dm openbaar gemaaktquote:Op woensdag 5 maart 2014 13:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
In mn DM.
Dit kan toch niet mensen
Toen ik zogenaamd ruzie met jou had kon ik het zelfs niet verkroppen je deze plaatjes te sturen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
In mn DM.
Dit kan toch niet mensen
al bijna klaar met je opleiding tyquote:Op woensdag 5 maart 2014 13:15 schreef Tyron het volgende:
[..]
dm openbaar gemaakt
ik kan nu tr plaatsen
ja ongeveer bijnaquote:Op woensdag 5 maart 2014 13:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
al bijna klaar met je opleiding ty
ik heb je gespaard knutquote:Op woensdag 5 maart 2014 13:15 schreef Tyron het volgende:
[..]
dm openbaar gemaakt
ik kan nu tr plaatsen
leukquote:Op woensdag 5 maart 2014 13:17 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja ongeveer bijna
wat wil jij gaan studeren
ja denk het weet ook nog niet wat, misschien heel cliche rechten ofzoquote:Op woensdag 5 maart 2014 13:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
leuk
is nog niet helemaal zeker
ga jij nog hbotje doen
in arnhem dan?quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:22 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja denk het weet ook nog niet wat, misschien heel cliche rechten ofzo
bevalt je nieuwe werk knut je had toch nieuw werkquote:Op woensdag 5 maart 2014 13:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kon ik maar gewoon lekker fietsen vandaag
Klopt ja, na de vakantie begonnen. Bevalt primaquote:Op woensdag 5 maart 2014 13:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
bevalt je nieuwe werk knut je had toch nieuw werk
Is het momenteel zo tragisch gesteld hier?quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Eindelijk een volwassen opmerking en dat van de jongste onder ons
Beetje gillende keukenmeiden niveau ja,quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is het momenteel zo tragisch gesteld hier?
Vidic naar Internazionale.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |