Nee, zie topic (via mijn quote kom je er wel)quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Child bearing hips. Maar ziet er wel een beetje gek uit, heb je ook face pics?
Bij deze wil ik mij verontschuldigen voor mijn woorden.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:43 schreef fathank het volgende:
[..]
He Rusland ook jij kan te ver gaan he. Kun je wel doen alsof je Putin bent maar ik schaal je eerder in als Mark Rutte.
Net zoals roesland geen militairen op de Krim heeft zekerquote:Op woensdag 5 maart 2014 19:49 schreef Klokov het volgende:
[..]
Bij deze wil ik mij verontschuldigen voor mijn woorden.
Wij handelen legitiem in opdracht van de minister president van Oekrainequote:Op woensdag 5 maart 2014 19:51 schreef fathank het volgende:
[..]
Net zoals roesland geen militairen op de Krim heeft zeker
Verlies je wel al je gains, ik zou het niet doenquote:Op woensdag 5 maart 2014 19:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik wil een paar maanden op wereldreis om mijzelf te leren kennen. Kan dat ook via RyanAir?
Lekker backpacken in Thailand.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik wil een paar maanden op wereldreis om mijzelf te leren kennen. Kan dat ook via RyanAir?
Het ligt een beetje gevoeligquote:Op woensdag 5 maart 2014 19:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hey maar KlokovBrah, heb jij nou Russisch bloed of ben je 100% NL HARDCORE?
Vergeet niet minimaal 1x per week op FB te vermelden dat de locals 'zo ontzettend gelukkig zijn met het weinige dat ze bezitten en dat de westerse wereld daar een voorbeeld aan kan nemen. En vergeet ook zeker niet een foto met een bucket op de full moon party te plaatsen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ga naar Alaska.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik zeg maar wat lol. Vind het altijd leuk hoe Henk erop reageert.
Maar srs, wil best graag van de zomer twee/drie weken naar een ver land, op avontuur of zo. Ben al best lang niet meer op vakantie geweest. Laatste keer was Lloret de Mar, niet echt een vakantie waar je tot rust kan komen, zoals dreamer ook wilt lol.
Weet ik daarom doe ik het ookquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik zeg maar wat lol. Vind het altijd leuk hoe Henk erop reageert.
Maar srs, wil best graag van de zomer twee/drie weken naar een ver land, op avontuur of zo. Ben al best lang niet meer op vakantie geweest. Laatste keer was Lloret de Mar, niet echt een vakantie waar je tot rust kan komen, zoals dreamer ook wilt lol.
Awakefest, dekmantel, meltt en voor de rest nog niks definitief. Moet nog een planning maken.quote:
Wat ga je doen met Kday?quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:10 schreef fathank het volgende:
[..]
Awakefest, dekmantel, meltt en voor de rest nog niks definitief. Moet nog een planning maken.
Haha, ben sws wel belachelijk verkaasde boi, uiterlijk daarbuiten gelaten.quote:
Hehe.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:07 schreef fathank het volgende:
[..]
Weet ik daarom doe ik het ook.
Ik ben ook eens aan het neuzen, maar ben er nog niet over uit. Wil ook een nieuwe bank kopen en nog een nieuwe kast en nog een aantal festivals. Er zullen toch ergens keuzes gemaakt moeten worden. Misschien dit jaar toch maar een cheap ass last minute en volgend jaar weer een dikke reis maken.
Lijkt mij ook wel leuk om een keer te doen ja. Gewoon primitief as fuck.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:10 schreef Klokov het volgende:
Ik wil nog een keer survivallen voor 2-3 maand oid. Packing guns, sateliettelefoon, etc.
Gewoon met beren vechten.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:13 schreef Klokov het volgende:
Wel met mijn broertje trouwens, die heeft er ten minste nog verstand van. Ik zou sowieso sterven aan vergiftiging omdat ik verkeerde dingen eet
[ afbeelding ]
Arnhem Musispark. 5min lopen, al mn maten zijn er en doorgaans lekkere muziek.quote:
Heb je gezien hoe vol de treinen zitten met kday?quote:
quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:16 schreef fathank het volgende:
[..]
Arnhem Musispark. 5min lopen, al mn maten zijn er en doorgaans lekkere muziek.
Op Kday bobben is hetzelfde als neuken met condoom. Dat doe je gewoon niet.
En ik weiger om op koningsdag in de trein te stappen en het idee te krijgen dat ik in een tijdmachine richting '40-'45 zit.
Oh, op die manier.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:23 schreef fathank het volgende:
[..]
Heb je gezien hoe vol de treinen zitten met kday?
[ afbeelding ]
Net over de grens bij Turnhout idd. Een keer heen gemoeten omdat m'n broertje z'n kaartje vergeten wasquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wil er nog wel een keer naartoe ja, is in België toch? Weet alleen niet of dit jaar lukt.
Whaha slim. Mijn zusje is er wel twee keer geweest die zei dat het echt vet was iig.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:41 schreef Champy het volgende:
[..]
Net over de grens bij Turnhout idd. Een keer heen gemoeten omdat m'n broertje z'n kaartje vergeten was
Ik heb vandaag 4 kg paardenbiefstuk van MuscleMeat gekregen, eergisteren besteld Ga het zo maken. Meerdere gasten bij mij in de gym bestellen er en zijn er super tevreden over. Heb nu alleen biefstuk want meer past er niet in de diepvries en je moet minimaal 4 kg bestellen. De hamburgers, tartaar etc. moet ook supergoed zijn.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:59 schreef Ethanolic het volgende:
Wie bestellen er wel eens bij Muscle Meat? En jullie ervaringen met diverse vleessoorten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |