abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 maart 2014 @ 01:34:38 #151
3542 Gia
User under construction
pi_137437381
quote:
10s.gif Op donderdag 6 maart 2014 00:34 schreef El_Matador het volgende:

Gia, je ziet in mij toch geen naieve PvdA-dwaas die lethargisch en inhumaan vanuit zijn rode salon bovenin de ivoren toren de boel loopt te bagatelliseren he?

Misschien ben ik niet fel genoeg geweest in mijn afkeer van dat soort gedrag? _O-
Het gaat mij erom dat je zegt dat mensen vooral niet bang moeten zijn, of doen alsof ze niet bang zijn. Ze ruiken je angstzweet.

Maar voor eenlingen, of een ouder echtpaar is het niet mogelijk om niet bang te zijn.
Die ratten opereren in groepen en hebben totaal geen respect voor hun medemens.

IK vind het triest dat mensen ahw gedwongen worden in hun woning te blijven, omdat de groep buiten de hele straat terroriseert.

Daarom vind ik het prima als er burgerknokploegen komen, aangezien de politie niet durft op te treden.
pi_137437413
-

[ Bericht 100% gewijzigd door arjan1112 op 06-03-2014 01:45:05 (laat ook maar, en het klopte niet) ]
pi_137437535
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 01:31 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Constructieve oplossingen voor dit soort problemen worden verhinderd door idealisten die de levensgrote problemen rondom integratie niet onder ogen zien, in combinatie met een doorgeschoten tolerantie voor allerlei vormen van wangedrag. We zijn zo naïef (zie o.a. draaideurcriminelen, jihadstrijders) dat het aandoenlijk wordt.
Ok, en nu?

Gal gespuwd?

En nu?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  donderdag 6 maart 2014 @ 02:04:22 #154
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_137437540
quote:
14s.gif Op donderdag 6 maart 2014 01:27 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik moet de Filipijnen zeker bezoeken, maar kan me enigszins een beeld vormen. Heerlijk, dat soort ervaringen.
Zeker. Overigens had de burgemeester van Davao City (Mindanao), Rodrigo Duterte aka de Punisher, wel raad geweten met dit soort laag straattuig. Deze man heeft met zijn (illegale) Davao death squad de stad omgetoverd van een stad met meer dan tien moorden per dag tot de veiligste stad van Zuid-Oost Azie. Tuig wordt op de lijst gezet, verzocht te stoppen met hun activiteiten, zo niet dan is het einde oefening. Niet voor niets was hij God bij de lokale mensen, iedereen had shirts en armbandjes van hem, foto's van hem in hun auto's. No go area's waren er gewoon niet meer, ik kon overal veilig rondlopen, zelfs in de grootste sloppenwijken. In Manilla of Cebu heb je kans om voor 2 euro vermoord te worden in de verkeerde buurt. Leuk detail was dat ik later hoorde dat hij mij heeft laten schaduwen i.v.m. veiligheid, ik was daar als onderzoeker en men wilde niet dat ik dat wist maar wel dat ik daar veilig was (hoewel Davao City veilig is, is Mindanao nog steeds in oorlog). Ik ben er geen voorstander van om de rechtstaat in Eutpa overboord te gooien, maar er zijn gebieden die al beyond repair zijn. We hoeven echt niet al het tuig buiten de boekjes om te leggen zoals daar, maar dat er gebieden zijn waar de politie niet durft te komen is te gek voor woorden. Laat zien wie er de baas is, nu komt tuig nog met te veel weg. Nu wordt er al een verkeerd signaal gegeven, de daders moeten worden opgepakt en het slachtoffer moet blijven.

quote:
Ik kreeg een bitcherige transseksuele Turkse homo voor me die vond dat ik iets voor "haar" moest bestellen op die nieuwjaarsnacht in Istanbul. Ik wees de "dame" vriendelijk waar de barman stond, maar die Nederlandse aanpak zinde haar niet zo... :D
Hehehe. Nederlandse aanpak werkt altijd, maar maakt niet altijd vrienden :P.
pi_137437555
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2014 02:04 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Zeker. Overigens had de burgemeester van Davao City (Mindanao), Rodrigo Duterte aka de Punisher, wel raad geweten met dit soort laag straattuig. Deze man heeft met zijn (illegale) Davao death squad de stad omgetoverd van een stad met meer dan tien moorden per dag tot de veiligste stad van Zuid-Oost Azie. Tuig wordt op de lijst gezet, verzocht te stoppen met hun activiteiten, zo niet dan is het einde oefening. Niet voor niets was hij God bij de lokale mensen, iedereen had shirts en armbandjes van hem, foto's van hem in hun auto's. No go area's waren er gewoon niet meer, ik kon overal veilig rondlopen, zelfs in de grootste sloppenwijken. In Manilla of Cebu heb je kans om voor 2 euro vermoord te worden in de verkeerde buurt. Leuk detail was dat ik later hoorde dat hij mij heeft laten schaduwen i.v.m. veiligheid, ik was daar als onderzoeker en men wilde niet dat ik dat wist maar wel dat ik daar veilig was (hoewel Davao City veilig is, is Mindanao nog steeds in oorlog). Ik ben er geen voorstander van om de rechtstaat in Eutpa overboord te gooien, maar er zijn gebieden die al beyond repair zijn. We hoeven echt niet al het tuig buiten de boekjes om te leggen zoals daar, maar dat er gebieden zijn waar de politie niet durft te komen is te gek voor woorden. Laat zien wie er de baas is, nu komt tuig nog met te veel weg.

[..]

Hehehe. Nederlandse aanpak werkt altijd, maar maakt niet altijd vrienden :P.
Respect. Vette ervaringen daar in een gevaarlijk gebied.

Ja, ik vind het echt onbegrijpelijk. Ga je je een beetje als een boksbal laten gebruiken, of zoek je hulp?

Het is toch wel schandalig duidelijk dat je hulp nooit bij de overheid (politie, gemeente) hoeft te zoeken. Zijn ze niet incapabel, dan wel immoreel.

Het is jammer dat het nodig is, maar goed, liever lijf en liefde beschermen is mijn credo.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_137437598
Het is sowieso een prachtig Droste-effect tv-moment met 3 van de belangrijkste Nederlandse opiniemakers samen, maar vanaf 7:06 moet je echt goed kijken en luisteren. Zo is het helemaal en niet anders.

"behandeld worden als kleine huisdiertjes, ... ja wat een leuke cultuur heb jij, wat een leuke cultuur, ..."

Go Hans, helemaal in de roosch.

donderdag 6 maart 2014 @ 02:26:41 #157
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_137437641
quote:
6s.gif Op donderdag 6 maart 2014 02:07 schreef El_Matador het volgende:

Respect. Vette ervaringen daar in een gevaarlijk gebied.
Ja, onvergetelijk. Als je perspectieven uit andere landen meekrijgt, leer je Nederland pas echt te waarderen maar zie je ook wat hier soms ontbreekt. Nog een bizar feitje: de Ampatuan familie (verantwoordelijk voor de Maguindanao massacre, de executie van een complete familie van een man die gouverneur wilde worden plus de 32 journalisten die met hen meereisden) had een villa naast mijn condo :P. Er is er maar 1tje veroordeeld... ook zij waren overigens door de burgemeester verteld dat ze zich daar moesten gedragen. Dit was niet hun home town en de burgemeester had veruit de machtigste clan daar, het is nog een vrij tribaal land waarin clans over kleine gebiedjes heersen.

quote:
Ja, ik vind het echt onbegrijpelijk. Ga je je een beetje als een boksbal laten gebruiken, of zoek je hulp?

Het is toch wel schandalig duidelijk dat je hulp nooit bij de overheid (politie, gemeente) hoeft te zoeken. Zijn ze niet incapabel, dan wel immoreel.

Het is jammer dat het nodig is, maar goed, liever lijf en liefde beschermen is mijn credo.
Zeker. Het voorbeeld van die molotov cocktail gooier dat in de OP werd genoemd is echt schrijnend. Ik ken toevallig een advocaat die zijdelings bij die zaak is betrokken en die zei dat er niets is overdreven van de onkunde die deze man heeft moeten verduren. Een ware held dat hij niet over zich heen heeft laten lopen.
pi_137437667
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2014 02:26 schreef Richestorags het volgende:

Als je perspectieven uit andere landen meekrijgt, leer je Nederland pas echt te waarderen maar zie je ook wat hier soms ontbreekt.
Inlijsten en bij iedere FOK!ker op zijn/haar keukendeur spijkeren en het wordt hier een beetje redelijker allemaal.

quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2014 02:26 schreef Richestorags het volgende:
Het voorbeeld van die molotov cocktail gooier dat in de OP werd genoemd is echt schrijnend. Ik ken toevallig een advocaat die zijdelings bij die zaak is betrokken en die zei dat er niets is overdreven van de onkunde die deze man heeft moeten verduren. Een ware held dat hij niet over zich heen heeft laten lopen.
Laten we die discussie niet weer opstarten hier. Ik wil Elfletterig geen hartaanval bezorgen. ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

pi_137437695
Voor de komende verkiezingen, waar stem je op in die gemeente, of maakt het allemaal weer geen reet uit?
I´m back.
pi_137437697
"Al vrij snel hadden 'groepen' het op hem voorzien omdat zijn geaardheid voor hen niet acceptabel is."

:r :r

Walgelijk.
pi_137437726
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2014 02:47 schreef OllieWilliams het volgende:
"Al vrij snel hadden 'groepen' het op hem voorzien omdat zijn geaardheid voor hen niet acceptabel is."

Walgelijk.
Gelukkig importeert de politiek in grote getalen MOE-lamders, die zijn toch wel wat relaxter tegenover homo's, toch?
:') .
(O, ja en Nederlandse werklozen zijn lui).
I´m back.
  donderdag 6 maart 2014 @ 03:20:29 #162
422878 Lousje_88
Wil t graag geloven, maar...
pi_137437740
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 16:35 schreef Pino0 het volgende:

[..]

Liendert :')

1 van de Marokkanen wijken in Amersfoort.

PVV #1
'Marokkanen wijken' vind ik een nogal een discriminerende benoeming..
Daarnaast maakt het bijna niet uit waar je woont, het gebeurt overal tegenwoordig,.
Waarom..?? Daarom..!!
pi_137437745
quote:
18s.gif Op donderdag 6 maart 2014 03:20 schreef Lousje_88 het volgende:

[..]

'Marokkanen wijken' vind ik een nogal een discriminerende benoeming..
Daarnaast maakt het bijna niet uit waar je woont, het gebeurt overal tegenwoordig,.
Hier niet, wonen twee homo's 1 straat verder.
Ander deel waar duurdere woningen staan zijn trouwens wel twee lesbiennes weggepest. (Wrs dat de universitair opgeleiden in dit dorp niet tegen homo's kunnen? Zou me niet eens verbazen trouwens)
Wrs door autochtonen dan. Er wonen nu eenmaal een klein handje vol geïntegreerde allotochtonen in dit dorp.
Moet je eigenlijk eens onderzoeken hier in dit dorp...

[ Bericht 3% gewijzigd door Ryan3 op 06-03-2014 03:39:06 ]
I´m back.
pi_137438537
Wat mij opvalt aan het verhaal is dat die homo ook last had van ernstige pesterijen tijdens het uitlaten van zijn hond. Het nemen van een hond is namelijk in dat soort wijken vaak een goede zet omdat die lafbekjes doorgaans al als de dood zijn voor een lieve middelgrote huishond.
Of zou het een Chihuahua zijn geweest?

Verder begin ik die 'eigen verantwoordelijkheid' hier in Nederland spuugzat te worden. Ongeacht wat je overkomt/meemaakt - weet men telkens wel weer het slachtoffer de verantwoording en de oplossing in de schoenen te schuiven.

Als men werkelijk vindt dat slachtoffers hun eigen problemen maar op moeten lossen, schaf dan de hele verzorgingsstaat en politie/justitie af zodat we niet meer hoeven te betalen voor iets waar we blijkbaar geen beroep meer op mogen doen als we dat nodig hebben.
  donderdag 6 maart 2014 @ 09:01:30 #165
168739 Red_85
'echt wel'
pi_137438926
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2014 02:47 schreef OllieWilliams het volgende:

Walgelijk.
Vraag me af wat verwerpelijker is, deze mentaliteit of de laffe opstelling van de gemeente.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  donderdag 6 maart 2014 @ 09:22:01 #166
306109 francoisdublanc
Urgent en At your service
pi_137439261
Dit soort wijken zijn echt opleidingscentra voor de kansloze onderlaagjeugd die Nederland voortbrengt en die dit jaar en de komende jaren Nederland nog veel problemen gaat brengen. Het is nog niet zo erg als in Frankrijk, België en Engeland maar het is ook hier niet niks. Ik heb er zelf ook een tijdje gewoont en het komt gewoon vaak voor dat mensen worden geïntimeerd door hele groepen (ja groepen, alleen hebben ze een minder grote bek). Het is wachten op het heugelijke moment dat iemand een keer wat terugdoet als hij/zij wordt gepest, getreiterd, geïntimeerd of gediscrimineerd door deze kansloze jeugd.

Ik weet dat die dag een keer zal komen, en wat 'verbaasd' zullen we zijn zeg.
  donderdag 6 maart 2014 @ 11:57:49 #167
3542 Gia
User under construction
pi_137442825
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 09:22 schreef sonnyspek het volgende:
Dit soort wijken zijn echt opleidingscentra voor de kansloze onderlaagjeugd die Nederland voortbrengt en die dit jaar en de komende jaren Nederland nog veel problemen gaat brengen. Het is nog niet zo erg als in Frankrijk, België en Engeland maar het is ook hier niet niks. Ik heb er zelf ook een tijdje gewoont en het komt gewoon vaak voor dat mensen worden geïntimeerd door hele groepen (ja groepen, alleen hebben ze een minder grote bek). Het is wachten op het heugelijke moment dat iemand een keer wat terugdoet als hij/zij wordt gepest, getreiterd, geïntimeerd of gediscrimineerd door deze kansloze jeugd.

Ik weet dat die dag een keer zal komen, en wat 'verbaasd' zullen we zijn zeg.
Als dat gebeurt slaat de vlam in de pan. Rellen, auto's vernielen, bommen in kerken en ga nog maar door.

Dat zij homo's en ouderen terroriseren, moet gewoon kunnen. Ligt aan de getreiterden zelf. Moeten ze maar laten zien dat ze niet bang zijn, grote bek terug geven.

Maar owee als autochtonen dit soort bendes gaan vormen en terugmeppen, dan is het uiteraard dieskriemienazi, en voor justitie racisme gerelateerd geweld.
En natuurlijk wordt daar wel tegen opgetreden.
  donderdag 6 maart 2014 @ 13:00:03 #169
322645 Voorschrift
See if I care
pi_137444390
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2014 11:57 schreef Gia het volgende:

[..]

Als dat gebeurt slaat de vlam in de pan. Rellen, auto's vernielen, bommen in kerken en ga nog maar door.

Dat zij homo's en ouderen terroriseren, moet gewoon kunnen. Ligt aan de getreiterden zelf. Moeten ze maar laten zien dat ze niet bang zijn, grote bek terug geven.

Maar owee als autochtonen dit soort bendes gaan vormen en terugmeppen, dan is het uiteraard dieskriemienazi, en voor justitie racisme gerelateerd geweld.
En natuurlijk wordt daar wel tegen opgetreden.
Moet je ook niet doen, je moet ze gewoon negeren, en niet de problemen opzoeken door hun gezelschap op te zoeken in zo'n wijk. Ga gewoon lekker in een roomblanke vinexwijk zitten, daar heb je niet zoveel last van tuig die je ramen ingooit.

Toegegeven, wel van burgertrutjes die altijd last hebben van de buren, maar dat is vrij normaal.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_137445922
quote:
10s.gif Op donderdag 6 maart 2014 02:02 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ok, en nu?

Gal gespuwd?

En nu?
Nu verdwijn ik weer langere tijd. :W

O ja, via het linkje naar Hans Teeuwen kwam ik na een paar keer klikken hier terecht:

Ondergetekende "racist" is het zo'n beetje 100 procent eens met alles wat deze man zegt in dit filmpje en al die andere filmpjes.

[ Bericht 32% gewijzigd door #ANONIEM op 06-03-2014 14:22:05 ]
pi_137446079
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 12:35 schreef Disorder het volgende:
Waarom willen die allochtonen toch zo graag achter homo's aan?
Beetje gay idd.
Conscience do cost.
pi_137446217
De weggepeste homo (27) uit de Amersfoortse wijk Liendert is het slachtoffer van verschillende losse groepjes pesters van wie een duidelijk signalement ontbreekt. Daardoor slaagt de politie er niet in hen op te pakken, zo verklaart ze tegenover het AD.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-niet-in-beeld.dhtml

Houd een bijeenkomst voor de buurt - verplichte aanwezigheid anders verlies uitkering -, neem een goeie voorzitter en psycholoog in de arm en laat die pesters daar hun verhaal maar eens doen. Ze houden het vast niet lang vol om hun afgrijzen jegens homo's in te houden.
pi_137446253
quote:
14s.gif Op donderdag 6 maart 2014 01:01 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik volg je maar betreur het dat dit nodig is.

In tegenstelling tot het beeld wat men in Nederland heeft, is homoseksualiteit in grote delen van Latijns-Amerika (enkele gruwelijke uitzonderingen daargelaten) totaal geaccepteerd.

Mensen die ik dit vertel over Nederland slaan steil achterover. En Nederlandse homo die ik in Mexico op straat tegenkwam was veiliger daar dan in A'dam zei ie.

Terugvechten, tis het enige. Laat ze niet ruiken dat ze de baas zijn, dat zijn ze namelijk niet.

Voer die eerlijke liberale streng waar het nodig is ook landelijk door en Nederland knapt enorm op. Alles wat zich niet normaal kan gedragen en geen enkele poging doet ooit iets bij te gaan dragen aan het land, opdonderen. Jammer, we hebben het geld nodig voor hen die wel bijdragen en dat gedaan hebben.

Die fundamentele zelfdestructieve fout neem ik Nederland het meest kwalijk. Bejaarden in de stront laten kruipen om totaal reddeloze mocrootjes te blijven faciliteren. Met kickbokscursussen, die Goudse burgemeester zou op de markt opgeknoopt moeten worden. Waarom niet gelijk ook messen erbij uitdelen? :')
Je moet pas terugvechten wanneer dat echt nodig is.

Probeer altijd gevechtssituaties te vermijden.
pi_137446322
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 13:58 schreef Loekie1 het volgende:
De weggepeste homo (27) uit de Amersfoortse wijk Liendert is het slachtoffer van verschillende losse groepjes pesters van wie een duidelijk signalement ontbreekt. Daardoor slaagt de politie er niet in hen op te pakken, zo verklaart ze tegenover het AD.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-niet-in-beeld.dhtml

Houd een bijeenkomst voor de buurt - verplichte aanwezigheid anders verlies uitkering -, neem een goeie voorzitter en psycholoog in de arm en laat die pesters daar hun verhaal maar eens doen. Ze houden het vast niet lang vol om hun afgrijzen jegens homo's in te houden.
'Water'boarden met het zaad van Onno Hoes. Dan leren ze die "grappenmakerij" wel af.

pi_137446348
Het is wel weer duidelijk welke bevolkingsgroep daar voor heeft gezorgd.
  donderdag 6 maart 2014 @ 14:04:41 #176
322645 Voorschrift
See if I care
pi_137446438
quote:
10s.gif Op donderdag 6 maart 2014 14:01 schreef El_Matador het volgende:

[..]

'Water'boarden met het zaad van Onno Hoes. Dan leren ze die "grappenmakerij" wel af.
Vinden ze alleen maar lekker, die kastmocro's.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_137446485
quote:
14s.gif Op donderdag 6 maart 2014 02:16 schreef El_Matador het volgende:
Het is sowieso een prachtig Droste-effect tv-moment met 3 van de belangrijkste Nederlandse opiniemakers samen, maar vanaf 7:06 moet je echt goed kijken en luisteren. Zo is het helemaal en niet anders.

"behandeld worden als kleine huisdiertjes, ... ja wat een leuke cultuur heb jij, wat een leuke cultuur, ..."

Go Hans, helemaal in de roosch.
Hans = God
pi_137446510
quote:
9s.gif Op donderdag 6 maart 2014 14:04 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Vinden ze alleen maar lekker, die kastmocro's.
Irrelevant, hun trots he.
pi_137446518
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 14:05 schreef arjan1112 het volgende:

[..]

Hans = God
:')
pi_137446624
Maar ik blijf erbij dat als mensen zichzelf niet durven te verdedigen dat dit soort dingen blijven gebeuren.

En uiteraard, je gaat het niet winnen tegen een groepje. Maar het gaat dan ook niet om het winnen , maar om het signaal dat je afgeeft.

Laat zien dat het tuig niet de baas is, laat zien dat jij je niet als boksbal laat gebruiken en dat het tuig als ware de tyfus mag krijgen.

Als je zelf al geen respect meer hebt voor je fysieke integriteit/zelfbehoud, hoe kan je dan verwachten dat iemand anders dat wel heeft?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')