en dan lekker rosé die kip?quote:Op donderdag 6 maart 2014 09:49 schreef H1N1 het volgende:
Rauwig vlees ftw, heerlijk. Mijn vriendin gaat met dr vlees om alsof het een patholoog anatoom is..compleet ontleden n elk stukje wat ze niet vertrouwd gaat eraf. Als ik dat altijd zie zit ik heel dicht tegen een rage aan.
Kipfilet snijden als ik met haar eet : 15 min srs.
Je vriendin, yeah rightquote:Op donderdag 6 maart 2014 09:49 schreef H1N1 het volgende:
Rauwig vlees ftw, heerlijk. Mijn vriendin gaat met dr vlees om alsof het een patholoog anatoom is..compleet ontleden n elk stukje wat ze niet vertrouwd gaat eraf. Als ik dat altijd zie zit ik heel dicht tegen een rage aan.
Living doll..lekker stil. Aanradertje.quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:11 schreef Weissman het volgende:
[..]
Je vriendin, yeah right![]()
Doen alsof je geen #dimafeel hebt.
ja ok lam is idd. niet lekker als het te gaar is.quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:09 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Goed voor de weerstand. Afgelopen zaterdag lamsrack en dan rosè, fucking lekker.
Daarom 15 minuten. Wel eens geprobeert het met een hand te doen?quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:11 schreef Weissman het volgende:
[..]
Je vriendin, yeah right![]()
Doen alsof je geen #dimafeel hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
ik eet minimaal 8x per maand biefstuk, elke keer 15-30 sec schroeien .. binnenkant echt nog rauw rauw..quote:Op donderdag 6 maart 2014 07:28 schreef RaymondK het volgende:
[..]
he jasses rauw vlees![]()
![]()
Ben er sinds een paar jaar aan om m'n biefstuk medium te doen maar
mijn motto (zeker met een BBQ bijv.) is meestal:
"Antraciet en dan nog 5 minuten"
Opzich kun je vlees best rauw eten, ooit aten we het zo van de koe af, maar je weet gewoon nooit hoe vers het is als je het koopt, en of het wel zo gekoeld/behandeld is geweest als het zou moeten tot in het schap / bij de slager
goeie kip kan je ook wel rauw eten hoor haha ... kans op salmonella is echt dermate klein lolquote:
In dat soort landen kunnen de beesten nog in de natuur leven en groeien.quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:20 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja ok lam is idd. niet lekker als het te gaar is.
Lam in IJsland oh man man man.![]()
![]()
![]()
Daar weten ze pas hoe je lam in elkaar zet sjeeez![]()
![]()
Ik ben niet zo heel buff. Gezinsleven, werk en ouderdom eisen hun tolquote:Op donderdag 6 maart 2014 09:41 schreef RaymondK het volgende:
[..]
hoe kan dat nou. Meer getailleerde overhemden kopen dan bro
Ben je daarom van account geswitched?quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:33 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik ben niet zo heel buff. Gezinsleven, werk en ouderdom eisen hun tol
quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:40 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ben je daarom van account geswitched?
Mijn volgende account wordt KrasseKnar.quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:40 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ben je daarom van account geswitched?
Hey carbonquote:Op donderdag 6 maart 2014 10:41 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Mijn volgende account wordt KrasseKnar.
absoluut idd.quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:32 schreef Eleiko het volgende:
[..]
In dat soort landen kunnen de beesten nog in de natuur leven en groeien.
100x beter dan de vleesindustrie.
Net als vis die met name in Mediterane en Aziatische landen direct uit zee komt: vergeleken met dat is die (semi) diepvriesmeuk hier ook bagger.
Hoe is het? Heb 5 kilo kip en 3 kilo hamburgers besteld. Smaakte prima, gisteren weer zitten BBQ'EN. Dit gemaakt, smaakte weer prima alleen volgende keer bacon erbij.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik heb vandaag 4 kg paardenbiefstuk van MuscleMeat gekregen, eergisteren besteld Ga het zo maken. Meerdere gasten bij mij in de gym bestellen er en zijn er super tevreden over. Heb nu alleen biefstuk want meer past er niet in de diepvries en je moet minimaal 4 kg bestellen. De hamburgers, tartaar etc. moet ook supergoed zijn.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:49 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Hoe is het? Heb 5 kilo kip en 3 kilo hamburgers besteld. Smaakte prima, gisteren weer zitten BBQ'EN. Dit gemaakt, smaakte weer prima alleen volgende keer bacon erbij.
http://www.puurenlekkerle(...)-met-verse-munt.html
Geen van beide, als je moet kiezen de bovenstequote:Op donderdag 6 maart 2014 10:51 schreef no1uknow het volgende:
deze
[ afbeelding ]
of deze
[ afbeelding ]
al die keuze
Eens, zijn zoveel mooiere. Vanmorgen weer 400 ons kip gemaakt, zo eten, nomnomnomquote:Op donderdag 6 maart 2014 10:52 schreef Klokov het volgende:
[..]
Geen van beide, als je moet kiezen de bovenste
Vraag het Dima. Die weet het best wat de mode op straat is.quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:51 schreef no1uknow het volgende:
deze
[ afbeelding ]
of deze
[ afbeelding ]
al die keuze
400 ons????quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:53 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Eens, zijn zoveel mooiere. Vanmorgen weer 400 ons kip gemaakt, zo eten, nomnomnom
Sloppy Joequote:Op donderdag 6 maart 2014 10:56 schreef stoeltafel het volgende:
4 ons, ligt nog wel 40 ons in de vriezer
Iemand nog een lekker hamburger recept? Maakt het nu wekelijks op woensdag. Heb weer een nieuw recept nodig.
avocado, lenteui, tomaat met naar wens tomatenketchup en mayo (echte, geen fritessaus).quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:56 schreef stoeltafel het volgende:
4 ons, ligt nog wel 40 ons in de vriezer
Iemand nog een lekker hamburger recept? Maakt het nu wekelijks op woensdag. Heb weer een nieuw recept nodig.
Iets van online te vinden?quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:08 schreef Eleiko het volgende:
Ik begrijp overigens dat Jesse van de Velde op 3FM heeft lopen bashen op het voedingscentrum.
Bang dat zijn handel instort natuurlijk.
Idd gewoon volvettemayo. Beter dan die zure 25% meuk ui de snackbarquote:Op donderdag 6 maart 2014 11:05 schreef Eleiko het volgende:
[..]
avocado, lenteui, tomaat met naar wens tomatenketchup en mayo (echte, geen fritessaus).
Maak het liever zelf, nog beter.quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:16 schreef fathank het volgende:
[..]
Idd gewoon volvettemayo. Beter dan die zure 25% meuk ui de snackbar
in before je je vriendin klapt.quote:Op donderdag 6 maart 2014 09:49 schreef H1N1 het volgende:
Zou je er doen?quote:
Wat vond je ervan?quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:08 schreef Eleiko het volgende:
Ik begrijp overigens dat Jesse van de Velde op 3FM heeft lopen bashen op het voedingscentrum.
Bang dat zijn handel instort natuurlijk.
Wat vond je ervan?quote:
Tsja, valt voor beide wat te zeggen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:42 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Wat vond je ervan?
[..]
Wat vond je ervan?
Haha lekkere reclamequote:
Je zou zeggen dat elke debiel dit kan bedenken.quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:43 schreef Champy het volgende:
[..]
Tsja, valt voor beide wat te zeggen.
Een gevarieerd dieet is het beste, superfoods heb je niet nodig maar zitten wel boordevol voedingsstoffen, dus ze helpen wel degelijk, maar je kan niet volledig op superfoods leven
Whaha dit, alsof dit het enige bedrijf is wat intern zo over klanten praatquote:Op donderdag 6 maart 2014 12:02 schreef Champy het volgende:
Ach, mijn klachten worden altijd goed afgehandeld, hoe ze daar intern over communiceren interesseert me vrij weinig, zo lang ik mn spullen krijg vind ik het prima
lol ik ben ook al bijna in slaap gevallen in die 10 min meditatie. Veels te rustgevendquote:Op donderdag 6 maart 2014 08:08 schreef RaymondK het volgende:
Aan het eind van yogales altijd ff een kleine 10 minuten ontspannen (op rug liggen, druk punten in de grond voelen zakken enz enz![]()
![]()
) hoort er bij, goed voor Ray en z'n chronische ongeduldigheid, maar:
Ligt die leraar opeens te ronken na 5 minuten srs![]()
![]()
Hij werd net optijd wakker, want ik stond op het punt om hem wakker te gaan maken lol
Dacht iedereen achteraf dat ik lag te snurken![]()
![]()
![]()
Tuurlijk, zal die dikke wel zijn...
Het stinkt op de wc zeg, zal die buffel wel weer geweest zijn...
![]()
![]()
moge
Praten is een ding (ook niet goed), opschrijven is een ander: dat zou toch instructie #1 moeten zijn als je ergens gaat werken.quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whaha dit, alsof dit het enige bedrijf is wat intern zo over klanten praatdat het zo naar buiten komt is wel een beetje zuur.
sowieso nooit navy schoenen en die groene zijn ook niet echt mooiquote:Op donderdag 6 maart 2014 10:51 schreef no1uknow het volgende:
deze
[ afbeelding ]
of deze
[ afbeelding ]
al die keuze
Zijn dat die "hippe" nikes voor obese hipsters die er sportief bij willen lopenquote:Op donderdag 6 maart 2014 12:14 schreef Drinky het volgende:
[..]
sowieso nooit navy schoenen en die groene zijn ook niet echt mooi
Als je echt fijne loopschoenen wil kan ik je overigens de free runs aanbevelen
zou goed kunnen. Voor mij en anderen zijn het wel de fijnste schoenen waar ik ooit op heb gelopen. Fijner dan gel lytes, air Max, pegaso, jordans, vans etc.quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:17 schreef Champy het volgende:
[..]
Zijn dat die "hippe" nikes voor obese hipsters die er sportief bij willen lopen
deeplink?quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:32 schreef Champy het volgende:
Staat ook in het B&F topic op DBB, nog geen reactie van B&F
Iets voor Dima?quote:
tja is gewoon een grappig bedoeld intern mailtje toch? gezien al die gasten daar prolly wel liften gaan ze er dan zo uitzien.quote:
Dit getuigt niet van een professionele bedrijfsvoering, daar gaat het om. Je kunt het wel denken (ook liever niet), maar is wel een klant die je salaris betaalt.quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:55 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
tja is gewoon een grappig bedoeld intern mailtje toch? gezien al die gasten daar prolly wel liften gaan ze er dan zo uitzien.
Paar skinny mag ook wel voor de afwisseling. Met BBW's richt je jezelf teveel op een niche lijkt mij. Als je van alles wat hebt kun je een veel grotere doelgroep bereiken.quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:08 schreef Klokov het volgende:
Sap, als jij je eigen stripclub had dan zou je toch ook geen skinny bitches aannemen en alleen maar BBW'S?
en she's als unigue selling pointquote:Op donderdag 6 maart 2014 13:23 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Paar skinny mag ook wel voor de afwisseling. Met BBW's richt je jezelf teveel op een niche lijkt mij. Als je van alles wat hebt kun je een veel grotere doelgroep bereiken.
Paar mannen erbij kan ook best bijvoorbeeld, voor de wekelijkse ladies night.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:14 schreef Eleiko het volgende:
http://www.telegraaf.nl/v(...)gt_superfoods__.html
quote:Jesse is nog veel te beleefd. Het Voedingscentrum wordt gesponsord door meer dan 20 multinationals als Unilever, Kellogg, Albert Heijn etc. Het Voedingscentrum is er niet om ons objectief voor te lichten over gezonde voeding. Het is niets meer dan een spreekbuis van de voedingsindustrie die ons ongezonde, dikmakende producten in de maag splitss om zoveel mogelijk winst te maken voor de aandeelhouders. Voorbeeld? Cola van Albert Heijn draagt het door het Voedingscentrum gepromote 'Ik kies gezond' keurmerk. Dan weet je dus meteen genoeg.
Met dit soort "medewerkers" wekt dat geen verbazing.quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:33 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Best erg van B&F shop.
Laatste 3 bestellingen die ik daar heb gedaan gingen ook al niet goed.
quote:
quote:De Stichting Voedingscentrum Nederland wordt via een instellingssubsidie gefinancierd van het ministerie van Economische Zaken en het ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport.
Hiernaast ontvangt het Voedingscentrum projectsubsidies van de bovengenoemde ministeries en van andere subsidieverstrekkers zoals ZonMw.
Het Voedingscentrum accepteert geen financiële bijdragen van bedrijven of andere instellingen in ruil voor het overnemen en/of uitdragen van een bepaalde stellingname. Daarvoor is deze Gedragscode opgesteld.
De gemiddelde mens weet NIKS over voeding. Ik ben een tijdje terug gestopt me daar druk over te maken, is niet goed voor mijn hart.quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:31 schreef dreamerbulk het volgende:
wat een flapdrol die Giel ..
e nummers zijn slecht huehuehuehue ... sterke wetenschappelijke onderbouwing van Giel ..
stampvoetend als een kleuter: "Ze zijn gewoon slecht , dat is gewoon zo!!!"
En dit. Wat voor crap ik op mijn werk, sportschool etc. hoorquote:Op donderdag 6 maart 2014 13:38 schreef Drinky het volgende:
[..]
De gemiddelde mens weet NIKS over voeding. Ik ben een tijdje terug gestopt me daar druk over te maken, is niet goed voor mijn hart.
haha iddquote:Op donderdag 6 maart 2014 13:38 schreef Drinky het volgende:
[..]
De gemiddelde mens weet NIKS over voeding. Ik ben een tijdje terug gestopt me daar druk over te maken, is niet goed voor mijn hart.
alle posts daarover zijn verwijderdquote:
quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:56 schreef Drinky het volgende:
[..]
alle posts daarover zijn verwijderd?
Goede ja, volgens mij zijn die er ook niet heel veel in NL. Opzich best een idee trouwens, misschien moet ik m'n eigen seksclub beginnenquote:
Oh het is met Giel, dan ga ik er helemaal niet naar luisteren. Heb zo'n hekel aan die gast, wat een idioot is het altijd.quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:31 schreef dreamerbulk het volgende:
wat een flapdrol die Giel ..
e nummers zijn slecht huehuehuehue ... sterke wetenschappelijke onderbouwing van Giel ..
stampvoetend als een kleuter: "Ze zijn gewoon slecht , dat is gewoon zo!!!"
Net zoals het voedingscentrum door grote levensmiddelenfabrikanten gesponsord wordt, wordt dbb gesponsord door o.a. B&F shop.quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:56 schreef Drinky het volgende:
[..]
alle posts daarover zijn verwijderd?
Giel en Jesse komen samen ook niet aan een triple digit IQ.quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Goede ja, volgens mij zijn die er ook niet heel veel in NL. Opzich best een idee trouwens, misschien moet ik m'n eigen seksclub beginnen
[..]
Oh het is met Giel, dan ga ik er helemaal niet naar luisteren. Heb zo'n hekel aan die gast, wat een idioot is het altijd.
hun gewicht bij elkaar opgeteld ook nietquote:Op donderdag 6 maart 2014 14:00 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Giel en Jesse komen samen ook niet aan een triple digit IQ.
Ja, E300 is echt een killerquote:Op donderdag 6 maart 2014 14:22 schreef stoeltafel het volgende:
http://i.imgur.com/Y20GHxG.gif
E-Nummers, tja je leest er zieke dingen over. In een kant en klare maaltijd, was volgens mij nasi zaten er 15 in, lijkt me niet echt gezond. Aan de andere kant, mijn kip komt uit Oekraïne, hoe gezond is dat?
quote:
Maar nee, niet alle E nummers zijn verdacht of zelfs gevaarlijk.quote:E300 – Verdacht
Ascorbinezuur, voedingszuur en vitamine C van natuurlijke of synthetische afkomst, dat als het in te grote hoeveelheden wordt ingenomen tot diarree en vorming van nierstenen kan leiden, in kleine hoeveelheden wordt dit product als onschuldig beschouwd, ook verdacht omdat er geen zekerheid is of de natuurlijke dan wel de synthetische versie is gebruikt.
ik heb ook een hekel aan giel .. bah .. smerige linkse lucasquote:Op donderdag 6 maart 2014 13:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Goede ja, volgens mij zijn die er ook niet heel veel in NL. Opzich best een idee trouwens, misschien moet ik m'n eigen seksclub beginnen
[..]
Oh het is met Giel, dan ga ik er helemaal niet naar luisteren. Heb zo'n hekel aan die gast, wat een idioot is het altijd.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:25 schreef Snakey het volgende:
[..]
[..]
Maar nee, niet alle E nummers zijn verdacht of zelfs gevaarlijk.
http://vindal.jouwweb.nl/e-nummers-per-groep/e300-399
Oopsquote:E600-699
Smaakversterkers
In deze groep is gen enkele stof veilig
E621 – Zeer gevaarlijkquote:
i love me some msg!! pwo chinees ftwquote:
Daarna op een agressieve, criminele manier je sexlusten botvieren. Gotta love it.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:31 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
i love me some msg!! pwo chinees ftw
quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:39 schreef Snakey het volgende:
[..]
Daarna op een agressieve, criminele manier je sexlusten botvieren. Gotta love it.
Belegd met superfoods?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |