Vinden ze alleen maar lekker, die kastmocro's.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
'Water'boarden met het zaad van Onno Hoes. Dan leren ze die "grappenmakerij" wel af.
Hans = Godquote:Op donderdag 6 maart 2014 02:16 schreef El_Matador het volgende:
Het is sowieso een prachtig Droste-effect tv-moment met 3 van de belangrijkste Nederlandse opiniemakers samen, maar vanaf 7:06 moet je echt goed kijken en luisteren. Zo is het helemaal en niet anders.
"behandeld worden als kleine huisdiertjes, ... ja wat een leuke cultuur heb jij, wat een leuke cultuur, ..."
Go Hans, helemaal in de roosch.
Irrelevant, hun trots he.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Vinden ze alleen maar lekker, die kastmocro's.
Dat is toch allang gebeurd ? Rinie die de politie belt wegens overlast door jongeren, politie komt te laat , hij gaat met een mes naar buiten; politie komt er net aan en schiet hem dood....quote:Op donderdag 6 maart 2014 09:22 schreef sonnyspek het volgende:
Dit soort wijken zijn echt opleidingscentra voor de kansloze onderlaagjeugd die Nederland voortbrengt en die dit jaar en de komende jaren Nederland nog veel problemen gaat brengen. Het is nog niet zo erg als in Frankrijk, België en Engeland maar het is ook hier niet niks. Ik heb er zelf ook een tijdje gewoont en het komt gewoon vaak voor dat mensen worden geïntimeerd door hele groepen (ja groepen, alleen hebben ze een minder grote bek). Het is wachten op het heugelijke moment dat iemand een keer wat terugdoet als hij/zij wordt gepest, getreiterd, geïntimeerd of gediscrimineerd door deze kansloze jeugd.
Ik weet dat die dag een keer zal komen, en wat 'verbaasd' zullen we zijn zeg.
Dit idd. Iedere autochtoon weet donders goed dat wanneer zij eens aan oog-om-oog doen, justitie hen wél weet te vinden en de strafmaat extra hoog zal zijn ivm 'discriminatie'.quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:57 schreef Gia het volgende:
[..]
Als dat gebeurt slaat de vlam in de pan. Rellen, auto's vernielen, bommen in kerken en ga nog maar door.
Dat zij homo's en ouderen terroriseren, moet gewoon kunnen. Ligt aan de getreiterden zelf. Moeten ze maar laten zien dat ze niet bang zijn, grote bek terug geven.
Maar owee als autochtonen dit soort bendes gaan vormen en terugmeppen, dan is het uiteraard dieskriemienazi, en voor justitie racisme gerelateerd geweld.
En natuurlijk wordt daar wel tegen opgetreden.
Dat is leuk en aardig maar niet iedereen is zo'n doorgewinterde straatvechter zoals jijquote:Op donderdag 6 maart 2014 14:09 schreef theunderdog het volgende:
Maar ik blijf erbij dat als mensen zichzelf niet durven te verdedigen dat dit soort dingen blijven gebeuren.
En uiteraard, je gaat het niet winnen tegen een groepje. Maar het gaat dan ook niet om het winnen , maar om het signaal dat je afgeeft.
Laat zien dat het tuig niet de baas is, laat zien dat jij je niet als boksbal laat gebruiken en dat het tuig als ware de tyfus mag krijgen.
Als je zelf al geen respect meer hebt voor je fysieke integriteit/zelfbehoud, hoe kan je dan verwachten dat iemand anders dat wel heeft?
quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:01 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Dat is leuk en aardig maar niet iedereen is zo'n doorgewinterde straatvechter zoals jij
Hoezo nou weer trollquote:
Aaah wat schattig die nativiteitquote:Op donderdag 6 maart 2014 03:20 schreef Lousje_88 het volgende:
[..]
'Marokkanen wijken' vind ik een nogal een discriminerende benoeming..
Daarnaast maakt het bijna niet uit waar je woont, het gebeurt overal tegenwoordig,.
Dat zou je juist wel mogen verwachten.quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:09 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Hoezo nou weer troll
Je kan niet verwachten dat ieder persoon assertief genoeg is om zo'n groep losgeslagen berbers tegen te spreken.
In jouw belevingswereld wel, prima!quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:11 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat zou je juist wel mogen verwachten.
Nee, het is iets waar we naar moeten streven.quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:11 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
In jouw belevingswereld wel, prima!
Lekker wegkijken van de homo's die door roomblanke tokkies worden geterroriseerd. "Dat gebeurt toch vrijwel nooit."quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:09 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Aaah wat schattig die nativiteit
Treiteracties gericht tegen homo's worden vrijwel uitsluitend door groepen berbers gedaan. Lees het nieuws er maar op na. In Utrecht is onlangs nog een homokoppel weggetreiterd en daarvoor een lesbisch koppel. Allemaal door de noord-afrikaanse cultuurverrijkers.
Zeg. Die doen dat anders hé Homo's in elkaar slaan in het park o.i.dquote:Op donderdag 6 maart 2014 18:05 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Lekker wegkijken van de homo's die door roomblanke tokkies worden geterroriseerd. "Dat gebeurt toch vrijwel nooit."
Zeggen dat jij klinkt als een grijsgedraaide plaat is een belediging.quote:Op donderdag 6 maart 2014 18:05 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Lekker wegkijken van de homo's die door roomblanke tokkies worden geterroriseerd. "Dat gebeurt toch vrijwel nooit."
Jawel, maar minder.quote:Op donderdag 6 maart 2014 18:05 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Neen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:16 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Klopt het niet dat 80% van het geweld tegen homo's door blanke hetero mannen word gepleegd ?
Maar dat zegt niks over leefbaarheid in wijken, daar gaat 't topic over. Dus ik zie de relevantie niet echt.quote:Meer dan zestig procent van de mannen die homo's bedreigen of mishandelen, heeft alleen de Nederlandse nationaliteit. 16,6 procent is van Marokkaanse en 5,5 procent van Turkse afkomst. De meeste verdachten zijn tussen de 19 en 25 jaar oud.
Dat heeft een homostel in laag-keppel een paar jaar geleden gedaan, was ook geen succes....quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:09 schreef theunderdog het volgende:
Maar ik blijf erbij dat als mensen zichzelf niet durven te verdedigen dat dit soort dingen blijven gebeuren.
En uiteraard, je gaat het niet winnen tegen een groepje. Maar het gaat dan ook niet om het winnen , maar om het signaal dat je afgeeft.
Laat zien dat het tuig niet de baas is, laat zien dat jij je niet als boksbal laat gebruiken en dat het tuig als ware de tyfus mag krijgen.
Als je zelf al geen respect meer hebt voor je fysieke integriteit/zelfbehoud, hoe kan je dan verwachten dat iemand anders dat wel heeft?
Lekker de oververtegenwoordiging van Marokkanen in anti-homogeweld downplayenquote:Op donderdag 6 maart 2014 18:05 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat het zelden in het nieuws komt. Of beter gezegd, niet het nieuwsaanbod krijgt dan het verdiend. Het wordt tijd dat de wet aangepast wordt en je dit soort volk kan onteigenen van grond en woonruimte. Bij huurhuizen gewoon direct op straat. Je zoekt maar een land dat je wel wil hebben.quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:34 schreef Voorschrift het volgende:
Als homo kan ik enkel zeggen dat dit soort berichten walgelijk zijn, maar in alle eerlijkheid is het meer schering dan inslag, zeker in bepaalde achterstandswijken omdat je dan te maken hebt met dergelijke "groepen". Ik vind het dan ook erg jammer voor die jongen, maar helaas moet je er als anders geaarde wel mee leren leven, en kan je beter maar gewoon bepaalde wijken/groepen etc. mijden. Scheelt veel leed.
Laat ik het zo zeggen, ik verbaas me er niet meer over, ik verbaas me enkel over het feit dat hetero Nederland in dit soort topics het als incident ziet nog steeds.
Je kan dan ook niet verwachten dat de situatie verbetert.quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:09 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Hoezo nou weer troll
Je kan niet verwachten dat ieder persoon assertief genoeg is om zo'n groep losgeslagen berbers tegen te spreken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |