Het gaat mij erom dat je zegt dat mensen vooral niet bang moeten zijn, of doen alsof ze niet bang zijn. Ze ruiken je angstzweet.quote:Op donderdag 6 maart 2014 00:34 schreef El_Matador het volgende:
Gia, je ziet in mij toch geen naieve PvdA-dwaas die lethargisch en inhumaan vanuit zijn rode salon bovenin de ivoren toren de boel loopt te bagatelliseren he?
Misschien ben ik niet fel genoeg geweest in mijn afkeer van dat soort gedrag?
Ok, en nu?quote:Op donderdag 6 maart 2014 01:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Constructieve oplossingen voor dit soort problemen worden verhinderd door idealisten die de levensgrote problemen rondom integratie niet onder ogen zien, in combinatie met een doorgeschoten tolerantie voor allerlei vormen van wangedrag. We zijn zo naïef (zie o.a. draaideurcriminelen, jihadstrijders) dat het aandoenlijk wordt.
Zeker. Overigens had de burgemeester van Davao City (Mindanao), Rodrigo Duterte aka de Punisher, wel raad geweten met dit soort laag straattuig. Deze man heeft met zijn (illegale) Davao death squad de stad omgetoverd van een stad met meer dan tien moorden per dag tot de veiligste stad van Zuid-Oost Azie. Tuig wordt op de lijst gezet, verzocht te stoppen met hun activiteiten, zo niet dan is het einde oefening. Niet voor niets was hij God bij de lokale mensen, iedereen had shirts en armbandjes van hem, foto's van hem in hun auto's. No go area's waren er gewoon niet meer, ik kon overal veilig rondlopen, zelfs in de grootste sloppenwijken. In Manilla of Cebu heb je kans om voor 2 euro vermoord te worden in de verkeerde buurt. Leuk detail was dat ik later hoorde dat hij mij heeft laten schaduwen i.v.m. veiligheid, ik was daar als onderzoeker en men wilde niet dat ik dat wist maar wel dat ik daar veilig was (hoewel Davao City veilig is, is Mindanao nog steeds in oorlog). Ik ben er geen voorstander van om de rechtstaat in Eutpa overboord te gooien, maar er zijn gebieden die al beyond repair zijn. We hoeven echt niet al het tuig buiten de boekjes om te leggen zoals daar, maar dat er gebieden zijn waar de politie niet durft te komen is te gek voor woorden. Laat zien wie er de baas is, nu komt tuig nog met te veel weg. Nu wordt er al een verkeerd signaal gegeven, de daders moeten worden opgepakt en het slachtoffer moet blijven.quote:Op donderdag 6 maart 2014 01:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik moet de Filipijnen zeker bezoeken, maar kan me enigszins een beeld vormen. Heerlijk, dat soort ervaringen.
Hehehe. Nederlandse aanpak werkt altijd, maar maakt niet altijd vriendenquote:Ik kreeg een bitcherige transseksuele Turkse homo voor me die vond dat ik iets voor "haar" moest bestellen op die nieuwjaarsnacht in Istanbul. Ik wees de "dame" vriendelijk waar de barman stond, maar die Nederlandse aanpak zinde haar niet zo...
Respect. Vette ervaringen daar in een gevaarlijk gebied.quote:Op donderdag 6 maart 2014 02:04 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Zeker. Overigens had de burgemeester van Davao City (Mindanao), Rodrigo Duterte aka de Punisher, wel raad geweten met dit soort laag straattuig. Deze man heeft met zijn (illegale) Davao death squad de stad omgetoverd van een stad met meer dan tien moorden per dag tot de veiligste stad van Zuid-Oost Azie. Tuig wordt op de lijst gezet, verzocht te stoppen met hun activiteiten, zo niet dan is het einde oefening. Niet voor niets was hij God bij de lokale mensen, iedereen had shirts en armbandjes van hem, foto's van hem in hun auto's. No go area's waren er gewoon niet meer, ik kon overal veilig rondlopen, zelfs in de grootste sloppenwijken. In Manilla of Cebu heb je kans om voor 2 euro vermoord te worden in de verkeerde buurt. Leuk detail was dat ik later hoorde dat hij mij heeft laten schaduwen i.v.m. veiligheid, ik was daar als onderzoeker en men wilde niet dat ik dat wist maar wel dat ik daar veilig was (hoewel Davao City veilig is, is Mindanao nog steeds in oorlog). Ik ben er geen voorstander van om de rechtstaat in Eutpa overboord te gooien, maar er zijn gebieden die al beyond repair zijn. We hoeven echt niet al het tuig buiten de boekjes om te leggen zoals daar, maar dat er gebieden zijn waar de politie niet durft te komen is te gek voor woorden. Laat zien wie er de baas is, nu komt tuig nog met te veel weg.
[..]
Hehehe. Nederlandse aanpak werkt altijd, maar maakt niet altijd vrienden.
Ja, onvergetelijk. Als je perspectieven uit andere landen meekrijgt, leer je Nederland pas echt te waarderen maar zie je ook wat hier soms ontbreekt. Nog een bizar feitje: de Ampatuan familie (verantwoordelijk voor de Maguindanao massacre, de executie van een complete familie van een man die gouverneur wilde worden plus de 32 journalisten die met hen meereisden) had een villa naast mijn condoquote:Op donderdag 6 maart 2014 02:07 schreef El_Matador het volgende:
Respect. Vette ervaringen daar in een gevaarlijk gebied.
Zeker. Het voorbeeld van die molotov cocktail gooier dat in de OP werd genoemd is echt schrijnend. Ik ken toevallig een advocaat die zijdelings bij die zaak is betrokken en die zei dat er niets is overdreven van de onkunde die deze man heeft moeten verduren. Een ware held dat hij niet over zich heen heeft laten lopen.quote:Ja, ik vind het echt onbegrijpelijk. Ga je je een beetje als een boksbal laten gebruiken, of zoek je hulp?
Het is toch wel schandalig duidelijk dat je hulp nooit bij de overheid (politie, gemeente) hoeft te zoeken. Zijn ze niet incapabel, dan wel immoreel.
Het is jammer dat het nodig is, maar goed, liever lijf en liefde beschermen is mijn credo.
Inlijsten en bij iedere FOK!ker op zijn/haar keukendeur spijkeren en het wordt hier een beetje redelijker allemaal.quote:Op donderdag 6 maart 2014 02:26 schreef Richestorags het volgende:
Als je perspectieven uit andere landen meekrijgt, leer je Nederland pas echt te waarderen maar zie je ook wat hier soms ontbreekt.
Laten we die discussie niet weer opstarten hier. Ik wil Elfletterig geen hartaanval bezorgen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 02:26 schreef Richestorags het volgende:
Het voorbeeld van die molotov cocktail gooier dat in de OP werd genoemd is echt schrijnend. Ik ken toevallig een advocaat die zijdelings bij die zaak is betrokken en die zei dat er niets is overdreven van de onkunde die deze man heeft moeten verduren. Een ware held dat hij niet over zich heen heeft laten lopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Gelukkig importeert de politiek in grote getalen MOE-lamders, die zijn toch wel wat relaxter tegenover homo's, toch?quote:Op donderdag 6 maart 2014 02:47 schreef OllieWilliams het volgende:
"Al vrij snel hadden 'groepen' het op hem voorzien omdat zijn geaardheid voor hen niet acceptabel is."![]()
Walgelijk.
'Marokkanen wijken' vind ik een nogal een discriminerende benoeming..quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:35 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Liendert![]()
1 van de Marokkanen wijken in Amersfoort.
PVV #1
Hier niet, wonen twee homo's 1 straat verder.quote:Op donderdag 6 maart 2014 03:20 schreef Lousje_88 het volgende:
[..]
'Marokkanen wijken' vind ik een nogal een discriminerende benoeming..
Daarnaast maakt het bijna niet uit waar je woont, het gebeurt overal tegenwoordig,.
Vraag me af wat verwerpelijker is, deze mentaliteit of de laffe opstelling van de gemeente.quote:Op donderdag 6 maart 2014 02:47 schreef OllieWilliams het volgende:
"Al vrij snel hadden 'groepen' het op hem voorzien omdat zijn geaardheid voor hen niet acceptabel is."![]()
Walgelijk.
Als dat gebeurt slaat de vlam in de pan. Rellen, auto's vernielen, bommen in kerken en ga nog maar door.quote:Op donderdag 6 maart 2014 09:22 schreef sonnyspek het volgende:
Dit soort wijken zijn echt opleidingscentra voor de kansloze onderlaagjeugd die Nederland voortbrengt en die dit jaar en de komende jaren Nederland nog veel problemen gaat brengen. Het is nog niet zo erg als in Frankrijk, België en Engeland maar het is ook hier niet niks. Ik heb er zelf ook een tijdje gewoont en het komt gewoon vaak voor dat mensen worden geïntimeerd door hele groepen (ja groepen, alleen hebben ze een minder grote bek). Het is wachten op het heugelijke moment dat iemand een keer wat terugdoet als hij/zij wordt gepest, getreiterd, geïntimeerd of gediscrimineerd door deze kansloze jeugd.
Ik weet dat die dag een keer zal komen, en wat 'verbaasd' zullen we zijn zeg.
Moet je ook niet doen, je moet ze gewoon negeren, en niet de problemen opzoeken door hun gezelschap op te zoeken in zo'n wijk. Ga gewoon lekker in een roomblanke vinexwijk zitten, daar heb je niet zoveel last van tuig die je ramen ingooit.quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:57 schreef Gia het volgende:
[..]
Als dat gebeurt slaat de vlam in de pan. Rellen, auto's vernielen, bommen in kerken en ga nog maar door.
Dat zij homo's en ouderen terroriseren, moet gewoon kunnen. Ligt aan de getreiterden zelf. Moeten ze maar laten zien dat ze niet bang zijn, grote bek terug geven.
Maar owee als autochtonen dit soort bendes gaan vormen en terugmeppen, dan is het uiteraard dieskriemienazi, en voor justitie racisme gerelateerd geweld.
En natuurlijk wordt daar wel tegen opgetreden.
Nu verdwijn ik weer langere tijd.quote:
Beetje gay idd.quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:35 schreef Disorder het volgende:
Waarom willen die allochtonen toch zo graag achter homo's aan?
Je moet pas terugvechten wanneer dat echt nodig is.quote:Op donderdag 6 maart 2014 01:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik volg je maar betreur het dat dit nodig is.
In tegenstelling tot het beeld wat men in Nederland heeft, is homoseksualiteit in grote delen van Latijns-Amerika (enkele gruwelijke uitzonderingen daargelaten) totaal geaccepteerd.
Mensen die ik dit vertel over Nederland slaan steil achterover. En Nederlandse homo die ik in Mexico op straat tegenkwam was veiliger daar dan in A'dam zei ie.
Terugvechten, tis het enige. Laat ze niet ruiken dat ze de baas zijn, dat zijn ze namelijk niet.
Voer die eerlijke liberale streng waar het nodig is ook landelijk door en Nederland knapt enorm op. Alles wat zich niet normaal kan gedragen en geen enkele poging doet ooit iets bij te gaan dragen aan het land, opdonderen. Jammer, we hebben het geld nodig voor hen die wel bijdragen en dat gedaan hebben.
Die fundamentele zelfdestructieve fout neem ik Nederland het meest kwalijk. Bejaarden in de stront laten kruipen om totaal reddeloze mocrootjes te blijven faciliteren. Met kickbokscursussen, die Goudse burgemeester zou op de markt opgeknoopt moeten worden. Waarom niet gelijk ook messen erbij uitdelen?
'Water'boarden met het zaad van Onno Hoes. Dan leren ze die "grappenmakerij" wel af.quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:58 schreef Loekie1 het volgende:
De weggepeste homo (27) uit de Amersfoortse wijk Liendert is het slachtoffer van verschillende losse groepjes pesters van wie een duidelijk signalement ontbreekt. Daardoor slaagt de politie er niet in hen op te pakken, zo verklaart ze tegenover het AD.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-niet-in-beeld.dhtml
Houd een bijeenkomst voor de buurt - verplichte aanwezigheid anders verlies uitkering -, neem een goeie voorzitter en psycholoog in de arm en laat die pesters daar hun verhaal maar eens doen. Ze houden het vast niet lang vol om hun afgrijzen jegens homo's in te houden.
Vinden ze alleen maar lekker, die kastmocro's.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
'Water'boarden met het zaad van Onno Hoes. Dan leren ze die "grappenmakerij" wel af.
Hans = Godquote:Op donderdag 6 maart 2014 02:16 schreef El_Matador het volgende:
Het is sowieso een prachtig Droste-effect tv-moment met 3 van de belangrijkste Nederlandse opiniemakers samen, maar vanaf 7:06 moet je echt goed kijken en luisteren. Zo is het helemaal en niet anders.
"behandeld worden als kleine huisdiertjes, ... ja wat een leuke cultuur heb jij, wat een leuke cultuur, ..."
Go Hans, helemaal in de roosch.
Irrelevant, hun trots he.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Vinden ze alleen maar lekker, die kastmocro's.
Dat is toch allang gebeurd ? Rinie die de politie belt wegens overlast door jongeren, politie komt te laat , hij gaat met een mes naar buiten; politie komt er net aan en schiet hem dood....quote:Op donderdag 6 maart 2014 09:22 schreef sonnyspek het volgende:
Dit soort wijken zijn echt opleidingscentra voor de kansloze onderlaagjeugd die Nederland voortbrengt en die dit jaar en de komende jaren Nederland nog veel problemen gaat brengen. Het is nog niet zo erg als in Frankrijk, België en Engeland maar het is ook hier niet niks. Ik heb er zelf ook een tijdje gewoont en het komt gewoon vaak voor dat mensen worden geïntimeerd door hele groepen (ja groepen, alleen hebben ze een minder grote bek). Het is wachten op het heugelijke moment dat iemand een keer wat terugdoet als hij/zij wordt gepest, getreiterd, geïntimeerd of gediscrimineerd door deze kansloze jeugd.
Ik weet dat die dag een keer zal komen, en wat 'verbaasd' zullen we zijn zeg.
Dit idd. Iedere autochtoon weet donders goed dat wanneer zij eens aan oog-om-oog doen, justitie hen wél weet te vinden en de strafmaat extra hoog zal zijn ivm 'discriminatie'.quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:57 schreef Gia het volgende:
[..]
Als dat gebeurt slaat de vlam in de pan. Rellen, auto's vernielen, bommen in kerken en ga nog maar door.
Dat zij homo's en ouderen terroriseren, moet gewoon kunnen. Ligt aan de getreiterden zelf. Moeten ze maar laten zien dat ze niet bang zijn, grote bek terug geven.
Maar owee als autochtonen dit soort bendes gaan vormen en terugmeppen, dan is het uiteraard dieskriemienazi, en voor justitie racisme gerelateerd geweld.
En natuurlijk wordt daar wel tegen opgetreden.
Dat is leuk en aardig maar niet iedereen is zo'n doorgewinterde straatvechter zoals jijquote:Op donderdag 6 maart 2014 14:09 schreef theunderdog het volgende:
Maar ik blijf erbij dat als mensen zichzelf niet durven te verdedigen dat dit soort dingen blijven gebeuren.
En uiteraard, je gaat het niet winnen tegen een groepje. Maar het gaat dan ook niet om het winnen , maar om het signaal dat je afgeeft.
Laat zien dat het tuig niet de baas is, laat zien dat jij je niet als boksbal laat gebruiken en dat het tuig als ware de tyfus mag krijgen.
Als je zelf al geen respect meer hebt voor je fysieke integriteit/zelfbehoud, hoe kan je dan verwachten dat iemand anders dat wel heeft?
quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:01 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Dat is leuk en aardig maar niet iedereen is zo'n doorgewinterde straatvechter zoals jij
Hoezo nou weer trollquote:
Aaah wat schattig die nativiteitquote:Op donderdag 6 maart 2014 03:20 schreef Lousje_88 het volgende:
[..]
'Marokkanen wijken' vind ik een nogal een discriminerende benoeming..
Daarnaast maakt het bijna niet uit waar je woont, het gebeurt overal tegenwoordig,.
Dat zou je juist wel mogen verwachten.quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:09 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Hoezo nou weer troll
Je kan niet verwachten dat ieder persoon assertief genoeg is om zo'n groep losgeslagen berbers tegen te spreken.
In jouw belevingswereld wel, prima!quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:11 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat zou je juist wel mogen verwachten.
Nee, het is iets waar we naar moeten streven.quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:11 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
In jouw belevingswereld wel, prima!
Lekker wegkijken van de homo's die door roomblanke tokkies worden geterroriseerd. "Dat gebeurt toch vrijwel nooit."quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:09 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Aaah wat schattig die nativiteit
Treiteracties gericht tegen homo's worden vrijwel uitsluitend door groepen berbers gedaan. Lees het nieuws er maar op na. In Utrecht is onlangs nog een homokoppel weggetreiterd en daarvoor een lesbisch koppel. Allemaal door de noord-afrikaanse cultuurverrijkers.
Zeg. Die doen dat anders hé Homo's in elkaar slaan in het park o.i.dquote:Op donderdag 6 maart 2014 18:05 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Lekker wegkijken van de homo's die door roomblanke tokkies worden geterroriseerd. "Dat gebeurt toch vrijwel nooit."
Zeggen dat jij klinkt als een grijsgedraaide plaat is een belediging.quote:Op donderdag 6 maart 2014 18:05 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Lekker wegkijken van de homo's die door roomblanke tokkies worden geterroriseerd. "Dat gebeurt toch vrijwel nooit."
Jawel, maar minder.quote:Op donderdag 6 maart 2014 18:05 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Neen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:16 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Klopt het niet dat 80% van het geweld tegen homo's door blanke hetero mannen word gepleegd ?
Maar dat zegt niks over leefbaarheid in wijken, daar gaat 't topic over. Dus ik zie de relevantie niet echt.quote:Meer dan zestig procent van de mannen die homo's bedreigen of mishandelen, heeft alleen de Nederlandse nationaliteit. 16,6 procent is van Marokkaanse en 5,5 procent van Turkse afkomst. De meeste verdachten zijn tussen de 19 en 25 jaar oud.
Dat heeft een homostel in laag-keppel een paar jaar geleden gedaan, was ook geen succes....quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:09 schreef theunderdog het volgende:
Maar ik blijf erbij dat als mensen zichzelf niet durven te verdedigen dat dit soort dingen blijven gebeuren.
En uiteraard, je gaat het niet winnen tegen een groepje. Maar het gaat dan ook niet om het winnen , maar om het signaal dat je afgeeft.
Laat zien dat het tuig niet de baas is, laat zien dat jij je niet als boksbal laat gebruiken en dat het tuig als ware de tyfus mag krijgen.
Als je zelf al geen respect meer hebt voor je fysieke integriteit/zelfbehoud, hoe kan je dan verwachten dat iemand anders dat wel heeft?
Lekker de oververtegenwoordiging van Marokkanen in anti-homogeweld downplayenquote:Op donderdag 6 maart 2014 18:05 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat het zelden in het nieuws komt. Of beter gezegd, niet het nieuwsaanbod krijgt dan het verdiend. Het wordt tijd dat de wet aangepast wordt en je dit soort volk kan onteigenen van grond en woonruimte. Bij huurhuizen gewoon direct op straat. Je zoekt maar een land dat je wel wil hebben.quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:34 schreef Voorschrift het volgende:
Als homo kan ik enkel zeggen dat dit soort berichten walgelijk zijn, maar in alle eerlijkheid is het meer schering dan inslag, zeker in bepaalde achterstandswijken omdat je dan te maken hebt met dergelijke "groepen". Ik vind het dan ook erg jammer voor die jongen, maar helaas moet je er als anders geaarde wel mee leren leven, en kan je beter maar gewoon bepaalde wijken/groepen etc. mijden. Scheelt veel leed.
Laat ik het zo zeggen, ik verbaas me er niet meer over, ik verbaas me enkel over het feit dat hetero Nederland in dit soort topics het als incident ziet nog steeds.
Je kan dan ook niet verwachten dat de situatie verbetert.quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:09 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Hoezo nou weer troll
Je kan niet verwachten dat ieder persoon assertief genoeg is om zo'n groep losgeslagen berbers tegen te spreken.
Een half jaar terug las ik op Joop.nl een verhaal over iemand die door een groepje Marokkanen was staande gehouden en door hen (letterlijk!) was ondergezeken. Die kreeg alle bijval dat hij dit 'incident' niet had laten escalleren. Alleen was het jammer dat hij vermeldt had dat het Marokkanen waren, want dat was nergens voor nodig.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:09 schreef theunderdog het volgende:
Bovendien zijn in deze statistiek nog niet de jongens opgenomen met een volledig Nederlands paspoort, maar toch lichtgetint.quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:22 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Lekker de oververtegenwoordiging van Marokkanen in anti-homogeweld downplayen
Marokkanen maken zo'n 2% uit van de totale bevolking maar zijn toch verantwoordelijk voor 16% van het anti-homogeweld.
Inderdaad. De fout die in dat linkse onderzoek werd gemaakt en die direct is debunked is dat ze keken naar nationaliteit ipv etniciteit. Zal wel gevoelig hebben gelegen ofzo.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:28 schreef LXIV het volgende:
[..]
Bovendien zijn in deze statistiek nog niet de jongens opgenomen met een volledig Nederlands paspoort, maar toch lichtgetint.
Dat soort mensen gun ik van harte zo een behandeling, liefst nog met wat gratis tandartswerkquote:Op donderdag 6 maart 2014 20:27 schreef LXIV het volgende:
[..]
Een half jaar terug las ik op Joop.nl een verhaal over iemand die door een groepje Marokkanen was staande gehouden en door hen (letterlijk!) was ondergezeken. Die kreeg alle bijval dat hij dit 'incident' niet had laten escalleren. Alleen was het jammer dat hij vermeldt had dat het Marokkanen waren, want dat was nergens voor nodig.
Ik zei toen dat als je je laat onderzeiken en niks terugdoet, je fout bezig bent, want je geeft die jongens het signaal dat ze alles ongestraft kunnen doen. Volgende keer gaan ze (bij iemand anders) weer een stapje verder. Bovendien vond ik het je laten onderzeiken door een groepje jongens een vernederend iets.
Was ik volgens de andere bezoekers 'fout', 'facist' et cetera.
Goedmensen zoals hij blijven krampachtig geloven in het multicul sprookje en de maakbare samenlevingquote:Op donderdag 6 maart 2014 20:36 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Inderdaad. De fout die in dat linkse onderzoek werd gemaakt en die direct is debunked is dat ze keken naar nationaliteit ipv etniciteit. Zal wel gevoelig hebben gelegen ofzo.
Wat heeft cultuurrelativist Xa1pt hier op te zeggen? Waar komt toch telkens die ziekelijke noodzaak vandaan om de gigantische misstanden te ontkennen en telkens maar naar autochtonen te wijzen? Ja er zijn ook Hollandse tokkies en potenrammers maar procentueel gezien gewoon veel minder. Net als in overige misdaadstatistieken.
Ik leef in een heel andere wereld gewoon.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:27 schreef LXIV het volgende:
[..]
Een half jaar terug las ik op Joop.nl een verhaal over iemand die door een groepje Marokkanen was staande gehouden en door hen (letterlijk!) was ondergezeken. Die kreeg alle bijval dat hij dit 'incident' niet had laten escalleren. Alleen was het jammer dat hij vermeldt had dat het Marokkanen waren, want dat was nergens voor nodig.
Ik zei toen dat als je je laat onderzeiken en niks terugdoet, je fout bezig bent, want je geeft die jongens het signaal dat ze alles ongestraft kunnen doen. Volgende keer gaan ze (bij iemand anders) weer een stapje verder. Bovendien vond ik het je laten onderzeiken door een groepje jongens een vernederend iets.
Het heet niet voor niets de linkse kerkquote:Op donderdag 6 maart 2014 20:43 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Goedmensen zoals hij blijven krampachtig geloven in het multicul sprookje en de maakbare samenleving
Alsof rechtsen geen kerk hebben.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:45 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het heet niet voor niets de linkse kerk
16% ja? Bron?quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:22 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Lekker de oververtegenwoordiging van Marokkanen in anti-homogeweld downplayen
Marokkanen maken zo'n 2% uit van de totale bevolking maar zijn toch verantwoordelijk voor 16% van het anti-homogeweld.
http://www.politie.nl/bin(...)eld-in-nederland.pdfquote:
quote:Beste Geenstijl,
Gisteren las ik in het AD een onderzoek waaruit zou blijken dat homogeweld vooral door blanken wordt gepleegd. Ik ben zelf onderzoeker van beroep en heb o.a. bij het CBS gewerkt. Ik wil jullie erop wijzen dat dit onderzoek ernstige tekortkomingen vertoont en in mijn ogen linkse propaganda is.
Waarom? Er is in het onderzoek niet bepaald of de daders van het geweld van allochtone afkomst waren. Er is slechts gekeken naar nationaliteit. Dat is iets heel anders. Veel Marokkaanse scooterknullen zijn in Nederland geboren en hebben daarom een Nederlands paspoort. Dit scootertuig worden in dit onderzoek dus gedeeltelijk meegeteld als zijnde Nederlanders. In de krant wordt tot mijn ergernis zelfs gesproken van blanke mannen. Dit is onderzoekstechnisch niet juist en verdient felle kritiek vanuit de rechtse hoek. Ik citeer uit het rapport, blz. 32 [PDF]:
"Omdat in de politieregistraties niet vastgelegd wordt wat de afkomst of etniciteit van een verdachte is, kunnen we in dit rapport niet bepalen welke proportie van de verdachten allochtoon is."
"Voor dit onderzoek is gekeken naar de nationaliteit van de verdachte en het geboorteland van de verdachte."
Dat was kritiek nummer één. Ze verwarren nationaliteit en etniciteit. Dit valt sterk in het "voordeel" van de allochtonen uit.
Kritiek nummer twee is dat uit het krantenartikel blijkt dat 60% van de daders Nederlander is. Zelfs als we dat getal accepteren, wil ik jullie eraan herinneren dat 80% van de gehele bevolking uit Nederlanders bestaat. Zie www.cbs.nl en check Statline. Dit betekent dus dat de 20% allochtonen in ons midden 40% van het homogeweld veroorzaken. Een oververtegenwoordiging met een factor twee. Wat nou blanke mannen? Ik zeg: linkse propaganda.
Met vriendelijke groet,
Een hoestende man in een regenjas in de parkeerkelder van het CBS
Feiten doen altijd pijn bij de linkse kerk. Dan komen de gebruikelijke truukjes: persoonlijke aanvallen, misdaden van anderen erbij halen, wijzen op slachtofferrol of zwakke sociaal-economische positie.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:03 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Lees zelf maar: http://www.politie.nl/bin(...)eld-in-nederland.pdf
Ook een leuke:quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:03 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Hoe geloviger, hoe minder overlast.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:11 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ook een leuke:
http://www.elsevier.nl/Po(...)ast-ELSEVIER316636W/
Dit wist ik zelf nog niet eens. Zelfs Samsom heeft dus wat realiteit in zijn kop zitten
Dat kan ik me zeer goed indenken. Ik heb twee zeer strenggelovige Marokkanen in mijn klas gehad vroeger en dat waren hele aardige jongens, die zich nooit bezig hielden met op straat rondhangen. Ze blowden niet, dronken niet, maar gingen naar de sportschool en deden koranstudie. Dat tuig is echt niet gelovig, of in ieder geval niet vroom en praktiserend.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:13 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hoe geloviger, hoe minder overlast.
Op zich een opmerkelijke conclusie.
Onjuist, bedreiging is ook strafbaar en de politie dient in geval van duidelijke aanwijzingen een zaak van serieuze bedreiging te onderzoeken en voor te leggen aan het OM.quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:03 schreef A-mineur het volgende:
Bewijs verzamelen en voor de civielrechter brengen. De politie doet inderdaad niets, dat is ook niet zijn taak ondanks de maat van dreiging. De politie is enkel voor dienstverlening en accute bemiddeling.
Wrs is dat wel waar, maar ook een tegenstelling, juist die gelovige jongens haten het Westen...quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:16 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dat kan ik me zeer goed indenken. Ik heb twee zeer strenggelovige Marokkanen in mijn klas gehad vroeger en dat waren hele aardige jongens, die zich nooit bezig hielden met op straat rondhangen. Ze blowden niet, dronken niet, maar gingen naar de sportschool en deden koranstudie. Dat tuig is echt niet gelovig, of in ieder geval niet vroom en praktiserend.
Dat is waar. Maar er is minder zichtbare last van. Ze beroven geen oude omaatjes op straat.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:29 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wrs is dat wel waar, maar ook een tegenstelling, juist die gelovige jongens haten het Westen...
Klopt idd, maar de haat tegenover het Westen in vrijwel elke vezel van hun bestaan is wel diep hoor.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:35 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar er is minder zichtbare last van. Ze beroven geen oude omaatjes op straat.
Dat was nog in de tijd voordat hij partijleider werd en onder hem de PvdA de rode veren weer heeft aangetrokkenquote:Op donderdag 6 maart 2014 21:11 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ook een leuke:
http://www.elsevier.nl/Po(...)ast-ELSEVIER316636W/
Dit wist ik zelf nog niet eens. Zelfs Samsom heeft dus wat realiteit in zijn kop zitten
Inderdaad en dat geldt ook voor joden, homo's, afvalligen, vrouwen en islamcritici.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:37 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Klopt idd, maar de haat tegenover het Westen in vrijwel elke vezel van hun bestaan is wel diep hoor.
Ik schrik daar wel altijd van.
Wij in het Westen zijn echt tja... lager dan lager.
Nou ik zal je vertellen, ik paar dagen geleden zeggen dat het BNP van de provincie Noord-Brabant net zo groot is als het BNP van heel Marokko... wat denk je dat de reactie was?quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:40 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Inderdaad en dat geldt ook voor joden, homo's, afvalligen, vrouwen en islamcritici.
de schuld van Amerikaanse bankiers ?quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:42 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou ik zal je vertellen, ik paar dagen geleden zeggen dat het BNP van de provincie Noord-Brabant net zo groot is als het BNP van heel Marokko... wat denk je dat de reactie was?
Israël.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:49 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
de schuld van Amerikaanse bankiers ?
Dat is waar. Ik had wel eens discussies met die gasten en vroeg me af of ze het achterste van hun tong lieten zien. Liegen is namelijk ook toegestaan...quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:37 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Klopt idd, maar de haat tegenover het Westen in vrijwel elke vezel van hun bestaan is wel diep hoor.
Ik schrik daar wel altijd van.
Wij in het Westen zijn echt tja... lager dan lager.
Ja, het is gewoon schrikken, want ze leven in een mickey mouse-wereld...quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:50 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dat is waar. Ik had wel eens discussies met die gasten en vroeg me af of ze het achterste van hun tong lieten zien. Liegen is namelijk ook toegestaan...
quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:29 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wrs is dat wel waar, maar ook een tegenstelling, juist die gelovige jongens haten het Westen...
Wat is je stelling precies?quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:53 schreef arjan1112 het volgende:
Wat is het westen? Dergelijke personen kunnen het prima vinden met SGP stemmers denk ik
Vraag me af of ze nog steeds zo denken als ze zelf slachtoffer worden.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:05 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Feiten doen altijd pijn bij de linkse kerk. Dan komen de gebruikelijke truukjes: persoonlijke aanvallen, misdaden van anderen erbij halen, wijzen op slachtofferrol of zwakke sociaal-economische positie.
61,8% van de daders heeft alleen de Nederlandse nationaliteit.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:03 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
ong. dat ik denk dat een vrome moslim het leven in een sgp gemeente wel ok vind, die zijn tegen porno alcohol enzquote:Op donderdag 6 maart 2014 21:54 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat is je stelling precies?
SGP is ook Westen btw.
Dat is best weinig.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:57 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
61,8% van de daders heeft alleen de Nederlandse nationaliteit.
Nee, dat klopt, maar weerzin hebben ze wel tegen run of the mill Westerlingen c.q. Nederlanders.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:00 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Het zijn niet allemaal haatdragende militante salafisten in spé.
En hoeveel Nederlanders wonen er ook alweer in Nederland? Hoeveel procent van de bevolking in Nederlands is van Marokkaanse afkomst? 16 procent van de daders bij slechts 2 procent van de bevolking. 8 maal zoveel dus. Overigens bestempelt het CBS je niet meer als allochtoon als je beide ouders hier zijn geboren. Nationaliteit en ethniciteit zijn twee verschillende zaken. Het werkelijke percentage is dus nog hoger.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:57 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
61,8% van de daders heeft alleen de Nederlandse nationaliteit.
Ja, wat alcohol betreft idd.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:59 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
ong. dat ik denk dat een vrome moslim het leven in een sgp gemeente wel ok vind, die zijn tegen porno alcohol enz
Haha, gast. Dit roep je alleen maar om zelf het neerkijken op hen te rechtvaardigen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:02 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, dat klopy, maar weerzin hebben ze wel tegen run of the mill Westerlingen c.q. Nederlanders.
Hoeft niet te veranderen in een militante vorm idd.
Ze kijken ook op je neer, Turken en Marokkanen.
In een SGP gemeente vind je ook niet de gemiddelde Nederlander die homoseksualiteit geaccteerd heeft. Het punt alleen met dit soort zwaargelovigen is dat ze behoorlijk bekrompen zijn en ook niet openstaan voor andere religies. Zelfs niet als ze de zelfde achtergrond hebben.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:05 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, wat alcohol betreft idd.
Maar er is meer, het gaat niet alleen om alcohol.
Kijk naar homo's en lesbiennes, meerderheid van Nederlanders hebben een acceptatie modus inmiddels, maar dat hebben zijn niet.
Meerderheid van Nederlands geloven ook niet in religie. Wat denk je van de Marokkanen?
Welk idee hebben ze over de koning bijv.?
Zelfde idee als hun eigen koning, die alle macht heeft.
Kun je uitleggen.
Marokkaanse nationaliteit staat er toch bij vermeld?quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:04 schreef Richestorags het volgende:
[..]
En hoeveel Nederlanders wonen er ook alweer in Nederland? Hoeveel procent van de bevolking in Nederlands is van Marokkaanse afkomst? 16 procent van de daders bij slechts 2 procent van de bevolking. 8 maal zoveel dus. Overigens bestempelt het CBS je niet meer als allochtoon als je beide ouders hier zijn geboren. Nationaliteit en ethniciteit zijn twee verschillende zaken. Het werkelijke percentage is dus nog hoger.
Je moet eens ophouden met het discrimineren van Tokkies. Je overdrijft hun misdaden en scheert ze allemaal over een kam. Zo crimineel zijn Tokkies niet hoor. Dat rapportje toont andere groepen die veel crimineler zijn.
Dat zal vast, maar het merendeel van het anti-homogeweld wordt dus gewoon door roomblanke tokkies gepleegd.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:18 schreef Richestorags het volgende:
En die is dus ruim oververtegenwoordigd gecorrigeerd naar bevolkingsaandeel. Maar nee, neerkijken op de Nederlander doet dat tuig vast niet.
Hoe weet jij het opleidingsniveau van die personen met een Nederlandse nationaliteit ?quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:19 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat zal vast, maar het merendeel van het anti-homogeweld wordt dus gewoon door roomblanke tokkies gepleegd.
Als je homo's wegtreitert ben je een tokkie. Dan mag je een IQ van 140 hebben maar dat maakt je niet minder een mongool.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:21 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Hoe weet jij het opleidingsniveau van die personen met een Nederlandse nationaliteit ?
Er kunnen best een paar Floris Jans bij zitten he.
Ik kijk niet neer op, dude.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:11 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Haha, gast. Dit roep je alleen maar om zelf het neerkijken op hen te rechtvaardigen.
Ja en hoeveel roomblanke Nederlanders zijn er, zelfhater? Het gaat niet om absolute, maar relatieve aantallen. Absoluut zegt geen reet als veruit de grootste bevolkingsgroep in dit land Nederlands is.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:19 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat zal vast, maar het merendeel van het anti-homogeweld wordt dus gewoon door roomblanke tokkies gepleegd.
Wat is een tokkie precies volgens jou ?quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:23 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Als je homo's wegtreitert ben je een tokkie. Dan mag je een IQ van 140 hebben maar dat maakt je niet minder een mongool.
Ja, daar moeten we dan maar eens een studie tegenaan gooien, ik weet wel dat je het woord "homo" niet eens kunt noemen of je krijgt al gejoel van tokkie Marokkanen, zeg maar... en andere lieden buiten Nederland...quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:19 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Op wat voor manier was jij fout?quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:27 schreef LXIV het volgende:
[..]
Relatief gezien worden de Marokkanen oververtegenwoordigd ja. Maar veruit het meeste anti-homogeweld is afkomstig van roomblanken.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:24 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ja en hoeveel roomblanke Nederlanders zijn er, zelfhater? Het gaat niet om absolute, maar relatieve aantallen. Absoluut zegt geen reet als veruit de grootste bevolkingsgroep in dit land Nederlands is.
Er is net een onderzoek gepost.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:26 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, daar moeten we dan maar eens een studie tegenaan gooien, ik weet wel dat je het woord "homo" niet eens kunt noemen of je krijgt al gejoel van tokkie Marokkanen, zeg maar... en andere lieden buiten Nederland...
En dat zegt dus geen reetquote:Op donderdag 6 maart 2014 22:27 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Relatief gezien worden de Marokkanen oververtegenwoordigd ja. Maar veruit het meeste anti-homogeweld is afkomstig van roomblanken.
Voor een cultuurgerichte aanpak word je al vrij snel op je vingers getikt. Terecht ook.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:30 schreef Richestorags het volgende:
[..]
En dat zegt dus geen reet. Het zegt dus dat er minder homofobie onder Nederlanders dan Marokkanen is en dat een cultuurgerichte aanpak nodig is.
Op basis van de cijfers blijkt dat het nodig is. Willen we Nederland veiliger of willen we ontkennen dat er een probleem is. Schreeuwen zoals Wilders kan iedereen. Gerichte aanpak is effectiever. Je gaat toch ook geen bejaarden targetten?quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:32 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Voor een cultuurgerichte aanpak word je al vrij snel op je vingers getikt. Terecht ook.
Een gerichte aanpak is helemaal niet effectiever, want het merendeel van de daders bestaat uit roomblanke tokkies. Als je homogeweld aan wil pakken pak je homogeweld aan. Een gerichte aanpak op Marokkanen is helemaal niet effectief omdat het om een minderheid van al het geweld gaat. Zelfs als de meerderheid van de daders Marokkaans is, dan nog zou een aanpak gericht op Marokkanen niet effectiever zijn dan het aanpakken van homogeweld.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:35 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Op basis van de cijfers blijkt dat het nodig is. Willen we Nederland veiliger of willen we ontkennen dat er een probleem is. Schreeuwen zoals Wilders kan iedereen. Gerichte aanpak is effectiever. Je gaat toch ook geen bejaarden targetten?
Ik denk helemaal niet dat het merendeel bestaat uit roomblanke tokkies, kun je dat staven met cijfers?quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:40 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Een gerichte aanpak is helemaal niet effectiever, want het merendeel van de daders bestaat uit roomblanke tokkies. Als je homogeweld aan wil pakken pak je homogeweld aan. Een gerichte aanpak op Marokkanen is helemaal niet effectief omdat het om een minderheid van al het geweld gaat. Zelfs als de meerderheid van de daders Marokkaans is, dan nog zou een aanpak gericht op Marokkanen niet effectiever zijn dan het aanpakken van homogeweld.
http://www.politie.nl/bin(...)eld-in-nederland.pdfquote:Op donderdag 6 maart 2014 22:43 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik denk helemaal niet dat het merendeel bestaat uit roomblanke tokkies, kun je dat staven met cijfers?
Ik denk ook dat xa1pt niet zo goed is in wiskunde. Zijn redenatie is dat er geen probleem is, want het meerendeel (een nipte 60 procent) van de daders heeft alleen de NL nationaliteit. Dat het dan ook allemaal NL'ers zijn qua afkomst is maar de vraag. Het percentage onder Mocro's is echter veel hoger, gecorrigeerd naar bevolkingsaantal zo'n 6 keer zo hoog. Dat is dermate schrikbarend hoog dat je met recht van een probleem kan spreken. Een probleem dat extra attentie verdient.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:43 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik denk helemaal niet dat het merendeel bestaat uit roomblanke tokkies, kun je dat staven met cijfers?
Het wordt tijd dat we de stigmas van ons afwerpen en maatregelen gaan nemen. Niet alleen hier, ook in Belgie, Frankrijk, Zweden, Duitsland en Engeland.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:48 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Inteelt is ook een groot probleem in de noord-afrikaanse gemeenschap. Dat verklaard ook een hoop.
Paragraaf 4.1 dat kunnen ze dus niet bepalen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:45 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
http://www.politie.nl/bin(...)eld-in-nederland.pdf
Ah, dus je kunt tegenwoordig alleen een Nederlands paspoort hebben maar tegelijkertijd geen Nederlander zijn. Die heb ik nog niet eerder gehoord. Interesting.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:50 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ik denk ook dat xa1pt niet zo goed is in wiskunde. Zijn redenatie is dat er geen probleem is, want het meerendeel (een nipte 60 procent) van de daders heeft alleen de NL nationaliteit. Dat het dan ook allemaal NL'ers zijn qua afkomst is maar de vraag.
Gewoon je vingers in je oren stoppen en heel hard "nanananaaa" roepen inderdaad.quote:Het percentage onder Mocro's is echter veel hoger, gecorrigeerd naar bevolkingsaantal zo'n 6 keer zo hoog. Dat is dermate schrikbarend hoog dat je met recht van een probleem kan spreken. Een probleem dat extra attentie verdient.
Het probleem ligt in de cultuur. Dit plaatje spreekt boekdelen:quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:50 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ik denk ook dat xa1pt niet zo goed is in wiskunde. Zijn redenatie is dat er geen probleem is, want het meerendeel (een nipte 60 procent) van de daders heeft alleen de NL nationaliteit. Dat het dan ook allemaal NL'ers zijn qua afkomst is maar de vraag. Het percentage onder Mocro's is echter veel hoger, gecorrigeerd naar bevolkingsaantal zo'n 6 keer zo hoog. Dat is dermate schrikbarend hoog dat je met recht van een probleem kan spreken. Een probleem dat extra attentie verdient.
Ik pak m'n klapstoeltje er alvast bij.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:52 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat we de stigmas van ons afwerpen en maatregelen gaan nemen.
Ik zei je net al dat Marokkanen inderdaad oververtegenwoordigd zijn. Jij doet alleen net alsof dat een aanpak puur gericht op Marokkanen daarmee is te rechtvaardigen, want het zou effectiever zijn. Dat is een onzinnige claim. En dan kom je weer terug op het PDF'je en dat ik niet zo goed in wiskunde zou zijn.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:56 schreef Richestorags het volgende:
Volgens mij ben jij degene die de problemen niet wil aanhoren?
Ook goed, het zijn allemaal homo's die Marokkanen met hun tasjes, bontkraagjes en mooie kleertjes.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:55 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik pak m'n klapstoeltje er alvast bij.
Ach gut, er komen weer persoonlijke, opgekropte frustraties om de hoek. Zal ik je dagboek er maar alvast even bij pakken?quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:58 schreef Ryan3 het volgende:
Ook goed, het zijn allemaal homo's die Marokkanen met hun tasjes en mooie kleertjes..
Natuurlijk is het effectiever. Vooroordelen wegnemen, voorlichting laten geven, harder politieoptreden (de Nederlandse politie is te soft voor deze prinsjes). Laat ze als taakstraf stage lopen bij een gay organisatie. Geef voorlichtingen bij buurthuizen. Laat jongerenwerkers met ze praten. En haal de knuppel eroverheen als ze het niet leren. In mijn vaders tijd werden nozems gewoon neergeknuppeld in een steegje. Nu kan dat niet meer want discriminatie. Een van de redenen dat die prinsjes denken dat ze de baas zijn is omdat de politie hen weinig kan maken.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:57 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik zei je net al dat Marokkanen inderdaad oververtegenwoordigd zijn. Jij doet alleen net alsof dat een aanpak puur gericht op Marokkanen daarmee is te rechtvaardigen, want het zou effectiever zijn. Dat is een onzinnige claim. En dan kom je weer terug op het PDF'je en dat ik niet zo goed in wiskunde zou zijn.
Al die maatregelen kun je ook gewoon toepassen op figuren die homo's hun huis uit pesten. Is nog effectiever ook want je pakt alle daders aan.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:02 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Natuurlijk is het effectiever. Vooroordelen wegnemen, voorlichting laten geven, harder politieoptreden (de Nederlandse politie is te soft voor deze prinsjes). Laat ze als taakstraf stage lopen bij een gay organisatie. Geef voorlichtingen bij buurthuizen. Laat jongerenwerkers met ze praten. En haal de knuppel eroverheen als ze het niet leren. In mijn vaders tijd werden nozems gewoon neergeknuppeld in een steegje. Nu kan dat niet meer want discriminatie. Een van de redenen dat die prinsjes denken dat ze de baas zijn is omdat de politie hen weinig kan maken.
Nee, ik woon niet tussen de Marokkanen, alleen op mijn werk kom ik er mee inaanraking, en die lui zijn harde werkers, maar zijn wel zo vroom als here Jezus, kijken alleen voetbal of locaal Marokkaans nieuws en houden hun zoontjes heel erg kort, zitten ook tot hun oren in de schulden en beginnen tegenwoordig steeds feller anti-Nederland te zijn en dat het zonde is dat ze niet terug kunnen naar dat paradijs waar ze vandaan komen... en als je het woord homo noemt gaan ze loeien als koeien, werkelijk waar.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:00 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ach gut, er komen weer persoonlijke, opgekropte frustraties om de hoek. Zal ik je dagboek er maar alvast even bij pakken?
Waarom is Argentinië een homo paradijs ?quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:55 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Het probleem ligt in de cultuur. Dit plaatje spreekt boekdelen:
[ afbeelding ]
Ik snap wel dat ze steeds feller anti-Nederland worden eigenlijk. Lang leve de kapot gepolariseerde samenleving anno 2014.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:06 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, ik woon niet tussen de Marokkanen, alleen op mijn werk kom ik er mee inaanraking, en die lui zijn harde werkers, maar zijn wel zo vroom als here Jezus, kijken alleen voetbal of locaal Marokkaans nieuws en houden hun zoontjes heel erg kort, zitten ook tot hun oren in de schulden en beginnen tegenwoordig steeds feller anti-Nederland te zijn en dat het zonde is dat ze niet terug kunnen naar dat paradijs waar ze vandaan komen... en als je het woord homo noemt gaan ze loeien als koeien, werkelijk waar.
Nou, wat zijn we een partij relaxed. Eén onvertogen woord over Zwarte Piet en heel Nederland staat op z'n achterste. Iemand steekt één keer een vinger uit naar een kind en de servers van Twitter draaien 2 dagen overuren. Je kunt veel zeggen over Nederland, maar we zijn hier vooral heel goed in kankeren en klagen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:07 schreef Ryan3 het volgende:
Ik heb het met rationaliteit allang opgegeven iig.
Gaat generaties duren, decennia, ik ga het niet meer mee maken iig.
En in Nederland kunnen we zo lekker relaxed zijn ook, grapje hier, grapje daar.
Heeft meer met de crisis te maken, wij Nederlanders hebben ook steeds meer reserves mbt de dudes die ons zogenaamd leiden, alleen die gasten zeggen dat dat typisch Westers en dus slecht is.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:08 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik snap wel dat ze steeds feller anti-Nederland worden eigenlijk. Lang leve de kapot gepolariseerde samenleving anno 2014.
http://buenosairesstay.co(...)missive-gay-culture/quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:07 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Waarom is Argentinië een homo paradijs ?
Nee, als je nu een beetje moderne Marokkaanse vader was die op donderdagavond thuis zat te internetten zat je je kwaad te maken om 'die Nederlanders die zo wantrouwend zijn richting alles wat Marokkaans is'. En was je verbolgen om het feit dat sommige figuren net doen alsof veel moslims tegen Nederlanders liegen terwijl ze zich beroepen op de koran omdat iemand een keer het woord taqiyya heeft gehoord.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:11 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Heeft meer met de crisis te maken, wij Nederlanders hebben ook steeds meer reserves mbt de dudes die ons zogenaamd leiden, alleen die gasten zeggen dat dat typisch Westers en dus slecht is.
Ik zeg dan weer er is ook veel kritiek hier in het Westen, maar daar willen ze niet aan. Wij zijn net zo slecht, en dan komen ze met allerlei waanzinnige complottheorieën die rond gaan op hun internetkanalen, waar ik nog nooit van gehoord heb.
Ja, en als ik dan een vergelijk maak met de koning van Marokko (die alle macht in handen heeft met zijn kliek) en dat de welvaart in Marokko helemaal ongelijk verdeeld is, dan gaat zo'n Marokkaanse huisvader helemaal uit zijn plaat tegen mij, want ongelijkheid komt alleen in fucking Nederland voor. Want wij zijn slecht, want geloven niet in de vzmh.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:14 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nee, als je nu een beetje moderne Marokkaanse vader was die op donderdagavond thuis zat te internetten zat je je kwaad te maken om 'die Nederlanders die zo wantrouwend zijn richting alles wat Marokkaans is'. En was je verbolgen om het feit dat sommige figuren net doen alsof veel moslims tegen Nederlanders liegen terwijl ze zich beroepen op de koran omdat iemand een keer het woord taqiyya heeft gehoord.
Maar inderdaad, crisis. Of tenminste, het heet crisis. Het is eigenlijk vooral een ander tijdperk wat we ingaan.
Tuurlijk snap je dat, dhimmie. Je voldoet perfect aan wat Hans Teeuwen in dat filmpje van Zomergasten uitlegt. Sterker nog: die opmerkingen heeft hij waarschijnlijk op jou gebaseerd, want ze zijn er een blauwdruk van. De opmerkingen over hoe erg we de plank misslaan met het neerzetten van Marokkanen als het zielige slachtoffer.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:08 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik snap wel dat ze steeds feller anti-Nederland worden eigenlijk. Lang leve de kapot gepolariseerde samenleving anno 2014.
Gelukkig maar.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tuurlijk snap je dat, dhimmie. Omgekeerd sta je dan wel weer te schuimbekken als (autochtone) Nederland steeds feller anti-Marokkanen zijn. Wat gegeven de overlast en de ruimschootse oververtegenwoordiging in criminaliteitscijfers niet eens zo raar is.
Als ik hierboven dan weer lees dat je anderen beticht van de vingers in de oren steken en hard "nananana" roepen, kan ik alleen nog maar smakelijk lachen en medelijden hebben.
Ja, je hebt gelijk, ik dacht altijd dat je te fel was, maar je hebt wel gelijk.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tuurlijk snap je dat, dhimmie. Omgekeerd sta je dan wel weer te schuimbekken als (autochtone) Nederland steeds feller anti-Marokkanen zijn. Wat gegeven de overlast en de ruimschootse oververtegenwoordiging in criminaliteitscijfers niet eens zo raar is.
Als ik hierboven dan weer lees dat je anderen beticht van de vingers in de oren steken en hard "nananana" roepen, kan ik alleen nog maar smakelijk lachen en medelijden hebben.
Ik ben helemaal niet fel. Al geloof je het niet: ik ben heel vredelievend in het echte leven. En bij voorkeur ook conflictmijdend.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk, ik dacht altijd dat je te fel was, maar je hebt wel gelijk.
Overigens is het maar een klein probleem.
QFT. Na het nieuwsbericht over een para brother die twee mensen neerstak waarna er een overleed en er een menigte daarna deze man achtervolgde en aanviel ben ik zo klaar met deze user. Het hele topic geen woord van veroordeling naar de (Antilliaanse) gek die twee man neerstak, nee de menigte die hem aanviel waren Tokkies met een agressiviteitsprobleem. Waar die zelfhaat richting de autochtoon vandaan komt, ik weet het niet.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tuurlijk snap je dat, dhimmie. Je voldoet perfect aan wat Hans Teeuwen in dat filmpje van Zomergasten uitlegt. Sterker nog: die opmerkingen heeft hij waarschijnlijk op jou gebaseerd, want ze zijn er een blauwdruk van. De opmerkingen over hoe erg we de plank misslaan met het neerzetten van Marokkanen als het zielige slachtoffer.
Omgekeerd sta je dan wel weer te schuimbekken als (autochtone) Nederland steeds feller anti-Marokkanen zijn. Wat gegeven de overlast en de ruimschootse oververtegenwoordiging in criminaliteitscijfers niet eens zo raar is.
Als het daar zoveel beter is, ga dan terug naar Marokko. Maar nee, dat kan natuurlijk niet (insert excuses).quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:20 schreef Ryan3 het volgende:
Zelfs de gezondheidszorg in Marokko is beter dan hier.
En iedereen wordt daar ouder.
Ja, okee, maar voor mijn doen was je dat wel, totdat ik in depth info kreeg, en sprak met die mensen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet fel. Al geloof je het niet: ik ben heel vredelievend in het echte leven. En bij voorkeur ook conflictmijdend.
Maar waar ik zo strontziek van word is dat politiek-correcte geneuzel: het afleiden van de kern van de zaak en het ontkennen van problemen die er overduidelijk wel zijn. En dan niet om dat ontkennen an-sich, maar om de gevolgen ervan. Want dat irritante fluwelen handschoen-gedoe van de afgelopen 40 jaar (met types als Xa1pt als fanclubvoorzitter) staat nou juist de integratie van groepen mensen in de weg. Daarom.
Dat doen ze niet, want dat gaat niet zo makkelijk, zeggen ze dan.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:30 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Als het daar zoveel beter is, ga dan terug naar Marokko. Maar nee, dat kan natuurlijk niet (insert excuses).
Ja, of je bent ineens een vuile PVV'er of racistquote:Op donderdag 6 maart 2014 23:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat doen ze niet, want dat gaat niet zo makkelijk, zeggen ze dan.
Mijn geduld is al een tijdje op. Waarom moet ik ongevraagd en ongewenst leven in een land met steeds meer conservatieve figuren met middeleeuwse opvattingen die ze vertikken los te laten? Ze zijn toch met hun volle verstand naar dit liberale, vrijgevochten land gekomen?quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:31 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, okee, maar voor mijn doen was je dat wel, totdat ik in depth info kreeg, en sprak met die mensen.
Het gaat iig heel lang duren voordat je kunt spreken van een vorm van aanpassing, denk ik, of de volgende generatie doet ineens een stap vooruit, maar ik betwijfel of ze dat kunnen doen. Het is wel een tragedie in die zin, omdat Rutte en de EU-kliek ook weer heel erg conservatieve MOE-landers hier naartoe halen. Die staan hetzelfde in het leven dan onze moslimvrienden.
Yep.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:33 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Ja, of je bent ineens een vuile PVV'er of racist!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |