Natuurlijk is het effectiever. Vooroordelen wegnemen, voorlichting laten geven, harder politieoptreden (de Nederlandse politie is te soft voor deze prinsjes). Laat ze als taakstraf stage lopen bij een gay organisatie. Geef voorlichtingen bij buurthuizen. Laat jongerenwerkers met ze praten. En haal de knuppel eroverheen als ze het niet leren. In mijn vaders tijd werden nozems gewoon neergeknuppeld in een steegje. Nu kan dat niet meer want discriminatie. Een van de redenen dat die prinsjes denken dat ze de baas zijn is omdat de politie hen weinig kan maken.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:57 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik zei je net al dat Marokkanen inderdaad oververtegenwoordigd zijn. Jij doet alleen net alsof dat een aanpak puur gericht op Marokkanen daarmee is te rechtvaardigen, want het zou effectiever zijn. Dat is een onzinnige claim. En dan kom je weer terug op het PDF'je en dat ik niet zo goed in wiskunde zou zijn.
Al die maatregelen kun je ook gewoon toepassen op figuren die homo's hun huis uit pesten. Is nog effectiever ook want je pakt alle daders aan.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:02 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Natuurlijk is het effectiever. Vooroordelen wegnemen, voorlichting laten geven, harder politieoptreden (de Nederlandse politie is te soft voor deze prinsjes). Laat ze als taakstraf stage lopen bij een gay organisatie. Geef voorlichtingen bij buurthuizen. Laat jongerenwerkers met ze praten. En haal de knuppel eroverheen als ze het niet leren. In mijn vaders tijd werden nozems gewoon neergeknuppeld in een steegje. Nu kan dat niet meer want discriminatie. Een van de redenen dat die prinsjes denken dat ze de baas zijn is omdat de politie hen weinig kan maken.
Nee, ik woon niet tussen de Marokkanen, alleen op mijn werk kom ik er mee inaanraking, en die lui zijn harde werkers, maar zijn wel zo vroom als here Jezus, kijken alleen voetbal of locaal Marokkaans nieuws en houden hun zoontjes heel erg kort, zitten ook tot hun oren in de schulden en beginnen tegenwoordig steeds feller anti-Nederland te zijn en dat het zonde is dat ze niet terug kunnen naar dat paradijs waar ze vandaan komen... en als je het woord homo noemt gaan ze loeien als koeien, werkelijk waar.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:00 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ach gut, er komen weer persoonlijke, opgekropte frustraties om de hoek. Zal ik je dagboek er maar alvast even bij pakken?
Waarom is Argentinië een homo paradijs ?quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:55 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Het probleem ligt in de cultuur. Dit plaatje spreekt boekdelen:
[ afbeelding ]
Ik snap wel dat ze steeds feller anti-Nederland worden eigenlijk. Lang leve de kapot gepolariseerde samenleving anno 2014.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:06 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, ik woon niet tussen de Marokkanen, alleen op mijn werk kom ik er mee inaanraking, en die lui zijn harde werkers, maar zijn wel zo vroom als here Jezus, kijken alleen voetbal of locaal Marokkaans nieuws en houden hun zoontjes heel erg kort, zitten ook tot hun oren in de schulden en beginnen tegenwoordig steeds feller anti-Nederland te zijn en dat het zonde is dat ze niet terug kunnen naar dat paradijs waar ze vandaan komen... en als je het woord homo noemt gaan ze loeien als koeien, werkelijk waar.
Nou, wat zijn we een partij relaxed. Eén onvertogen woord over Zwarte Piet en heel Nederland staat op z'n achterste. Iemand steekt één keer een vinger uit naar een kind en de servers van Twitter draaien 2 dagen overuren. Je kunt veel zeggen over Nederland, maar we zijn hier vooral heel goed in kankeren en klagen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:07 schreef Ryan3 het volgende:
Ik heb het met rationaliteit allang opgegeven iig.
Gaat generaties duren, decennia, ik ga het niet meer mee maken iig.
En in Nederland kunnen we zo lekker relaxed zijn ook, grapje hier, grapje daar.
Heeft meer met de crisis te maken, wij Nederlanders hebben ook steeds meer reserves mbt de dudes die ons zogenaamd leiden, alleen die gasten zeggen dat dat typisch Westers en dus slecht is.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:08 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik snap wel dat ze steeds feller anti-Nederland worden eigenlijk. Lang leve de kapot gepolariseerde samenleving anno 2014.
http://buenosairesstay.co(...)missive-gay-culture/quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:07 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Waarom is Argentinië een homo paradijs ?
Nee, als je nu een beetje moderne Marokkaanse vader was die op donderdagavond thuis zat te internetten zat je je kwaad te maken om 'die Nederlanders die zo wantrouwend zijn richting alles wat Marokkaans is'. En was je verbolgen om het feit dat sommige figuren net doen alsof veel moslims tegen Nederlanders liegen terwijl ze zich beroepen op de koran omdat iemand een keer het woord taqiyya heeft gehoord.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:11 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Heeft meer met de crisis te maken, wij Nederlanders hebben ook steeds meer reserves mbt de dudes die ons zogenaamd leiden, alleen die gasten zeggen dat dat typisch Westers en dus slecht is.
Ik zeg dan weer er is ook veel kritiek hier in het Westen, maar daar willen ze niet aan. Wij zijn net zo slecht, en dan komen ze met allerlei waanzinnige complottheorieën die rond gaan op hun internetkanalen, waar ik nog nooit van gehoord heb.
Ja, en als ik dan een vergelijk maak met de koning van Marokko (die alle macht in handen heeft met zijn kliek) en dat de welvaart in Marokko helemaal ongelijk verdeeld is, dan gaat zo'n Marokkaanse huisvader helemaal uit zijn plaat tegen mij, want ongelijkheid komt alleen in fucking Nederland voor. Want wij zijn slecht, want geloven niet in de vzmh.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:14 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nee, als je nu een beetje moderne Marokkaanse vader was die op donderdagavond thuis zat te internetten zat je je kwaad te maken om 'die Nederlanders die zo wantrouwend zijn richting alles wat Marokkaans is'. En was je verbolgen om het feit dat sommige figuren net doen alsof veel moslims tegen Nederlanders liegen terwijl ze zich beroepen op de koran omdat iemand een keer het woord taqiyya heeft gehoord.
Maar inderdaad, crisis. Of tenminste, het heet crisis. Het is eigenlijk vooral een ander tijdperk wat we ingaan.
Tuurlijk snap je dat, dhimmie. Je voldoet perfect aan wat Hans Teeuwen in dat filmpje van Zomergasten uitlegt. Sterker nog: die opmerkingen heeft hij waarschijnlijk op jou gebaseerd, want ze zijn er een blauwdruk van. De opmerkingen over hoe erg we de plank misslaan met het neerzetten van Marokkanen als het zielige slachtoffer.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:08 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik snap wel dat ze steeds feller anti-Nederland worden eigenlijk. Lang leve de kapot gepolariseerde samenleving anno 2014.
Gelukkig maar.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tuurlijk snap je dat, dhimmie. Omgekeerd sta je dan wel weer te schuimbekken als (autochtone) Nederland steeds feller anti-Marokkanen zijn. Wat gegeven de overlast en de ruimschootse oververtegenwoordiging in criminaliteitscijfers niet eens zo raar is.
Als ik hierboven dan weer lees dat je anderen beticht van de vingers in de oren steken en hard "nananana" roepen, kan ik alleen nog maar smakelijk lachen en medelijden hebben.
Ja, je hebt gelijk, ik dacht altijd dat je te fel was, maar je hebt wel gelijk.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tuurlijk snap je dat, dhimmie. Omgekeerd sta je dan wel weer te schuimbekken als (autochtone) Nederland steeds feller anti-Marokkanen zijn. Wat gegeven de overlast en de ruimschootse oververtegenwoordiging in criminaliteitscijfers niet eens zo raar is.
Als ik hierboven dan weer lees dat je anderen beticht van de vingers in de oren steken en hard "nananana" roepen, kan ik alleen nog maar smakelijk lachen en medelijden hebben.
Ik ben helemaal niet fel. Al geloof je het niet: ik ben heel vredelievend in het echte leven. En bij voorkeur ook conflictmijdend.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk, ik dacht altijd dat je te fel was, maar je hebt wel gelijk.
Overigens is het maar een klein probleem.
QFT. Na het nieuwsbericht over een para brother die twee mensen neerstak waarna er een overleed en er een menigte daarna deze man achtervolgde en aanviel ben ik zo klaar met deze user. Het hele topic geen woord van veroordeling naar de (Antilliaanse) gek die twee man neerstak, nee de menigte die hem aanviel waren Tokkies met een agressiviteitsprobleem. Waar die zelfhaat richting de autochtoon vandaan komt, ik weet het niet.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tuurlijk snap je dat, dhimmie. Je voldoet perfect aan wat Hans Teeuwen in dat filmpje van Zomergasten uitlegt. Sterker nog: die opmerkingen heeft hij waarschijnlijk op jou gebaseerd, want ze zijn er een blauwdruk van. De opmerkingen over hoe erg we de plank misslaan met het neerzetten van Marokkanen als het zielige slachtoffer.
Omgekeerd sta je dan wel weer te schuimbekken als (autochtone) Nederland steeds feller anti-Marokkanen zijn. Wat gegeven de overlast en de ruimschootse oververtegenwoordiging in criminaliteitscijfers niet eens zo raar is.
Als het daar zoveel beter is, ga dan terug naar Marokko. Maar nee, dat kan natuurlijk niet (insert excuses).quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:20 schreef Ryan3 het volgende:
Zelfs de gezondheidszorg in Marokko is beter dan hier.
En iedereen wordt daar ouder.
Ja, okee, maar voor mijn doen was je dat wel, totdat ik in depth info kreeg, en sprak met die mensen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet fel. Al geloof je het niet: ik ben heel vredelievend in het echte leven. En bij voorkeur ook conflictmijdend.
Maar waar ik zo strontziek van word is dat politiek-correcte geneuzel: het afleiden van de kern van de zaak en het ontkennen van problemen die er overduidelijk wel zijn. En dan niet om dat ontkennen an-sich, maar om de gevolgen ervan. Want dat irritante fluwelen handschoen-gedoe van de afgelopen 40 jaar (met types als Xa1pt als fanclubvoorzitter) staat nou juist de integratie van groepen mensen in de weg. Daarom.
Dat doen ze niet, want dat gaat niet zo makkelijk, zeggen ze dan.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:30 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Als het daar zoveel beter is, ga dan terug naar Marokko. Maar nee, dat kan natuurlijk niet (insert excuses).
Ja, of je bent ineens een vuile PVV'er of racistquote:Op donderdag 6 maart 2014 23:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat doen ze niet, want dat gaat niet zo makkelijk, zeggen ze dan.
Mijn geduld is al een tijdje op. Waarom moet ik ongevraagd en ongewenst leven in een land met steeds meer conservatieve figuren met middeleeuwse opvattingen die ze vertikken los te laten? Ze zijn toch met hun volle verstand naar dit liberale, vrijgevochten land gekomen?quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:31 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, okee, maar voor mijn doen was je dat wel, totdat ik in depth info kreeg, en sprak met die mensen.
Het gaat iig heel lang duren voordat je kunt spreken van een vorm van aanpassing, denk ik, of de volgende generatie doet ineens een stap vooruit, maar ik betwijfel of ze dat kunnen doen. Het is wel een tragedie in die zin, omdat Rutte en de EU-kliek ook weer heel erg conservatieve MOE-landers hier naartoe halen. Die staan hetzelfde in het leven dan onze moslimvrienden.
Yep.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:33 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Ja, of je bent ineens een vuile PVV'er of racist!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |