Ik heb foto's van Duitsers aan het bakken op het strand van Zeeland tussen 40-45quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:38 schreef JanCees het volgende:
[..]
Zou het in al die jaren nooit mooi weer geweest zijn?
Als je de foto een uur in de zon legt en hem daarna aanraakt op het zwarte gedeelte, voelt het ook warm aan xD.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb foto's van Duitsers aan het bakken op het strand van Zeeland tussen 40-45
Zelfs in zwart wit ziet het er warm uit
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je de foto een uur in de zon legt en hem daarna aanraakt op het zwarte gedeelte, voelt het ook warm aan xD.
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je de foto een uur in de zon legt en hem daarna aanraakt op het zwarte gedeelte, voelt het ook warm aan xD.
hahaquote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
eensquote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Stelling: Mensen die in carnaval outfit boven de rivieren lopen mogen gedjoekt worden.
Oneens.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Stelling: Mensen die in carnaval outfit boven de rivieren lopen mogen gedjoekt worden.
Goed puntquote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oneens.
Snap niet waarom dit beperkt wordt tot mensen boven de rivieren.
Stelling: Mensen die zich hier druk om maken mogen gedjoekt worden.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
kan al jaren niet meer om south park lachenquote:
Oneensquote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:56 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Stelling: Mensen die zich hier druk om maken mogen gedjoekt worden.
Stelling: Blanken die het woord djoeken gebruiken, mogen gedjoekt wordenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Oneensquote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:08 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Stelling: Blanken die het woord djoeken gebruiken, mogen gedjoekt worden
Ik heb een nieuwe favoriete Poolse artiestquote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oneens
Mensen die dat niet gebruiken zijn niet streetwise.
wie dan?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe favoriete Poolse artiest
Wat ongelooflijk boeiend om te lezen!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe favoriete Poolse artiest
even luisterenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |