Het gaat mij erom dat je zegt dat mensen vooral niet bang moeten zijn, of doen alsof ze niet bang zijn. Ze ruiken je angstzweet.quote:Op donderdag 6 maart 2014 00:34 schreef El_Matador het volgende:
Gia, je ziet in mij toch geen naieve PvdA-dwaas die lethargisch en inhumaan vanuit zijn rode salon bovenin de ivoren toren de boel loopt te bagatelliseren he?
Misschien ben ik niet fel genoeg geweest in mijn afkeer van dat soort gedrag?
Ok, en nu?quote:Op donderdag 6 maart 2014 01:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Constructieve oplossingen voor dit soort problemen worden verhinderd door idealisten die de levensgrote problemen rondom integratie niet onder ogen zien, in combinatie met een doorgeschoten tolerantie voor allerlei vormen van wangedrag. We zijn zo naïef (zie o.a. draaideurcriminelen, jihadstrijders) dat het aandoenlijk wordt.
Zeker. Overigens had de burgemeester van Davao City (Mindanao), Rodrigo Duterte aka de Punisher, wel raad geweten met dit soort laag straattuig. Deze man heeft met zijn (illegale) Davao death squad de stad omgetoverd van een stad met meer dan tien moorden per dag tot de veiligste stad van Zuid-Oost Azie. Tuig wordt op de lijst gezet, verzocht te stoppen met hun activiteiten, zo niet dan is het einde oefening. Niet voor niets was hij God bij de lokale mensen, iedereen had shirts en armbandjes van hem, foto's van hem in hun auto's. No go area's waren er gewoon niet meer, ik kon overal veilig rondlopen, zelfs in de grootste sloppenwijken. In Manilla of Cebu heb je kans om voor 2 euro vermoord te worden in de verkeerde buurt. Leuk detail was dat ik later hoorde dat hij mij heeft laten schaduwen i.v.m. veiligheid, ik was daar als onderzoeker en men wilde niet dat ik dat wist maar wel dat ik daar veilig was (hoewel Davao City veilig is, is Mindanao nog steeds in oorlog). Ik ben er geen voorstander van om de rechtstaat in Eutpa overboord te gooien, maar er zijn gebieden die al beyond repair zijn. We hoeven echt niet al het tuig buiten de boekjes om te leggen zoals daar, maar dat er gebieden zijn waar de politie niet durft te komen is te gek voor woorden. Laat zien wie er de baas is, nu komt tuig nog met te veel weg. Nu wordt er al een verkeerd signaal gegeven, de daders moeten worden opgepakt en het slachtoffer moet blijven.quote:Op donderdag 6 maart 2014 01:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik moet de Filipijnen zeker bezoeken, maar kan me enigszins een beeld vormen. Heerlijk, dat soort ervaringen.
Hehehe. Nederlandse aanpak werkt altijd, maar maakt niet altijd vriendenquote:Ik kreeg een bitcherige transseksuele Turkse homo voor me die vond dat ik iets voor "haar" moest bestellen op die nieuwjaarsnacht in Istanbul. Ik wees de "dame" vriendelijk waar de barman stond, maar die Nederlandse aanpak zinde haar niet zo...
Respect. Vette ervaringen daar in een gevaarlijk gebied.quote:Op donderdag 6 maart 2014 02:04 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Zeker. Overigens had de burgemeester van Davao City (Mindanao), Rodrigo Duterte aka de Punisher, wel raad geweten met dit soort laag straattuig. Deze man heeft met zijn (illegale) Davao death squad de stad omgetoverd van een stad met meer dan tien moorden per dag tot de veiligste stad van Zuid-Oost Azie. Tuig wordt op de lijst gezet, verzocht te stoppen met hun activiteiten, zo niet dan is het einde oefening. Niet voor niets was hij God bij de lokale mensen, iedereen had shirts en armbandjes van hem, foto's van hem in hun auto's. No go area's waren er gewoon niet meer, ik kon overal veilig rondlopen, zelfs in de grootste sloppenwijken. In Manilla of Cebu heb je kans om voor 2 euro vermoord te worden in de verkeerde buurt. Leuk detail was dat ik later hoorde dat hij mij heeft laten schaduwen i.v.m. veiligheid, ik was daar als onderzoeker en men wilde niet dat ik dat wist maar wel dat ik daar veilig was (hoewel Davao City veilig is, is Mindanao nog steeds in oorlog). Ik ben er geen voorstander van om de rechtstaat in Eutpa overboord te gooien, maar er zijn gebieden die al beyond repair zijn. We hoeven echt niet al het tuig buiten de boekjes om te leggen zoals daar, maar dat er gebieden zijn waar de politie niet durft te komen is te gek voor woorden. Laat zien wie er de baas is, nu komt tuig nog met te veel weg.
[..]
Hehehe. Nederlandse aanpak werkt altijd, maar maakt niet altijd vrienden.
Ja, onvergetelijk. Als je perspectieven uit andere landen meekrijgt, leer je Nederland pas echt te waarderen maar zie je ook wat hier soms ontbreekt. Nog een bizar feitje: de Ampatuan familie (verantwoordelijk voor de Maguindanao massacre, de executie van een complete familie van een man die gouverneur wilde worden plus de 32 journalisten die met hen meereisden) had een villa naast mijn condoquote:Op donderdag 6 maart 2014 02:07 schreef El_Matador het volgende:
Respect. Vette ervaringen daar in een gevaarlijk gebied.
Zeker. Het voorbeeld van die molotov cocktail gooier dat in de OP werd genoemd is echt schrijnend. Ik ken toevallig een advocaat die zijdelings bij die zaak is betrokken en die zei dat er niets is overdreven van de onkunde die deze man heeft moeten verduren. Een ware held dat hij niet over zich heen heeft laten lopen.quote:Ja, ik vind het echt onbegrijpelijk. Ga je je een beetje als een boksbal laten gebruiken, of zoek je hulp?
Het is toch wel schandalig duidelijk dat je hulp nooit bij de overheid (politie, gemeente) hoeft te zoeken. Zijn ze niet incapabel, dan wel immoreel.
Het is jammer dat het nodig is, maar goed, liever lijf en liefde beschermen is mijn credo.
Inlijsten en bij iedere FOK!ker op zijn/haar keukendeur spijkeren en het wordt hier een beetje redelijker allemaal.quote:Op donderdag 6 maart 2014 02:26 schreef Richestorags het volgende:
Als je perspectieven uit andere landen meekrijgt, leer je Nederland pas echt te waarderen maar zie je ook wat hier soms ontbreekt.
Laten we die discussie niet weer opstarten hier. Ik wil Elfletterig geen hartaanval bezorgen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 02:26 schreef Richestorags het volgende:
Het voorbeeld van die molotov cocktail gooier dat in de OP werd genoemd is echt schrijnend. Ik ken toevallig een advocaat die zijdelings bij die zaak is betrokken en die zei dat er niets is overdreven van de onkunde die deze man heeft moeten verduren. Een ware held dat hij niet over zich heen heeft laten lopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Gelukkig importeert de politiek in grote getalen MOE-lamders, die zijn toch wel wat relaxter tegenover homo's, toch?quote:Op donderdag 6 maart 2014 02:47 schreef OllieWilliams het volgende:
"Al vrij snel hadden 'groepen' het op hem voorzien omdat zijn geaardheid voor hen niet acceptabel is."![]()
Walgelijk.
'Marokkanen wijken' vind ik een nogal een discriminerende benoeming..quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:35 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Liendert![]()
1 van de Marokkanen wijken in Amersfoort.
PVV #1
Hier niet, wonen twee homo's 1 straat verder.quote:Op donderdag 6 maart 2014 03:20 schreef Lousje_88 het volgende:
[..]
'Marokkanen wijken' vind ik een nogal een discriminerende benoeming..
Daarnaast maakt het bijna niet uit waar je woont, het gebeurt overal tegenwoordig,.
Vraag me af wat verwerpelijker is, deze mentaliteit of de laffe opstelling van de gemeente.quote:Op donderdag 6 maart 2014 02:47 schreef OllieWilliams het volgende:
"Al vrij snel hadden 'groepen' het op hem voorzien omdat zijn geaardheid voor hen niet acceptabel is."![]()
Walgelijk.
Als dat gebeurt slaat de vlam in de pan. Rellen, auto's vernielen, bommen in kerken en ga nog maar door.quote:Op donderdag 6 maart 2014 09:22 schreef sonnyspek het volgende:
Dit soort wijken zijn echt opleidingscentra voor de kansloze onderlaagjeugd die Nederland voortbrengt en die dit jaar en de komende jaren Nederland nog veel problemen gaat brengen. Het is nog niet zo erg als in Frankrijk, België en Engeland maar het is ook hier niet niks. Ik heb er zelf ook een tijdje gewoont en het komt gewoon vaak voor dat mensen worden geïntimeerd door hele groepen (ja groepen, alleen hebben ze een minder grote bek). Het is wachten op het heugelijke moment dat iemand een keer wat terugdoet als hij/zij wordt gepest, getreiterd, geïntimeerd of gediscrimineerd door deze kansloze jeugd.
Ik weet dat die dag een keer zal komen, en wat 'verbaasd' zullen we zijn zeg.
Moet je ook niet doen, je moet ze gewoon negeren, en niet de problemen opzoeken door hun gezelschap op te zoeken in zo'n wijk. Ga gewoon lekker in een roomblanke vinexwijk zitten, daar heb je niet zoveel last van tuig die je ramen ingooit.quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:57 schreef Gia het volgende:
[..]
Als dat gebeurt slaat de vlam in de pan. Rellen, auto's vernielen, bommen in kerken en ga nog maar door.
Dat zij homo's en ouderen terroriseren, moet gewoon kunnen. Ligt aan de getreiterden zelf. Moeten ze maar laten zien dat ze niet bang zijn, grote bek terug geven.
Maar owee als autochtonen dit soort bendes gaan vormen en terugmeppen, dan is het uiteraard dieskriemienazi, en voor justitie racisme gerelateerd geweld.
En natuurlijk wordt daar wel tegen opgetreden.
Nu verdwijn ik weer langere tijd.quote:
Beetje gay idd.quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:35 schreef Disorder het volgende:
Waarom willen die allochtonen toch zo graag achter homo's aan?
Je moet pas terugvechten wanneer dat echt nodig is.quote:Op donderdag 6 maart 2014 01:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik volg je maar betreur het dat dit nodig is.
In tegenstelling tot het beeld wat men in Nederland heeft, is homoseksualiteit in grote delen van Latijns-Amerika (enkele gruwelijke uitzonderingen daargelaten) totaal geaccepteerd.
Mensen die ik dit vertel over Nederland slaan steil achterover. En Nederlandse homo die ik in Mexico op straat tegenkwam was veiliger daar dan in A'dam zei ie.
Terugvechten, tis het enige. Laat ze niet ruiken dat ze de baas zijn, dat zijn ze namelijk niet.
Voer die eerlijke liberale streng waar het nodig is ook landelijk door en Nederland knapt enorm op. Alles wat zich niet normaal kan gedragen en geen enkele poging doet ooit iets bij te gaan dragen aan het land, opdonderen. Jammer, we hebben het geld nodig voor hen die wel bijdragen en dat gedaan hebben.
Die fundamentele zelfdestructieve fout neem ik Nederland het meest kwalijk. Bejaarden in de stront laten kruipen om totaal reddeloze mocrootjes te blijven faciliteren. Met kickbokscursussen, die Goudse burgemeester zou op de markt opgeknoopt moeten worden. Waarom niet gelijk ook messen erbij uitdelen?
'Water'boarden met het zaad van Onno Hoes. Dan leren ze die "grappenmakerij" wel af.quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:58 schreef Loekie1 het volgende:
De weggepeste homo (27) uit de Amersfoortse wijk Liendert is het slachtoffer van verschillende losse groepjes pesters van wie een duidelijk signalement ontbreekt. Daardoor slaagt de politie er niet in hen op te pakken, zo verklaart ze tegenover het AD.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-niet-in-beeld.dhtml
Houd een bijeenkomst voor de buurt - verplichte aanwezigheid anders verlies uitkering -, neem een goeie voorzitter en psycholoog in de arm en laat die pesters daar hun verhaal maar eens doen. Ze houden het vast niet lang vol om hun afgrijzen jegens homo's in te houden.
Vinden ze alleen maar lekker, die kastmocro's.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
'Water'boarden met het zaad van Onno Hoes. Dan leren ze die "grappenmakerij" wel af.
Hans = Godquote:Op donderdag 6 maart 2014 02:16 schreef El_Matador het volgende:
Het is sowieso een prachtig Droste-effect tv-moment met 3 van de belangrijkste Nederlandse opiniemakers samen, maar vanaf 7:06 moet je echt goed kijken en luisteren. Zo is het helemaal en niet anders.
"behandeld worden als kleine huisdiertjes, ... ja wat een leuke cultuur heb jij, wat een leuke cultuur, ..."
Go Hans, helemaal in de roosch.
Irrelevant, hun trots he.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Vinden ze alleen maar lekker, die kastmocro's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |