar ikzelf niet?quote:Op maandag 17 maart 2014 20:27 schreef Forbry het volgende:
[..]
Best een tijdje voldeed Daenerys voor mij ook het meest van alle GoT-vrouwen aan de ideale combi van "leuk, lief, & mooi", maar vind haar steeds minder lief en ook erg hysterisch/irritant bij tijd en wijle...
Dat zou zo maar kunnenquote:Op maandag 17 maart 2014 20:29 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik vind haar op geen enkele manier hysterisch of zelfs irritant. Zou ik verliefd zijn op haar als iedereen het wel ziet maar ikzelf niet?
Kwalijke zaak, hoe vertel ik dit mijn vriendin?quote:
Open een topic in R&P, vast wel wat FOK!kers die je daar van goed advies willen voorzienquote:Op maandag 17 maart 2014 20:30 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Kwalijke zaak, hoe vertel ik dit mijn vriendin?
quote:Op maandag 17 maart 2014 20:31 schreef Forbry het volgende:
[..]
Open een topic in R&P, vast wel wat FOK!kers die je daar van goed advies willen voorzien
Cersei is een vrouw die zichzelf enorm overschat.quote:Op maandag 17 maart 2014 18:57 schreef muzas het volgende:
[..]
Ja nee die draken helpen ook niet wil je zeggen???quote:Op maandag 17 maart 2014 20:20 schreef VeX- het volgende:
Khaleesi.![]()
Kan niet wachten totdat ze aan tetanus ofzo doodgaat.
Als ze geen lekker wijf was geweest had ze nog geen fractie van de fans die ze nu heeft.
Over de grootste baas gesproken!quote:Op maandag 17 maart 2014 19:58 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Neem jij Varys dan maar als je niks hebt met kutjes.
Amper.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:23 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ja nee die draken helpen ook niet wil je zeggen???
Een van de saaiste en irritantste inwoners van de zeven koninkrijken...quote:Op maandag 17 maart 2014 20:10 schreef MAHL het volgende:
[..]
StannisStreng doch rechtvaardig, de enige échte koning van Westeros.
Jij behoort in een vuilnisbak.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 07:10 schreef Verbal het volgende:
[..]
Een van de saaiste en irritantste inwoners van de zeven koninkrijken...
V.
BOEK!!!!!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 09:02 schreef Barbusse het volgende:
De oorlog breidt zich langzaam uit tot ver voorbij de Seven Kingdoms lees ik....
Neinquote:
Nietes. Ben nog maar net bezig in de boeken (met andere boeken tussendoor, schiet niet op), maar in de serie vind ik hem matig en houterig.quote:
In de boeken is hij veel beter, D&D vinden hem een eikel dus daarom zetten ze hem zo slecht neer.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:18 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nietes. Ben nog maar net bezig in de boeken (met andere boeken tussendoor, schiet niet op), maar in de serie vind ik hem matig en houterig.
V.
Dan is mijn mening in dit topic over de tv-serie toch wel begrijpelijk?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:25 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
In de boeken is hij veel beter, D&D vinden hem een eikel dus daarom zetten ze hem zo slecht neer.
Geen perzik
Geen paper shield
Op zich, in seizoen 4 hoort hij wel wat gave scènes te hebben.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:27 schreef Verbal het volgende:
[..]
Dan is mijn mening in dit topic over de tv-serie toch wel begrijpelijk?
Ik wil niet in de vuilnisbak. Ah toe?
V.
Ben het volkomen met je eens (maar ook al te vaak door mij gezegd hier eigenlijkquote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:27 schreef Verbal het volgende:
[..]
Dan is mijn mening in dit topic over de tv-serie toch wel begrijpelijk?
Ik wil niet in de vuilnisbak. Ah toe?
V.
Wat ik al schreef, ik verwacht wel verbetering. Daar was op het laatst al wel wat van te zien/merken, zijn rol wordt duidelijk belangrijker... ik hoop eigenlijk dat hij dan ook een beetje "Melisandre's bitch-af" zal worden...quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:02 schreef ems. het volgende:
Ik vind serie Stannis eigenlijk heel goed gecast en ik denk dat de man barst van de potentie. Toch voelt het in de serie alsof het Stannis-verhaal op een iets lager pitje zit dan zijn schriftelijke dubbelganger.
Ook in het boek is hij Mellisandre's bitch, daar niet van, maar daar komt veel sterker zijn gedrevenheid, kracht en genadeloosheid naar voren.
Maar inderdaad, we zullen zien hoe het zich ontwikkelt.
De acteur vind ik wel erg goed, maar hoe D&D hem schrijven is wel kut.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:02 schreef ems. het volgende:
Ik vind serie Stannis eigenlijk heel goed gecast en ik denk dat de man barst van de potentie. Toch voelt het in de serie alsof het Stannis-verhaal op een iets lager pitje zit dan zijn schriftelijke dubbelganger.
Ook in het boek is hij Mellisandre's bitch, daar niet van, maar daar komt veel sterker zijn gedrevenheid, kracht en genadeloosheid naar voren.
Goed punt, goed puntquote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:24 schreef MAHL het volgende:
Och aan de andere kant zou ik er geen moeite mee hebben om Melisandre's bitch te zijn, dus dat neem ik Stannis niet echt kwalijk.
Wat dat betreft treed ik liever in de voetstappen van Jon en laat me bitchen door Ygrittequote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:24 schreef MAHL het volgende:
Och aan de andere kant zou ik er geen moeite mee hebben om Melisandre's bitch te zijn, dus dat neem ik Stannis niet echt kwalijk.
..om vervolgens alsnog zo ongeveer alles te doen wat ze zegt.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:31 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
In het boek is hij absoluut Melisandra's bitch niet, wanneer 2 van de 3 koningen dood zijn zegt hij ook dat de spreuk nog niet werkt omdat er nog 1 leeft
Wordt er hier godver nog ge-mod of hoe zit het... -->quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:31 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
De acteur vind ik wel erg goed, maar hoe D&D hem schrijven is wel kut.
In het boek is hij absoluut Melisandra's bitch niet, wanneer 2 van de 3 koningen dood zijn zegt hij ook dat de spreuk nog niet werkt omdat er nog 1 leeft
Ik vind Melisandre een stuk knapper dan Ygritte (op de "tandvleesglimlach" van Carice na dan, want dat vind ik persoonlijk echt een enorme afknapper qua uiterlijk, kan er ook niks aan doenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:33 schreef ems. het volgende:
[..]
Wat dat betreft treed ik liever in de voetstappen van Jon en laat me bitchen door Ygritte
[..]
..om vervolgens alsnog zo ongeveer alles te doen wat ze zegt.
Maar laten we het niet teveel over boek-stannis hebben
Was mij nog niet opgevallen eigenlijkquote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:47 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Wordt er hier godver nog ge-mod of hoe zit het... --><--
Dit is gewoon een keiharde spoiler.
Wordt er pas ge-mod als het seizoen al van start is gegaan?
Als je wilt dat er gemod wordt moet je een postreport of topicreport maken. Mods van FTR lezen niet continu in elk topic mee.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:47 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Komt ie dan niet bij jou uit?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Als je wilt dat er gemod wordt moet je een postreport of topicreport maken. Mods van FTR lezen niet continu in elk topic mee.
Okee thanks, maar zoals je weet: het GoT topic komt weer op gang en is elk jaar weer spoilergevoelig. Dus wat extra toezicht (in vgl tot andere topics) is misschien niet verkeerd.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:55 schreef motorbloempje het volgende:
Ik zie ze ook (allemaal), maar in het algemeen, als je iets ziet wat niet hoort/mag/spoilert, dan kun je dat het beste rapporteren, en niet er enkel over klagen, want, zoals gezegd, niet iedere mod leest elke post in elk topic in zijn/haar forum!
Wat je ook zou kunnen doen is even een DM naar de betreffende user sturen om te vragen of hij/zij die post even wil aanpassen (spoilertag erin): niet alles hoeft via de mods te lopen natuurlijk! Als dat geweigerd wordt of er komt geen gehoor kun je atlijd nog een TR plaatsen, maar het kan heel goed zijn dat de poster in kwestie het niet expres deed en het dus graag even aan wil passen.
Tss, geen enkele koning zou iemand's bitch moeten zijn.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:24 schreef MAHL het volgende:
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tss, geen enkele koning zou iemand's bitch moeten zijn.
[ ] geschikt
[ X ] ongeschikt
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:00 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ik vind Kees van Nieuwkerk stom.
[ afbeelding ]
-en Robb zijn al dood?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:47 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Nee.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:15 schreef 2Happy4U het volgende:
Oeps, dacht dat die in de serie al dood was
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:15 schreef 2Happy4U het volgende:
Is dat een spoiler? "die in de serie al dood was" alsof dat nog moet gebeuren? 2e keer dat je iets spoilerwaardigs zomaar open en bloot met je broek op je knieen zit te posten heppie, 3e keer beland je zelf in de vuilnisbak, duidelijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
wanneer was de eerste keer dan heh?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:46 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Is dat een spoiler? "die in de serie al dood was" alsof dat nog moet gebeuren? 2e keer dat je iets spoilerwaardigs zomaar open en bloot met je broek op je knieen zit te posten heppie, 3e keer beland je zelf in de vuilnisbak, duidelijk?
TV / [USA] Game of Thrones #111: Sansa al legaal?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
wanneer was de eerste keer dan heh?en ik bezit de prullenbak, wie erin of uitgaat beslis IK
dacht dat de tweede zou zijnquote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:51 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
TV / [USA] Game of Thrones #111: Sansa al legaal?
TV / [USA] Game of Thrones #111: Sansa al legaal?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:54 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
dacht dat de tweede zou zijn
welke is de tweede dan
quote:Topicwaarschuwing: Voordat je reageert
Let op: je post in het Game of Thrones topic ZONDER boekspoilers. Elke verwijzing naar personen of gebeurtenissen die nog niet in de serie voorgekomen zijn horen hier niet thuis!
ja dat gaat over dezelfde kerel jijquote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:55 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:55 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
[..]
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:56 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ja dat gaat over dezelfde kerel jij
jij
kloonhommel
O, dacht dat Robb nog dood moest gaan.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:56 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ja dat gaat over dezelfde kerel jij
jij
kloonhommel
Stannis goed gecast? Ik vind hem juist veruit het slechtste gecast van iedereen in de serie. Hij hoort veel meer een autoritair figuur te zijn zoals Tywin. Zijn hele lichaamstaal is fout omdat hij vol met opgekropte woede hoort te zitten wat tot uiting komt door constant te tandenknarsen. Op dit moment is Stannis een nietszeggend personage terwijl het juist mogelijk is om een goed en uniek personage neer te zetten.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:02 schreef ems. het volgende:
Nu wil ik spoileren.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:33 schreef Mike het volgende:
Een klein beetje opletten mag inderdaad wel. Ook dit seizoen zal een spoiler weer leiden tot een ban-aanvraag.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:43 schreef onlogisch het volgende:
Dat liedje wat er achter zit, iemand een idee mbt de titel/artiest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |