Als je dan al Roda spelers kiest, laat dan op zn minst Luickx thuisquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:21 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Nienhuis
Vd Maarel-Zomer-Luijckx-v Peppen
Hiariej-Braber-Pluim-Gravenbeek
Kolder-Godee
Dit lijkt me een team dat de poulefase wel doorstaat. Misschien 1 ipv 3 punten tegen Spanje maar ach dat geeft niet
Douglasquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:22 schreef Cara het volgende:
Vlaar speelt uitstekend. Douglas er naast, BMI back. Het kan gewoon.
Ik mis Van der Hoorn en Koolwijk.quote:
Dat is onze verlosser, dus houd je bek.quote:
Nou het is dat je het zelf zegt, maar dit is toch wel het verhaal van 2014.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:23 schreef BlauweTijger het volgende:
En dan te bedenken dat ik bij Kishna op school heb gezeten en mee heb gechillt in de pauze enzo..FUCKING STOER
Pics or didn't happen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:23 schreef BlauweTijger het volgende:
En dan te bedenken dat ik bij Kishna op school heb gezeten en mee heb gechillt in de pauze enzo..FUCKING STOER
Messi en Promessi voorin is ook wel leuk.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:22 schreef MrBanaan1 het volgende:
We kunnen natuurlijk ook op z'n Russisch wat mensen een NL paspoort geven.
zó!quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:23 schreef BlauweTijger het volgende:
Dit boeit echt niemand.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:23 schreef BlauweTijger het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |