Daar heb je een punt ja.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:57 schreef TheVulture het volgende:
Als ze de lijnen voor de jury-uitslag hadden dichtgegooid had Ace gewonnen
Of Duitsland dat Ace helemaal geen punten gafquote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:21 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Ze heeft wel 23% van de stemmen gehaald. Meer dan twee keer zoveel als de nummer 3. Alleen nèt te weinig.Of die jury van Malta stemt net iets normaler en het was goed geweest.
quote:De Nederlandse meestemmende jury -opvallend als enige zonder woordvoerder- had de minste punten over Sanna. Nederland gaf 12 aan Ace Wilder, 10 Ellen Benediktson, 8 Panetoz, 6 Helena Paparizou, 4 Sanna Nielsen, 2 Helena Paparizou en 1 voor Linus.
Ik ben gewoon trots op de Nederlandse vakjury.quote:Op zondag 9 maart 2014 11:32 schreef Fred_B het volgende:
Dit waren de punten van de Nederlandse vakjury (bestaande uit Cornald Maas en vermoedelijk nog wat anderen) trouwens:
[..]
Ze kan beter haar kapsel weer wat langer doen. Ze zag er zoveel beter uit met lang haar.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:02 schreef ItaloDancer het volgende:
Wat kleine updates:
- Ace Wilder staat inmiddels voor de vierde week op #1 in Zweden met 'Busy Doin' Nothin'. Sanna Nielsen is gezakt naar de 7e plek. De #1-positie in de album charts wordt bezet door het nieuwe Yohio-album 'Together We Stand Alone'.
- Helena Paparizou heeft net een nieuw Engelstalig album uit, getiteld 'One Life', staan enkele leuke pop/dance-tracks op!
- Er worden wat wijzigingen doorgevoerd in de performance van 'Undo'. Men wil de illusie creëren van een zwevend podium. De kistallen zijn voorlopig weg omdat ze niet aan het plafond gehangen kunnen worden in Kopenhagen, maar er is wel een discobal die het licht van 18 spotlights (waren er 12) kan weerkaatsen. Sanna zal ook iets anders gaan aantrekken: een wat meer sexy jurk die haar er jeugdiger moet laten uitzien.
[ afbeelding ]
Mee eens, maar de meeste ESF stemmers zullen het voor het eerst horen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:30 schreef Aoibhin het volgende:
Dit nummer begint steeds verder te zakken op mijn lijst. Het is wel aardig, maar naar mijn idee nogal cliché en weinig verfrissend. Ik heb er een beetje hetzelfde gevoel bij als het Russische nummer van vorig jaar: prima bij de eerste twee luisterbeurten en daarna heb ik het wel gehad ermee.
Misschien. Ga jij wel?quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:52 schreef ItaloDancer het volgende:
Zijn er nog FOK!kers die dinsdag naar het concert van Loreen in de Melkweg gaan?
My heart is refusing me hoorde ik vorige week nog op de Nederlandse radio. Blijft ook een tof nummer.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:52 schreef ItaloDancer het volgende:
Zijn er nog FOK!kers die dinsdag naar het concert van Loreen in de Melkweg gaan?
Echt? Tof, op welke zender? Euphoria wordt wel regelmatig gedraaid.quote:Op zaterdag 5 april 2014 23:22 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
My heart is refusing me hoorde ik vorige week nog op de Nederlandse radio. Blijft ook een tof nummer.
De regionale stadszender.quote:Op zondag 6 april 2014 11:08 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Echt? Tof, op welke zender? Euphoria wordt wel regelmatig gedraaid.
Tot dinsdag!quote:Op zondag 6 april 2014 12:21 schreef Cyan9 het volgende:
Ik weet bijna voor 100% zeker dat ik ook naar Loreen ga.
Ah.... ook leuk.....quote:
Als er een lange jongen voor je staat, dan ben ik het (misschien).quote:Op zondag 6 april 2014 22:51 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Tot dinsdag!
[..]
Ah.... ook leuk.....
Onmogelijk!quote:Op zondag 6 april 2014 23:17 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga het nogmaals zeggen, dit lied gaat de finale missen
quote:Op zondag 6 april 2014 23:17 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga het nogmaals zeggen, dit lied gaat de finale missen
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:49 schreef TheVulture het volgende:
Nogmaals... ik heb alleen Euphoria in zijn geheel gehoord een maal... het is veel te ingewikkeld om in een keer goed te vinden denk ik... daar gaan de Zweden het nog moeilijk mee krijgen om in de finale te komen
quote:
Ja het was veel te kort he? Nou heeft ze ook nog niet veel nummers natuurlijk... Nieuwe nummers zijn leuk en meet&greet was ook leuk!quote:Op vrijdag 11 april 2014 00:54 schreef ItaloDancer het volgende:
Het concert was enorm kort, zo rond de 50 minuten ofzo![]()
En de meeste nummers waren veel meer geremixed dan in Stockholm, waardoor ze niet altijd goed overeind bleven vond ik. Maar het is goedgemaakt door twee heerlijke nieuwe nummers en een meet&greet-sessie na afloop.
Ha, jawel, ze heeft zes nummers van Heal niet gespeeld! In Stockholm duurde het concert iets van 70 minuten.quote:Op vrijdag 11 april 2014 01:05 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
Ja het was veel te kort he? Nou heeft ze ook nog niet veel nummers natuurlijk... Nieuwe nummers zijn leuk en meet&greet was ook leuk!
Dat scheelt dan ook maar 20 minuten. Daar ga ik niet mee zitten.quote:Op vrijdag 11 april 2014 01:16 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Ha, jawel, ze heeft zes nummers van Heal niet gespeeld! In Stockholm duurde het concert iets van 70 minuten.
Ja inderdaad, scheelt niet heel erg veel (Alhoewel ik graag een langer concert had gezien). Hopelijk komt ze snel terug met een nieuw album van 10-12 nieuwe nummers, en dan dus ook een langere show!quote:Op vrijdag 11 april 2014 08:26 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat scheelt dan ook maar 20 minuten. Daar ga ik niet mee zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |