Alba was ik nog vergeten ja.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:09 schreef Helpmefok het volgende:
Kan er een keer een lekker wijf in de OP? Jessica Alba, Scarlet, mijn chick, dat niveau vrouwen.
quote:Op maandag 3 maart 2014 20:10 schreef Typisch het volgende:
wat is het wachtwoord boelers, doe ik ook wel effe mee
quote:
Nu beterquote:Op maandag 3 maart 2014 20:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Lekker bezig. Onderste plaatje werkt echter niet.
O die zijn toch viesssquote:Op maandag 3 maart 2014 20:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
een spelletje wat joden tegen elkaar spelen
Typischquote:Op maandag 3 maart 2014 20:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
een spelletje wat joden tegen elkaar spelen
okquote:Op maandag 3 maart 2014 20:17 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik heb je documentaire gevonden
Hi ha ho
Weet eigenlijk ook niet wat ik wilde bereiken.quote:
Zorgde voor een compleet andere chemie aan tafel, zette Derksen op zijn punt. Helemaal prima.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij viel tegen, zei minder dan Emile.
Hij bracht wat beschaving aan tafel, is ook weleens leukquote:Op maandag 3 maart 2014 22:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zorgde voor een compleet andere chemie aan tafel, zette Derksen op zijn punt. Helemaal prima..
Liet bovendien een grote anekdote naar voren komen over ut wef van Louitje.
Waar zit je nu?quote:Op maandag 3 maart 2014 22:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zo maar weer verder met House of Cards
Is hij het terugkijken waard?quote:Op maandag 3 maart 2014 22:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij bracht wat beschaving aan tafel, is ook weleens leuk
Mooi, ga ik hem even downloaden.quote:
Goeie serie, moet nog aan SE02 beginnenquote:Op maandag 3 maart 2014 22:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
leuk ook gekeken laatste 4 wekenquote:Op maandag 3 maart 2014 22:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
ik ookquote:Op maandag 3 maart 2014 22:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Goeie serie, moet nog aan SE02 beginnen
nee geen ban. moest er tijdje tussen uit maar ben er weerquote:Op maandag 3 maart 2014 22:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Tijd niet gezien hier, ban of andere reden?
is moeite waardquote:Op maandag 3 maart 2014 22:57 schreef JanCees het volgende:
[..]
Is Obama ook fan van. Zelf nog niks van gezien.
welkom terug danquote:Op maandag 3 maart 2014 22:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee geen ban. moest er tijdje tussen uit maar ben er weer
Ah, ik hoorde vandaag vage dingen dat het deze week zou beginnen oid. Bedankt voor de verbetering.quote:
Waarom?quote:Op maandag 3 maart 2014 23:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lezen van de boekversie lijkt me nou echt kut.
Seizoentje 4 is boek 4 volgens mij, grote lijnen zijn het zelfde en af en toe doen ze wat dingen anders.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aha, loopt de serie nog ver achter op de boeken?
Ik bedoel meer de 'zin' om verder te willen lezen of te weten wanneer je voorbij de TV-streep bent.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarom?
Dan begrijp je pas echt het hele verhaal.
Ik wel.quote:
Ah, ja ik heb het ook voornamelijk gelezen toen ik in de zon lag in de tuin.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik bedoel meer de 'zin' om verder te willen lezen of te weten wanneer je voorbij de TV-streep bent.
Heb je wel eens gehad dat je spoilers had voor de serie op TV die je echt niet wilde weten? Een dorpsidioot heeft me laatst de grote gebeurtenis in S04 verklapt die hij in het boek had gelezen.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah, ja ik heb het ook voornamelijk gelezen toen ik in de zon lag in de tuin.Dan is het echt heerlijk.
Als je maar 1 aflevering kijkt, ben je wel erg simpel.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:13 schreef JanCees het volgende:
Heb aflevering 1 van got gezien
Vond het niet leuk
ik season 1quote:Op maandag 3 maart 2014 23:13 schreef JanCees het volgende:
Heb aflevering 1 van got gezien
Vond het niet leuk
Ah. Nog wel ruimte voor paar seizoenen dus.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Seizoentje 4 is boek 4 volgens mij, grote lijnen zijn het zelfde en af en toe doen ze wat dingen anders.
Ik heb 5 boeken (naja 6, maar eentje is in twee delen) en de schrijver is nog bezig met 6(7) dacht ik.
ga mijn tijd er verder niet aan verdoenquote:Op maandag 3 maart 2014 23:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je maar 1 aflevering kijkt, ben je wel erg simpel.
Ik lees eerst de boeken en neem spoilers in de serie voor lief daardoor natuurlijk.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je wel eens gehad dat je spoilers had voor de serie op TV die je echt niet wilde weten? Een dorpsidioot heeft me laatst de grote gebeurtenis in S04 verklapt die hij in het boek had gelezen.
Ik moet nog steeds s03 afkijkenquote:Op maandag 3 maart 2014 23:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik lees eerst de boeken en neem spoilers in de serie voor lief daardoor natuurlijk.Maar in S03 waren een aantal dingen toch wel goed anders dan in de boeken. Dus je moet er maar van uit gaan dat dat nu ook het geval is.
Zo kan ik mij voorstellen dat ze bepaalde characters juist wel of niet willen killen in de serie als die enorm populair bleken te zijn de afgelopen tijd. Al is GoT misschien wel de enige serie die daar totaal schijt aan heeft.
die ga ik straks kijkenquote:Op maandag 3 maart 2014 23:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Net de eerste episode gezien van season 2
![]()
![]()
Net begonnen dusquote:Op maandag 3 maart 2014 22:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Goeie serie, moet nog aan SE02 beginnen
Heerlijke serie ja.quote:
Snow en de draken zijn ook een stuk toffer in de boeken, zijn ook meer verhalende verhaallijnen (jaja echt waar), terwijl de Lannisters zich bijvoorbeeld al binden op het slagveld dat is ook wat leuker om te zien.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah. Nog wel ruimte voor paar seizoenen dus.
Ik ken alleen de serie en heb echt niks met de draken verhaallijn. Al is die John Snow is ook niet boeiend zonder het rebellenleger.
Tot zover mijn analyse.
Is dat niet alleen de pilot?quote:Battlestar is trouwens wel pijnlijk hoor met afleveringen van anderhalf uur
In de eindscene van seizoen 4 in een dinner wordt alles en iedereen afgemaaktquote:Op maandag 3 maart 2014 23:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Lekker hé?quote:Op maandag 3 maart 2014 23:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Je grootheidswaanzin denkt zeker weer dat je in de toekomst kan kijken.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
In de eindscene van seizoen 4 in een dinner wordt alles en iedereen afgemaakt
IK HOOP DAT IK JE AVOND VERNEUKT HEB
GR GR JE MAAT HMF
doe normaal debielquote:Op maandag 3 maart 2014 23:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
In de eindscene van seizoen 4 in een dinner wordt alles en iedereen afgemaakt
IK HOOP DAT IK JE AVOND VERNEUKT HEB
GR GR JE MAAT HMF
Bijna zeker van weten niet. Netflix wil momenteel niet laden bij mij dus kan het geen dubbelcheck geven. Al heb ik de pilot wel gezien inmiddels, met een tweede scherm aan ernaast dan welquote:Op maandag 3 maart 2014 23:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Snow en de draken zijn ook een stuk toffer in de boeken, zijn ook meer verhalende verhaallijnen (jaja echt waar), terwijl de Lannisters zich bijvoorbeeld al binden op het slagveld dat is ook wat leuker om te zien.
[..]
Is dat niet alleen de pilot?
doe niet!quote:Op maandag 3 maart 2014 23:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bijna zeker van weten niet. Netflix wil momenteel niet laden bij mij dus kan het geen dubbelcheck geven. Al heb ik de pilot wel gezien inmiddels, met een tweede scherm aan ernaast dan wel
Je kan het ook wel downloaden denk ik.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Is dat House of Cards alleen voor Netflix of wat?
Als ik het zo lees lijkt me het een boeiend format.
Ja.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Als ik het zo lees lijkt me het een boeiend format.
Ik ben benieuwdquote:Op maandag 3 maart 2014 23:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Lekker hé?
Moet wel zeggen dat er een aantal dingen in S02 iets te makkelijk zijn gegaan imo, maar daar kunnen we het later nog wel over hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Binnenkort maar eens een abonnement op Netflix nemen dan.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja.
Netflix is bezig zelf ook een aantal series op poten te zetten.Gaat aardig. Die andere met een pot in een vrouwen gevangenis is ook wel vermakelijk.
Kan niet wachten tot het weer gaat beginnenquote:Op maandag 3 maart 2014 23:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb gelijk zin om weer GoT te gaan kijken. Heel S03 maar. Weet niet meer bij welke aflevering ik hang.
Ook voor mensen met het gepatenteerde HMF systeemquote:Op maandag 3 maart 2014 23:20 schreef Ajacied422 het volgende:
‘Aardige gozer hoor, lult buiten de uitzending vijf kwartier in een uur, maar bij ons aan tafel is hij soms tien minuten stil. Voor de uitzending is hij niet te houden. Dan loopt hij met allerlei nieuwtjes achter Johan aan, die vlucht zo nu en dan echt naar het toilet.’quote:Op maandag 3 maart 2014 23:20 schreef Smoofie het volgende:
Wat had Genee gezegd over Emile dan, wat niet aardig was volgens Hugo?
En Lilyhammer is ook erg leukquote:Op maandag 3 maart 2014 23:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja.
Netflix is bezig zelf ook een aantal series op poten te zetten.Gaat aardig. Die andere met een pot in een vrouwen gevangenis is ook wel vermakelijk.
Dankje, wat een kwal die Geneequote:Op maandag 3 maart 2014 23:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
‘Aardige gozer hoor, lult buiten de uitzending vijf kwartier in een uur, maar bij ons aan tafel is hij soms tien minuten stil. Voor de uitzending is hij niet te houden. Dan loopt hij met allerlei nieuwtjes achter Johan aan, die vlucht zo nu en dan echt naar het toilet.’
Belachelijke opmerking.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
‘Aardige gozer hoor, lult buiten de uitzending vijf kwartier in een uur, maar bij ons aan tafel is hij soms tien minuten stil. Voor de uitzending is hij niet te houden. Dan loopt hij met allerlei nieuwtjes achter Johan aan, die vlucht zo nu en dan echt naar het toilet.’
Als ik weer anderhalf uur zin heb pak ik mijn laptop er wel bij. Dan is het toch minder aanlokkelijk.quote:
Dat hij in de reclames zijn bek pas echt opentrok en vloten aan tekst volpraatte. Op TV had hij dan werkelijk niets te melden. Ach, lekker achterbaks achter zijn rug om lullen zijn we van Sjenee gewend.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:20 schreef Smoofie het volgende:
Wat had Genee gezegd over Emile dan, wat niet aardig was volgens Hugo?
Is dat spul ook op meerdere pc's te gebruiken? Ik zit over de week verspreid op meerdere laptops en pc's.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ook voor mensen met het gepatenteerde HMF systeem
Een maandje nog toch?quote:Op maandag 3 maart 2014 23:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan niet wachten tot het weer gaat beginnen
Hugo Borst is een fucking god hé.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat hij in de reclames zijn bek pas echt opentrok en vloten aan tekst volpraatte. Op TV had hij dan werkelijk niets te melden. Ach, lekker achterbaks achter zijn rug om lullen zijn we van Sjenee gewend.
Netflix werkt toch ook gewoon op elk device zolang het er maar niet meer dan twee tegelijkertijd zijn?quote:Op maandag 3 maart 2014 23:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is dat spul ook op meerdere pc's te gebruiken? Ik zit over de week verspreid op meerdere laptops en pc's.
dan ga ik toch maar over op jouw bank aardappel systeem
6 april zag ik net jaquote:
Jij kan altijd zo heerlijk overdrijven.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hugo Borst is een fucking god hé.
Persoonlijke vriend van HMF dit dat, samen met zijn broer Laurensquote:Op maandag 3 maart 2014 23:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hugo Borst is een fucking god hé.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon op je nest gaan liggen en het scherm net wat te ver van je vandaan.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als ik weer anderhalf uur zin heb pak ik mijn laptop er wel bij. Dan is het toch minder aanlokkelijk.
Aan het eind o.a proefwerkweek dus genoeg ruimte om te kijken, mooi man.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
6 april zag ik net ja. Misschien de vorige seizoenen nog herkijken dan. Ben alles wel een beetje kwijt.
Hij is wel een harde baas hoor die Hugodquote:Op maandag 3 maart 2014 23:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij kan altijd zo heerlijk overdrijven.
Ja, maar dat van hmfje is gratis natuurlijk.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Netflix werkt toch ook gewoon op elk device zolang het er maar niet meer dan twee tegelijkertijd zijn?
Dus je kan niet op hetzelfde account twee verschillende dingen kijken op twee devices met Netflix?quote:Op maandag 3 maart 2014 23:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Netflix werkt toch ook gewoon op elk device zolang het er maar niet meer dan twee tegelijkertijd zijn?
quote:Op maandag 3 maart 2014 23:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Persoonlijke vriend van HMF dit dat, samen met zijn broer LaurensIk geloof dat jij hem als een vriend ziet, of het wederzijds is durf ik te betwisten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanzelfsprekend. Geloof me nou. Kom anders een keer kijken hiero. Er is geen provider in de wereld die het beter voor elkaar heeft.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is dat spul ook op meerdere pc's te gebruiken? Ik zit over de week verspreid op meerdere laptops en pc's.
dan ga ik toch maar over op jouw bank aardappel systeem
Dat heb ik niet, maar ik vind wel ruimte ervoorquote:Op maandag 3 maart 2014 23:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Aan het eind o.a proefwerkweek dus genoeg ruimte om te kijken, mooi man.
Heb ik ook gedaan voor seizoen 3, met maten en wat biertjes. Is ook een serie waar dat prima kan, je mist toch altijd het een en ander.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
6 april zag ik net ja. Misschien de vorige seizoenen nog herkijken dan. Ben alles wel een beetje kwijt.
Njuh, ben dan ook dikker met zijn broer eerlijk gezegd. Maar we vinden elkaar prima gosers.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik geloof dat jij hem als een vriend ziet, of het wederzijds is durf ik te betwisten.
Goede gast jaquote:Op maandag 3 maart 2014 23:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij is wel een harde baas hoor die Hugod
Mijn Netflix-account is 10 euro voor een jaar. Dat is ook zo goed als gratisquote:Op maandag 3 maart 2014 23:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, maar dat van hmfje is gratis natuurlijk.
Eerst S03 GoT en daarna HoC.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat heb ik niet, maar ik vind wel ruimte ervoor. Eerst maar HoC afkijken.
Hoe the fuck?quote:Op maandag 3 maart 2014 23:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn Netflix-account is 10 euro voor een jaar. Dat is ook zo goed als gratis
(Was 20 euro, gedeelde kosten)
Ik vind in de serie alles boven de wall met Jon Snow vrij kut. Relatief dan.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah. Nog wel ruimte voor paar seizoenen dus.
Ik ken alleen de serie en heb echt niks met de draken verhaallijn. Al is die John Snow is ook niet boeiend zonder het rebellenleger.
Tot zover mijn analyse.
Battlestar is trouwens wel pijnlijk hoor met afleveringen van anderhalf uur
Past er precies tussen. Ook wel lekker dat Johan en Gijp wat meer tegengas krijgen. Verder is het natuurlijk een goede vriend van Johan dus die ergeren zich niet aan elkaar. Hugo heeft voetbalverstand, is kritisch en heeft humor. Goede combinatie.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij is wel een harde baas hoor die Hugod
Lijkt me wel gewoon leuk om alles weer vanaf het begin te zien. Maar kijken of ik daar nog tijd voor heb dan.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan voor seizoen 3, met maten en wat biertjes. Is ook een serie waar dat prima kan, je mist toch altijd het een en ander.
De scènes met Joffrey vind ik het leukste. Sowieso alles in Kings Landing.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind in de serie alles boven de wall met Jon Snow vrij kut. Relatief dan.
Straks zit je vast aan een abonnement for lifequote:Op maandag 3 maart 2014 23:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een Ebay actie of iets dergelijks. Ik zei enkel "ja"
Ik heb het al 4 maanden niet gekeken joh. Helemaal overnieuw S03 dan maar.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoeveel episodes GoT moet je nog zien?
Voor 10 euro per jaar vind ik dat meer dan primaquote:Op maandag 3 maart 2014 23:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Straks zit je vast aan een abonnement for life
Ik vind Joffrey ook één van de leukere personages om te kijken. Mooi toch hoe hij alles voor elkaar krijgtquote:Op maandag 3 maart 2014 23:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De scènes met Joffrey vind ik het leukste. Sowieso alles in Kings Landing.
Met die Khaleesi zou ik ook wel een beschuitje willen eten.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De scènes met Joffrey vind ik het leukste. Sowieso alles in Kings Landing.
Dan ben je dus niet echt hookedquote:Op maandag 3 maart 2014 23:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb het al 4 maanden niet gekeken joh. Helemaal overnieuw S03 dan maar.
oke okequote:Op maandag 3 maart 2014 23:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend. Geloof me nou. Kom anders een keer kijken hiero. Er is geen provider in de wereld die het beter voor elkaar heeft.
Happel gebruikt het tenslotte ook. En Happel is god.
Zij is mijn celeb crush wist je datquote:Op maandag 3 maart 2014 23:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Met die Khaleesi zou ik ook wel een beschuitje willen eten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Ah, lekker hoor.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn Netflix-account is 10 euro voor een jaar. Dat is ook zo goed als gratis
(Was 20 euro, gedeelde kosten)
Als hij met zo'n smile aan komt lopen om iemand weer te trollen.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind Joffrey ook één van de leukere personages om te kijken. Mooi toch hoe hij alles voor elkaar krijgt
Het is even serieus gewoon extreem veel beter dan Netflix. Vooral beeldkwaliteit is een wereld van verschil dit dat.quote:[b]Op maandag 3 maart 2014 23:29 schreef [u
Maar hmf wil zo graag dat ik zijn systeem eens uitprobeer en als dat gratis is en beter of net zo goed werkt stap ik wel over naturlich.
Je hoeft ook niet alles te kijken natuurlijk. Je kan beter GoT kijken dan RKC-NAC ofzo.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Al kan ik natuurlijk ook tijdens saaie voetbalpotjes de harddisk aanslingeren
Netflix gaat naar 4k gekkie.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het is even serieus gewoon extreem veel beter dan Netflix. Vooral beeldkwaliteit is een wereld van verschil dit dat.
Dat heb ik echt nog nooit gezien.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik moet ook nog een paar afleveringen Top Gear kijken
quote:Op maandag 3 maart 2014 23:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zij is mijn celeb crush wist je dat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als hij met zo'n smile aan komt lopen om iemand weer te trollen.Dit is ook niet vaak voorkomende. We zijn het een keer volledig eens over ietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die draken zijn in de serie echt een bagger verhaallijn.
Heb het wel eens voorbij zien komen, maar dat was dan niet bij mij thuis. Ik vind daar ook niks aan.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat heb ik echt nog nooit gezien.
Auto's boeien me niet zoveel.
Ik heb last van de beperking dat ik mezelf verplicht om Eredivisie te kijken. Dwangmatig.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet alles te kijken natuurlijk. Je kan beter GoT kijken dan RKC-NAC ofzo.
Dat maakt het wel net iets anders inderdaadquote:Op maandag 3 maart 2014 23:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah, lekker hoor.Ja, ik vind het niet erg om voor Netflix te betalen. Net als met Spotify. Ik betaal graag voor gemak.
Maar hmf wil zo graag dat ik zijn systeem eens uitprobeer en als dat gratis is en beter of net zo goed werkt stap ik wel over naturlich.
Mij ook niet ontzettend, maar ze hebben altijd van die gave challenges en die drie gasten hebben zoveel lol. Alhoewel ze tegenwoordig wel heel veel scripten.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat heb ik echt nog nooit gezien.
Auto's boeien me niet zoveel.
Ik hoop maar dat er iets episch gaat gebeuren met die draken in S04quote:Op maandag 3 maart 2014 23:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Dit is ook niet vaak voorkomende. We zijn het een keer volledig eens over ietsDie draken zijn in de serie echt een bagger verhaallijn.
In de boeken is zij echt veel beter uitgewerktquote:Op maandag 3 maart 2014 23:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Dit is ook niet vaak voorkomende. We zijn het een keer volledig eens over ietsDie draken zijn in de serie echt een bagger verhaallijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of dat ze episch komt te sterven met de tieten eruit hangende vanzelfsprekendquote:Op maandag 3 maart 2014 23:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat er iets episch gaat gebeuren met die draken in S04
quote:Op maandag 3 maart 2014 23:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
In de boeken is zij echt veel beter uitgewerkt
geen major spoilerJeetje. Ik zit alweer met het broekje om de enkels voor 6 aprilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat je het volhoudt zeg. Het niveau van de toppers is al bedroevend, dan ga je jezelf toch niet pijnigen met degradatiegeklungel.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb last van de beperking dat ik mezelf verplicht om Eredivisie te kijken. Dwangmatig.
Laatste boek wat uit is heet A Dance with Dragons, dus dat komt wel goed in het verdere verloop van de serie.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat er iets episch gaat gebeuren met die draken in S04
Ik begrijp het ook niet, het is wunderbar.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat je het volhoudt zeg. Het niveau van de toppers is al bedroevend, dan ga je jezelf toch niet pijnigen met degradatiegeklungel.
Dan zouden zelfs de grootste skeptici zijn overtuigdquote:Op maandag 3 maart 2014 23:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Of dat ze episch komt te sterven met de tieten eruit hangende vanzelfsprekend
Haar tieten zijn altijd twee pluspunten. Haar werkster mag er ook wezen trouwensquote:Op maandag 3 maart 2014 23:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Of dat ze episch komt te sterven met de tieten eruit hangende vanzelfsprekend
Of dansende draken nou goed zijn voor het verhaal is een tweede.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Laatste boek wat uit is heet A Dance with Dragons, dus dat komt wel goed in het verdere verloop van de serie.
Rotjong. Ik moest lachenquote:Op maandag 3 maart 2014 23:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Haar tieten zijn altijd twee pluspunten. Haar werkster mag er ook wezen trouwens
[..]
Of dansende draken nou goed zijn voor het verhaal is een tweede.
Ik hoop voor je dat je er overheen groeit of dat het niveau gaat stijgen.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik begrijp het ook niet, het is wunderbar.
ze gaat niet meer naakt, heeft ze zelf gezegdquote:Op maandag 3 maart 2014 23:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Haar tieten zijn altijd twee pluspunten. Haar werkster mag er ook wezen trouwens
Dat zei ze volgens mij rond S02 en toen in S03 ging ze weer naakt. Dus ik heb hoopquote:Op maandag 3 maart 2014 23:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
ze gaat niet meer naakt, heeft ze zelf gezegd![]()
flauw he?
Nu gaat het fout.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
flauw he?
Eens kijken of ik hetzelfde ervaar als ik op een dak ga staan met flinke storm.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je er overheen groeit of dat het niveau gaat stijgen.
Ze vangen het vast wel op door een nieuwe mooie dame naakt te laten gaan. Carice telt niet mee, die doet dat gewoon omdat ze het leuk vindt.quote:
In S02 was ze nou niet echt veel aanwezig.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik vind Carice dus echt helemaal niks hè.
En dan gaat hij misschien niet eens mee naar het WKquote:Op maandag 3 maart 2014 23:36 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Hier krijgt zo'n gozer nog geld voor ook he, zo'n simpel tweetje.
Het is niet eerlijk.
Sierd was wel weer in vorm gisterquote:Op maandag 3 maart 2014 23:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die leeuwen vinden Greg wel sexy, rawwr.
Ik had het er meer over dat veel mensen haar een lekker wijf vinden, maar ik val dus helemaal niet op haar. Ik denk bij haar nog altijd aan poes Minoes.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In S02 was ze nou niet echt veel aanwezig.
En jij zit sullige berichtjes te schrijven voor games.fok.nlquote:Op maandag 3 maart 2014 23:36 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Hier krijgt zo'n gozer nog geld voor ook he, zo'n simpel tweetje.
Het is niet eerlijk.
Natuurlijk wel.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dan gaat hij misschien niet eens mee naar het WK
Leeuwenquote:Op maandag 3 maart 2014 23:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die leeuwen vinden Greg wel sexy, rawwr.
Je weet het nooit met Lowietje.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Natuurlijk wel.
Alsof Van Rhijn of die Verheaeeagh hem nog voorbij gaan streven.
Nee.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:38 schreef RensAjacied het volgende:
Lol zagen jullie dat net op Pauw en Witteman?
Wel jammer dat Atletiiiii niet won.quote:
quote:Op maandag 3 maart 2014 23:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
flauw he?
Man uit het publiek onderbreekt de uitzending met een bordje om zijn nek en maakt een selfie van hem met de gasten uit het publiekquote:
mag je wel eens bier gaan drinken stinhoquote:Op maandag 3 maart 2014 23:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En jij zit sullige berichtjes te schrijven voor games.fok.nl
Over 3 jaar gooi ik Jelle Klaasen van het dartbord af en dan lach ik je keihard uit.
[/Visioen]
Carice zou beter vertoeven in Harry Potter films als ik eerlijk ben.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had het er meer over dat veel mensen haar een lekker wijf vinden, maar ik val dus helemaal niet op haar. Ik denk bij haar nog altijd aan poes Minoes.
Ga jij daarna ook foto's van je leuter sturen naar minderjarige meisjes?quote:Op maandag 3 maart 2014 23:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Over 3 jaar gooi ik Jelle Klaasen van het dartbord af en dan lach ik je keihard uit.
[/Visioen]
En 25 kilo aankomen. Het draait serieus om dat ene kilootje. Taylor is wat rigoureus gaan sporten en die heeft gelijk de problemen ondervonden.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
mag je wel eens bier gaan drinken stinho
daar moeten ze ook maar weer eens wat mee gaan doenquote:Op maandag 3 maart 2014 23:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Carice zou beter vertoeven in Harry Potter films als ik eerlijk ben.
En dan word je verslagen doorquote:Op maandag 3 maart 2014 23:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[/Visioen]
Misschien als er een versie komt waarin ze naakt gaan.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Carice zou beter vertoeven in Harry Potter films als ik eerlijk ben.
Ik wil Benno L. zijn troon niet ten wankel brengen.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ga jij daarna ook foto's van je leuter sturen naar minderjarige meisjes?
De Harry Potter gang bang film is er nog niet, misschien een gouden film idee?quote:Op maandag 3 maart 2014 23:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien als er een versie komt waarin ze naakt gaan.
Waarom doe je me dit aan.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En dan word je verslagen door
[ afbeelding ]
Ach misschien wil hij wel tips met je uitwisselen.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wil Benno L. zijn troon niet ten wankel brengen.
Het schijnt dat Hermelien het al gedaan heeft met GGMM.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De Harry Potter gang bang film is er nog niet, misschien een gouden film idee?
Hermelien anaal geneukt door een reïncarnatie van Dobby de huiself.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien als er een versie komt waarin ze naakt gaan.
Ik moest gniffelen.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:42 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hermelien anaal geneukt door een reïncarnatie van Dobby de huiself.
Rens zijn fetish is anaal genomen worden door kleine mannetjes.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:42 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hermelien anaal geneukt door een reïncarnatie van Dobby de huiself.
Roel van Velzen, kom er maar in.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Rens zijn fetish is anaal genomen worden door kleine mannetjes.
Dat klopt inderdaad, daar zijn ook foto's (nou ja, tekeningen) van.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het schijnt dat Hermelien het al gedaan heeft met GGMM.
Misschien kun je je eigen gepainte kunst meenemen en die in de vitrines plaatsen.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
Morgen naar het Cobra museum. Wat een aids.
Maar gelukkig zijn wij beschaafd genoeg om dat niet hier te delenquote:Op maandag 3 maart 2014 23:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat klopt inderdaad, daar zijn ook foto's (nou ja, tekeningen) van.
Ik kan in mijn kast nog wel zoeken naar tekeningen die ik in de kleuterklas gemaakt heb. Zal echt niet opvallen daar.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien kun je je eigen gepainte kunst meenemen en die in de vitrines plaatsen.
We hebben het over een tekening, niet over iets wat echt is gebeurd.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:44 schreef Smoofie het volgende:
GGMM neukt toch alleen 40-jarige hoertjes?
Vrouwen? :squote:Op maandag 3 maart 2014 23:44 schreef Smoofie het volgende:
GGMM neukt toch alleen 40-jarige hoertjes?
Zal je heus uit kunnen zetten, maar was het zo erg?quote:Op maandag 3 maart 2014 23:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Kut Spotify die op Facebook plaatst waar ik naar luister
Gewoon een apart account maken.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hij heeft guilty pleasures waar iedereen hem keihard om uit zal lachequote:Op maandag 3 maart 2014 23:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zal je heus uit kunnen zetten, maar was het zo erg?
The Best of the 80'squote:Op maandag 3 maart 2014 23:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zal je heus uit kunnen zetten, maar was het zo erg?
Vandaag was het Right said Fred toch? Die heb ik laatst nog in een karaokebar gezonden.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij heeft guilty pleasures waar iedereen hem keihard om uit zal lache
Mijn kat slaapt in mijn armenquote:
jaquote:Op maandag 3 maart 2014 23:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vandaag was het Right said Fred toch? Die heb ik laatst nog in een karaokebar gezonden.
Soms ken ik helaas geen schaamte. Toch Tjacka
[..]
Mijn kat slaapt in mijn armen
Beetje jammer. Dan zoek ik wel een random groep.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vandaag was het Right said Fred toch? Die heb ik laatst nog in een karaokebar gezonden.
Soms ken ik helaas geen schaamte. Toch Tjacka
[..]
Mijn kat slaapt in mijn armen
op mijn spotify account was eens Steen opgezetquote:Op maandag 3 maart 2014 23:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
haha kknerdquote:Op maandag 3 maart 2014 23:53 schreef Smoofie het volgende:
LR, ik doe met buffs 100k dps in D3, jij?
Je zult vast binnen korte tijd de beste vrienden wordenquote:Op maandag 3 maart 2014 23:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Beetje jammer. Dan zoek ik wel een random groep.
Ik ben pas weer begonnen man, nog maar uurtje of 2 gespeeld sinds jarenquote:
is de xpac eralquote:Op maandag 3 maart 2014 23:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ben pas weer begonnen man, nog maar uurtje of 2 gespeeld sinds jaren.
Ik heb mensen uit mijn klas al kennis laten maken met het spelquote:Op maandag 3 maart 2014 23:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je zult vast binnen korte tijd de beste vrienden worden
Al wat gear kunnen vervangen. Diablo op tormented 1 is geen probleem. Geen zin om nu in te loggen alleenquote:Op maandag 3 maart 2014 23:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ben pas weer begonnen man, nog maar uurtje of 2 gespeeld sinds jaren.
Bijna, patch is deze week doorgevoerd welke het spel al 100000x beter maakt.quote:
Er liked wel eens een random iemand mijn muziek. Tja wat moet je ermee.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
op mijn spotify account was eens Steen opgezet
mijn oma heeft het een like gegeven
Ja, heb wel zeker 3 euro uitgegeven aan Skorn .quote:Op maandag 3 maart 2014 23:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al wat gear kunnen vervangen. Diablo op tormented 1 is geen probleem. Geen zin om nu in te loggen alleen
Niet doen joh. Het lootsysteem is gemaakt.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, heb wel zeker 3 euro uitgegeven aan Skorn .
Ja dus? Skorn was echt een must-have. Doet nog steeds 60%meer damage dan elke weapon die met het nieuwe loot systeem is gedropped voor mij @ Torment I en II.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet doen joh. Het lootsysteem is gemaakt.
Ik had een geniale ring gevonden, zeker 20 miljoen waard. Equip ik dat tyfus ding om de goblin naast mij te zien lopen... BAM Bound on account, ik heb mij toen maar 4x gesneden.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:59 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja dus? Skorn was echt een must-have. Doet nog steeds 60%meer damage dan elke weapon die met het nieuwe loot systeem is gedropped voor mij @ Torment I en II.
En je hebt er zelf niks aan?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik had een geniale ring gevonden, zeker 20 miljoen waard. Equip ik dat tyfus ding om de goblin naast mij te zien lopen... BAM Bound on account, ik heb mij toen maar 4x gesneden.
Ik heb ook een bind on account legendary 2h weapon gevonden en een ring. Die ring was echt ziek goed.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik had een geniale ring gevonden, zeker 20 miljoen waard. Equip ik dat tyfus ding om de goblin naast mij te zien lopen... BAM Bound on account, ik heb mij toen maar 4x gesneden.
Helaas geen goedkoop ranged weapon wat beter is dan de mijne te vinden. Kutleven.quote:
Heb je al zo'n goed wapen danquote:Op dinsdag 4 maart 2014 01:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Helaas geen goedkoop ranged weapon wat beter is dan de mijne te vinden. Kutleven.
Wekker ook nog eens over minder dan 6 uur.
Ik verveel mij zo erg dat ik zogenaamd weer om moslims geef op FOK!, help. Stuur mij naar bed.quote:
quote:
Dus jouw aandacht naar mij is/was gespeeld?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 02:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik verveel mij zo erg dat ik zogenaamd weer om moslims geef op FOK!, help. Stuur mij naar bed.
De dochter die je nooit gewild hebt?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 08:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Oe ik heb een werkmail ontvangen van een vrouw die heet met haar achternaam knutsson.
Dit is een teken.
Niks mis mee.quote:Lenteweer verwacht voor weekeinde
Voor het aanstaande weekend worden temperaturen verwacht die oplopen tot mogelijk een graad of 15.
Foto: NU.nl/Jan Middelveld
Dat verwachten weerbureau's Weeronline.nl en het KNMI.
Beide voorspellen dat de temperaturen deze week gaan oplopen, tot een graad of 15 in het weekeinde.
Toch maar eens met de PVV gaan praten over het kunstmatig bevriezen van Friesland. Wat mij betreft het hele jaar en noemen we het dan Vriesland.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 08:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
De elfstedentocht kan nu definitief de ijskast in.
mijn roots liggen er wel gedeeltelijk he!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 08:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Toch maar eens met de PVV gaan praten over het kunstmatig bevriezen van Friesland. Wat mij betreft het hele jaar en noemen we het dan Vriesland.
jongetje Knut, meisje Jessicaquote:Op dinsdag 4 maart 2014 08:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als je het kind knut noemt en zorgt dat Scarlett snel terug in shape is vergeef ik je.
Een Fries die in Groningen woont? Zorgt dit niet voor een identiteitscrisis?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 08:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
mijn roots liggen er wel gedeeltelijk he!
Maar ik ben voor de opsluiting van Pyt Paulusma.
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 08:31 schreef Ajacied422 het volgende:
WHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO IT'S TAXIG ON FAAIER
Ik ben de denkbeeldige bank.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 08:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Vandaag wordt de dag dat Oekraine echt volledig gaat escaleren. Ik voel het.
Kan ik hier nog ergens geld op inzetten of beter nog canned voedsel?
Wat een donkere UI zeg.quote:
Ik heb zo'n postbankrekening gehad. Met die kutleeuw van de postbank. dan had ik zo'n kek ding waarvan ik de naam niet meer weet.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 08:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik denk dat je Loekie de Leeuw kinderrekening deze bedragen nog niet kan verwerken Stinho.
Heel goed. Rond 00:45 heb ik de TV uitgedaan en toen ben ik over diepzinnige dingen gaan na denken. Op een gegeven moment bleek het zo saai dat ik in slaap was gevallenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 08:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een donkere UI zeg.
Anyway; ik heb heerlijk geslapen.Lag om half 11 al op bed, dat is echt zeldzaam voor mij. Jij dan?
Je sliep met de vissen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 08:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een donkere UI zeg.
Anyway; ik heb heerlijk geslapen.Lag om half 11 al op bed, dat is echt zeldzaam voor mij. Jij dan?
Hoe laat is datquote:Op dinsdag 4 maart 2014 08:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb het 3e uur een tussenuur, misschien kom ik dan langshobbel0n
Ik ervaar dit bericht als een dreigement.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 08:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je sliep met de vissen.
Haha snap je m omdat je vissen hebt.
Totaal niet dus.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 08:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Stinho lijkt wel een beetje op dat mannetje naast de spaarpot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |