Denneboom in de spits.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De dag dat Dave Vandenbergh speelde.
Een schande, idd.quote:
Romano Denneboom heeft ook in NL elftal gespeeldquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:07 schreef Mani89 het volgende:
Dit is het slechtste Nederlands elftal sinds, wanneer? Toen was niemand hier nog geboren, wat een schande
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Nee hoor, zie jij de komende jaren wel topspelers doorkomen dan ? We zitten in een matige periode wat nog wel even zal duren ben ik bang.quote:
quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:08 schreef KingRoland het volgende:
JUICHEN voor Chili komende zomer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:09 schreef Nober het volgende:
Hoe laat begint het interview met Hansie Hansie, dat is de enige reden dat ze deze oefenwedstrijd spelen.
Loopt na zijn blessure gewoon bijna 1 op 1 in een slecht lopend kutteam.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:08 schreef Asskicker14 het volgende:
Baas-Jan tijd. Van Persie bakt er al weken niks van.
Kromkamp, Lindenbergh en Seedorf op 8.quote:
ik ga juichen voor die Griekse darmtoeristen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
JUICHEN voor Chili komende zomer.
Dat was serieus wel een hele goede speler, jammer dat ie mislukt is. Denneboom en van der Bergh kon echt niet.quote:
Hij is opgesteld.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:09 schreef NLGooner het volgende:
Wat heeft Rekik gedaan dat ie mag opdraven?
En de Koef op 9.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:09 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Kromkamp, Lindenbergh en Seedorf op 8.
Ik wist niet dat jij daarvan hield Johannes.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
ik ga juichen voor die Griekse darmtoeristen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |