Voorselectiequote:'KNVB en Van Gaal straffen Lens'
Jeremain Lens zal niet tot de selectie van het Nederlands elftal behoren voor de oefeninterland tegen Frankrijk. De aanvaller van Dinamo Kiev wordt op deze manier gestraft door de KNVB en Louis van Gaal. De voetbalbond en bondscoach leggen Lens een straf van een wedstrijd op naar aanleiding van zijn rode kaart in de oefenwedstrijd tegen Colombia (0-0).
Lens pakte tijdens die interland een domme rode kaart. Nadat er een smerige overtreding op hem werd gemaakt kon hij zich niet beheersen en reageerde zich af op de tegenstander. Volgens het Algmeen Dagblad is Lens voor die actie gestraft waardoor hij er niet bij is tegen Frankrijk.
Omdat Lens de kaart kreeg tijdens een oefeninterland, levert dit geen schorsing op voor het WK. Wel neemt de FIFA contact op met de KNVB om te horen dat de voetbalbond zelf van plan is. Wanneer de wereldvoetbalbond het eens is met de KNVB om Lens voor een wedstrijd te schorsen, is de zaak afgedaan.
Woensdag maakt Van Gaal zijn voorselectie bekend voor het duel met Frankrijk.
'KNVB en Van Gaal straffen Lens'
Is geen Strootman en ook geen Sneijder als in zijn topjaren, maar zeker beter dan de Sinterclaas.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die van Fiorentina is wel redelijk. Zou bij NL wel basis staan.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb anders de post om het tegendeel te bewijzen. Maar ik mats je.
Was hij dat ooit wel dan?quote:
Messcherp.quote:
De dag dat Dave Vandenbergh speelde.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:07 schreef Mani89 het volgende:
Dit is het slechtste Nederlands elftal sinds, wanneer? Toen was niemand hier nog geboren, wat een schande
Team van twee jaar geleden was slechter.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:07 schreef Mani89 het volgende:
Dit is het slechtste Nederlands elftal sinds, wanneer? Toen was niemand hier nog geboren, wat een schande
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
2002, onder Van Gaal.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:07 schreef Mani89 het volgende:
Het is rullevant.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:07 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Algemene spel. Uitslag vind ik bij oefen wedstrijden niet zo relevant.
Denneboom in de spits.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De dag dat Dave Vandenbergh speelde.
Een schande, idd.quote:
Romano Denneboom heeft ook in NL elftal gespeeldquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:07 schreef Mani89 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Nee hoor, zie jij de komende jaren wel topspelers doorkomen dan ? We zitten in een matige periode wat nog wel even zal duren ben ik bang.quote:
quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:08 schreef KingRoland het volgende:
JUICHEN voor Chili komende zomer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:09 schreef Nober het volgende:
Hoe laat begint het interview met Hansie Hansie, dat is de enige reden dat ze deze oefenwedstrijd spelen.
Loopt na zijn blessure gewoon bijna 1 op 1 in een slecht lopend kutteam.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:08 schreef Asskicker14 het volgende:
Baas-Jan tijd. Van Persie bakt er al weken niks van.
Kromkamp, Lindenbergh en Seedorf op 8.quote:
ik ga juichen voor die Griekse darmtoeristen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
JUICHEN voor Chili komende zomer.
Dat was serieus wel een hele goede speler, jammer dat ie mislukt is. Denneboom en van der Bergh kon echt niet.quote:
Hij is opgesteld.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:09 schreef NLGooner het volgende:
Wat heeft Rekik gedaan dat ie mag opdraven?
En de Koef op 9.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:09 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Kromkamp, Lindenbergh en Seedorf op 8.
Ik wist niet dat jij daarvan hield Johannes.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
ik ga juichen voor die Griekse darmtoeristen.
net als Meerdinkquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:08 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Romano Denneboom heeft ook in NL elftal gespeeld
Van Persie bakt alleen maar koeken.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:08 schreef Asskicker14 het volgende:
Spelen. Tegenwoordig is dat op een aantal posities al genoeg om in het Nederlands elftal te komen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:09 schreef NLGooner het volgende:
Wat heeft Rekik gedaan dat ie mag opdraven?
Wat een bazennaamquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:08 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Romano Denneboom heeft ook in NL elftal gespeeld
Stefan Postma is mijn grote voorbeeld.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij daarvan hield Johannes.
Of we nu Rekik, Denswil of Veltman of De Vrij oproepen, tis allemaal treurig.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:10 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Spelen. Tegenwoordig is dat op een aantal posities al genoeg om in het Nederlands elftal te komen.
Dit roep ik al de hele wedstrijdquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:08 schreef Asskicker14 het volgende:
Ga dan ook niet op hem zitten.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:10 schreef Keukendrol het volgende:
Mijn hamster piept om de 10 seconden.
Dat zijn 2 namen die ik idd graag had gezien nu je het zegt...quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:10 schreef BansheeBoy het volgende:
Als je weigert om échte toppers als Virgil van Dijk en Nigel de Jong op te stellen vraag je er gewoon om.²
Dat wordt elke keer weer gezegd en elke keer komen er ook weer nieuwe topspelersquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:08 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Nee hoor, zie jij de komende jaren wel topspelers doorkomen dan ? We zitten in een matige periode wat nog wel even zal duren ben ik bang.
terecht.quote:
Tijd rekken, elke minuut minder is een minuut minder vernedering.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:11 schreef Confetti het volgende:
Waarom niet gewoon in de rust de wissel.
Raakt die maar geblesseerd. Voor een dag of 140.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Blind eraf. Die kan ook niet meer blessa raken
Toen stond de volgende generatie allang klaar, ik zie nu geen enkel perspectief. Behalve Kishna natuurlijk.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:11 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Dat wordt elke keer weer gezegd en elke keer komen er ook weer nieuwe topspelers
Ik doe dit al héééél lang. Weet het eigenlijk niet. Maar ik denk Tong met de Bejaardenlong.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:11 schreef [quote]
[b]Op woensdag 5 maart 2014 22:11 schreef MrBanaan1 het volgende:
Btw, wie was eerder met die smiley als ondertekening; jij of tong?
John de Wolf, Sjaak Polak.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:13 schreef hafcfan het volgende:
Tijd voor Beugelsdijk en Immers. Slechter kan het toch niet.
Na-aperquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:13 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik doe dit al héééél lang. Weet het eigenlijk niet. Maar ik denk Tong met de Bejaardenlong.²
Dirk in de spits, Robin weer gewoon op rechts en Arjen op links, dan winnen we wel van Australië.quote:
quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:12 schreef Asskicker14 het volgende:
Van Prutsie laat zijn WK 2010 vorm zien.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:13 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik doe dit al héééél lang. Weet het eigenlijk niet.²
Ja man, ik weet het niet zeker.quote:
quote:
Dat was toch dat rare WK waar ze nooit de finale van hebben gespeeld?quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:12 schreef Asskicker14 het volgende:
Van Prutsie laat zijn WK 2010 vorm zien.
Kali is absoluut niet slechter dan wat we nu hebben staan krijg ik het ideequote:Op woensdag 5 maart 2014 22:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb wel een basiselfje voor komende zomer. Zeer solide:
Ten Rouwelaar
van Rhijn - Bruma - De Vrij - Schenk
Kali - Maher - Kieftenbeld
Hooi - Barto - Kishna
Is Ten Rouwelaar nog de beste.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ten Rouwelaar
Hooi - Barto - Kishna
Roda is niet echt heel goed bezig zou ik toch zeggen..quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:14 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Kali is absoluut niet slechter dan wat we nu hebben staan krijg ik het ideeAlhoewel ik, zonder flauwekul, een Dijkhuizen wel eens wil zien meespelen.
Spelers van Roda JC ______________quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:14 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Kali is absoluut niet slechter dan wat we nu hebben staan krijg ik het ideeAlhoewel ik, zonder flauwekul, een Dijkhuizen wel eens wil zien meespelen.
Klopt, maar Kali en Henkie waren de beter spelers, met name toen het nog wel ok ging. Nu is het allemaal prut ja. Maargoed, individuele kwaliteiten ligt het niet aan.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Roda is niet echt heel goed bezig zou ik toch zeggen..
Geen Duarte LBquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ten Rouwelaar
Hooi - Barto - Kishna
Gewoon een blind paard.quote:
Die man geeft zeker ook de KNVB de schuld.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:14 schreef satecl het volgende:
[..]
Spelers van Roda JC ______________Neem nog een Jupiler.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:15 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Klopt, maar Kali en Henkie waren de beter spelers, met name toen het nog wel ok ging. Nu is het allemaal prut ja. Maargoed, individuele kwaliteiten ligt het niet aan.
Niet voor deze plek nee. Ze hebben ons genaaid, maar dat is lang niet het enige.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:15 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die man geeft zeker ook de KNVB de schuld.
Wij hebben als klein landje maar mooi 3 WK finales gehaald en verloren, wie kan dat zeggen?quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:15 schreef tong80 het volgende:
Niks aan de hand op het WK een aanval met Zivkovitz van Persie en Kishna.
Pelé werd ook wereldkampioen toen ie 17 was.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:16 schreef KingRoland het volgende:
Chili is baas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
Ik kijk beide.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:16 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk hier, moet jij niet naar die Itakken kijken?
7-0 pakkiequote:Op woensdag 5 maart 2014 22:18 schreef MrBanaan1 het volgende:
Vraag me echt af wat dit gaat worden als er tegen Spanje gespeeld gaat worden om het echie
Europees gezien is dit allang bekend hoor.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:17 schreef cherrycoke het volgende:
Nederland is gedegradeerd naar jupiler niveau
Misschien heb je gelijk maar tot nu toe viel het altijd wel meequote:Op woensdag 5 maart 2014 22:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Toen stond de volgende generatie allang klaar, ik zie nu geen enkel perspectief. Behalve Kishna natuurlijk.
dit is gewoon amateuristischquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:18 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Europees gezien is dit allang bekend hoor.
Interessant.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:17 schreef Keukendrol het volgende:
Weetje van de dag:
Vlaar wilde vroeger brandweerman worden.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:18 schreef De_Dorstige het volgende:
Ik zit maar half te kijken en ik word al gek.
Verschil is dat Kishna veel beter was bij z'n debuut dan Bakkali maar dat geheel terzijde.quote:
het nederlands elftalquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:19 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Dit spel? Deze post? NL clubs Europees? Wees specifiek wow.
quote:
Neequote:Op woensdag 5 maart 2014 22:19 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Verschil is dat Kishna veel beter was bij z'n debuut dan Bakkali maar dat geheel terzijde.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:19 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Verschil is dat Kishna veel beter was bij z'n debuut dan Bakkali maar dat geheel terzijde.
tsja, toen dacht ik dat we nog enig kans hadden. nu helemaal niks, we liggen er bij het WK bij de eerste ronde er al uit.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:20 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ok. Tja dat was 2 jaar terug ook al zo he
Eigen spelers afkrakenquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:21 schreef TweeGrolsch het volgende:
Nou die Boetius is ook goed zeg. Jemig.
Ik mis een Fledderus en Doke Schmidt.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:21 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Nienhuis
Vd Maarel-Zomer-Luijckx-v Peppen
Hiariej-Braber-Pluim-Gravenbeek
Kolder-Godee
Dit lijkt me een team dat de poulefase wel doorstaat. Misschien 1 ipv 3 punten tegen Spanje maar ach dat geeft niet
Als je dan al Roda spelers kiest, laat dan op zn minst Luickx thuisquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:21 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Nienhuis
Vd Maarel-Zomer-Luijckx-v Peppen
Hiariej-Braber-Pluim-Gravenbeek
Kolder-Godee
Dit lijkt me een team dat de poulefase wel doorstaat. Misschien 1 ipv 3 punten tegen Spanje maar ach dat geeft niet
Douglasquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:22 schreef Cara het volgende:
Vlaar speelt uitstekend. Douglas er naast, BMI back. Het kan gewoon.
Ik mis Van der Hoorn en Koolwijk.quote:
Dat is onze verlosser, dus houd je bek.quote:
Nou het is dat je het zelf zegt, maar dit is toch wel het verhaal van 2014.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:23 schreef BlauweTijger het volgende:
En dan te bedenken dat ik bij Kishna op school heb gezeten en mee heb gechillt in de pauze enzo..FUCKING STOER
Pics or didn't happen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:23 schreef BlauweTijger het volgende:
En dan te bedenken dat ik bij Kishna op school heb gezeten en mee heb gechillt in de pauze enzo..FUCKING STOER
Messi en Promessi voorin is ook wel leuk.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:22 schreef MrBanaan1 het volgende:
We kunnen natuurlijk ook op z'n Russisch wat mensen een NL paspoort geven.
zó!quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:23 schreef BlauweTijger het volgende:
Dit boeit echt niemand.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:23 schreef BlauweTijger het volgende:
Toen waren er nog geen 'selfies'quote:
Jij staat nu boven DJ_Day-V.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:23 schreef BlauweTijger het volgende:
Gewoon kijken of er ergens ter wereld iemand is die Vorkie heet, dan maak je pas de blits.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Messi en Promessi voorin is ook wel leuk.
Vooruit. Gelukkig hebben we in Arnold Kruiswijk een goede vervanger klaarstaan.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:22 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Als je dan al Roda spelers kiest, laat dan op zn minst Luickx thuis
Is. dit. serieus.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:23 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Veeeeel beter dan die Kishna. Wat heeft die nu net laten zien?
quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou het is dat je het zelf zegt, maar dit is toch wel het verhaal van 2014.
Poe héquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:23 schreef BlauweTijger het volgende:
Heb jij Douglas zien spelen de laatste tijd?quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:22 schreef Cara het volgende:
Vlaar speelt uitstekend. Douglas er naast, BMI back. Het kan gewoon.
Cijntje is de nieuwe Messie ouwequote:Op woensdag 5 maart 2014 22:24 schreef Grifte het volgende:
Verhoeven
Cijntje - Van der Pavert - Beugelsijk - Fränkel
Joey van der Berg - Immers - Wijnaldem
Van Duinen - Kolder - Hemmen
RT voor wereldkampioen
Zonder flauwe kul. Dijkhuizen is echt stukken beter dan Luickx. Zeg niet dat het geweldig is nee, maar wel beduidend beter.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:24 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Vooruit. Gelukkig hebben we in Arnold Kruiswijk een goede vervanger klaarstaan.
Sodemieters Erik Pietersquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:24 schreef Caland het volgende:
Wat zijn eigenlijk nog alternatieven voor Blind en BMI op linksback? Die twee kan je toch niet mee aankomen op een eindtoernooi.
Met Douglas en Kalou hadden we voor gestaan?quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:22 schreef MrBanaan1 het volgende:
We kunnen natuurlijk ook op z'n Russisch wat mensen een NL paspoort geven.
Een beetje schwung.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:24 schreef tralalala het volgende:
Deze wedstrijd heeft een beetje Huntelaar nodig
[ afbeelding ]
Cornelissen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:24 schreef Caland het volgende:
Wat zijn eigenlijk nog alternatieven voor Blind en BMI op linksback? Die twee kan je toch niet mee aankomen op een eindtoernooi.
quote:
Marc van Hintum.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:24 schreef Caland het volgende:
quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:24 schreef Caland het volgende:
Pieters.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:24 schreef Caland het volgende:
Ja. Hoeveel wedstrijden gespeeld? Alleen omdat het een ajacied is? Dit is een hype, netals Fisher dat was.quote:
Jorrit Kunstquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:24 schreef Caland het volgende:
Oke, homotje. Ik ging altijd met Adriana Lima en Doutzen Kroes om.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:23 schreef BlauweTijger het volgende:
Willems.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:24 schreef Caland het volgende:
Pics en telefoonummersquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:25 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Oke, homotje. Ik ging altijd met Adriana Lima en Doutzen Kroes om.
Ik laat me niet provocerenquote:
Depay lost het wel opquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:26 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Gaat eindelijk die boetius of promes eruit. Kunnen er allebei helemaal niks van.
Waar is Barto?quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:24 schreef Grifte het volgende:
Verhoeven
Cijntje - Van der Pavert - Beugelsijk - Fränkel
Joey van der Berg - Immers - Wijnaldem
Van Duinen - Kolder - Hemmen
RT voor wereldkampioen
Hier zit zoveel domheid in dat Tong80 nog slim lijkt.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:25 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ja. Hoeveel wedstrijden gespeeld? Alleen omdat het een ajacied is? Dit is een hype, netals Fisher dat was.
Blind is verreweg de beste linksback die we hebben, helaas. BMI moet je thuis laten, Willems is ook geen fatsoenlijke vervanger.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:24 schreef Caland het volgende:
Tering wat is die gast lelijk trouwens.quote:
Zo heel veel slechter kan dat toch niet zijn.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is al diverse keren speler van de maand geworden in de PL
Post jij eens een pic van jezelf anders.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:26 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Tering wat is die gast lelijk trouwens.
Hij heeft wel gelijkquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hier zit zoveel domheid in dat Tong80 nog slim lijkt.
Van Aanholt ? Al is dat ook niet geweldig.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:24 schreef Caland het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |