Raakt die maar geblesseerd. Voor een dag of 140.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Blind eraf. Die kan ook niet meer blessa raken
Toen stond de volgende generatie allang klaar, ik zie nu geen enkel perspectief. Behalve Kishna natuurlijk.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:11 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Dat wordt elke keer weer gezegd en elke keer komen er ook weer nieuwe topspelers
Ik doe dit al héééél lang. Weet het eigenlijk niet. Maar ik denk Tong met de Bejaardenlong.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:11 schreef [quote]
[b]Op woensdag 5 maart 2014 22:11 schreef MrBanaan1 het volgende:
Btw, wie was eerder met die smiley als ondertekening; jij of tong?
John de Wolf, Sjaak Polak.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:13 schreef hafcfan het volgende:
Tijd voor Beugelsdijk en Immers. Slechter kan het toch niet.
Na-aperquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:13 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik doe dit al héééél lang. Weet het eigenlijk niet. Maar ik denk Tong met de Bejaardenlong.²
Dirk in de spits, Robin weer gewoon op rechts en Arjen op links, dan winnen we wel van Australië.quote:
quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:12 schreef Asskicker14 het volgende:
Van Prutsie laat zijn WK 2010 vorm zien.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:13 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik doe dit al héééél lang. Weet het eigenlijk niet.²
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Ja man, ik weet het niet zeker.quote:
quote:
Dat was toch dat rare WK waar ze nooit de finale van hebben gespeeld?quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:12 schreef Asskicker14 het volgende:
Van Prutsie laat zijn WK 2010 vorm zien.
Kali is absoluut niet slechter dan wat we nu hebben staan krijg ik het ideequote:Op woensdag 5 maart 2014 22:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb wel een basiselfje voor komende zomer. Zeer solide:
Ten Rouwelaar
van Rhijn - Bruma - De Vrij - Schenk
Kali - Maher - Kieftenbeld
Hooi - Barto - Kishna
Is Ten Rouwelaar nog de beste.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ten Rouwelaar
Hooi - Barto - Kishna
Roda is niet echt heel goed bezig zou ik toch zeggen..quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:14 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Kali is absoluut niet slechter dan wat we nu hebben staan krijg ik het ideeAlhoewel ik, zonder flauwekul, een Dijkhuizen wel eens wil zien meespelen.
Spelers van Roda JC ______________quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:14 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Kali is absoluut niet slechter dan wat we nu hebben staan krijg ik het ideeAlhoewel ik, zonder flauwekul, een Dijkhuizen wel eens wil zien meespelen.
Klopt, maar Kali en Henkie waren de beter spelers, met name toen het nog wel ok ging. Nu is het allemaal prut ja. Maargoed, individuele kwaliteiten ligt het niet aan.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Roda is niet echt heel goed bezig zou ik toch zeggen..
Geen Duarte LBquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ten Rouwelaar
Hooi - Barto - Kishna
Gewoon een blind paard.quote:
Die man geeft zeker ook de KNVB de schuld.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:14 schreef satecl het volgende:
[..]
Spelers van Roda JC ______________Neem nog een Jupiler.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:15 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Klopt, maar Kali en Henkie waren de beter spelers, met name toen het nog wel ok ging. Nu is het allemaal prut ja. Maargoed, individuele kwaliteiten ligt het niet aan.
Niet voor deze plek nee. Ze hebben ons genaaid, maar dat is lang niet het enige.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:15 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die man geeft zeker ook de KNVB de schuld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Wij hebben als klein landje maar mooi 3 WK finales gehaald en verloren, wie kan dat zeggen?quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:15 schreef tong80 het volgende:
Niks aan de hand op het WK een aanval met Zivkovitz van Persie en Kishna.
Pelé werd ook wereldkampioen toen ie 17 was.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:16 schreef KingRoland het volgende:
Chili is baas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
Ik kijk beide.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:16 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk hier, moet jij niet naar die Itakken kijken?
7-0 pakkiequote:Op woensdag 5 maart 2014 22:18 schreef MrBanaan1 het volgende:
Vraag me echt af wat dit gaat worden als er tegen Spanje gespeeld gaat worden om het echie
Europees gezien is dit allang bekend hoor.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:17 schreef cherrycoke het volgende:
Nederland is gedegradeerd naar jupiler niveau
Misschien heb je gelijk maar tot nu toe viel het altijd wel meequote:Op woensdag 5 maart 2014 22:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Toen stond de volgende generatie allang klaar, ik zie nu geen enkel perspectief. Behalve Kishna natuurlijk.
dit is gewoon amateuristischquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:18 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Europees gezien is dit allang bekend hoor.
Interessant.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:17 schreef Keukendrol het volgende:
Weetje van de dag:
Vlaar wilde vroeger brandweerman worden.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:18 schreef De_Dorstige het volgende:
Ik zit maar half te kijken en ik word al gek.
Verschil is dat Kishna veel beter was bij z'n debuut dan Bakkali maar dat geheel terzijde.quote:
het nederlands elftalquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:19 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Dit spel? Deze post? NL clubs Europees? Wees specifiek wow.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |