abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 maart 2014 @ 00:28:47 #121
3542 Gia
User under construction
pi_137436439
quote:
14s.gif Op woensdag 5 maart 2014 23:57 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dit.

Het is natuurlijk niet goed te keuren dat men zomaar homoseksuelen lastigvalt, maar het komt wel van 2 kanten. Als je als homo gewoon een grote bek teruggeeft tegen zo'n mocrootje dan zijn ze snel genoeg stil.

Ik vrees dat de homo uit de OP inderdaad écht een "mietje" is, en zich serviel opgesteld heeft naar deze rifaapjes toe. Precies wat je niet moet doen.

Als ze jouw banden leksteken, doe je dat terug. Bedreigen ze je, huur je een paar brede gasten in die die gassies (meer zijn het niet) es even thuis komt opzoeken (liefst met pa en ma erbij).

Als een trillend rietje gaan wachten tot de politie jou komt bevrijden is misschien ook ietsje teveel gevraagd. De politie doet echt niet alles goed, maar het moet ook weer geen persoonlijke beveiliging worden omdat 1 iemand toevallig niet kan omgaan met agressief tuig.
Als je ze zelf aanpakt, word jij opgepakt.

Hier in Helmond is ook zo'n groep Marokkaanse kutjeugd bezig. Molenstraat.
Overdag geen probleem, mensen kunnen rustig winkelen.
Maar 's avonds durven de bewoners niet meer op straat te komen.
Een filiaalhouder van een supermarkt is vanwege dit tuig vertrokken.
De nieuwe filiaalhouder is naar zijn huis gevolgd, alwaar zijn auto flink bekrast is.

In dit topic gaat het om een homo, maar dat doet er eigenlijk niet toe.
Als ze willen fucken, vinden ze wel een reden.
pi_137436513
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2014 00:28 schreef Gia het volgende:

[..]

Als je ze zelf aanpakt, word jij opgepakt.
Je laten leiden door angst is het domste en meest zelfdestructieve wat je kan doen. Die keuze heb je. In dit geval zelfs een dubbele angst; én voor de kutmocro, én voor de politie.

Dubbeldom dus.

quote:
Hier in Helmond is ook zo'n groep Marokkaanse kutjeugd bezig. Molenstraat.
Overdag geen probleem, mensen kunnen rustig winkelen.
Maar 's avonds durven de bewoners niet meer op straat te komen.
Een filiaalhouder van een supermarkt is vanwege dit tuig vertrokken.
De nieuwe filiaalhouder is naar zijn huis gevolgd, alwaar zijn auto flink bekrast is.

In dit topic gaat het om een homo, maar dat doet er eigenlijk niet toe.
Als ze willen fucken, vinden ze wel een reden.
Gia, je ziet in mij toch geen naieve PvdA-dwaas die lethargisch en inhumaan vanuit zijn rode salon bovenin de ivoren toren de boel loopt te bagatelliseren he?

Misschien ben ik niet fel genoeg geweest in mijn afkeer van dat soort gedrag? _O-
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137436678
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 00:22 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Met jou aan het roer
Een goed begin van een hernieuwde discussie, moet ik zeggen. NWS, waar je komt voor de inhoudelijke, niet op de man gespeelde discussie. Een warm bad met elf letters.

quote:
Ik zie asociaal en crimineel gedrag (terreur, dreigementen, vernielingen, geweld, etc.) liefst keihard worden aangepakt (ook als het autochtonen betreft), in plaats van je er maar gewoon bij neer te leggen dat je in sommige buurten maar beter niet kunt wonen, omdat het tuig daar de baas op straat is.
Oh ik ook. Ik zie niet in hoe je kan denken dat ik daar niet voor ben.

Maar wees nou eens realistisch. In een samenleving waar voor elke automobilist 348 agenten zijn en voor elke kutmocro een zachtaardige BOA, wat ga je doen?

Het is toch serieus zo dat Marc het Mietje zich volledig heeft laten wegtreiteren? De "nette jongen". Als je in de Liendert gaat wonen, dan wéét je toch dat je anders over straat kan dan op De Berg?

Ben ik daarvoor? Nee, natuurlijk niet. Ik zie die rifapen het liefst zo snel mogelijk over de grens gezet worden, er is niets mee te beginnen en daar moet je zéker geen duur zorggeld (dat voor bejaarden, welwillende kinderen met leerproblemen en andere bijdragende en niet destructieve mensen dient te zijn, niet voor rattentuig) aan besteden.

Al deze parameters meenemend, wat denk je dat het verstandigste is om te doen? Je als "nette homo" blijven gedragen en wachten tot de pliesie es op de donuttour door de wijk waggelt?

Of ben je slim en zorg je dat je dezelfde taal spreekt? Dat je gewoon opkomt voor jezelf? Dat je zorgt dat dat tuig hun bek houdt en er niet aan dénkt je banden lek te steken.

Denk je nou echt dat zij naar de politie gaan??

Met gelijke munt terugbetalen en het liefst waar hun ouders bij zijn.

Ik heb zelf jarenlang in dat soort "gezellige" wijken gewoond. Eigenlijk nooit last gehad behalve van zowel echte Utregse als Turkse ("psst boerman, goeiekope kleding kopen?") buren.

Daar leer je wel dat je voor jezelf en je vrienden op moet komen, als je al niet zo was ervoor. Je leert nieuwe situaties kennen als je al wel genoeg ruggengraat had. Tenminste, als je jezelf voor die lessen openstelt. In 3 jaar hooguit 3 keer politie gezien in de straat. Parkeercontroleurs elke dag.

Wil ik zo'n Nederland? Wil ik "no-go areas"?

Alleen het suggereren al vind ik ziek, maar goed.

Ik wil gewoon dat je realistisch bent en niet in een utopische droomwereld van ideale agenten die er nooit zijn als jij door rood loopt maar binnen 1 minuut als je op je bek geslagen wordt (hoe erg het ook is dat dat is vanwege je geaardheid -al wordt echt niet iedere homo de straten door gesleept, precies mijn punt- wordt bedreigd in een modern land als Nederland), leeft.

Als je het alleen niet aankan (en dat is met die in groepjes zich sterk wanende ratten maar individueel niets voorstellende puppyoogjes vaak zo), dan moet je hulp zoeken.

Je probeert de politie maar dat blijkt zinloos. Prima, dan vraag je es rond in de sportschool.

Ben ik duidelijk genoeg of verdien ik meer scheldwoorden, zo na bijna een jaar weer openlijke discussie op NWS?
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_137436766
Ik heb ongeveer zelfde als homo meegemaakt in moslimwijk, laffe pesterijtjes, auto beschadigen, poging tot brandstichting, etc. Je doet er geen fuck aan. ik ben voor de duvel niet bang, maar als je auto 300 meter verder staat, en ze je deur in fik steken als je niet thuis bent.....

Smerige honden, en nee, dit zijn geen echte moslims, ik heb moslim vrienden die dit ten zeerste afkeuren, dit is gewoon inteelt gedrocht.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_137436812
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 00:50 schreef raptorix het volgende:
nee, dit zijn geen echte moslims, ik heb moslim vrienden die dit ten zeerste afkeuren, dit is gewoon inteelt gedrocht.
Klote wat je overkomen is, maar dit punt is echt gruwelijk belangrijk en zet die hele PVV als een dom kutpartijtje weg.

Het algemene probleem van onaangepaste analfabete grootschalige immigratie en de laffe aanpak ervan, heeft niks met religie te maken.

pi_137436863
quote:
14s.gif Op donderdag 6 maart 2014 00:52 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Klote wat je overkomen is, maar dit punt is echt gruwelijk belangrijk en zet die hele PVV als een dom kutpartijtje weg.

Het algemene probleem van onaangepaste analfabete grootschalige immigratie en de laffe aanpak ervan, heeft niks met religie te maken.
Het vervelende is dat de verkeerde partijeen hier van proviteren, en dat dit volk te laf is om in je gezicht te doen, ik ben voor de duvel niet bang, maar je doet er niks tegen als ze snachts je auto beschadigen, zelf heb ik nooit last omdat men wel voor het laatst zou verwachten dat ik homo zou zijn (zie er nogal extreem mannelijk uit) maar me huidige vriend is afgelopen 7 jaar 3 keer aangevallen, nu is hij vrouwtje pur sang maar wel een extreem geoefende kickboxer, dus dat levert nogal eens situaties op ;)
pi_137436944
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 00:55 schreef raptorix het volgende:

[..]

Het vervelende is dat de verkeerde partijeen hier van proviteren, en dat dit volk te laf is om in je gezicht te doen, ik ben voor de duvel niet bang, maar je doet er niks tegen als ze snachts je auto beschadigen, zelf heb ik nooit last omdat men wel voor het laatst zou verwachten dat ik homo zou zijn (zie er nogal extreem mannelijk uit) maar me huidige vriend is afgelopen 7 jaar 3 keer aangevallen, nu is hij vrouwtje pur sang maar wel een extreem geoefende kickboxer, dus dat levert nogal eens situaties op ;)
Ik volg je maar betreur het dat dit nodig is.

In tegenstelling tot het beeld wat men in Nederland heeft, is homoseksualiteit in grote delen van Latijns-Amerika (enkele gruwelijke uitzonderingen daargelaten) totaal geaccepteerd.

Mensen die ik dit vertel over Nederland slaan steil achterover. En Nederlandse homo die ik in Mexico op straat tegenkwam was veiliger daar dan in A'dam zei ie.

Terugvechten, tis het enige. Laat ze niet ruiken dat ze de baas zijn, dat zijn ze namelijk niet.

Voer die eerlijke liberale streng waar het nodig is ook landelijk door en Nederland knapt enorm op. Alles wat zich niet normaal kan gedragen en geen enkele poging doet ooit iets bij te gaan dragen aan het land, opdonderen. Jammer, we hebben het geld nodig voor hen die wel bijdragen en dat gedaan hebben.

Die fundamentele zelfdestructieve fout neem ik Nederland het meest kwalijk. Bejaarden in de stront laten kruipen om totaal reddeloze mocrootjes te blijven faciliteren. Met kickbokscursussen, die Goudse burgemeester zou op de markt opgeknoopt moeten worden. Waarom niet gelijk ook messen erbij uitdelen? :')

pi_137436974
quote:
14s.gif Op donderdag 6 maart 2014 01:01 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik volg je maar betreur het dat dit nodig is.

In tegenstelling tot het beeld wat men in Nederland heeft, is homoseksualiteit in grote delen van Latijns-Amerika (enkele gruwelijke uitzonderingen daargelaten) totaal geaccepteerd.

Mensen die ik dit vertel over Nederland slaan steil achterover. En Nederlandse homo die ik in Mexico op straat tegenkwam was veiliger daar dan in A'dam zei ie.

Terugvechten, tis het enige. Laat ze niet ruiken dat ze de baas zijn, dat zijn ze namelijk niet.

Voer die eerlijke liberale streng waar het nodig is ook landelijk door en Nederland knapt enorm op. Alles wat zich niet normaal kan gedragen en geen enkele poging doet ooit iets bij te gaan dragen aan het land, opdonderen. Jammer, we hebben het geld nodig voor hen die wel bijdragen en dat gedaan hebben.

Die fundamentele zelfdestructieve fout neem ik Nederland het meest kwalijk. Bejaarden in de stront laten kruipen om totaal reddeloze mocrootjes te blijven faciliteren. Met kickbokscursussen, die Goudse burgemeester zou op de markt opgeknoopt moeten worden. Waarom niet gelijk ook messen erbij uitdelen? :')
In veel zuid Amerikaanse landen is het totaal geen probleem, vooral shemales/travestieten niet, bijvoorbeeld in Brazilie, in Nederland is dat een stuk minder, een goede vriendin/transseksueel van mij is een paar jaar terug vermoord heb het daar nog elke dag moeilijk mee omdat het het liefste mens op aarde was. ;(
pi_137437017
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 01:03 schreef raptorix het volgende:

[..]

In veel zuid Amerikaanse landen is het totaal geen probleem, vooral shemales/travestieten niet, bijvoorbeeld in Brazilie, in Nederland is dat een stuk minder, een goede vriendin/transseksueel van mij is een paar jaar terug vermoord heb het daar nog elke dag moeilijk mee omdat het het liefste mens op aarde was. ;(
Holy shit, in Nederland??

Heb het wel gezien in Brazilië, maar het zijn niet echt mijn tenten zeg maar... ;)
Hier in Bogotá de grootste homodiscotheek van Zuid-Amerika. En ja die is gigantisch, 6 zalen waarvan 1 alleen mannen en 1 alleen vrouwen (geen darkrooms). 1 keer geweest maar nee, de paar heterovrouwen spotten tussen de homo's als je met 6 heterovrienden gaat, is niet zo'n goed plan. Wel goeie muziek en een half pilletje dus ik was happy genoeg. :)

pi_137437023
Is het waar dat veel homo's naar Berlijn verhuizen ?
  donderdag 6 maart 2014 @ 01:09:02 #131
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_137437056
Ja die oplossingen zijn allemaal leuk en aardig maar dan moet je wel de vrienden hebben die de kastanjes voor je uit het vuur halen. Als jij ook allemaal van die halfzachte doetjes als vriend hebt werkt het niet. Niet iedereen heeft de mindset om een paar Joego's erop af te sturen. De enige taal dat dat tuig verstaat is inderdaad geweld, maar weet wel waar je aan begint. Zij hebben niks te verliezen, jij wel. Je kan je geen strafblad en dergelijke veroorloven. Bovendien is het nogal de omgekeerde wereld, de fout ligt primair bij dat onaangepaste tuig en niet bij het slachtoffer. Ik weet wel dat de homo's in het Kralingse Bos destijds die rifaapjes een flink lesje hebben geleerd, aldus een Rotterdamse maat van mij. Maar dat zullen wel van die potige kerels zijn geweest.
pi_137437059
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 01:07 schreef arjan1112 het volgende:
Is het waar dat veel homo's naar Berlijn verhuizen ?
Er is een flinke gayscene volgens mij ja. En de stad is megagoedkoop. En Nederland gaat toch minder lekker. En geen mocro's en de Turken zijn veel relaxeder daarmee volgens mij, meer Oost-Duitse neonazi potenrammers volgens mij, maar ik heb het niet uit eerste hand... ;)

Berlijn is samen met Barcelona de beste stad van Europa, zou ik zeggen. Zeker als je liberaal ingesteld bent.

pi_137437087
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 01:09 schreef Richestorags het volgende:
Ik weet wel dat de homo's in het Kralingse Bos destijds die rifaapjes een flink lesje hebben geleerd, aldus een Rotterdamse maat van mij. Maar dat zullen wel van die potige kerels zijn geweest.
^O^

En hoe is het vergelijkend onderzoek:

• Ondiep/Liendert/andere laffe PvdA-plekken
• Kralingse Bos

Welke van de twee oplossingen werkte beter?

QED.

pi_137437148
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 01:09 schreef Richestorags het volgende:
De enige taal dat dat tuig verstaat is inderdaad geweld, maar weet wel waar je aan begint. Zij hebben niks te verliezen, jij wel. Je kan je geen strafblad en dergelijke veroorloven.
Je zit fout met je angstige gedachte dat zij niets te verliezen hebben.

Pak ze in hun trots en zet ze voor schut voor hun ouders.

Het is echt niet zo moeilijk, maar de ene helft van Nederland is bang en doet niets en de andere helft behandelt ze als "verdrukte, door de grote boze samenleving zo lelijk op hun neus getikte" prinsjes.

Vind je het gek dat het zo uit de klauw escaleert?

donderdag 6 maart 2014 @ 01:15:56 #135
396550 Richestorags
pi_137437162
Vreemd inderdaad dat men altijd denkt dat Nederland zo tolerant is naar homo's. Ik heb op mindanao gewoond en daar lopen homo's hand in hand over straat en kunnen ze zich echt in alle vrijheid gedragen zoals ze willen (ook dirty dancen in gemengde clubs etc.). Ook shemales zijn een volledig geaccepteerde verschijning daar. Ik heb zelfs een keer een gevecht gezien tussen een hele groep shemales bij het uitgaan :P
pi_137437172
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 01:15 schreef Richestorags het volgende:
Vreemd inderdaad dat men altijd denkt dat Nederland zo tolerant is naar homo's. Ik heb op mindanao gewoond en daar lopen homo's hand in hand over straat en kunnen ze zich echt in alle vrijheid gedragen zoals ze willen (ook dirty dancen in gemengde clubs etc.). Ook shemales zijn een volledig geaccepteerde verschijning daar. Ik heb zelfs een keer een gevecht gezien tussen een hele groep shemales bij het uitgaan :P
_O-

foto's/filmpje?

pi_137437182
En in dergelijke landen worden ze opgepakt kaalgeschoren en in de mannen gevangenis gesmeten
pi_137437191
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 00:50 schreef raptorix het volgende:
Ik heb ongeveer zelfde als homo meegemaakt in moslimwijk, laffe pesterijtjes, auto beschadigen, poging tot brandstichting, etc. Je doet er geen fuck aan. ik ben voor de duvel niet bang, maar als je auto 300 meter verder staat, en ze je deur in fik steken als je niet thuis bent.....

Smerige honden, en nee, dit zijn geen echte moslims, ik heb moslim vrienden die dit ten zeerste afkeuren, dit is gewoon inteelt gedrocht.
Wat het ook is, we durven het beestje niet bij de naam te noemen. Moslims zijn er doorgaans als de kippen bij om te roepen dat iets niet met de islam strookt. En dat was het dan wel.

Het breed verspreide wangedrag en criminele gedrag in Marokkaanse kringen - op z'n minst gedeeltelijk cultureel/religieus (religie = cultuur) gevoed - is iets waar we maar steeds in een grote boog omheen blijven draaien, terwijl de statistieken echt niet liegen. We komen niet verder dan de gebruikelijke politiek-correcte meuk en het verplaatsen van slachtoffers, in plaats van het opsporen en aanpakken van daders.
pi_137437203
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 01:17 schreef arjan1112 het volgende:
En in dergelijke landen worden ze opgepakt kaalgeschoren en in de mannen gevangenis gesmeten
In Nederland regel je de minderjarige jongetjes voor je feestje bij de hoofdofficier van Justitie, wat is je punt?

pi_137437212
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 01:18 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Wat het ook is, we durven het beestje niet bij de naam te noemen. Moslims zijn er doorgaans als de kippen bij om te roepen dat iets niet met de islam strookt. En dat was het dan wel.

Het breed verspreide wangedrag en criminele gedrag in Marokkaanse kringen - op z'n minst gedeeltelijk cultureel/religieus (religie = cultuur) gevoed - is iets waar we maar steeds in een grote boog omheen blijven draaien, terwijl de statistieken echt niet liegen. We komen niet verder dan de gebruikelijke politiek-correcte meuk en het verplaatsen van slachtoffers, in plaats van het opsporen en aanpakken van daders.
Je gal spuwen over anderen die hier niet eens meelezen of zoeken naar een constructieve oplossing. :?

Elfletterig versus de wereld. Een aandoenlijk beeld.

pi_137437222
Zeg elfletterig: minimumstraffen, 2de paspoort inleveren ... wat is er verkeerd aan die aanpak ?
  donderdag 6 maart 2014 @ 01:21:35 #142
396550 Richestorags
pi_137437235
quote:
12s.gif Op donderdag 6 maart 2014 01:14 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Je zit fout met je angstige gedachte dat zij niets te verliezen hebben.

Pak ze in hun trots en zet ze voor schut voor hun ouders.

Het is echt niet zo moeilijk, maar de ene helft van Nederland is bang en doet niets en de andere helft behandelt ze als "verdrukte, door de grote boze samenleving zo lelijk op hun neus getikte" prinsjes.

Vind je het gek dat het zo uit de klauw escaleert?
Ik ben persoonlijk niet bang voor opgeschoten rifaapjes hoor, het is alleen een feit dat ze minder te verliezen hebben. Beetje hetzelfde verhaal met kampers. Dat is niet angstig, maar de realiteit. Punt is dat sommigen ook heel diep kunnen zinken (lees tot je gezin, dat zag je bij de fittie in Culemborg maar ik ken ook wat persoonlijke anekdotes) dus mensen met een gezin houden zich ook sneller in. Als het op dat level gaat moet je namelijk zelf ook bereid zijn om all the way te gaan en niet iedereen is dat...
pi_137437258
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2014 01:21 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Ik ben persoonlijk niet bang voor opgeschoten rifaapjes hoor, het is alleen een feit dat ze minder te verliezen hebben. Beetje hetzelfde verhaal met kampers. Dat is niet angstig, maar de realiteit. Punt is dat sommigen ook heel diep kunnen zinken (lees tot je gezin, dat zag je bij de fittie in Culemborg maar ik ken ook wat persoonlijke anekdotes) dus mensen met een gezin houden zich ook sneller in. Als het op dat level gaat moet je namelijk zelf ook bereid zijn om all the way te gaan en niet iedereen is dat...
Ik ontken niet dat als je het eenmaal hebt laten escaleren het lastig is die gastjes te pakken en zeker spelen dat soort factoren mee.

Maar dat betekent niet dat je je stil moet houden, maar inventievere manieren vinden om ze stil te krijgen.

donderdag 6 maart 2014 @ 01:24:27 #144
396550 Richestorags
pi_137437274
quote:
10s.gif Op donderdag 6 maart 2014 01:16 schreef El_Matador het volgende:

[..]

_O-

foto's/filmpje?
Mijn teletoon was gejat door een gehaaide Filipina. Beginnersfoutje zullen we maar zeggen :')

Het was wel echt hilarisch. "Vrouwen" (en shemales doen echt overdreven vrouwelijk, soort compensatie) waarin ineens de man naar boven komt met een vol vuistgevecht.
pi_137437277
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 01:20 schreef arjan1112 het volgende:
Zeg elfletterig: minimumstraffen,
TEGEN! Kijk naar de VS, alsjeblieft niet.

quote:
2de paspoort inleveren ...
Het Nederlandse, hoop ik dan?
quote:
wat is er verkeerd aan die aanpak ?
Goeie vraag arjan.

pi_137437296
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2014 01:24 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Mijn teletoon was gejat door een gehaaide Filipina. Beginnersfoutje zullen we maar zeggen :')

Het was wel echt hilarisch. "Vrouwen" (en shemales doen echt overdreven vrouwelijk, soort compensatie) waarin ineens de man naar boven komt met een vol vuistgevecht.
Ik moet de Filipijnen zeker bezoeken, maar kan me enigszins een beeld vormen. Heerlijk, dat soort ervaringen.

Ik kreeg een bitcherige transseksuele Turkse homo voor me die vond dat ik iets voor "haar" moest bestellen op die nieuwjaarsnacht in Istanbul. Ik wees de "dame" vriendelijk waar de barman stond, maar die Nederlandse aanpak zinde haar niet zo... :D

pi_137437301
quote:
10s.gif Op donderdag 6 maart 2014 00:45 schreef El_Matador het volgende:
Maar wees nou eens realistisch. In een samenleving waar voor elke automobilist 348 agenten zijn en voor elke kutmocro een zachtaardige BOA, wat ga je doen?
Die situatie precies 180 graden omdraaien.

quote:
Ik zie die rifapen het liefst zo snel mogelijk over de grens gezet worden, er is niets mee te beginnen en daar moet je zéker geen duur zorggeld (dat voor bejaarden, welwillende kinderen met leerproblemen en andere bijdragende en niet destructieve mensen dient te zijn, niet voor rattentuig) aan besteden.
Volledig mee eens, maar we doen het tegenovergestelde: we blijven maar in het tuig investeren. Op zich nog niet zo erg, als je het dan ook combineert met een harde aanpak van degenen die steeds weer over de schreef gaan. En dat doen we dus structureel NIET in dit land.

quote:
Al deze parameters meenemend, wat denk je dat het verstandigste is om te doen? Je als "nette homo" blijven gedragen en wachten tot de pliesie es op de donuttour door de wijk waggelt?
Het verstandigste is überhaupt niet in zo'n buurt gaan wonen. Maar dit druist tegen al mijn principes in. No-go-areas moeten worden "heroverd" op het tuig dat nu (vaak nog terecht ook) denkt dat ze de baas op straat zijn. Niet de woningkeuze van de homo is het probleem, maar de daden van het asociale tuig.

quote:
Ik wil gewoon dat je realistisch bent en niet in een utopische droomwereld van ideale agenten die er nooit zijn als jij door rood loopt maar binnen 1 minuut als je op je bek geslagen wordt (hoe erg het ook is dat dat is vanwege je geaardheid -al wordt echt niet iedere homo de straten door gesleept, precies mijn punt- wordt bedreigd in een modern land als Nederland), leeft.
Ik wil me niet bij het omgekeerde neerleggen en vind dat we altijd verbetering moeten nastreven. Kortom: een krachtig optredende politie en gemeente die waar nodig de burgers beschermt en het tuig harder aanpakt.

quote:
Je probeert de politie maar dat blijkt zinloos. Prima, dan vraag je es rond in de sportschool.
Ben ik duidelijk genoeg of verdien ik meer scheldwoorden, zo na bijna een jaar weer openlijke discussie op NWS?
Je bent duidelijk genoeg. Eigen rechter spelen is een effectieve, praktische oplossing, maar het is niet iets dat we zouden moeten willen in dit land. Want wat is dan precies het 'recht' dat je meent te hebben? (Zie bijvoorbeeld de discussie rond Benno L). De echte oplossing is een effectief en sterk justitieel apparaat en een politie die succesvol optreedt en agressors in de kraag vat.
pi_137437336
En wat moet de politie dan precies doen aan vervelende ventjes van 12 die niet echt strafbare feiten plegen maar gewoon bloedirritant zijn.
pi_137437349
quote:
6s.gif Op donderdag 6 maart 2014 01:20 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Je gal spuwen over anderen die hier niet eens meelezen of zoeken naar een constructieve oplossing. :?

Elfletterig versus de wereld. Een aandoenlijk beeld.
Constructieve oplossingen voor dit soort problemen worden verhinderd door idealisten die de levensgrote problemen rondom integratie niet onder ogen zien, in combinatie met een doorgeschoten tolerantie voor allerlei vormen van wangedrag. We zijn zo naïef (zie o.a. draaideurcriminelen, jihadstrijders) dat het aandoenlijk wordt.
pi_137437370
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 01:31 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Constructieve oplossingen voor dit soort problemen worden verhinderd door idealisten die de levensgrote problemen rondom integratie niet onder ogen zien, in combinatie met een doorgeschoten tolerantie voor allerlei vormen van wangedrag. We zijn zo naïef (zie o.a. draaideurcriminelen, jihadstrijders) dat het aandoenlijk wordt.
Dus eigenlijk vind je Teeven en Opstelten maar slappe zakken ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')