Jij bent wel echt stoer ook zeg. Ik ga toch maar wat meer op mijn posts letten, jeetje.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Genieten man. Niets mis mee. Ik stel mezelf verantwoordelijk. Heurrrrrrlijk. Dalijk Da_Sandman er ook nog uit als FOK! een beetje in één lijn handelt met eerdere situaties.
Overigens geen banaanvraag hoor. Gewoon een prettige constatering. Gebeurt het niet, ook prima..
Ook prima joh. Al zou het in deze situatie ongeveer net zo onredelijk zijn als het niet geven van een rode kaart aan Marsman in de vijfde minuut.quote:
Uitbuiken, met jouw koffie consumptie schijt je het er heus spoedig weer uit.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb iets teveel macaroni gevreten. Wat nu, LR.
Ik ga lekker weer aan het werk. Ik draag de sleutels aan jou over. Houd je ze rustig hiero?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb iets teveel macaroni gevreten. Wat nu, LR.
okquote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ook prima joh. Al zou het in deze situatie ongeveer net zo onredelijk zijn als het niet geven van een rode kaart aan Marsman in de vijfde minuut.
Ik ga mijn "we worden weer genaaid" spandoek maar alvast klaarmaken.
Ik schuif de sleutels door naar Rusland. Straks ga ik huiswerk maken.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik ga lekker weer aan het werk. Ik draag de sleutels aan jou over. Houd je ze rustig hiero?
Ik zit doordeweeks met school aan een quotum van 2.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uitbuiken, met jouw koffie consumptie schijt je het er heus spoedig weer uit.
Ja dag, staat Poetin dalijk met zijn troepen in mijn slowchatquote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik schuif de sleutels door naar Rusland. Straks ga ik huiswerk maken.
Huiswerk is echt nutteloos.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik schuif de sleutels door naar Rusland. Straks ga ik huiswerk maken.
Hoezo dat nou weer ?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als ik het niet maak, verkanker ik mijn leven.
twitter:KNVB twitterde op dinsdag 04-03-2014 om 17:22:43KNVB heeft met succes dispensatie gevraagd aan UEFA. Vanwege nucleaire top verboden wedstrijden worden nu 's avonds gespeeld: 02/04 18.45u reageer retweet
Topic gemaakt in het grote FBquote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? HMF is dan ook zeer zwak in provoceren.
Godverdomme ik moest hardop lachenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah. Dat is wel hopeloos dan.
Slim plaatje wel van Inso.
Das gvd helemaal kut. Had liever half 4.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:23 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:KNVB twitterde op dinsdag 04-03-2014 om 17:22:43KNVB heeft met succes dispensatie gevraagd aan UEFA. Vanwege nucleaire top verboden wedstrijden worden nu 's avonds gespeeld: 02/04 18.45u reageer retweet
Moet ik hier dan een TR van maken, GGMM?quote:
Oh hoi.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:28 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Moet ik hier dan een TR van maken, GGMM?
Thanks man.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh hoi.
[ afbeelding ]
Hier een huilbaby voor je post.
In de oorlog werd er ook gevochten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:36 schreef Ajacied422 het volgende:
It's a beautiful day.Zou het in al die jaren nooit mooi weer geweest zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stralend weer tijdens het bombardement hoor.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:38 schreef JanCees het volgende:
[..]
Zou het in al die jaren nooit mooi weer geweest zijn?
Tong was erbijquote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:38 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik heb foto's van Duitsers aan het bakken op het strand van Zeeland tussen 40-45quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:38 schreef JanCees het volgende:
[..]
Als je de foto een uur in de zon legt en hem daarna aanraakt op het zwarte gedeelte, voelt het ook warm aan xD.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb foto's van Duitsers aan het bakken op het strand van Zeeland tussen 40-45
Zelfs in zwart wit ziet het er warm uit
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je de foto een uur in de zon legt en hem daarna aanraakt op het zwarte gedeelte, voelt het ook warm aan xD.
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je de foto een uur in de zon legt en hem daarna aanraakt op het zwarte gedeelte, voelt het ook warm aan xD.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |