Gewoon afmaken en volgende dag er tussenuit sneaken. En het nummer van mn broertje achter laten.quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:58 schreef Ethanolic het volgende:
Zouden jullie een echte stinkkut afwijzen dan? En hoe zou je dat doen?
Zusje van Henk zou super moeilijk te regelen zijn; al die PUA tricks kent ze natuurlijk al.quote:
I don't know brah. Montelly stuurde mij een DM met die pic.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Is toch photoshop? Komt van dezelfde site lijkt het als vanmiddag was gepost.
2 zelfs.quote:
Kunnen we een ontknaping voor Dima crowdfunden met 1 van je zusjes? Dat zou wel het hoogtepunt van DE GYM tot nu toe zijn.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:35 schreef fathank het volgende:
[..]
2 zelfs.
Ik heb helemaal geen broertje om nog even op mn eerdere verhaal terug te komen
Da's Cindy Landoltquote:Op woensdag 5 maart 2014 19:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Is toch photoshop? Komt van dezelfde site lijkt het als vanmiddag was gepost.
He Rusland ook jij kan te ver gaan he. Kun je wel doen alsof je Putin bent maar ik schaal je eerder in als Mark Rutte.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:38 schreef Klokov het volgende:
[..]
Kunnen we een ontknaping voor Dima crowdfunden met 1 van je zusjes? Dat zou wel het hoogtepunt van DE GYM tot nu toe zijn.
Nee, zie topic (via mijn quote kom je er wel)quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Child bearing hips. Maar ziet er wel een beetje gek uit, heb je ook face pics?
Bij deze wil ik mij verontschuldigen voor mijn woorden.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:43 schreef fathank het volgende:
[..]
He Rusland ook jij kan te ver gaan he. Kun je wel doen alsof je Putin bent maar ik schaal je eerder in als Mark Rutte.
Net zoals roesland geen militairen op de Krim heeft zekerquote:Op woensdag 5 maart 2014 19:49 schreef Klokov het volgende:
[..]
Bij deze wil ik mij verontschuldigen voor mijn woorden.
Wij handelen legitiem in opdracht van de minister president van Oekrainequote:Op woensdag 5 maart 2014 19:51 schreef fathank het volgende:
[..]
Net zoals roesland geen militairen op de Krim heeft zeker
Verlies je wel al je gains, ik zou het niet doenquote:Op woensdag 5 maart 2014 19:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik wil een paar maanden op wereldreis om mijzelf te leren kennen. Kan dat ook via RyanAir?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |