Hoi Snow. Wat beleefde wij gisternacht een doorbraak samen he. Wat een succesverhaal.quote:
Hey Tjacka. Vandaag iemand aan durven spreken?quote:
Is die lul mij voorquote:Op maandag 3 maart 2014 19:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hoi lr
heb je mensen nog knuffels gegeven
Ultraviolencequote:Op maandag 3 maart 2014 19:27 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Yup black beauty, Angels Forever, JFK etc, ze heeft zoveel goede nummers, maar vind lyrics en hoe het instrumentaal klinkt (ook zonder stem) belangrijk. Wat vind jij haar mooiste liedje?
Overigens: 1 mei eindelijk haar album
ja alleen in het poolsquote:Op maandag 3 maart 2014 19:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi Snow. Wat beleefde wij gisternacht een doorbraak samen he. Wat een succesverhaal.
[..]
Hey Tjacka. Vandaag iemand aan durven spreken?
[..]
Is die lul mij voor
Ja, pfoe :$.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Hoi Snow. Wat beleefde wij gisternacht een doorbraak samen he. Wat een succesverhaal.
Overigens ben ik vandaag nog niet buiten geweest dus dat knuffelen is nog niet gelukt.quote:
Je bent net dag thuisquote:
is een combiquote:Op maandag 3 maart 2014 19:27 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Omdat het geen scanner is maar een printer?
Ja echt hè. Die monoloog!quote:Op maandag 3 maart 2014 19:29 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ultraviolence
Mijn favoriete liedje is jealous girl op het moment. Jij was ook naar haar concert toch? Ride live zien.
ik voel mij echt kut over die situatiequote:Op maandag 3 maart 2014 19:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Overigens ben ik vandaag nog niet buiten geweest dus dat knuffelen is nog niet gelukt.
Iemand interesse? Tjacka heb ik al ongewenst gehad.
oke doeiquote:Op maandag 3 maart 2014 19:31 schreef BlauweTijger het volgende:
MOOOOOOOOOOOOOOVE BITCH GET OUT THE WAY
Ik snap nog altijd waaromquote:Op maandag 3 maart 2014 19:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik voel mij echt kut over die situatie
hoezo nietquote:Op maandag 3 maart 2014 19:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bent net dag thuiskomt goed
Maar ik zal niet te gevoelig reageren
Inderdaad vet kort. Ik had ook nog eens een uur vertraging dus kon niet helemaal vooraan staan. Uiteindelijk 3 rijen voor haar gestaan. Ze is zo mooi mi gadoquote:Op maandag 3 maart 2014 19:31 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Ja echt hè. Die monoloog!Kon 'm helemaal meepraten
Oh als ze weer naar Nederland komt ik ga echt flauwvallen...
Alles was gewoon top geweldig. Best day in my life.
Alleen stom dat het net een uurtje duurde...
wat was erquote:Op maandag 3 maart 2014 19:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik snap nog altijd waarom![]()
Maakt het wel des te leuker overigens, maar als je ooit een tweede poging wil ondernemen hoor ik het wel.
I never once heard you sayquote:
Mee eens, een prachtige vrouw. Heb veel respect voor haar.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:32 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Inderdaad vet kort. Ik had ook nog eens een uur vertraging dus kon niet helemaal vooraan staan. Uiteindelijk 3 rijen voor haar gestaan. Ze is zo mooi mi gado
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |