SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Klokov op 05-03-2014 18:36:41 ]Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
nsis, ik vind het juist beta als hij wel zou beffen terwijl hij niet cht niets vindt.quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:44 schreef fathank het volgende:
SEX / De geur van vaginas niet chill vinden = teleurgestelde vriendin :')
Lol beta gonna beta
Die titel ook.quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:44 schreef fathank het volgende:
SEX / De geur van vaginas niet chill vinden = teleurgestelde vriendin :')
Lol beta gonna beta
Tenzij hij gewoon pech heeft gehad en alleen maar enorme stinkkutten heeft gehad moet ie zich gewoon niet zo aanstellen vanwege een geurtje.quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
nsis, ik vind het juist beta als hij wel zou beffen terwijl hij niet cht niets vindt.
Waarschijnlijk opgegroeid in een super steriel huis, ofzo.quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:51 schreef fathank het volgende:
[..]
Tenzij hij gewoon pech heeft gehad en alleen maar enorme stinkkutten heeft gehad moet ie zich gewoon niet zo aanstellen vanwege een geurtje.
dit dus , elk geslachtsdeel heeft een "geurtje"quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:51 schreef fathank het volgende:
[..]
Tenzij hij gewoon pech heeft gehad en alleen maar enorme stinkkutten heeft gehad moet ie zich gewoon niet zo aanstellen vanwege een geurtje.
Mijn eerste kut die ik gevingerd heb was een viskut. Was ook jong though. Hele dag aan m'n vinger geroken.quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:58 schreef Ethanolic het volgende:
Zouden jullie een echte stinkkut afwijzen dan? En hoe zou je dat doen?
quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Mijn eerste kut die ik gevingerd heb was een viskut. Was ook jong though. Hele dag aan m'n vinger geroken.
Hahaquote:Op woensdag 5 maart 2014 19:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Mijn eerste kut die ik gevingerd heb was een viskut. Was ook jong though. Hele dag aan m'n vinger geroken.
ja kan best kloppenquote:Op woensdag 5 maart 2014 19:04 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
dit dus , elk geslachtsdeel heeft een "geurtje"
rotte lucht is iets anders en kan wijzen op een infectie oid
maar dat verschil ruik je echt wel lol.
mijn bek gaat ook altijd helemaal tintelen na lang beffen door die kutvocht lol.. heeft andere ph waarde dan je speeksel volgens mij lol
Quote voor het nageslachtquote:Op woensdag 5 maart 2014 19:10 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja kan best kloppen
sperma heeft ook andere ph waarde
mijn tong tintelt dan ook altijd
quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:10 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja kan best kloppen
Hahaha.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:08 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hahavriend van me had toen op de middelbare school op het schoolfeest voor het eerst een chick gevingerd. Ging ie aan iedereen laten ruiken. Dat was ook echt zo'n stinkgeur
quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:10 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja kan best kloppen
hey dima ben jy ditquote:Op woensdag 5 maart 2014 19:10 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja kan best kloppen
Gvdquote:Op woensdag 5 maart 2014 19:12 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
hey dima ben jy dit
[ afbeelding ]
^^ wizard
Gewoon afmaken en volgende dag er tussenuit sneaken. En het nummer van mn broertje achter laten.quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:58 schreef Ethanolic het volgende:
Zouden jullie een echte stinkkut afwijzen dan? En hoe zou je dat doen?
Zusje van Henk zou super moeilijk te regelen zijn; al die PUA tricks kent ze natuurlijk al.quote:
I don't know brah. Montelly stuurde mij een DM met die pic.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Is toch photoshop? Komt van dezelfde site lijkt het als vanmiddag was gepost.
2 zelfs.quote:
Kunnen we een ontknaping voor Dima crowdfunden met 1 van je zusjes? Dat zou wel het hoogtepunt van DE GYM tot nu toe zijn.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:35 schreef fathank het volgende:
[..]
2 zelfs.
Ik heb helemaal geen broertje om nog even op mn eerdere verhaal terug te komen
Da's Cindy Landoltquote:Op woensdag 5 maart 2014 19:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Is toch photoshop? Komt van dezelfde site lijkt het als vanmiddag was gepost.
He Rusland ook jij kan te ver gaan he. Kun je wel doen alsof je Putin bent maar ik schaal je eerder in als Mark Rutte.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:38 schreef Klokov het volgende:
[..]
Kunnen we een ontknaping voor Dima crowdfunden met 1 van je zusjes? Dat zou wel het hoogtepunt van DE GYM tot nu toe zijn.
Nee, zie topic (via mijn quote kom je er wel)quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Child bearing hips. Maar ziet er wel een beetje gek uit, heb je ook face pics?
Bij deze wil ik mij verontschuldigen voor mijn woorden.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:43 schreef fathank het volgende:
[..]
He Rusland ook jij kan te ver gaan he. Kun je wel doen alsof je Putin bent maar ik schaal je eerder in als Mark Rutte.
Net zoals roesland geen militairen op de Krim heeft zekerquote:Op woensdag 5 maart 2014 19:49 schreef Klokov het volgende:
[..]
Bij deze wil ik mij verontschuldigen voor mijn woorden.
Wij handelen legitiem in opdracht van de minister president van Oekrainequote:Op woensdag 5 maart 2014 19:51 schreef fathank het volgende:
[..]
Net zoals roesland geen militairen op de Krim heeft zeker
Verlies je wel al je gains, ik zou het niet doenquote:Op woensdag 5 maart 2014 19:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik wil een paar maanden op wereldreis om mijzelf te leren kennen. Kan dat ook via RyanAir?
Lekker backpacken in Thailand.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik wil een paar maanden op wereldreis om mijzelf te leren kennen. Kan dat ook via RyanAir?
Het ligt een beetje gevoeligquote:Op woensdag 5 maart 2014 19:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hey maar KlokovBrah, heb jij nou Russisch bloed of ben je 100% NL HARDCORE?
Vergeet niet minimaal 1x per week op FB te vermelden dat de locals 'zo ontzettend gelukkig zijn met het weinige dat ze bezitten en dat de westerse wereld daar een voorbeeld aan kan nemen. En vergeet ook zeker niet een foto met een bucket op de full moon party te plaatsen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ga naar Alaska.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik zeg maar wat lol. Vind het altijd leuk hoe Henk erop reageert.
Maar srs, wil best graag van de zomer twee/drie weken naar een ver land, op avontuur of zo. Ben al best lang niet meer op vakantie geweest. Laatste keer was Lloret de Mar, niet echt een vakantie waar je tot rust kan komen, zoals dreamer ook wilt lol.
Weet ik daarom doe ik het ookquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik zeg maar wat lol. Vind het altijd leuk hoe Henk erop reageert.
Maar srs, wil best graag van de zomer twee/drie weken naar een ver land, op avontuur of zo. Ben al best lang niet meer op vakantie geweest. Laatste keer was Lloret de Mar, niet echt een vakantie waar je tot rust kan komen, zoals dreamer ook wilt lol.
Awakefest, dekmantel, meltt en voor de rest nog niks definitief. Moet nog een planning maken.quote:
Wat ga je doen met Kday?quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:10 schreef fathank het volgende:
[..]
Awakefest, dekmantel, meltt en voor de rest nog niks definitief. Moet nog een planning maken.
Haha, ben sws wel belachelijk verkaasde boi, uiterlijk daarbuiten gelaten.quote:
Hehe.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:07 schreef fathank het volgende:
[..]
Weet ik daarom doe ik het ook.
Ik ben ook eens aan het neuzen, maar ben er nog niet over uit. Wil ook een nieuwe bank kopen en nog een nieuwe kast en nog een aantal festivals. Er zullen toch ergens keuzes gemaakt moeten worden. Misschien dit jaar toch maar een cheap ass last minute en volgend jaar weer een dikke reis maken.
Lijkt mij ook wel leuk om een keer te doen ja. Gewoon primitief as fuck.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:10 schreef Klokov het volgende:
Ik wil nog een keer survivallen voor 2-3 maand oid. Packing guns, sateliettelefoon, etc.
Gewoon met beren vechten.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:13 schreef Klokov het volgende:
Wel met mijn broertje trouwens, die heeft er ten minste nog verstand van. Ik zou sowieso sterven aan vergiftiging omdat ik verkeerde dingen eet
[ afbeelding ]
Arnhem Musispark. 5min lopen, al mn maten zijn er en doorgaans lekkere muziek.quote:
Heb je gezien hoe vol de treinen zitten met kday?quote:
quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:16 schreef fathank het volgende:
[..]
Arnhem Musispark. 5min lopen, al mn maten zijn er en doorgaans lekkere muziek.
Op Kday bobben is hetzelfde als neuken met condoom. Dat doe je gewoon niet.
En ik weiger om op koningsdag in de trein te stappen en het idee te krijgen dat ik in een tijdmachine richting '40-'45 zit.
Oh, op die manier.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:23 schreef fathank het volgende:
[..]
Heb je gezien hoe vol de treinen zitten met kday?
[ afbeelding ]
Net over de grens bij Turnhout idd. Een keer heen gemoeten omdat m'n broertje z'n kaartje vergeten wasquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wil er nog wel een keer naartoe ja, is in Belgi toch? Weet alleen niet of dit jaar lukt.
Whaha slim. Mijn zusje is er wel twee keer geweest die zei dat het echt vet was iig.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:41 schreef Champy het volgende:
[..]
Net over de grens bij Turnhout idd. Een keer heen gemoeten omdat m'n broertje z'n kaartje vergeten was
Ik heb vandaag 4 kg paardenbiefstuk van MuscleMeat gekregen, eergisteren besteld Ga het zo maken. Meerdere gasten bij mij in de gym bestellen er en zijn er super tevreden over. Heb nu alleen biefstuk want meer past er niet in de diepvries en je moet minimaal 4 kg bestellen. De hamburgers, tartaar etc. moet ook supergoed zijn.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:59 schreef Ethanolic het volgende:
Wie bestellen er wel eens bij Muscle Meat? En jullie ervaringen met diverse vleessoorten?
Hoe ga je het bakken? Hou me op de hoogte. Wellicht eens wat inslaan daar.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik heb vandaag 4 kg paardenbiefstuk van MuscleMeat gekregen, eergisteren besteld Ga het zo maken. Meerdere gasten bij mij in de gym bestellen er en zijn er super tevreden over. Heb nu alleen biefstuk want meer past er niet in de diepvries en je moet minimaal 4 kg bestellen. De hamburgers, tartaar etc. moet ook supergoed zijn.
Geen idee zie het verschil niet tussen turken mocros egypts, tunesiers etcquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:06 schreef Dimachaerus het volgende:
komen jullie wel eens turken tegen op kday
u trollin me m8 u havin a giggle m8quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:08 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hoe ga je het bakken? Hou me op de hoogte. Wellicht eens wat inslaan daar.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:10 schreef fathank het volgende:
[..]
Geen idee zie het verschil niet tussen turken mocros egypts, tunesiers etc
quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:12 schreef Ethanolic het volgende:
[..]Mocro op m'n werk was beledigd dat ik het verschil niet zie tussen Mocro's en Turken.
Ik zei dat Mocro's er crimineler uit zien, misschien dat hij daarom boos werd.
Gastquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:06 schreef Dimachaerus het volgende:
komen jullie wel eens turken tegen op kday
mwehehquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
u trollin me m8 u havin a giggle m8
In roomboter. Geen olijfolie.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:14 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
mweheh
ik zou TR doen als je olijfolie zou zeggen.
vroeger in de jaren 90 was zij echt hot vriendje ..quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
The Biggest Whore In History op efukt
Echt wtf lol. Ze houdt er blijkbaar ook van om retarded en gehandicapte mensen te neuken. JG anyone?
Bedankt voor het melden. Komt echt veel verneukte shit langs in dit topic, why?quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Echt wtf lol. Ze houdt er blijkbaar ook van om retarded en gehandicapte mensen te neuken. JG anyone?
Is dat de video met Kelly Stafford? Die videos van haar met Rocco zijn baas, Rocco & Kelly in Barcelona enzo.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
DM linkquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:49 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Is dat de video met Kelly Stafford? Die videos van haar met Rocco zijn baas, Rocco & Kelly in Barcelona enzo.
Zit mobiel maar zal thuis ff zoeken. Is iig goede dirty anal waarbij ze een deels bruine peor in de mond neemt.quote:
oh nvm danquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:53 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zit mobiel maar zal thuis ff zoeken. Is iig goede dirty anal waarbij ze een deels bruine peor in de mond neemt.
sick cuntquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:46 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
vroeger in de jaren 90 was zij echt hot vriendje ..
meerdere malen op gefapt
Nee, Ava Devine of zo.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:49 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Is dat de video met Kelly Stafford? Die videos van haar met Rocco zijn baas, Rocco & Kelly in Barcelona enzo.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |