Mijn gedachten zijn met je.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn rottweiler is vorig jaar overleden. #foreverinmyheart #neverforget
Je hebt overigens volledig gelijk.
RIP voor de nabestaandenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn rottweiler is vorig jaar overleden. #foreverinmyheart #neverforget
Je hebt overigens volledig gelijk.
Er waren ook mensen die dachten dat Wim Kieft aan de drugs was doordat hij continu een snuiftic had.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:43 schreef Grunge. het volgende:
Maar serieus, hoe kut zou het zijn als iedereen altijd dacht dat je dronken was en je het niet was, door een spraakgebrek.
Dat wel ja.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:44 schreef Pandaplint het volgende:
Jammer dat ze stoppen. Toch wel een paar kroeg klassiekers gemaakt
Hoe heette hij?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is dat ik momenteel op de mobiel zit anders had ik een hartjeseffect voor je toegevoegd. Minuut stilte dan maar
[ afbeelding ]
Wowquote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is dat ik momenteel op de mobiel zit anders had ik een hartjeseffect voor je toegevoegd. Minuut stilte dan maar
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:45 schreef DrDentz het volgende:
Ik Wou Dat Ik Jou Was vond ik ook wel een aardig nummertje van ze.
Uitzonderlijk matig.quote:
Dat was een origineel van Lee Towers.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:45 schreef DrDentz het volgende:
Ik Wou Dat Ik Jou Was vond ik ook wel een aardig nummertje van ze.
Met zijn allen de kroeg in, na een emotionele dag in de regen. Het hele cafe: "En het regent, en het regent, zonneuhstralleuh!".quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:44 schreef Pandaplint het volgende:
Waarom neem je geen nieuwe die je dan Niklas kan noemen?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mannetje.
[..]
Coen, naar Coen Verweij bleek later
OOOOOHHOOOOOooooohhhh EVEN RUSTIG ADEM HELEEEH!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:46 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Met zijn allen de kroeg in, na een emotionele dag in de regen. Het hele cafe: "En het regent, en het regent, zonneuhstralleuh!".
Memories
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:46 schreef Cynix ® het volgende:
Hoe kan Karin Bloemen nou zeggen dat de Dam leeg is?
Ja, hoe weet je nu waar je niet moet wezenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:44 schreef Pandaplint het volgende:
Briljant, jongens.twitter:CorineVerhoeff twitterde op dinsdag 04-03-2014 om 19:43:39Ik kan Thomas Acda niet meer los zien van die engerd in Flikken Maastricht. #briljanterol #dwdd reageer retweet
Geen geld voor een raszuivere hond met stamboom en alles. Een Niklas moet perfectie uitstralen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waarom neem je geen nieuwe die je dan Niklas kan noemen?
Ditquote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:47 schreef marcodej het volgende:
Na een kutdag zette ik altijd Acda en De Munnik op en dan ging ik licht beschonken meelallen.
Mooie tijden.
De appelsap was koolzuurhoudend?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:47 schreef marcodej het volgende:
Na een kutdag zette ik altijd Acda en De Munnik op en dan ging ik licht beschonken meelallen.
Mooie tijden.
Mooi. Hoop dat ze nog ff door zingen.quote:
In hun hoogtijdagen ging ik van puber naar volwassen pik.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De appelsap was koolzuurhoudend?
de Gall en Gall bij Acda op de hoek misschienquote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:48 schreef Grunge. het volgende:
Zouden er nu mensen moeten huilen omdat ze uit elkaar gaan?
Toinequote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:48 schreef Grunge. het volgende:
Hij heeft er nu wel des te meer tijd voor.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:49 schreef Evertjan het volgende:
[..]
de Gall en Gall bij Acda op de hoek misschien
Zodra ze Retro zijn komen ze weer terug voor het geld.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:48 schreef Stickertje het volgende:
Ik geef het 5 jaar voordat ze beseffen dat de solo niks verdienen en weer samen een cd maken
Ik denk dat Harm Edens een traantje wegpinkt.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:48 schreef Grunge. het volgende:
Een rekeningnummerquote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:48 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Wat zouden deze jongens nou op hun bankrekening hebben staan?
Beelen heeft morgen een emotionele uitzending.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:48 schreef Grunge. het volgende:
De gekke professor, ja! Of Freek.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:50 schreef Eppie_NL het volgende:
DWDD heeft weer eens een topgast nodig. Een Walter Lewin bijvoorbeeld.
Iets met naakt daten op RTL5.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iemand nog een TV-Tip voor vanavond?
Met het Mes op Tafel, Je Zal het Maar Hebben, De Rijdende Rechter.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
eens kijkenquote:
En rijdende rechter uiteraard.quote:
Rijdende Rechter natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |