Net over de grens bij Turnhout idd. Een keer heen gemoeten omdat m'n broertje z'n kaartje vergeten wasquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wil er nog wel een keer naartoe ja, is in België toch? Weet alleen niet of dit jaar lukt.
Whaha slim. Mijn zusje is er wel twee keer geweest die zei dat het echt vet was iig.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:41 schreef Champy het volgende:
[..]
Net over de grens bij Turnhout idd. Een keer heen gemoeten omdat m'n broertje z'n kaartje vergeten was
Ik heb vandaag 4 kg paardenbiefstuk van MuscleMeat gekregen, eergisteren besteld Ga het zo maken. Meerdere gasten bij mij in de gym bestellen er en zijn er super tevreden over. Heb nu alleen biefstuk want meer past er niet in de diepvries en je moet minimaal 4 kg bestellen. De hamburgers, tartaar etc. moet ook supergoed zijn.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:59 schreef Ethanolic het volgende:
Wie bestellen er wel eens bij Muscle Meat? En jullie ervaringen met diverse vleessoorten?
Hoe ga je het bakken? Hou me op de hoogte. Wellicht eens wat inslaan daar.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik heb vandaag 4 kg paardenbiefstuk van MuscleMeat gekregen, eergisteren besteld Ga het zo maken. Meerdere gasten bij mij in de gym bestellen er en zijn er super tevreden over. Heb nu alleen biefstuk want meer past er niet in de diepvries en je moet minimaal 4 kg bestellen. De hamburgers, tartaar etc. moet ook supergoed zijn.
Geen idee zie het verschil niet tussen turken mocros egypts, tunesiers etcquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:06 schreef Dimachaerus het volgende:
komen jullie wel eens turken tegen op kday
u trollin me m8 u havin a giggle m8quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:08 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hoe ga je het bakken? Hou me op de hoogte. Wellicht eens wat inslaan daar.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:10 schreef fathank het volgende:
[..]
Geen idee zie het verschil niet tussen turken mocros egypts, tunesiers etc
quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:12 schreef Ethanolic het volgende:
[..]Mocro op m'n werk was beledigd dat ik het verschil niet zie tussen Mocro's en Turken.
Ik zei dat Mocro's er crimineler uit zien, misschien dat hij daarom boos werd.
Gastquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:06 schreef Dimachaerus het volgende:
komen jullie wel eens turken tegen op kday
mwehehquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
u trollin me m8 u havin a giggle m8
In roomboter. Geen olijfolie.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:14 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
mweheh
ik zou TR doen als je olijfolie zou zeggen.
vroeger in de jaren 90 was zij echt hot vriendje ..quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
The Biggest Whore In History op efukt
Echt wtf lol. Ze houdt er blijkbaar ook van om retarded en gehandicapte mensen te neuken. JG anyone?
Bedankt voor het melden. Komt echt veel verneukte shit langs in dit topic, why?quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Echt wtf lol. Ze houdt er blijkbaar ook van om retarded en gehandicapte mensen te neuken. JG anyone?
Is dat de video met Kelly Stafford? Die videos van haar met Rocco zijn baas, Rocco & Kelly in Barcelona enzo.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
DM linkquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:49 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Is dat de video met Kelly Stafford? Die videos van haar met Rocco zijn baas, Rocco & Kelly in Barcelona enzo.
Zit mobiel maar zal thuis ff zoeken. Is iig goede dirty anal waarbij ze een deels bruine peņor in de mond neemt.quote:
oh nvm danquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:53 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zit mobiel maar zal thuis ff zoeken. Is iig goede dirty anal waarbij ze een deels bruine peņor in de mond neemt.
sick cuntquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:46 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
vroeger in de jaren 90 was zij echt hot vriendje ..
meerdere malen op gefapt
Nee, Ava Devine of zo.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:49 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Is dat de video met Kelly Stafford? Die videos van haar met Rocco zijn baas, Rocco & Kelly in Barcelona enzo.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |