quote:
quote:
beter schiet je opquote:Op maandag 3 maart 2014 19:15 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ben net thuis man, ik ga zo eerst makeup er weer af poetsen en een joggingbroek aan doen
Toch gedaanquote:Op maandag 3 maart 2014 19:14 schreef BlueJeans het volgende:
[..]Please. Haha nee hoeft niet hoor persé.
Hahahha ja zeg dat bedoelde ik niet haha, maar ze mag er wel zijn hoor.quote:
Die print ik wel een keertje uit voor je en neem ik mij als we gaan meettequote:Op maandag 3 maart 2014 19:18 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Hahahha ja zeg dat bedoelde ik niet haha, maar ze mag er wel zijn hoor.Had toch een Lana plaatje verwacht....
Deal.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:18 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Die print ik wel een keertje uit voor je en neem ik mij als we gaan meette
Allo Allo.quote:
Hé Fok-it, hoe was Avicci nou??quote:
Niks niksquote:
Oh ja was leuk hoorquote:
Is dat een vraag voor mij of...?quote:
Waarom nietquote:
Ja lekker boeiend (dacht al dat ik het verkeerd schreef maar te lui om goeie spelling op te zoeken)quote:
Voel je je wel goed?quote:
Gastquote:
moet ik nu ook zo gevoelig gaan doen en hem lastig vallen met hoe het gingquote:
Waaromquote:
Born To Diequote:Op maandag 3 maart 2014 19:23 schreef Snowbells het volgende:
[..]
NEE VOOR TOTO
gvd wie zit ik nou te quoten dan
Gevoelig gaan doen? Gewoon interessequote:Op maandag 3 maart 2014 19:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
moet ik nu ook zo gevoelig gaan doen en hem lastig vallen met hoe het ging![]()
quote:Op maandag 3 maart 2014 19:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat een ordinair stuk schorriemorrie in de OP.
Dit.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Je bent echt triest aan het doen nuquote:
hoi lrquote:Op maandag 3 maart 2014 19:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Yup Black Beauty, Angels Forever, JFK etc, ze heeft zoveel goede nummers. Queen of Disaster en TV in Black And White is zijn ook heel leuk. Maar vind lyrics en hoe het instrumentaal klinkt (ook zonder stem) belangrijk; daarom Born To Die. Wat vind jij haar mooiste liedje?quote:Op maandag 3 maart 2014 19:26 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ken je unreleased liedjes van haar?
Hoi Snow. Wat beleefde wij gisternacht een doorbraak samen he. Wat een succesverhaal.quote:
Hey Tjacka. Vandaag iemand aan durven spreken?quote:
Is die lul mij voorquote:Op maandag 3 maart 2014 19:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hoi lr
heb je mensen nog knuffels gegeven
Ultraviolencequote:Op maandag 3 maart 2014 19:27 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Yup black beauty, Angels Forever, JFK etc, ze heeft zoveel goede nummers, maar vind lyrics en hoe het instrumentaal klinkt (ook zonder stem) belangrijk. Wat vind jij haar mooiste liedje?
Overigens: 1 mei eindelijk haar album
ja alleen in het poolsquote:Op maandag 3 maart 2014 19:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi Snow. Wat beleefde wij gisternacht een doorbraak samen he. Wat een succesverhaal.
[..]
Hey Tjacka. Vandaag iemand aan durven spreken?
[..]
Is die lul mij voor
Ja, pfoe :$.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Hoi Snow. Wat beleefde wij gisternacht een doorbraak samen he. Wat een succesverhaal.
Overigens ben ik vandaag nog niet buiten geweest dus dat knuffelen is nog niet gelukt.quote:
Je bent net dag thuisquote:
is een combiquote:Op maandag 3 maart 2014 19:27 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Omdat het geen scanner is maar een printer?
Ja echt hè. Die monoloog!quote:Op maandag 3 maart 2014 19:29 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ultraviolence
Mijn favoriete liedje is jealous girl op het moment. Jij was ook naar haar concert toch? Ride live zien.
ik voel mij echt kut over die situatiequote:Op maandag 3 maart 2014 19:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Overigens ben ik vandaag nog niet buiten geweest dus dat knuffelen is nog niet gelukt.
Iemand interesse? Tjacka heb ik al ongewenst gehad.
oke doeiquote:Op maandag 3 maart 2014 19:31 schreef BlauweTijger het volgende:
MOOOOOOOOOOOOOOVE BITCH GET OUT THE WAY
Ik snap nog altijd waaromquote:Op maandag 3 maart 2014 19:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik voel mij echt kut over die situatie
hoezo nietquote:Op maandag 3 maart 2014 19:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bent net dag thuiskomt goed
Maar ik zal niet te gevoelig reageren
Inderdaad vet kort. Ik had ook nog eens een uur vertraging dus kon niet helemaal vooraan staan. Uiteindelijk 3 rijen voor haar gestaan. Ze is zo mooi mi gadoquote:Op maandag 3 maart 2014 19:31 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Ja echt hè. Die monoloog!Kon 'm helemaal meepraten
Oh als ze weer naar Nederland komt ik ga echt flauwvallen...
Alles was gewoon top geweldig. Best day in my life.
Alleen stom dat het net een uurtje duurde...
wat was erquote:Op maandag 3 maart 2014 19:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik snap nog altijd waarom![]()
Maakt het wel des te leuker overigens, maar als je ooit een tweede poging wil ondernemen hoor ik het wel.
I never once heard you sayquote:
Mee eens, een prachtige vrouw. Heb veel respect voor haar.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:32 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Inderdaad vet kort. Ik had ook nog eens een uur vertraging dus kon niet helemaal vooraan staan. Uiteindelijk 3 rijen voor haar gestaan. Ze is zo mooi mi gado
ja misschien wil ik wel een tweede keer proberenquote:Op maandag 3 maart 2014 19:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik snap nog altijd waarom![]()
Maakt het wel des te leuker overigens, maar als je ooit een tweede poging wil ondernemen hoor ik het wel.
en toenquote:Op maandag 3 maart 2014 19:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik kwam smoofie, adames, en lr tegen bij ajax
met cachet
ging lr achter ons zitten met smoofiequote:
quote:Op maandag 3 maart 2014 19:36 schreef Chizu het volgende:
[..]
Moef bitsj
get aut de weej
get aut de weej bitsj
get aut de weej
Op die laatste zin na heb je wel zo ongeveer de kern te pakken.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ging lr achter ons zitten met smoofie
toen durfde ik niks te zeggen
en ging lr mij knuffelen
en hij liep weer weg
en nu pest hij mij daar al weken mee
ja goedquote:Op maandag 3 maart 2014 19:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Op die laatste zin na heb je wel zo ongeveer de kern te pakken.
Knuffelen dan maar? Niemand anders ging in op mijn aanbod.
Hou me tegen!quote:
heeft ze nog voortanden?quote:Op maandag 3 maart 2014 19:41 schreef BlueJeans het volgende:
Doet me denken aan carnaval. Boven op tafel lopen dansen duwt zo'n trut mij bijna van die tafel af en bijna op m'n toetert geploft. Zo ik werd me een partij boos. Trut.
KLAP DIE BITCH DANquote:Op maandag 3 maart 2014 19:41 schreef BlueJeans het volgende:
Doet me denken aan carnaval. Boven op tafel lopen dansen duwt zo'n trut mij bijna van die tafel af en bijna op m'n toetert geploft. Zo ik werd me een partij boos. Trut.
carnavalquote:Op maandag 3 maart 2014 19:41 schreef BlueJeans het volgende:
quote:
ja was een van mn eerste opmerkingenquote:Op maandag 3 maart 2014 19:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]heb je al 'kan ik niet serieus nemen' opmerkingen kunnen maken?
quote:Op maandag 3 maart 2014 19:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja was een van mn eerste opmerkingen
Nee heb haar gewoon zelf bijna van de tafel afgedonderd door heel hard met m'n kont een duw tegen haar aan te geven. Werd ze boos. Dus ik werd ook boos. 'Ja doe maar rustig hoor het is carnaval' zei zequote:
jaquote:Op maandag 3 maart 2014 19:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zondag over 2 weken is dat toch? Weet niet. Brabant is eng.
Eens.quote:
afknapper. vechten als mannenquote:Op maandag 3 maart 2014 19:43 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Nee heb haar gewoon zelf bijna van de tafel afgedonderd door heel hard met m'n kont een duw tegen haar aan te geven. Werd ze boos. Dus ik werd ook boos. 'Ja doe maar rustig hoor het is carnaval' zei ze___! Maar goed, we waren twee seconden boos, daarna gewoon verder gegaan met carnavallen.
Volgende keer plas ik wel in haar kont, dat zal d'r leren!quote:
We gingen niet vechten, alleen snelle woordwisselingen.quote:
je bevestigt mijn punt. grote bek hebben -> grote bek terug hebben -> samen naar de bar voor een biertje.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:45 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
[..]
We gingen niet vechten, alleen snelle woordwisselingen.
You can rape mequote:Op maandag 3 maart 2014 19:44 schreef BlauweTijger het volgende:
SMACK THE BITCH IN THE FACE, I DONT WANNA RAPE YA, I JUST WANNA PLAY YA
Weten wij alles van tochquote:Op maandag 3 maart 2014 19:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je bevestigt mijn punt. grote bek hebben -> grote bek terug hebben -> samen naar de bar voor een biertje.
dat was genant met vlaar toenquote:Op maandag 3 maart 2014 19:51 schreef BlauweTijger het volgende:
Maar goed, ik hou niet van voetbal maar dit:
![]()
![]()
dat was wel sneuquote:Op maandag 3 maart 2014 19:51 schreef BlauweTijger het volgende:
Maar goed, ik hou niet van voetbal maar dit:
![]()
![]()
quote:Op maandag 3 maart 2014 19:52 schreef BlauweTijger het volgende:
Stoere Ajax boys die dat stom vonden
Weet ik.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je bent net zo grappig als dat je oud bent op een schaal van 14
Dat kreeg ik gister met pelle na de wedstrijdquote:
ajax wint weleens vaker van feyenoordquote:Op maandag 3 maart 2014 19:52 schreef BlauweTijger het volgende:
Als het in de Arena gebeurde was het magisch blabalbla
nee dat was baasquote:Op maandag 3 maart 2014 19:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat kreeg ik gister met pelle na de wedstrijd
jij snapt er echt niks van héquote:Op maandag 3 maart 2014 19:52 schreef BlauweTijger het volgende:
Als het in de Arena gebeurde was het magisch blabalbla
ik weet geen absolute aantallenquote:Op maandag 3 maart 2014 19:53 schreef wietparkiet het volgende:
hoeveel ajaxsupporters zijn er nou echt joods zeg maar niet ajax joods maar religieus joods
nee want daar zijn de mensen na 81 minuten al weg ahahhahahaquote:Op maandag 3 maart 2014 19:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jij snapt er echt niks van hé
zoiets zou nooit bij ajax gebeuren
Graziano Rellequote:Op maandag 3 maart 2014 19:53 schreef Insomnia_ het volgende:
pelle enige feyenoorder met beleving word selectie uitgezet
hoeveel joden zijn er in nederlandquote:Op maandag 3 maart 2014 19:53 schreef wietparkiet het volgende:
hoeveel ajaxsupporters zijn er nou echt joods zeg maar niet ajax joods maar religieus joods
Ik was joods. Totdat Varg mij inlichtte dat zij achter al het kwaad in de wereld zaten. Wat voelde ik mij naïef.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:53 schreef wietparkiet het volgende:
gisteren bij f'noord ookquote:Op maandag 3 maart 2014 19:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee want daar zijn de mensen na 81 minuten al weg ahahhahaha
weet ik nietquote:Op maandag 3 maart 2014 19:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hoeveel joden zijn er in nederland
qua percentage
vargquote:Op maandag 3 maart 2014 19:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik was joods. Totdat Varg mij inlichtte dat zij achter al het kwaad in de wereld zaten. Wat voelde ik mij naïef.
Ongeveer 0 tot 1quote:Op maandag 3 maart 2014 19:53 schreef wietparkiet het volgende:
Met Rutten hoef je geen titelaspiraties uit te spreken neequote:
zonder sheik nooit meerquote:Op maandag 3 maart 2014 19:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met Rutten hoef je geen titelaspiraties uit te spreken nee
op naar plek 10quote:Op maandag 3 maart 2014 19:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met Rutten hoef je geen titelaspiraties uit te spreken nee
nederlands voetbal is faillietquote:Op maandag 3 maart 2014 19:58 schreef Tjacka het volgende:
concurrentie van ajax wordt wel echt met het jaar minder
de nederlandse competitie is slecht
maar ook niet eens meer spannend
#kutleef
Kan je ook iets niet offensief tegen me zeggen? Ik zeg iets normaals, ga jij dit zeggenquote:Op maandag 3 maart 2014 19:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
okee en nu zonder de fictieve bron die de pinda in je hersenpan is
er komt echt alleen onzin uit jouw toetsenbordquote:
Ga je weer beginnen met duh wedleef?quote:
JanCees zoekt ruzie. Ik zou Yvonne een PM sturen en haar inlichten.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:00 schreef Chizu het volgende:
[..]
Kan je ook iets niet offensief tegen me zeggen? Ik zeg iets normaals, ga jij dit zeggen
Doe eens normaal, gast
ik doe ook normaalquote:Op maandag 3 maart 2014 20:00 schreef Chizu het volgende:
[..]
Kan je ook iets niet offensief tegen me zeggen? Ik zeg iets normaals, ga jij dit zeggen
Doe eens normaal, gast
dan zal ik wel 2 maanden krijgenquote:Op maandag 3 maart 2014 20:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
JanCees zoekt ruzie. Ik zou Yvonne een PM sturen en haar inlichten.
ENEMIES:quote:Op maandag 3 maart 2014 20:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
JanCees zoekt ruzie. Ik zou Yvonne een PM sturen en haar inlichten.
Gister +700quote:
jij bent vast een feest om als kind te hebbenquote:Op maandag 3 maart 2014 20:03 schreef Chizu het volgende:
[..]
ENEMIES:
xcachet [lvl 5]
JanCees [lvl 7]
wietparkiet [lvl -29]
Zeker, je kon de muziek al uit m'n moeders buik horen komen toen ze zwanger was.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jij bent vast een feest om als kind te hebben
Was je nog maar mod he, kon je ons allemaal bannen XDquote:
Alleen (Forum)Admins kunnen toch bannen, Fokkie.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was je nog maar mod he, kon je ons allemaal bannen XD
Ja maar ik vind het leuk als Kano hier langskomt om dat zelf mede te delenquote:Op maandag 3 maart 2014 20:08 schreef Chizu het volgende:
[..]
Alleen (Forum)Admins kunnen toch bannen, Fokkie.
Kano summonenquote:Op maandag 3 maart 2014 20:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar ik vind het leuk als Kano hier langskomt om dat zelf mede te delen
quote:Op maandag 3 maart 2014 20:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hij geeft gewoon geen neuk om wat iemand denkt
Ik geef geen neuk om wat jij zegt. Houd je bek nou eens een keerquote:Op maandag 3 maart 2014 20:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hij geeft gewoon geen neuk om wat jij denkt
fittiequote:Op maandag 3 maart 2014 20:10 schreef Chizu het volgende:
[..]
Ik geef geen neuk om wat jij zegt. Houd je bek nou eens een keer
quote:Op maandag 3 maart 2014 20:10 schreef Chizu het volgende:
[..]
dit is een rare zinquote:Op maandag 3 maart 2014 20:10 schreef Chizu het volgende:
[..]
het was altijd al een mongoolquote:Op maandag 3 maart 2014 20:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik ben de tototale controle over die jonge kwijt
stop jij ook eens met cyberpesten?quote:
Kijk je geen VI?quote:
Soms.quote:
nee mee gestoptquote:
hugo borst is erquote:Op maandag 3 maart 2014 20:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Soms.
Het is vaak wel kanjer saai maja
oh jaquote:
ik mag hem welquote:
VI kijken om het voetbal is dan ook wel een hele vreemde opvatting. Analyses voor en tussen wedstrijden kijk ik ook nooit.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee mee gestopt
ik vind het niet leuk
en baseer liever mijn eigen mening wat betreft voetbal
nabeschouwingen wel?quote:Op maandag 3 maart 2014 20:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
VI kijken om het voetbal is dan ook wel een hele vreemde opvatting. Analyses voor en tussen wedstrijden kijk ik ook nooit.
Klopt, zag er dit weekend ook 1 bij PSV. Ik kan nog beter interviewen en ik heb geen journalistieke opleiding.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:43 schreef wietparkiet het volgende:
Ik zat laatst een nabeschouwing te kijken van feyenoord nec
de interviewer van fox die pelle interviewde leek net een autist
ga solliciterenquote:Op maandag 3 maart 2014 20:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt, zag er dit weekend ook 1 bij PSV. Ik kan nog beter interviewen en ik heb geen journalistieke opleiding.
quote:Op maandag 3 maart 2014 21:03 schreef Chizu het volgende:
https://soundcloud.com/lamizu/utau-wip-kasane-teto-lights-1
Ik als ik aan de slag ga met een programma
Toffe film ja, staat ook oo Netflix trouwensquote:Op maandag 3 maart 2014 21:07 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja ik 4x, fucking tofEn er is niks anders op TV
ik heb mijn utorrent abo ook verlengdquote:Op maandag 3 maart 2014 21:08 schreef LETMEIN het volgende:
Ik kreeg een email van Netflix, ze hebben nu ook de recentere seizoenen van Family Guy. Ik heb mijn abonnement weer verlengd
Series zijn aardig hoor. En ze zijn pas sinds Augustus uit de lucht. Komt nog wel.quote:Op maandag 3 maart 2014 21:08 schreef BlauweTijger het volgende:
Heb ook Netflix, veel oude troep wel. Ze moeten die shit is vernieuwen.
Gister seizoen 1 afgekekenquote:Op maandag 3 maart 2014 21:08 schreef BlauweTijger het volgende:
Heb ook Netflix, veel oude troep wel. Ze moeten die shit is vernieuwen.
Ik betaal liever 8 euro per maand waarbij je alles mooi in HD kunt streamen, dan dat je elke keer alles moet downloaden waarbij je het na 1x kijken weer verwijderd.quote:Op maandag 3 maart 2014 21:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik heb mijn utorrent abo ook verlengd
Ik verwijder het niet.quote:Op maandag 3 maart 2014 21:10 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik betaal liever 8 euro per maand waarbij je alles mooi in HD kunt streamen, dan dat je elke keer alles moet downloaden waarbij je het na 1x kijken weer verwijderd.
Tevens reclamevrij.
Schijnen te bestaan.quote:
Wel, google maar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |