deeplink?quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:32 schreef Champy het volgende:
Staat ook in het B&F topic op DBB, nog geen reactie van B&F
Iets voor Dima?quote:
tja is gewoon een grappig bedoeld intern mailtje toch? gezien al die gasten daar prolly wel liften gaan ze er dan zo uitzien.quote:
Dit getuigt niet van een professionele bedrijfsvoering, daar gaat het om. Je kunt het wel denken (ook liever niet), maar is wel een klant die je salaris betaalt.quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:55 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
tja is gewoon een grappig bedoeld intern mailtje toch? gezien al die gasten daar prolly wel liften gaan ze er dan zo uitzien.
Paar skinny mag ook wel voor de afwisseling. Met BBW's richt je jezelf teveel op een niche lijkt mij. Als je van alles wat hebt kun je een veel grotere doelgroep bereiken.quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:08 schreef Klokov het volgende:
Sap, als jij je eigen stripclub had dan zou je toch ook geen skinny bitches aannemen en alleen maar BBW'S?
en she's als unigue selling pointquote:Op donderdag 6 maart 2014 13:23 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Paar skinny mag ook wel voor de afwisseling. Met BBW's richt je jezelf teveel op een niche lijkt mij. Als je van alles wat hebt kun je een veel grotere doelgroep bereiken.
Paar mannen erbij kan ook best bijvoorbeeld, voor de wekelijkse ladies night.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:14 schreef Eleiko het volgende:
http://www.telegraaf.nl/v(...)gt_superfoods__.html
quote:Jesse is nog veel te beleefd. Het Voedingscentrum wordt gesponsord door meer dan 20 multinationals als Unilever, Kellogg, Albert Heijn etc. Het Voedingscentrum is er niet om ons objectief voor te lichten over gezonde voeding. Het is niets meer dan een spreekbuis van de voedingsindustrie die ons ongezonde, dikmakende producten in de maag splitss om zoveel mogelijk winst te maken voor de aandeelhouders. Voorbeeld? Cola van Albert Heijn draagt het door het Voedingscentrum gepromote 'Ik kies gezond' keurmerk. Dan weet je dus meteen genoeg.
Met dit soort "medewerkers" wekt dat geen verbazing.quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:33 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Best erg van B&F shop.
Laatste 3 bestellingen die ik daar heb gedaan gingen ook al niet goed.
quote:
quote:De Stichting Voedingscentrum Nederland wordt via een instellingssubsidie gefinancierd van het ministerie van Economische Zaken en het ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport.
Hiernaast ontvangt het Voedingscentrum projectsubsidies van de bovengenoemde ministeries en van andere subsidieverstrekkers zoals ZonMw.
Het Voedingscentrum accepteert geen financiėle bijdragen van bedrijven of andere instellingen in ruil voor het overnemen en/of uitdragen van een bepaalde stellingname. Daarvoor is deze Gedragscode opgesteld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |