KLAP DIE BITCH DANquote:Op maandag 3 maart 2014 19:41 schreef BlueJeans het volgende:
Doet me denken aan carnaval. Boven op tafel lopen dansen duwt zo'n trut mij bijna van die tafel af en bijna op m'n toetert geploft. Zo ik werd me een partij boos. Trut.
carnavalquote:Op maandag 3 maart 2014 19:41 schreef BlueJeans het volgende:
Doet me denken aan carnaval. Boven op tafel lopen dansen duwt zo'n trut mij bijna van die tafel af en bijna op m'n toetert geploft. Zo ik werd me een partij boos. Trut.
quote:
ja was een van mn eerste opmerkingenquote:Op maandag 3 maart 2014 19:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]heb je al 'kan ik niet serieus nemen' opmerkingen kunnen maken?
quote:Op maandag 3 maart 2014 19:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja was een van mn eerste opmerkingen
Nee heb haar gewoon zelf bijna van de tafel afgedonderd door heel hard met m'n kont een duw tegen haar aan te geven. Werd ze boos. Dus ik werd ook boos. 'Ja doe maar rustig hoor het is carnaval' zei zequote:
jaquote:Op maandag 3 maart 2014 19:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zondag over 2 weken is dat toch? Weet niet. Brabant is eng.
Eens.quote:
afknapper. vechten als mannenquote:Op maandag 3 maart 2014 19:43 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Nee heb haar gewoon zelf bijna van de tafel afgedonderd door heel hard met m'n kont een duw tegen haar aan te geven. Werd ze boos. Dus ik werd ook boos. 'Ja doe maar rustig hoor het is carnaval' zei ze___! Maar goed, we waren twee seconden boos, daarna gewoon verder gegaan met carnavallen.
Volgende keer plas ik wel in haar kont, dat zal d'r leren!quote:
We gingen niet vechten, alleen snelle woordwisselingen.quote:
je bevestigt mijn punt. grote bek hebben -> grote bek terug hebben -> samen naar de bar voor een biertje.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:45 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
[..]
We gingen niet vechten, alleen snelle woordwisselingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |