Die heb ik niet.quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jouw baas zal wel blij zijn met jou
Voor jezelf of met een groep?quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ben een koele 180 km fietstocht aan het plannenLeuk is dat altijd, voorpret dit dat.
daar zeg ik niks overquote:
je bent gewaarschuwdquote:Op woensdag 5 maart 2014 12:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zit je nou ook m'n naam al met kleine letters te schrijven?
Dit is werkelijk ongehoord.
Hoi René!quote:
Stel je niet zo aan en doe gewoon dm-block.quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hoi René!![]()
Wat doe ik - hypothetisch gesproken natuurlijk - met jochies (zeg Dven) die in mijn DM meermaals de noodzaak voelen me uit te maken voor zaken als 'kankermongool'?Dit alles hypothetisch natuurlijk: DM openbaren is het laatste wat ik wil
.
Waar report je die shit?
Gewoon met het jetpack naar Bulgarije vliegen en zijn hond ontvoeren.quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hoi René!![]()
Wat doe ik - hypothetisch gesproken natuurlijk - met jochies (zeg Dven) die in mijn DM meermaals de noodzaak voelen me uit te maken voor zaken als 'kankermongool'?Dit alles hypothetisch natuurlijk: DM openbaren is het laatste wat ik wil
.
Waar report je die shit?
* hontquote:Op woensdag 5 maart 2014 12:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gewoon met het jetpack naar Bulgarije vliegen en zijn hond ontvoeren.
Nee man. Gastjes lopen mij er ook altijd bij te naaien. What comes around goes around, dit dat.quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan en doe gewoon dm-block.
Ik twijfelde nog over de spelling inderdaad. Maar ik vreesde dat GGMM in woede zou ontsteken als ik ONZ taalgebruik over zou nemen.quote:
Die kan dat?quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Voor mezelf, maar m'n chica fietst ook mee waarschijnlijk.
Laat gaan joh. Drink nog een appelsap. Chill.quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee man. Gastjes lopen mij er ook altijd bij te naaien. What comes around goes around, dit dat.
Ik word toch al vergeleken met de meest vuige figuren uit het Duitse rijk, might as well act like it.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Laat gaan joh. Drink nog een appelsap. Chill.
Wel een rijke fantasie. Die kan een leuk boekje over beastiality schrijven.quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
NWS / Woedende John de Wolf stormt radiostudio uit
Iemand is op zijn pik getrapt
Bijzonder dat jij geen ban hebtquote:Op woensdag 5 maart 2014 12:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel een rijke fantasie. Die kan een leuk boekje over beastiality schrijven.
Ik snap hem op zich wel. Is natuurlijk al in heel veel interviews naar voren gekomen. Bij het pluggen van zo'n boekje wil je juist een zo divers mogelijk beeld scheppen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
NWS / Woedende John de Wolf stormt radiostudio uit
Iemand is op zijn pik getrapt
Jammer dat de varkens in deze geen tentakels hebben. Derhalve onrealistisch en weinig erotisch verhaal. Niet gefapt.quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel een rijke fantasie. Die kan een leuk boekje over beastiality schrijven.
John snap ik zeker, want Giel is een mongool.quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik snap hem op zich wel. Is natuurlijk al in heel veel interviews naar voren gekomen. Bij het pluggen van zo'n boekje wil je juist een zo divers mogelijk beeld scheppen..
Daarbij is Giel Beelen een ongelofelijke mongool, derhalve vind ik het een nog prachtigere actie.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
John snap ik zeker, want Giel is een mongool.
Maar ik doelde eigenlijk op de reactie in het topic.
Godverdommequote:Op woensdag 5 maart 2014 12:18 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Je moeder is een sloerie die graag varkens neukt. Elke nacht als jij in je bedje ligt gaat ze stiekem op de fiets naar de varkensboerderij. Daar laat ze zich eerst onderschijten door alle varkens, waarna ze aan de tepels van alle zeugen gaat zuigen, daar wordt ze kleddernat van. Vervolgens laat ze zich, terwijl ze de varkenspoep opeet, neuken door de beren. Ze komt dan schreeuwend klaar. Vervolgens komt ze terug in de ochtend en neemt ze nog wat verse poep voor je mee. Ze zet dan een kop koffie voor je klaar waar ze die poep in doet. Zo'n grote hoer is jouw moeder.
Over het hoofd gezien in het bantopic kennelijkquote:Op woensdag 5 maart 2014 12:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bijzonder dat jij geen ban hebt
Waarom zou LR een ban moeten hebben? Gaat toch nauwelijks buiten zijn boekje normaliter?quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bijzonder dat jij geen ban hebt
Te weinig slaap sloeg gister hard toe. Tel daar een als koe verkleed, luid zingende vrouw bij op en zie daar mijn doodzonde. Kon geen hap door mijn keel krijgen denkende aan de mogelijkheid tot een ban.quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Waarom zou LR een ban moeten hebben? Gaat toch nauwelijks buiten zijn boekje normaliter?
quote:
even in een supermarkt flink wat uren draaien tot ik ga studerenquote:
Zekerquote:Op woensdag 5 maart 2014 13:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
[..]
even in een supermarkt flink wat uren draaien tot ik ga studeren
maar beter dan niets, niet dan
maar het boeit je helemaal niks hoor!!!quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Te weinig slaap sloeg gister hard toe. Tel daar een als koe verkleed, luid zingende vrouw bij op en zie daar mijn doodzonde. Kon geen hap door mijn keel krijgen denkende aan de mogelijkheid tot een ban.
Ik geloof niet dat ik je punt helemaal begrijp maar oké. Tenzij je mijn post voor waarheid aanneemt, wat ik op zich wel lief zou vinden.quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
maar het boeit je helemaal niks hoor!!!
ggmm
Niet bepaald.quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik je punt helemaal begrijp maar oké. Tenzij je mijn post voor waarheid aanneemt, wat ik op zich wel lief zou vinden.
ggmm is vanaf nu onze aartsvijand typischquote:Op woensdag 5 maart 2014 13:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
maar het boeit je helemaal niks hoor!!!
ggmm
dat laat ik aan jou over, jij bent de camapgneleiderquote:Op woensdag 5 maart 2014 13:08 schreef Tyron het volgende:
[..]
ggmm is vanaf nu onze aartsvijand typisch
quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:08 schreef Tyron het volgende:
nouja eigenlijk vanaf een uur geleden ofzo
GGMM is vanaf nu ook mijn aartsvijand.quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat laat ik aan jou over, jij bent de camapgneleider
Bij een FA of admin.quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hoi René!![]()
.
Waar report je die shit?
quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[..]
GGMM is vanaf nu ook mijn aartsvijand.
#110%antiggmmquote:Op woensdag 5 maart 2014 13:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[..]
GGMM is vanaf nu ook mijn aartsvijand.
Typisch slaat de plank wel vaker volledig mis.quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik je punt helemaal begrijp maar oké. Tenzij je mijn post voor waarheid aanneemt, wat ik op zich wel lief zou vinden.
zie DMquote:Op woensdag 5 maart 2014 13:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[..]
GGMM is niet meer mijn aartsvijand.
Sorry
eikelquote:Op woensdag 5 maart 2014 13:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[..]
GGMM is niet meer mijn aartsvijand.
Sorry
dm openbaar gemaaktquote:Op woensdag 5 maart 2014 13:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
In mn DM.
Dit kan toch niet mensen
Toen ik zogenaamd ruzie met jou had kon ik het zelfs niet verkroppen je deze plaatjes te sturen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
In mn DM.
Dit kan toch niet mensen
al bijna klaar met je opleiding tyquote:Op woensdag 5 maart 2014 13:15 schreef Tyron het volgende:
[..]
dm openbaar gemaakt
ik kan nu tr plaatsen
ja ongeveer bijnaquote:Op woensdag 5 maart 2014 13:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
al bijna klaar met je opleiding ty
ik heb je gespaard knutquote:Op woensdag 5 maart 2014 13:15 schreef Tyron het volgende:
[..]
dm openbaar gemaakt
ik kan nu tr plaatsen
leukquote:Op woensdag 5 maart 2014 13:17 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja ongeveer bijna
wat wil jij gaan studeren
ja denk het weet ook nog niet wat, misschien heel cliche rechten ofzoquote:Op woensdag 5 maart 2014 13:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
leuk
is nog niet helemaal zeker
ga jij nog hbotje doen
in arnhem dan?quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:22 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja denk het weet ook nog niet wat, misschien heel cliche rechten ofzo
bevalt je nieuwe werk knut je had toch nieuw werkquote:Op woensdag 5 maart 2014 13:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kon ik maar gewoon lekker fietsen vandaag
Klopt ja, na de vakantie begonnen. Bevalt primaquote:Op woensdag 5 maart 2014 13:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
bevalt je nieuwe werk knut je had toch nieuw werk
Is het momenteel zo tragisch gesteld hier?quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Eindelijk een volwassen opmerking en dat van de jongste onder ons
Beetje gillende keukenmeiden niveau ja,quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is het momenteel zo tragisch gesteld hier?
Vidic naar Internazionale.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |