De gemiddelde mens weet NIKS over voeding. Ik ben een tijdje terug gestopt me daar druk over te maken, is niet goed voor mijn hart.quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:31 schreef dreamerbulk het volgende:
wat een flapdrol die Giel ..
e nummers zijn slecht huehuehuehue ... sterke wetenschappelijke onderbouwing van Giel ..
stampvoetend als een kleuter: "Ze zijn gewoon slecht , dat is gewoon zo!!!"
En dit. Wat voor crap ik op mijn werk, sportschool etc. hoorquote:Op donderdag 6 maart 2014 13:38 schreef Drinky het volgende:
[..]
De gemiddelde mens weet NIKS over voeding. Ik ben een tijdje terug gestopt me daar druk over te maken, is niet goed voor mijn hart.
haha iddquote:Op donderdag 6 maart 2014 13:38 schreef Drinky het volgende:
[..]
De gemiddelde mens weet NIKS over voeding. Ik ben een tijdje terug gestopt me daar druk over te maken, is niet goed voor mijn hart.
alle posts daarover zijn verwijderdquote:
quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:56 schreef Drinky het volgende:
[..]
alle posts daarover zijn verwijderd?
Goede ja, volgens mij zijn die er ook niet heel veel in NL. Opzich best een idee trouwens, misschien moet ik m'n eigen seksclub beginnenquote:
Oh het is met Giel, dan ga ik er helemaal niet naar luisteren. Heb zo'n hekel aan die gast, wat een idioot is het altijd.quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:31 schreef dreamerbulk het volgende:
wat een flapdrol die Giel ..
e nummers zijn slecht huehuehuehue ... sterke wetenschappelijke onderbouwing van Giel ..
stampvoetend als een kleuter: "Ze zijn gewoon slecht , dat is gewoon zo!!!"
Net zoals het voedingscentrum door grote levensmiddelenfabrikanten gesponsord wordt, wordt dbb gesponsord door o.a. B&F shop.quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:56 schreef Drinky het volgende:
[..]
alle posts daarover zijn verwijderd?
Giel en Jesse komen samen ook niet aan een triple digit IQ.quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Goede ja, volgens mij zijn die er ook niet heel veel in NL. Opzich best een idee trouwens, misschien moet ik m'n eigen seksclub beginnen
[..]
Oh het is met Giel, dan ga ik er helemaal niet naar luisteren. Heb zo'n hekel aan die gast, wat een idioot is het altijd.
hun gewicht bij elkaar opgeteld ook nietquote:Op donderdag 6 maart 2014 14:00 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Giel en Jesse komen samen ook niet aan een triple digit IQ.
Ja, E300 is echt een killerquote:Op donderdag 6 maart 2014 14:22 schreef stoeltafel het volgende:
http://i.imgur.com/Y20GHxG.gif
E-Nummers, tja je leest er zieke dingen over. In een kant en klare maaltijd, was volgens mij nasi zaten er 15 in, lijkt me niet echt gezond. Aan de andere kant, mijn kip komt uit Oekraïne, hoe gezond is dat?
quote:
Maar nee, niet alle E nummers zijn verdacht of zelfs gevaarlijk.quote:E300 – Verdacht
Ascorbinezuur, voedingszuur en vitamine C van natuurlijke of synthetische afkomst, dat als het in te grote hoeveelheden wordt ingenomen tot diarree en vorming van nierstenen kan leiden, in kleine hoeveelheden wordt dit product als onschuldig beschouwd, ook verdacht omdat er geen zekerheid is of de natuurlijke dan wel de synthetische versie is gebruikt.
ik heb ook een hekel aan giel .. bah .. smerige linkse lucasquote:Op donderdag 6 maart 2014 13:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Goede ja, volgens mij zijn die er ook niet heel veel in NL. Opzich best een idee trouwens, misschien moet ik m'n eigen seksclub beginnen
[..]
Oh het is met Giel, dan ga ik er helemaal niet naar luisteren. Heb zo'n hekel aan die gast, wat een idioot is het altijd.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:25 schreef Snakey het volgende:
[..]
[..]
Maar nee, niet alle E nummers zijn verdacht of zelfs gevaarlijk.
http://vindal.jouwweb.nl/e-nummers-per-groep/e300-399
Oopsquote:E600-699
Smaakversterkers
In deze groep is gen enkele stof veilig
E621 – Zeer gevaarlijkquote:
i love me some msg!! pwo chinees ftwquote:
Daarna op een agressieve, criminele manier je sexlusten botvieren. Gotta love it.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:31 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
i love me some msg!! pwo chinees ftw
quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:39 schreef Snakey het volgende:
[..]
Daarna op een agressieve, criminele manier je sexlusten botvieren. Gotta love it.
Belegd met superfoods?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |