Wat.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Heb je mij gespaard in mijn depressieve opwelling of zo?
Mijn opa moest standaard binnensmonds kotsen als hij Hannie van Leeuwen weer op tv zag. Kennelijk heeft zij zich ook goed gedaan aan het overdrijven van haar verzetsverhalenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:11 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Je had er ook die ineens na de oorlog ook bij het verzet zaten, en de grootste praat verkochten maar nooit iets hebben gezien/gedaan, vreselijk volk.
Mijn opa zat bij een verzetsgroep die grote acties hebben uitgevoerd, tot aan zijn dood heeft hij gezwegen, helaas.
quote:
Ik snap je post niet en eis uitleg.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn opa moest standaard binnensmonds kotsen als hij Hannie van Leeuwen weer op tv zag. Kennelijk heeft zij zich ook goed gedaan aan het overdrijven van haar verzetsverhalen![]()
Maar op die figuren doelde ik inderdaad. Het type wat ineens alle 'nsb'ers' aan durfde te pakken en vrouwen kaal schoren, zo stoer.
[..]
Nu Don weg is, is er dan weer een vacature vrij?quote:
Weet niet of ze een nieuwe willen. hoop het wel.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nu Don weg is, is er dan weer een vacature vrij?
Aangezien ik zijn enige leerling was en waardige opvolger.
Jij zou wel een goeie mod zijn ja.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nu Don weg is, is er dan weer een vacature vrij?
Aangezien ik zijn enige leerling was en waardige opvolger.
Wie zou jij graag het team zien versterken?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet niet of ze een nieuwe willen. hoop het wel.
Littlerabbit.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wie zou jij graag het team zien versterken?
Je hebt het maar moeilijk.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Doe eens wat aan die schijtUI's van jou, ik erger me er kapot aan.
Nee?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij heeft nog steeds niet gereageerd op mijn vraag over zijn UIquote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat vroeg je dan?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:46 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hij heeft nog steeds niet gereageerd op mijn vraag over zijn UI
Stijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |