SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Klokov op 05-03-2014 18:36:41 ]Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
nsis, ik vind het juist beta als hij wel zou beffen terwijl hij niet cht niets vindt.quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:44 schreef fathank het volgende:
SEX / De geur van vaginas niet chill vinden = teleurgestelde vriendin :')
Lol beta gonna beta
Die titel ook.quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:44 schreef fathank het volgende:
SEX / De geur van vaginas niet chill vinden = teleurgestelde vriendin :')
Lol beta gonna beta
Tenzij hij gewoon pech heeft gehad en alleen maar enorme stinkkutten heeft gehad moet ie zich gewoon niet zo aanstellen vanwege een geurtje.quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
nsis, ik vind het juist beta als hij wel zou beffen terwijl hij niet cht niets vindt.
Waarschijnlijk opgegroeid in een super steriel huis, ofzo.quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:51 schreef fathank het volgende:
[..]
Tenzij hij gewoon pech heeft gehad en alleen maar enorme stinkkutten heeft gehad moet ie zich gewoon niet zo aanstellen vanwege een geurtje.
dit dus , elk geslachtsdeel heeft een "geurtje"quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:51 schreef fathank het volgende:
[..]
Tenzij hij gewoon pech heeft gehad en alleen maar enorme stinkkutten heeft gehad moet ie zich gewoon niet zo aanstellen vanwege een geurtje.
Mijn eerste kut die ik gevingerd heb was een viskut. Was ook jong though. Hele dag aan m'n vinger geroken.quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:58 schreef Ethanolic het volgende:
Zouden jullie een echte stinkkut afwijzen dan? En hoe zou je dat doen?
quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Mijn eerste kut die ik gevingerd heb was een viskut. Was ook jong though. Hele dag aan m'n vinger geroken.
Hahaquote:Op woensdag 5 maart 2014 19:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Mijn eerste kut die ik gevingerd heb was een viskut. Was ook jong though. Hele dag aan m'n vinger geroken.
ja kan best kloppenquote:Op woensdag 5 maart 2014 19:04 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
dit dus , elk geslachtsdeel heeft een "geurtje"
rotte lucht is iets anders en kan wijzen op een infectie oid
maar dat verschil ruik je echt wel lol.
mijn bek gaat ook altijd helemaal tintelen na lang beffen door die kutvocht lol.. heeft andere ph waarde dan je speeksel volgens mij lol
Quote voor het nageslachtquote:Op woensdag 5 maart 2014 19:10 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja kan best kloppen
sperma heeft ook andere ph waarde
mijn tong tintelt dan ook altijd
quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:10 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja kan best kloppen
Hahaha.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:08 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hahavriend van me had toen op de middelbare school op het schoolfeest voor het eerst een chick gevingerd. Ging ie aan iedereen laten ruiken. Dat was ook echt zo'n stinkgeur
quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:10 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja kan best kloppen
hey dima ben jy ditquote:Op woensdag 5 maart 2014 19:10 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja kan best kloppen
Gvdquote:Op woensdag 5 maart 2014 19:12 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
hey dima ben jy dit
[ afbeelding ]
^^ wizard
Gewoon afmaken en volgende dag er tussenuit sneaken. En het nummer van mn broertje achter laten.quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:58 schreef Ethanolic het volgende:
Zouden jullie een echte stinkkut afwijzen dan? En hoe zou je dat doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |