op naar plek 10quote:Op maandag 3 maart 2014 19:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met Rutten hoef je geen titelaspiraties uit te spreken nee
nederlands voetbal is faillietquote:Op maandag 3 maart 2014 19:58 schreef Tjacka het volgende:
concurrentie van ajax wordt wel echt met het jaar minder
de nederlandse competitie is slecht
maar ook niet eens meer spannend
#kutleef
Kan je ook iets niet offensief tegen me zeggen? Ik zeg iets normaals, ga jij dit zeggenquote:Op maandag 3 maart 2014 19:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
okee en nu zonder de fictieve bron die de pinda in je hersenpan is
er komt echt alleen onzin uit jouw toetsenbordquote:
Ga je weer beginnen met duh wedleef?quote:
JanCees zoekt ruzie. Ik zou Yvonne een PM sturen en haar inlichten.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:00 schreef Chizu het volgende:
[..]
Kan je ook iets niet offensief tegen me zeggen? Ik zeg iets normaals, ga jij dit zeggen
Doe eens normaal, gast
ik doe ook normaalquote:Op maandag 3 maart 2014 20:00 schreef Chizu het volgende:
[..]
Kan je ook iets niet offensief tegen me zeggen? Ik zeg iets normaals, ga jij dit zeggen
Doe eens normaal, gast
dan zal ik wel 2 maanden krijgenquote:Op maandag 3 maart 2014 20:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
JanCees zoekt ruzie. Ik zou Yvonne een PM sturen en haar inlichten.
ENEMIES:quote:Op maandag 3 maart 2014 20:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
JanCees zoekt ruzie. Ik zou Yvonne een PM sturen en haar inlichten.
Gister +700quote:
jij bent vast een feest om als kind te hebbenquote:Op maandag 3 maart 2014 20:03 schreef Chizu het volgende:
[..]
ENEMIES:
xcachet [lvl 5]
JanCees [lvl 7]
wietparkiet [lvl -29]
Zeker, je kon de muziek al uit m'n moeders buik horen komen toen ze zwanger was.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jij bent vast een feest om als kind te hebben
Was je nog maar mod he, kon je ons allemaal bannen XDquote:
Alleen (Forum)Admins kunnen toch bannen, Fokkie.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was je nog maar mod he, kon je ons allemaal bannen XD
Ja maar ik vind het leuk als Kano hier langskomt om dat zelf mede te delenquote:Op maandag 3 maart 2014 20:08 schreef Chizu het volgende:
[..]
Alleen (Forum)Admins kunnen toch bannen, Fokkie.
Kano summonenquote:Op maandag 3 maart 2014 20:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar ik vind het leuk als Kano hier langskomt om dat zelf mede te delen
quote:Op maandag 3 maart 2014 20:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hij geeft gewoon geen neuk om wat iemand denkt
Ik geef geen neuk om wat jij zegt. Houd je bek nou eens een keerquote:Op maandag 3 maart 2014 20:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hij geeft gewoon geen neuk om wat jij denkt
fittiequote:Op maandag 3 maart 2014 20:10 schreef Chizu het volgende:
[..]
Ik geef geen neuk om wat jij zegt. Houd je bek nou eens een keer
quote:Op maandag 3 maart 2014 20:10 schreef Chizu het volgende:
[..]
dit is een rare zinquote:Op maandag 3 maart 2014 20:10 schreef Chizu het volgende:
[..]
het was altijd al een mongoolquote:Op maandag 3 maart 2014 20:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik ben de tototale controle over die jonge kwijt
stop jij ook eens met cyberpesten?quote:
Kijk je geen VI?quote:
Soms.quote:
nee mee gestoptquote:
hugo borst is erquote:Op maandag 3 maart 2014 20:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Soms.
Het is vaak wel kanjer saai maja
oh jaquote:
ik mag hem welquote:
VI kijken om het voetbal is dan ook wel een hele vreemde opvatting. Analyses voor en tussen wedstrijden kijk ik ook nooit.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee mee gestopt
ik vind het niet leuk
en baseer liever mijn eigen mening wat betreft voetbal
nabeschouwingen wel?quote:Op maandag 3 maart 2014 20:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
VI kijken om het voetbal is dan ook wel een hele vreemde opvatting. Analyses voor en tussen wedstrijden kijk ik ook nooit.
Klopt, zag er dit weekend ook 1 bij PSV. Ik kan nog beter interviewen en ik heb geen journalistieke opleiding.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:43 schreef wietparkiet het volgende:
Ik zat laatst een nabeschouwing te kijken van feyenoord nec
de interviewer van fox die pelle interviewde leek net een autist
ga solliciterenquote:Op maandag 3 maart 2014 20:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt, zag er dit weekend ook 1 bij PSV. Ik kan nog beter interviewen en ik heb geen journalistieke opleiding.
quote:Op maandag 3 maart 2014 21:03 schreef Chizu het volgende:
https://soundcloud.com/lamizu/utau-wip-kasane-teto-lights-1
Ik als ik aan de slag ga met een programma
Toffe film ja, staat ook oo Netflix trouwensquote:Op maandag 3 maart 2014 21:07 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja ik 4x, fucking tofEn er is niks anders op TV
ik heb mijn utorrent abo ook verlengdquote:Op maandag 3 maart 2014 21:08 schreef LETMEIN het volgende:
Ik kreeg een email van Netflix, ze hebben nu ook de recentere seizoenen van Family Guy. Ik heb mijn abonnement weer verlengd
Series zijn aardig hoor. En ze zijn pas sinds Augustus uit de lucht. Komt nog wel.quote:Op maandag 3 maart 2014 21:08 schreef BlauweTijger het volgende:
Heb ook Netflix, veel oude troep wel. Ze moeten die shit is vernieuwen.
Gister seizoen 1 afgekekenquote:Op maandag 3 maart 2014 21:08 schreef BlauweTijger het volgende:
Heb ook Netflix, veel oude troep wel. Ze moeten die shit is vernieuwen.
Ik betaal liever 8 euro per maand waarbij je alles mooi in HD kunt streamen, dan dat je elke keer alles moet downloaden waarbij je het na 1x kijken weer verwijderd.quote:Op maandag 3 maart 2014 21:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik heb mijn utorrent abo ook verlengd
Ik verwijder het niet.quote:Op maandag 3 maart 2014 21:10 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik betaal liever 8 euro per maand waarbij je alles mooi in HD kunt streamen, dan dat je elke keer alles moet downloaden waarbij je het na 1x kijken weer verwijderd.
Tevens reclamevrij.
Schijnen te bestaan.quote:
Wel, google maar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |