Helaas geen goedkoop ranged weapon wat beter is dan de mijne te vinden. Kutleven.quote:
Heb je al zo'n goed wapen danquote:Op dinsdag 4 maart 2014 01:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Helaas geen goedkoop ranged weapon wat beter is dan de mijne te vinden. Kutleven.
Wekker ook nog eens over minder dan 6 uur.
Ik verveel mij zo erg dat ik zogenaamd weer om moslims geef op FOK!, help. Stuur mij naar bed.quote:
quote:
Dus jouw aandacht naar mij is/was gespeeld?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 02:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik verveel mij zo erg dat ik zogenaamd weer om moslims geef op FOK!, help. Stuur mij naar bed.
De dochter die je nooit gewild hebt?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 08:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Oe ik heb een werkmail ontvangen van een vrouw die heet met haar achternaam knutsson.
Dit is een teken.
Niks mis mee.quote:Lenteweer verwacht voor weekeinde
Voor het aanstaande weekend worden temperaturen verwacht die oplopen tot mogelijk een graad of 15.
Foto: NU.nl/Jan Middelveld
Dat verwachten weerbureau's Weeronline.nl en het KNMI.
Beide voorspellen dat de temperaturen deze week gaan oplopen, tot een graad of 15 in het weekeinde.
Toch maar eens met de PVV gaan praten over het kunstmatig bevriezen van Friesland. Wat mij betreft het hele jaar en noemen we het dan Vriesland.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 08:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
De elfstedentocht kan nu definitief de ijskast in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |