Misschien was het wel hartstikke gezellig in de oorlogquote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:36 schreef Ajacied422 het volgende:
It's a beautiful day.
Dit was niet het geval in de oorlog
Al een preview bekend van je muzikale helden naast Gestalte, of is het enkel een bericht dat ze de studio weer induiken?quote:
Nee, al een nummer zelfs.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al een preview bekend van je muzikale helden naast Gestalte, of is het enkel een bericht dat ze de studio weer induiken?
Klinkt wel leuk. Wel redelijk vlak qua 'emoties' alleen. Al heb ik niet echt naar de tekst geluisterd.quote:
Je hebt gelijk, dat is ook m'n enige kleine vrees. Bij hun laatste album was dat ook al zo namelijk.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klinkt wel leuk. Wel redelijk vlak qua 'emoties' alleen. Al heb ik niet echt naar de tekst geluisterd.
Altijd gevaarlijk maar wel terecht natuurlijk. Al heb ik het zelf ook maar wat vaak. Dan moet ik een album echt leren waarderen omdat ik op beter had gehoopt terwijl het in werkelijkheid ook best goed is.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, dat is ook m'n enige kleine vrees. Bij hun laatste album was dat ook al zo namelijk.Maar aangezien ze verantwoordelijk zijn voor m'n lievelingsalbum aller tijden ben ik toch behoorlijk hyped.
Ja, herkenbaar.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Altijd gevaarlijk maar wel terecht natuurlijk. Al heb ik het zelf ook maar wat vaak. Dan moet ik een album echt leren waarderen omdat ik op beter had gehoopt terwijl het in werkelijkheid ook best goed is.
Friet*quote:
Wat is het beste album van die jongens Rene?quote:
Perfecte zomerse strandtentplaatquote:
Hoiquote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Danny heeft het Da Sandman topic gevonden![]()
![]()
GGMM wordt zo op het matje geroepen.
quote:di 04 mrt 2014, 18:54
'De Krim kunnen we als verloren beschouwen'
DEN HAAG -
De Krim is stilletjes in handen van het Kremlin gevallen en de Russische president Vladimir Poetin laat niet meer los. Dat is de stellige overtuiging van Marcel de Haas, luitenant-kolonel buiten dienst en als Ruslandkundige verbonden aan Instituut Clingendael. De Krim kunnen we als verloren beschouwen, zegt hij. De Russische troepen zijn er nu en die gaan daar niet meer weg.
Lemons.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat is het beste album van die jongens Rene?
Vooral in A'dam, daar werden de nazi's met open armen ontvangen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:18 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Misschien was het wel hartstikke gezellig in de oorlog
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb je mij gespaard in mijn depressieve opwelling of zo?quote:
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:54 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Vooral in A'dam, daar werden de nazi's met open armen ontvangen.Nederland was wel een trots en grootste exportproduct qua buitenlandse strijders aan het oostfront.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Waar een klein land groot in kan zijn![]()
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:54 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Vooral in A'dam, daar werden de nazi's met open armen ontvangen.Schuld van de joden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]Oh.
Bij het verkeerde front ja.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb je mij gespaard in mijn depressieve opwelling of zo?
[..]
Nederland was wel een trots en grootste exportproduct qua buitenlandse strijders aan het oostfront.
Waar een klein land groot in kan zijn
Toch wel hequote:
Je had er ook die ineens na de oorlog ook bij het verzet zaten, en de grootste praat verkochten maar nooit iets hebben gezien/gedaan, vreselijk volk.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toch wel he![]()
Toch toonde die 'strijders' wel aan geen lafaards te zijn en er wel echt voor te staan. Dit in tegenstelling tot alle verzetslieden na 44.
Wat.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Heb je mij gespaard in mijn depressieve opwelling of zo?
Mijn opa moest standaard binnensmonds kotsen als hij Hannie van Leeuwen weer op tv zag. Kennelijk heeft zij zich ook goed gedaan aan het overdrijven van haar verzetsverhalenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:11 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Je had er ook die ineens na de oorlog ook bij het verzet zaten, en de grootste praat verkochten maar nooit iets hebben gezien/gedaan, vreselijk volk.
Mijn opa zat bij een verzetsgroep die grote acties hebben uitgevoerd, tot aan zijn dood heeft hij gezwegen, helaas.
quote:
Ik snap je post niet en eis uitleg.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn opa moest standaard binnensmonds kotsen als hij Hannie van Leeuwen weer op tv zag. Kennelijk heeft zij zich ook goed gedaan aan het overdrijven van haar verzetsverhalen![]()
Maar op die figuren doelde ik inderdaad. Het type wat ineens alle 'nsb'ers' aan durfde te pakken en vrouwen kaal schoren, zo stoer.
[..]
Nu Don weg is, is er dan weer een vacature vrij?quote:
Weet niet of ze een nieuwe willen. hoop het wel.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nu Don weg is, is er dan weer een vacature vrij?
Aangezien ik zijn enige leerling was en waardige opvolger.
Jij zou wel een goeie mod zijn ja.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nu Don weg is, is er dan weer een vacature vrij?
Aangezien ik zijn enige leerling was en waardige opvolger.
Wie zou jij graag het team zien versterken?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet niet of ze een nieuwe willen. hoop het wel.
Littlerabbit.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wie zou jij graag het team zien versterken?
Je hebt het maar moeilijk.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Doe eens wat aan die schijtUI's van jou, ik erger me er kapot aan.
Nee?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij heeft nog steeds niet gereageerd op mijn vraag over zijn UIquote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat vroeg je dan?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:46 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hij heeft nog steeds niet gereageerd op mijn vraag over zijn UI
Stijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |