quote:
quote:
Rockefeller Street had vooral een dramatische loting toen. Met een betere loting was dat nummer echt veel hoger geëindigd.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 08:40 schreef Fred_B het volgende:
Helena is nog altijd mijn favoriet, al denk ik dat Sanna gaat winnen. Ace Wilder vind ik zelf ook erg leuk, al vrees ik ergens wel een scenario als het Estse Rockefeller Street-nummer van een paar jaar terug als het daadwerkelijk wint.
Op de volgende foto zie je Sanna bloedend op de grond liggen omdat Ace haar een flinke rechtse heeft gegeven.quote:
Nog nooit van gehoord.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:19 schreef ItaloDancer het volgende:
Kent iemand Morgan Paulsson? Die gaat de jury-punten van Nederland voorlezen.
Geen verrassing.twitter:cornaldm twitterde op zaterdag 08-03-2014 om 21:54:16So - who will win National Final Sweden @SVTmelfest - was one of the members of the Dutch jury, but do have my own tv-show tonight... reageer retweet
Ze heeft wel 23% van de stemmen gehaald. Meer dan twee keer zoveel als de nummer 3. Alleen nèt te weinig.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:19 schreef Cyan9 het volgende:
Bij deze vind ik het gerechtmatigd om te zeggen dat Zweden een stom land is.
Het is niet genoeg!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:21 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Ze heeft wel 23% van de stemmen gehaald. Meer dan twee keer zoveel als de nummer 3. Alleen nèt te weinig.Of die jury van Malta stemt net iets normaler en het was goed geweest.
Daar heb je een punt ja.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:57 schreef TheVulture het volgende:
Als ze de lijnen voor de jury-uitslag hadden dichtgegooid had Ace gewonnen
Of Duitsland dat Ace helemaal geen punten gafquote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:21 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Ze heeft wel 23% van de stemmen gehaald. Meer dan twee keer zoveel als de nummer 3. Alleen nèt te weinig.Of die jury van Malta stemt net iets normaler en het was goed geweest.
quote:De Nederlandse meestemmende jury -opvallend als enige zonder woordvoerder- had de minste punten over Sanna. Nederland gaf 12 aan Ace Wilder, 10 Ellen Benediktson, 8 Panetoz, 6 Helena Paparizou, 4 Sanna Nielsen, 2 Helena Paparizou en 1 voor Linus.
Ik ben gewoon trots op de Nederlandse vakjury.quote:Op zondag 9 maart 2014 11:32 schreef Fred_B het volgende:
Dit waren de punten van de Nederlandse vakjury (bestaande uit Cornald Maas en vermoedelijk nog wat anderen) trouwens:
[..]
Ze kan beter haar kapsel weer wat langer doen. Ze zag er zoveel beter uit met lang haar.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:02 schreef ItaloDancer het volgende:
Wat kleine updates:
- Ace Wilder staat inmiddels voor de vierde week op #1 in Zweden met 'Busy Doin' Nothin'. Sanna Nielsen is gezakt naar de 7e plek. De #1-positie in de album charts wordt bezet door het nieuwe Yohio-album 'Together We Stand Alone'.
- Helena Paparizou heeft net een nieuw Engelstalig album uit, getiteld 'One Life', staan enkele leuke pop/dance-tracks op!
- Er worden wat wijzigingen doorgevoerd in de performance van 'Undo'. Men wil de illusie creëren van een zwevend podium. De kistallen zijn voorlopig weg omdat ze niet aan het plafond gehangen kunnen worden in Kopenhagen, maar er is wel een discobal die het licht van 18 spotlights (waren er 12) kan weerkaatsen. Sanna zal ook iets anders gaan aantrekken: een wat meer sexy jurk die haar er jeugdiger moet laten uitzien.
[ afbeelding ]
Mee eens, maar de meeste ESF stemmers zullen het voor het eerst horen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:30 schreef Aoibhin het volgende:
Dit nummer begint steeds verder te zakken op mijn lijst. Het is wel aardig, maar naar mijn idee nogal cliché en weinig verfrissend. Ik heb er een beetje hetzelfde gevoel bij als het Russische nummer van vorig jaar: prima bij de eerste twee luisterbeurten en daarna heb ik het wel gehad ermee.
Misschien. Ga jij wel?quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:52 schreef ItaloDancer het volgende:
Zijn er nog FOK!kers die dinsdag naar het concert van Loreen in de Melkweg gaan?
My heart is refusing me hoorde ik vorige week nog op de Nederlandse radio. Blijft ook een tof nummer.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:52 schreef ItaloDancer het volgende:
Zijn er nog FOK!kers die dinsdag naar het concert van Loreen in de Melkweg gaan?
Echt? Tof, op welke zender? Euphoria wordt wel regelmatig gedraaid.quote:Op zaterdag 5 april 2014 23:22 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
My heart is refusing me hoorde ik vorige week nog op de Nederlandse radio. Blijft ook een tof nummer.
De regionale stadszender.quote:Op zondag 6 april 2014 11:08 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Echt? Tof, op welke zender? Euphoria wordt wel regelmatig gedraaid.
Tot dinsdag!quote:Op zondag 6 april 2014 12:21 schreef Cyan9 het volgende:
Ik weet bijna voor 100% zeker dat ik ook naar Loreen ga.
Ah.... ook leuk.....quote:
Als er een lange jongen voor je staat, dan ben ik het (misschien).quote:Op zondag 6 april 2014 22:51 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Tot dinsdag!
[..]
Ah.... ook leuk.....
Onmogelijk!quote:Op zondag 6 april 2014 23:17 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga het nogmaals zeggen, dit lied gaat de finale missen
quote:Op zondag 6 april 2014 23:17 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga het nogmaals zeggen, dit lied gaat de finale missen
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:49 schreef TheVulture het volgende:
Nogmaals... ik heb alleen Euphoria in zijn geheel gehoord een maal... het is veel te ingewikkeld om in een keer goed te vinden denk ik... daar gaan de Zweden het nog moeilijk mee krijgen om in de finale te komen
quote:
Ja het was veel te kort he? Nou heeft ze ook nog niet veel nummers natuurlijk... Nieuwe nummers zijn leuk en meet&greet was ook leuk!quote:Op vrijdag 11 april 2014 00:54 schreef ItaloDancer het volgende:
Het concert was enorm kort, zo rond de 50 minuten ofzo![]()
En de meeste nummers waren veel meer geremixed dan in Stockholm, waardoor ze niet altijd goed overeind bleven vond ik. Maar het is goedgemaakt door twee heerlijke nieuwe nummers en een meet&greet-sessie na afloop.
Ha, jawel, ze heeft zes nummers van Heal niet gespeeld! In Stockholm duurde het concert iets van 70 minuten.quote:Op vrijdag 11 april 2014 01:05 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
Ja het was veel te kort he? Nou heeft ze ook nog niet veel nummers natuurlijk... Nieuwe nummers zijn leuk en meet&greet was ook leuk!
Dat scheelt dan ook maar 20 minuten. Daar ga ik niet mee zitten.quote:Op vrijdag 11 april 2014 01:16 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Ha, jawel, ze heeft zes nummers van Heal niet gespeeld! In Stockholm duurde het concert iets van 70 minuten.
Ja inderdaad, scheelt niet heel erg veel (Alhoewel ik graag een langer concert had gezien). Hopelijk komt ze snel terug met een nieuw album van 10-12 nieuwe nummers, en dan dus ook een langere show!quote:Op vrijdag 11 april 2014 08:26 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat scheelt dan ook maar 20 minuten. Daar ga ik niet mee zitten.
Helaas inderdaad. Zo een truttig, oubollig en overdramatisch lied. Statischer dan dit kan haast niet. Typisch eurovisie.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:31 schreef ijs_beer het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat dit niet in de finale komt, het is zo, zo mutsig ofzo.Maarja, het zal gewoon wel weer top 10 eindigen.
Eens. Je moet eens Ace Wilder met Busy Doing Nothing luisteren. Is nipt achter Sanna Nielsen geëindigd bij Melodifestivalen, maar zou een veel betere keuze zijn geweest.quote:Op zondag 4 mei 2014 21:28 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Helaas inderdaad. Zo een truttig, oubollig en overdramatisch lied. Statischer dan dit kan haast niet. Typisch eurovisie.
Net even Ace Wilder opgezocht. Ik begrijp helemaal niet hoe dat lied van Sanna heeft kunnen winnen. Dat liedje van Ace is echt veel beter. Ik zou het heel raar vinden als Zweden hiermee wint. Dit komt in de verste verte niet in de buurt van Euphoria.quote:Op zondag 4 mei 2014 21:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Eens. Je moet eens Ace Wilder met Busy Doing Nothing luisteren. Is nipt achter Sanna Nielsen geëindigd bij Melodifestivalen, maar zou een veel betere keuze zijn geweest.
Preciesquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:56 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Goede uitvoering, ontzettend afgezaagd 'typisch Eurovisiesongestival'-lied. Met alle rifjes en rafjes, modulaties en uithalen van dien. Niet mijn ding, maar zal wel weer winnen, want clichés zijn clichés omdat ze waar zijn.
Eens.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:56 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Goede uitvoering, ontzettend afgezaagd 'typisch Eurovisiesongestival'-lied. Met alle rifjes en rafjes, modulaties en uithalen van dien. Niet mijn ding, maar zal wel weer winnen, want clichés zijn clichés omdat ze waar zijn.
Ik ook.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:53 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben bang dat we volgend jaar weer in Zweden zitten
Denk het ook.quote:Op woensdag 7 mei 2014 09:01 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ga ervan uit dat Sanna een Safuraatje (2010) doet. Wel vijfde of zo, geen winst.
quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:19 schreef ItaloDancer het volgende:
Na het optreden gezien te hebben was ik van plan a.s. zaterdag op Sanna te stemmen, maar dat gaat nu dus mooi niet door.
Straks hebben die 2 punten er nog voor gezorgd dat het ESF naar Amsterdam komtquote:Op woensdag 7 mei 2014 16:27 schreef ntm het volgende:
Waarom is dit favoriet? Vind het maar een zeiknummer, straalt niks uit. Ace Wilder is 1000x beter.
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:29 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Straks hebben die 2 punten er nog voor gezorgd dat het ESF naar Amsterdam komt
Nou, stel dat Nederland wint en dus topfavoriet Zweden achter zich laat. Misschien had Zweden wel gewonnen wanneer ze Ace hadden gestuurdquote:
Ik heb ook geen idee. Ik snap totaal niet waarom dit zo'n grote favoriet is. Het nummer is eigenlijk vrij onopvallend. Maar misschien is het, omdat het Zweden is?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 09:26 schreef TDHS het volgende:
Okay, alles is geweest. Allemaal leuk en aardig, maar Sanna staat nog op 1 bij de bookies. Wat maakt haar nou anders dan de anderen in de top 5? Kan zij wel beter oogsten in Oost-Europa?
Als het een ander land dan Zweden was, had dit nooit zo hoog gestaan volgensmij.. begrijp er niks vanquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee. Ik snap totaal niet waarom dit zo'n grote favoriet is. Het nummer is eigenlijk vrij onopvallend. Maar misschien is het, omdat het Zweden is?
Als dit uit de UK zou komen, dan zou het waarschijnlijk twintigste of nog lager eindigen. De Britse inzendingen scoren eigenlijk per definitie lager dan ze verdienen. Ze hebben genoeg zwakke inzendingen gehad, maar die waren altijd nog beter dan andere liedjes. Toch eindigden ze dan lager dan die liedjes.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:47 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Komt door het songestival imago dat de Zweden hebben opgebouwd. Ben benieuw hoe dit zou scoren als dit uit Engeland zou komen.
quote:Op zondag 11 mei 2014 01:26 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Godzijdank heeft dit niet gewoon. Zo afgezaagd en veilig.
Moah, misschien. Toch had ik liever achter haar tweede geworden.quote:Op zondag 11 mei 2014 01:26 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Godzijdank heeft dit niet gewoon. Zo afgezaagd en veilig.
Bijna iedereen denk ikquote:Op zondag 11 mei 2014 04:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Moah, misschien. Toch had ik liever achter haar tweede geworden.
Ik niet. Alleen nummer 1 en 2 hadden omgedraaid moeten worden.quote:Op zondag 11 mei 2014 04:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Moah, misschien. Toch had ik liever achter haar tweede geworden.
Dit zeggen heel veel mensen, maar zo oud ziet ze er helemaal niet uit.quote:Op zondag 11 mei 2014 19:04 schreef Strani het volgende:
Ik zie nu pas dat ze slechts 29 was. Ik dacht dat ze tegen de 40 liep. Vreemd.
Ze is voor de gelegenheid ook flink opgekalefaterd natuurlijk.quote:Op maandag 12 mei 2014 20:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dit zeggen heel veel mensen, maar zo oud ziet ze er helemaal niet uit.
dit dusquote:Op zondag 11 mei 2014 09:41 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ik niet. Alleen nummer 1 en 2 hadden omgedraaid moeten worden.
Als veel mensen dat zeggen, dan geeft dat toch te denken. Zelf vind ik haar er ook ouder uitzien dan ze is. Veertig vind ik wat overdreven, maar haar kapsel, outfit maken er haar niet jonger op.quote:Op maandag 12 mei 2014 20:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh wow 29....quote:Op maandag 12 mei 2014 20:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 november 2014 01:08 schreef Cyan9 het volgende:
Voor de liefhebbers: Ace Wilder, de grote concurrent van Sanna Nielsen afgelopen Melodifestivalen, heeft een hele lekkere nieuwe plaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |