Daarom zou het verstandig zijn nu tegen mij te spelen, dan stijg je weer 3 punten.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb vandaag 1x gespeeld. Ik daalde 50 punten in één game
quote:
quote:Op maandag 3 maart 2014 23:05 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Waarom heb jij een zwart vierkant als Ui?
Is dat Malevich?
Stel eens wat boeiendere vragen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
En waar is 'Van alle markten thuis' gebleven?
Ik vind deze UI van Stijn wel fijn. Tenminste niet die jankbalquote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Doe eens wat aan die schijtUI's van jou, ik erger me er kapot aan.
Word jij de nieuwe mod?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb vandaag 1x gespeeld. Ik daalde 50 punten in één game
Kom jij ons nog vernederen, of?quote:
Geen idee. Ik zeg voor het eerst ooit niet op voorhand nee, denk ik.quote:
HALLO ONLOGISCHquote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vind deze UI van Stijn wel fijn. Tenminste niet die jankbal
Net uitgelogd, maar vooruitquote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kom jij ons nog vernederen, of?
[..]
Geen idee. Ik zeg voor het eerst ooit niet op voorhand nee, denk ik.
Ik zit te kijken, maar we worden belazerdquote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:50 schreef Karina het volgende:
Even een tvtip hoor, mochten jullie je vervelen:
TV / Adam zoekt Eva - Singles ontmoeten elkaar naakt in nieuwe datingshow__
Is dat zoquote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zit te kijken, maar we worden belazerd
Nicolette zou ook naakt zijn
http://www.showbiznewz.nl(...)in-adam-zkt-eva.htmlquote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Is dat zoOh die hoef ik niet naakt te zien hoor. Deze gozers overigens ook niet
ik kijk ook, ik vind het maar een vaag programmaquote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:50 schreef Karina het volgende:
Even een tvtip hoor, mochten jullie je vervelen:
TV / Adam zoekt Eva - Singles ontmoeten elkaar naakt in nieuwe datingshow__
Volgens mij is het gewoon weer hartstikke nep allemaal. Acteurs en zo.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik kijk ook, ik vind het maar een vaag programma
komt wel redelijk geacteerd over jaquote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon weer hartstikke nep allemaal. Acteurs en zo.
Dat heb ik ook hoor.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:04 schreef charmed_angel het volgende:
Dat haar wat precies over haar Borsten valt
Ja toevallig hequote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:04 schreef charmed_angel het volgende:
Dat haar wat precies over haar Borsten valt
Ja ik ook beetje plaatsvervangende schaamte of zo.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:09 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vind het maar vreemd om te kijken
Maar stug blijven kijken, he?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik ook beetje plaatsvervangende schaamte of zo.
Meisje, meisje, meisje toch...quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach ja ik kijk ook SBS dus ik ben de schaamte al voorbij
Ik kijk ook andere dingen hoorquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Meisje, meisje, meisje toch...
jaquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik ook beetje plaatsvervangende schaamte of zo.
Gokje: hij faalt in die snake-ripoff?quote:
Volgende week 2 meisjes 1 jongen, dus ik ben bang dat ik weer ga kijkenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja
Ik kijk het wel af, maar kijk volgende week niet
Draaien, dippen, likken.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben trots op je. Wel goed kauwen he.
Hoe zien de meisjes er trouwens uit? Beetje verschillend of allemaal universiteitsmiepjes zonder rondingen?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgende week 2 meisjes 1 jongen, dus ik ben bang dat ik weer ga kijkenAl dan niet uitgesteld.
In melk hoort dat toch officieel? Ik ben er nog niet over uit of ik mijn pak melk welke 4 dagen over datum is leegdrink of weggooi.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:29 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Draaien, dippen, likken.
Cultuurbarbaar.
Er is maar 1 meisje nu. Ziet er wel leuk uit. Niet supermooi of zo.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hoe zien de meisjes er trouwens uit? Beetje verschillend of allemaal universiteitsmiepjes zonder rondingen?
Echt dat haantjesgedrag van je, ik stoor me eraan.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een aidsopstelling zal het worden met Nederland morgen. Ik denk dat ik wat wedstrijdjes van Sport1 meepik.
Als het nog niet zurig ruikt en er nog geen klontjes in zitten kun je het nog best drinkenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In melk hoort dat toch officieel? Ik ben er nog niet over uit of ik mijn pak melk welke 4 dagen over datum is leegdrink of weggooi.
Ik denk dat ik niet ga kijken, meestal heb je bij dat soort wedstrijden achteraf spijt dat je hebt gekeken.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een aidsopstelling zal het worden met Nederland morgen. Ik denk dat ik wat wedstrijdjes van Sport1 meepik.
Dat is mijn insteek ook altijd bij zuivelproducten. Zo at ik vorige week een pak vla van anderhalve week over datumquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Als het nog niet zurig ruikt en er nog geen klontjes in zitten kun je het nog best drinken
Sowieso oefenpotjes kijkenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk dat ik niet ga kijken, meestal heb je bij dat soort wedstrijden achteraf spijt dat je hebt gekeken.
Probeer het maar eens bij yoghurt, de ene helft vloeibaar en de andere helft dikke pap.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is mijn insteek ook altijd bij zuivelproducten. Zo at ik vorige week een pak vla van anderhalve week over datum
Maakt echt geen flikker uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |