quote:Op maandag 3 maart 2014 21:03 schreef Chizu het volgende:
https://soundcloud.com/lamizu/utau-wip-kasane-teto-lights-1
Ik als ik aan de slag ga met een programma
Toffe film ja, staat ook oo Netflix trouwensquote:Op maandag 3 maart 2014 21:07 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja ik 4x, fucking tofEn er is niks anders op TV
ik heb mijn utorrent abo ook verlengdquote:Op maandag 3 maart 2014 21:08 schreef LETMEIN het volgende:
Ik kreeg een email van Netflix, ze hebben nu ook de recentere seizoenen van Family Guy. Ik heb mijn abonnement weer verlengd
Series zijn aardig hoor. En ze zijn pas sinds Augustus uit de lucht. Komt nog wel.quote:Op maandag 3 maart 2014 21:08 schreef BlauweTijger het volgende:
Heb ook Netflix, veel oude troep wel. Ze moeten die shit is vernieuwen.
Gister seizoen 1 afgekekenquote:Op maandag 3 maart 2014 21:08 schreef BlauweTijger het volgende:
Heb ook Netflix, veel oude troep wel. Ze moeten die shit is vernieuwen.
Ik betaal liever 8 euro per maand waarbij je alles mooi in HD kunt streamen, dan dat je elke keer alles moet downloaden waarbij je het na 1x kijken weer verwijderd.quote:Op maandag 3 maart 2014 21:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik heb mijn utorrent abo ook verlengd
Ik verwijder het niet.quote:Op maandag 3 maart 2014 21:10 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik betaal liever 8 euro per maand waarbij je alles mooi in HD kunt streamen, dan dat je elke keer alles moet downloaden waarbij je het na 1x kijken weer verwijderd.
Tevens reclamevrij.
Schijnen te bestaan.quote:
Wel, google maar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |