Mijn gedachten zijn met je.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn rottweiler is vorig jaar overleden. #foreverinmyheart #neverforget
Je hebt overigens volledig gelijk.
RIP voor de nabestaandenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn rottweiler is vorig jaar overleden. #foreverinmyheart #neverforget
Je hebt overigens volledig gelijk.
Er waren ook mensen die dachten dat Wim Kieft aan de drugs was doordat hij continu een snuiftic had.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:43 schreef Grunge. het volgende:
Maar serieus, hoe kut zou het zijn als iedereen altijd dacht dat je dronken was en je het niet was, door een spraakgebrek.
Dat wel ja.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:44 schreef Pandaplint het volgende:
Jammer dat ze stoppen. Toch wel een paar kroeg klassiekers gemaakt
Hoe heette hij?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is dat ik momenteel op de mobiel zit anders had ik een hartjeseffect voor je toegevoegd. Minuut stilte dan maar
[ afbeelding ]
Wowquote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is dat ik momenteel op de mobiel zit anders had ik een hartjeseffect voor je toegevoegd. Minuut stilte dan maar
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:45 schreef DrDentz het volgende:
Ik Wou Dat Ik Jou Was vond ik ook wel een aardig nummertje van ze.
Uitzonderlijk matig.quote:
Dat was een origineel van Lee Towers.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:45 schreef DrDentz het volgende:
Ik Wou Dat Ik Jou Was vond ik ook wel een aardig nummertje van ze.
Met zijn allen de kroeg in, na een emotionele dag in de regen. Het hele cafe: "En het regent, en het regent, zonneuhstralleuh!".quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:44 schreef Pandaplint het volgende:
Waarom neem je geen nieuwe die je dan Niklas kan noemen?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mannetje.
[..]
Coen, naar Coen Verweij bleek later
OOOOOHHOOOOOooooohhhh EVEN RUSTIG ADEM HELEEEH!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:46 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Met zijn allen de kroeg in, na een emotionele dag in de regen. Het hele cafe: "En het regent, en het regent, zonneuhstralleuh!".
Memories
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:46 schreef Cynix ® het volgende:
Hoe kan Karin Bloemen nou zeggen dat de Dam leeg is?
Ja, hoe weet je nu waar je niet moet wezenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:44 schreef Pandaplint het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |