Ik denk nog steeds dat Sofie eruit gaat. Maar wie weet gaan er wel twee weg nadat er vorige week niemand weg hoefde.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:12 schreef TLC het volgende:
Als we tv logica mogen geloven gaat er vanavond 1 man uit
Als er 2 weg gaan zou het betekenen dat volgende week al gelijk de finale is ? en dat de week daarop de mol er weer op zit na de reunie ? Gaat wel erg snel zoquote:Op donderdag 6 maart 2014 20:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat Sofie eruit gaat. Maar wie weet gaan er wel twee weg nadat er vorige week niemand weg hoefde.
Er zijn toch ook nog maar 2 afleveringen?quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:23 schreef TLC het volgende:
[..]
Als er 2 weg gaan zou het betekenen dat volgende week al gelijk de finale is ? en dat de week daarop de mol er weer op zit na de reunie ? Gaat wel erg snel zo
Toen was een speler al uit het spel geweest, zodoende.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Meestal met drie, maar er is ook al een keer een finale met vier personen geweest.
Preciesquote:Op donderdag 6 maart 2014 20:35 schreef Melleyn het volgende:
Kom maar op met die gelduitgeefopdracht
Komt er nietquote:Op donderdag 6 maart 2014 20:35 schreef Melleyn het volgende:
Kom maar op met die gelduitgeefopdracht
Jawel, want JW is de molquote:
Dit.quote:
quote:
Utopia?quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:36 schreef essnhills het volgende:
Vast iets als 'ze staan er helemaal alleen voor.. MAARRRRRR, ze kunnen wel allerlei hulpmiddelen kopen'
Ik zat heel lang op JW, maar ik denk nu dat je gelijk hebt.quote:
quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:37 schreef essnhills het volgende:
Ik heb Expeditie Robinson nog nooit gezien
quote:
Ik heb hetzelfde. Ben in de prono maar niet gewijzigd omdat alles of niets.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:37 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik zat heel lang op JW, maar ik denk nu dat je gelijk hebt.
De lachende zesde.quote:
quote:
quote:
Opgeteld klopt hetquote:
quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde. Ben in de prono maar niet gewijzigd omdat alles of niets.
Wie is de mol? Jan of Willem.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
een keuze over een lastig dilemma
quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wie is de mol? Jan of Willem.
Sofie niet dan? En Susan wordt ook gemonteerd als mol.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:40 schreef alors het volgende:
[..]Je zat serieus op JW
hij droeg nog net niet een bordje met 'de regie monteert mij als mol'
Heuj dat liedje ken ikquote:
Waarbij de lachende derde het uiteindelijk blijkt te zijn, Susan dusquote:Op donderdag 6 maart 2014 20:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wie is de mol? Jan of Willem.
Ik heb toch maar wat gewijzigd, dus dat JW niet de mol is.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde. Ben in de prono maar niet gewijzigd omdat alles of niets.
Bjorn mag blijven van mij.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:41 schreef muzas het volgende:
STEM DIE KANJERBELGEN WEG!!!!ELF!!EEN!!BBQ!!
Als het Susan is is Susan een lame mol, dus ik hoop dat het Freek isquote:Op donderdag 6 maart 2014 20:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb toch maar wat gewijzigd, dus dat JW niet de mol is.
Maar als hij het wel is vind ik dit echt een kutprogramma want het was zo obvious.
JW is zo duidelijk dat ze juist ook hints over andere hadden.. ABC'tje bvquote:Op donderdag 6 maart 2014 20:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sofie niet dan? En Susan wordt ook gemonteerd als mol.
JW had alleen de hints.
Hints zijn altijd over iedereen. Elk jaar zoquote:Op donderdag 6 maart 2014 20:41 schreef Stickertje het volgende:
[..]
JW is zo duidelijk dat ze juist ook hints over andere hadden.. ABC'tje bv
Noem je mij nu dom?quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:42 schreef Paxcon het volgende:
Mensen die denken dat JW niet meer de mol is
Of Bjorngodquote:Op donderdag 6 maart 2014 20:42 schreef patat het volgende:
[ afbeelding ]
Straks komen ze Douwe tegen.
Ik hoop dat het Tygo het is, een trollmol.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als het Susan is is Susan een lame mol, dus ik hoop dat het Freek is
Als Tygo de mol is is dit seizoen volledig geslaagd.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:43 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik hoop dat het Tygo het is, een trollmol.
Ik hoop juist dat JW het niet is.. Obvious mol is obviousquote:Op donderdag 6 maart 2014 20:43 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik hoop dat het Tygo het is, een trollmol.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:42 schreef patat het volgende:
[ afbeelding ]
Straks komen ze Douwe tegen.
Twee jaar geleden had ik welgeteld 0 points tijdens de hele prono omdat ik zulke tunnelvisie had, en dat wil ik voorkomen.quote:
Jammer dat ie geen shirt heeft van El Guapo Stuntteamquote:Op donderdag 6 maart 2014 20:44 schreef tralalala het volgende:
JW is weer aan het trollen met zijn shirt
We gaan het zienquote:Op donderdag 6 maart 2014 20:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Twee jaar geleden had ik welgeteld 0 points tijdens de hele prono omdat ik zulke tunnelvisie had, en dat wil ik voorkomen.
Alles of niets.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Twee jaar geleden had ik welgeteld 0 points tijdens de hele prono omdat ik zulke tunnelvisie had, en dat wil ik voorkomen.
21 = 5quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:45 schreef Yaku het volgende:
Castaway?
"WILSON. I'M SORRY WILSON!! WILSON!!! I CAN'T... WILSON. WIIIIIILSSSSOON"
Wilson = Willem = Jan Willem.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgende week keer ik weer terug bij de mol:
JW
Susan heeft iets rarigs.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:45 schreef Mani89 het volgende:
Susan het is daar vet warm, doe anders je shirtje uit.
Ze kan niet stoppen met acteren.quote:
Verrassend welquote:
JW dus toch de mol.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:46 schreef Stickertje het volgende:
1500.. dag geld uit vorige aflevering
De voorspelde gelduitgeefopdrachtquote:Op donderdag 6 maart 2014 20:46 schreef Stickertje het volgende:
Als JW dat geld niet had gepakt had er nu nog minder in gezetenquote:Op donderdag 6 maart 2014 20:46 schreef Stickertje het volgende:
Die blondequote:
Ze geven geen geld uit de pot uit. Ze kunnen minder verdienen..quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
De voorspelde gelduitgeefopdracht
Maar zo haalt ie wel de verdenking van zich afquote:Op donderdag 6 maart 2014 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als JW dat geld niet had gepakt had er nu nog minder in gezeten
quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:47 schreef marcodej het volgende:
Jennifer die in bikini een banaan eet. #neverforget.
quote:
Als hij dat vorige geld niet had gepakt, was er meer uit geweestquote:Op donderdag 6 maart 2014 20:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
De voorspelde gelduitgeefopdracht
ok.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar zo haalt ie wel de verdenking van zich af
Zo werkt het gewoon hoorquote:
PS Radio, De rekenkamer oaquote:Op donderdag 6 maart 2014 20:48 schreef Vlindur het volgende:
Ja DOH. Ik weet wie wie Sofie is,maar waar moet ik haar van kennen?
Heeft ooit naakt een radioprogramma gepresenteerd.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:48 schreef Vlindur het volgende:
VRijlandquote:Op donderdag 6 maart 2014 20:48 schreef Vlindur het volgende:
Geen idee, ik ken ze allemaal niet buiten dit. Alleen JW ken ik uiteraardquote:Op donderdag 6 maart 2014 20:48 schreef Vlindur het volgende:
Ja, nu zijn we helemaal het tshirt vergeten waar 'mol' ondersteboven opstaatquote:Op donderdag 6 maart 2014 20:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar zo haalt ie wel de verdenking van zich af
Ja, plus dat ze nog ff 3000 euro erbij krijgen, dus hiervoor hoefte echt niet eerst nog wat verdiend te worden.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:48 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Als hij dat vorige geld niet had gepakt, was er meer uit geweest
quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kan je er nu weer even tegen aan
Preciesquote:Op donderdag 6 maart 2014 20:48 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ja, nu zijn we helemaal het tshirt vergeten waar 'mol' ondersteboven opstaat
De andere 3 zijn inderdaad de drie die ik het slechts ken, hoewel ik Fort Alpha wel ken.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Geen idee, ik ken ze allemaal niet buiten dit. Alleen JW ken ik uiteraard
Ze is zwangerquote:Op donderdag 6 maart 2014 20:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik dacht dat Sofie kleinere tetjes zou hebben.
Bijna alle BN'ers die ik ken hebben ooit meegedaan aan WIDMquote:Op donderdag 6 maart 2014 20:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De andere 3 zijn inderdaad de drie die ik het slechts ken, hoewel ik Fort Alpha wel ken.
Presenteert ZIJ dat waardeloze programma met Paul Rabbering?quote:
God heeft Jennifer geschapen zonder tepels.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die gast is zelf best ziek.
Vieze Jennifer hatersSatans werk.
Of tijdens.quote:
Bijna alle BN'ers die ik ken hebben ooit een lijk gespeeld in Baantjerquote:Op donderdag 6 maart 2014 20:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bijna alle BN'ers die ik ken hebben ooit meegedaan aan WIDM
Ja.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:50 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Presenteert ZIJ dat waardeloze programma met Paul Rabbering?
Nou. Dan ken ik d'r wel
PSV heeft al 2x vier op een rij gescoordquote:Op donderdag 6 maart 2014 20:50 schreef Mansjester het volgende:
Vier op een rij
Dit is was voor Ajax dus
En nu al vijf keer op rij niet. Hee, vijf op een rij...quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
PSV heeft al 2x vier op een rij gescoord
Ook interessantquote:Op donderdag 6 maart 2014 20:50 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Bijna alle BN'ers die ik ken hebben ooit een lijk gespeeld in Baantjer
Was niets aan te doen. Als hij de rij had gesloten hadden ze constant rood op elkaar kunnen gooienquote:
Maar die kon JW dan toch weer onderbrekenquote:Op donderdag 6 maart 2014 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was niets aan te doen. Als hij de rij had gesloten hadden ze constant rood op elkaar kunnen gooien
Nee, want er lagen al 2x 2 rode, omhoog en naar rechts.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:54 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Maar die kon JW dan toch weer onderbreken
Je bent zelf een groene schijf.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:54 schreef DaMart het volgende:
Op die groene schijven van Susan staat wel heel duidelijk 'De mol'.
Ah okequote:Op donderdag 6 maart 2014 20:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, want er lagen al 2x 2 rode, omhoog en naar rechts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |