dat was genant met vlaar toenquote:Op maandag 3 maart 2014 19:51 schreef BlauweTijger het volgende:
Maar goed, ik hou niet van voetbal maar dit:
![]()
![]()
dat was wel sneuquote:Op maandag 3 maart 2014 19:51 schreef BlauweTijger het volgende:
Maar goed, ik hou niet van voetbal maar dit:
![]()
![]()
quote:Op maandag 3 maart 2014 19:52 schreef BlauweTijger het volgende:
Stoere Ajax boys die dat stom vonden
Weet ik.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je bent net zo grappig als dat je oud bent op een schaal van 14
Dat kreeg ik gister met pelle na de wedstrijdquote:
ajax wint weleens vaker van feyenoordquote:Op maandag 3 maart 2014 19:52 schreef BlauweTijger het volgende:
Als het in de Arena gebeurde was het magisch blabalbla
nee dat was baasquote:Op maandag 3 maart 2014 19:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat kreeg ik gister met pelle na de wedstrijd
jij snapt er echt niks van héquote:Op maandag 3 maart 2014 19:52 schreef BlauweTijger het volgende:
Als het in de Arena gebeurde was het magisch blabalbla
ik weet geen absolute aantallenquote:Op maandag 3 maart 2014 19:53 schreef wietparkiet het volgende:
hoeveel ajaxsupporters zijn er nou echt joods zeg maar niet ajax joods maar religieus joods
nee want daar zijn de mensen na 81 minuten al weg ahahhahahaquote:Op maandag 3 maart 2014 19:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jij snapt er echt niks van hé
zoiets zou nooit bij ajax gebeuren
Graziano Rellequote:Op maandag 3 maart 2014 19:53 schreef Insomnia_ het volgende:
pelle enige feyenoorder met beleving word selectie uitgezet
hoeveel joden zijn er in nederlandquote:Op maandag 3 maart 2014 19:53 schreef wietparkiet het volgende:
hoeveel ajaxsupporters zijn er nou echt joods zeg maar niet ajax joods maar religieus joods
Ik was joods. Totdat Varg mij inlichtte dat zij achter al het kwaad in de wereld zaten. Wat voelde ik mij naïef.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:53 schreef wietparkiet het volgende:
gisteren bij f'noord ookquote:Op maandag 3 maart 2014 19:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee want daar zijn de mensen na 81 minuten al weg ahahhahaha
weet ik nietquote:Op maandag 3 maart 2014 19:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hoeveel joden zijn er in nederland
qua percentage
vargquote:Op maandag 3 maart 2014 19:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik was joods. Totdat Varg mij inlichtte dat zij achter al het kwaad in de wereld zaten. Wat voelde ik mij naïef.
Ongeveer 0 tot 1quote:Op maandag 3 maart 2014 19:53 schreef wietparkiet het volgende:
Met Rutten hoef je geen titelaspiraties uit te spreken neequote:
zonder sheik nooit meerquote:Op maandag 3 maart 2014 19:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met Rutten hoef je geen titelaspiraties uit te spreken nee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |