quote:Op zondag 2 maart 2014 16:06 schreef bianconeri het volgende:
Haha ajacieden zijn raar.
1. Ze denken kwalitatief de sterkste ploeg te zijn. Terwijl er niet 1 ajax waardige speler speelt.
2. Ze denken dat ze verdient op voorsprong staan tegen Feyenoord
3. Ze denken dat de Arena meer geluid produceert dan de Kuip (ja ok fluitgeluiden, die zijn er altijd in de Arena)
quote:Op zondag 2 maart 2014 16:06 schreef bianconeri het volgende:
Haha ajacieden zijn raar.
1. Ze denken kwalitatief de sterkste ploeg te zijn. Terwijl er niet 1 ajax waardige speler speelt.
2. Ze denken dat ze verdient op voorsprong staan tegen Feyenoord
3. Ze denken dat de Arena meer geluid produceert dan de Kuip (ja ok fluitgeluiden, die zijn er altijd in de Arena)
Tuurlijkquote:Op zondag 2 maart 2014 16:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Heeft iemand nog het gifje van Ajax kampioen met Pieters?
Doet de waarheid auw?quote:Op zondag 2 maart 2014 16:07 schreef Tyron het volgende:
[..]
ggmm zou je deze man even willen waarschuwen dat hij moet stoppen met zijn troll gedrag
quote:Op zondag 2 maart 2014 16:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Tuurlijk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gifjes zonder Humberto in het hoekje kan ik niet serieus nemen.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Tuurlijk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha wil je zeggen dat ik ongelijk heb dan?quote:Op zondag 2 maart 2014 16:07 schreef Tyron het volgende:
ggmm zou je deze man even willen waarschuwen dat hij moet stoppen met zijn troll gedrag
Idd ajacieden zijn echt lachtwekkend.quote:
Deze post zit vol waarheden.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat speelt Boëtius slecht zeg.
Depay > Boëtius![]()
![]()
![]()
![]()
Dit waren nog de early years van mijn .gif carrièrequote:Op zondag 2 maart 2014 16:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gifjes zonder Humberto in het hoekje kan ik niet serieus nemen.
Update hem even naar 2013-2014 als je wilt.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Tuurlijk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 2 maart 2014 16:09 schreef Shreyas het volgende:
Vrije trap voor Feyenoord op een gevaarlijke plek
Heb jij die gemaakt?quote:Op zondag 2 maart 2014 16:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Tuurlijk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kishnagod > iedereenquote:Op zondag 2 maart 2014 16:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat speelt Boëtius slecht zeg.
Depay > Boëtius![]()
![]()
![]()
![]()
Alleen heeft Feyenoord geen spelers die een vrije trap kunnen nemenquote:Op zondag 2 maart 2014 16:09 schreef Shreyas het volgende:
Vrije trap voor Feyenoord op een gevaarlijke plek
Vormer toch?quote:Op zondag 2 maart 2014 16:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen heeft Feyenoord geen spelers die een vrije trap kunnen nemen
Zo, dat is snel, 2 sec na mijn vraag. Huldequote:
Punten? Schalen, met dozijnen tegelijk. En dat blijven we doen.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:09 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Haha wil je zeggen dat ik ongelijk heb dan?
[..]
Idd ajacieden zijn echt lachtwekkend.
Tuurlijk ze staan 1e, maar serieus moet dat arrogante gedrag dan?
Ze hebben een zeer matig elftal, spelen zeer matige voetbal. En toch pakken ze punten.
Kan alleen in NL
quote:
jinxquote:Op zondag 2 maart 2014 16:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]![]()
Nice, kun je er alvast een voor dit seizoen maken? De titel is nu toch wel binnen.
Zal binnenkort het wel aanpassenquote:Op zondag 2 maart 2014 16:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]![]()
Nice, kun je er alvast een voor dit seizoen maken? De titel is nu toch wel binnen.
Alleen geen gif.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:10 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zo, dat is snel, 2 sec na mijn vraag. Hulde
Nou het duurt al een jaar of 50 dus reken er niet op dat dit snel ophoudtquote:Op zondag 2 maart 2014 16:11 schreef bianconeri het volgende:
Ik ben benieuwd hoe lang Ajax nog alle geluk van de wereld mee gaat hebben.
Het wordt nu toch wel ziekelijk hoe erg veel geluk ze hebben.
Hopelijk kan die onterechte arrogante eens weg dan
Tot het geluk op is.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:10 schreef Scorpie het volgende:
Punten? Schalen, met dozijnen tegelijk. En dat blijven we doen.
Als Feyenoordspelers de conditie zouden hebben om 2 helften te spelen zou het inderdaad een stuk lastiger worden.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:11 schreef bianconeri het volgende:
Ik ben benieuwd hoe lang Ajax nog alle geluk van de wereld mee gaat hebben.
Het wordt nu toch wel ziekelijk hoe erg veel geluk ze hebben.
Hopelijk kan die onterechte arrogante eens weg dan
net als dat wachten op een kampioenschap van julliequote:Op zondag 2 maart 2014 16:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou het duurt al een jaar of 50 dus reken er niet op dat dit snel ophoudt
Het is nog onbekend wat feyenoorders postne op facebook als feyenoord wint van Ajaxquote:Op zondag 2 maart 2014 16:12 schreef MrStalin het volgende:
Mijn Facebookstream gaat straks weer volstromen met teksten als
"Trots op AJAX"
"WZAWZDB"
etc.
Die hoor je ook echt alleen als ze fey-ajax winnen
Dat soort mensen op Facebook hebbenquote:Op zondag 2 maart 2014 16:12 schreef MrStalin het volgende:
"Trots op AJAX"
"WZAWZDB"
etc.
Hij kan dat heel goed... in FIFA14.quote:
Al is Ajax wel redelijk leeg nuquote:Op zondag 2 maart 2014 16:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als Feyenoordspelers de conditie zouden hebben om 2 helften te spelen zou het inderdaad een stuk lastiger worden.
quote:Op zondag 2 maart 2014 16:12 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Het is nog onbekend wat feyenoorders postne op facebook als feyenoord wint van Ajax
Iddquote:Op zondag 2 maart 2014 16:12 schreef MrStalin het volgende:
"Trots op AJAX"
"WZAWZDB"
etc.
Ja ik niet hè. Ik heb juist niks met Feyenoord.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:12 schreef ejfaar het volgende:
[..]
net als dat wachten op een kampioenschap van jullie
quote:Op zondag 2 maart 2014 16:12 schreef ejfaar het volgende:
[..]
net als dat wachten op een kampioenschap van jullie
Toen Feyenoord voor het laatst kampioen werd bestonden er nog geen eens computers joh.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:12 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Het is nog onbekend wat feyenoorders postne op facebook als feyenoord wint van Ajax
Geluk dwing je af, gewoon 4e seizoen op rij de beste van Nederland das geen geluk meer natuurlijkquote:Op zondag 2 maart 2014 16:12 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Tot het geluk op is.
Met zo'n matig elftal kan je gewoon niet blijven winnen.
Die hebben ook nog wel een wedstrijd van Donderdag in de benen, dat is vanaf nu ook niet meer het geval.quote:
quote:Op zondag 2 maart 2014 16:12 schreef Scorpie het volgende:
Kolkend stadion. Legioen is de 12e man, das overduidelijk.
Ja hoor, jij zou je doodschamen als Feyenoord in precies dezelfde situatie op de eerste plek stond en net Ajax met 1-2 heeft verslagen. Natuurlijk.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:13 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Idd
Alsof ze trots zijn op hoe walgelijk slecht ze al het hele jaar spelen....
Ik zou me eerder doodschamen hoe slecht Ajax speelt en doodschamen over het niveau van de Eredivisie dat zo'n flut elftal nog kan winnen.
trquote:Op zondag 2 maart 2014 16:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Feyenoord geeft corner weg
Goal Ajax
feyenoorders hoor je ook tijdens de klassieker nietquote:Op zondag 2 maart 2014 16:12 schreef MrStalin het volgende:
"Trots op AJAX"
"WZAWZDB"
etc.
Wat is dat een slechte dooddoener zeg....quote:Op zondag 2 maart 2014 16:13 schreef Scorpie het volgende:
Geluk dwing je af, gewoon 4e seizoen op rij de beste van Nederland das geen geluk meer natuurlijk
Ik ben geen Feyenoorder dus wat die doen zal me worst wezen.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:13 schreef Strani het volgende:
Ja hoor, jij zou je doodschamen als Feyenoord in precies dezelfde situatie op de eerste plek stond en net Ajax met 1-2 heeft verslagen. Natuurlijk.
Ga je schamen voor je eigen aanhang Johannes. Wat een debielen.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gifjes zonder Humberto in het hoekje kan ik niet serieus nemen.
Kijk dan niet.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:15 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik ben geen Feyenoorder dus wat die doen zal me worst wezen.
Ik schaam me alleen dood om het niveau van de Eredivisie.
Als Blind bv al je grote ster is dan zegt dat meer dan genoeg over hoe belachelijk laag het niveau hier is.
Het is maar hoe je het noemt, de beste of de minst slechte, maar het alleen op geluk gooien is natuurlijk onzinquote:Op zondag 2 maart 2014 16:14 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Wat is dat een slechte dooddoener zeg....
Geluk dwing je af
Ik heb het over dit seizoen, dat ze zeer veel geluk hebben. De afgelopen jaren was het al niets maar dit jaar is het elftal van Ajax echt van een zeer laag niveau. En toch winnen lol. Mickey Mouse league
die hoor je de andere wedstrijden ten minste wel!quote:Op zondag 2 maart 2014 16:14 schreef Tyron het volgende:
feyenoorders hoor je ook tijdens de klassieker niet
Niemand dwingt je hoor.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:15 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Als Blind bv al je grote ster is dan zegt dat meer dan genoeg over hoe belachelijk laag het niveau hier is.
Oké jongen.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:14 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Wat is dat een slechte dooddoener zeg....
Geluk dwing je af
Ik heb het over dit seizoen, dat ze zeer veel geluk hebben. De afgelopen jaren was het al niets maar dit jaar is het elftal van Ajax echt van een zeer laag niveau. En toch winnen lol. Mickey Mouse league
Geweldig is de Eredivisie zeker niet nee, maar dat gezeur of Ajax slaat ook nergens op. Wat moet Ajax dan? Zometeen huilend het veld aflopen, als het aan jou ligt?quote:Op zondag 2 maart 2014 16:15 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik luisterquote:
Ludoquote:
Hou je mond gewoon mafkees.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:17 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik luister
Maar gaat over het geheel van de Eredivisie he.
Als Ajax kampioen van NL kan worden met dit elftal....
Dan kun je net zo goed al je CL/EL tickets inleveren.
Hee pik, hoe gaat het met groningen?quote:Op zondag 2 maart 2014 16:17 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik luister
100 van zulke.quote:
Ajax heeft dan ook helemaal niets in Europa te zoeken.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:17 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik luister
Ik weet niet wat jij dit seizoen gekeken hebt maar één laat doelpuntje tegen Milan en Ajax had nou nog gewoon leuk in de Champions League gespeeld. Dus zó heel erg is het nou ook weer niet.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:17 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik luister
laatste keer dat ze boven ajax eindigden stonden de twin towers er nogquote:Op zondag 2 maart 2014 16:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen Feyenoord voor het laatst kampioen werd bestonden er nog geen eens computers joh.
quote:
tuurlijk tegen een NEC of RKC is het ook kwalitatief beter. Maar verder...quote:Op zondag 2 maart 2014 16:16 schreef Tarado het volgende:
Het is maar hoe je het noemt, de beste of de minst slechte, maar het alleen op geluk gooien is natuurlijk onzin
Coolsingel, medailles, vieren dat ze 2e zijn geworden dit dat allesquote:Op zondag 2 maart 2014 16:18 schreef ejfaar het volgende:
Feyenoord schijnt de eerstvolgende keer dat ze winnen van Ajax gehuldigd te worden
Rondvaart over de Maas. Nou ja, een doorvaart dan.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:18 schreef ejfaar het volgende:
Feyenoord schijnt de eerstvolgende keer dat ze winnen van Ajax gehuldigd te worden
2000/2001 was de laatste keer ja?quote:Op zondag 2 maart 2014 16:18 schreef Adames het volgende:
[..]
laatste keer dat ze boven ajax eindigden stonden de twin towers er nog
nee, maar daarom ben ik nog wel iemand die de Eredivisie volgt als Nederlander.quote:
quote:Op zondag 2 maart 2014 16:19 schreef GGMM het volgende:
Feyenoord krijgt weer een vrije trap mee voor helemaal niks.
Jongen tochquote:feyenoorders hoor je ook tijdens de klassieker niet
KNFB. Zo de SCHEIDS mee hebben en kog niet winnen.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:19 schreef GGMM het volgende:
Feyenoord krijgt weer een vrije trap mee voor helemaal niks.
quote:
quote:Op zondag 2 maart 2014 16:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
HELEMAAL NIETS IN ROTTERDAM
HELEMAAL NIETS
HELEMAAL NIETS
HELEMAAL NIETS
HELEMAAL NIETS
Bedankt voor het herinnerenquote:Op zondag 2 maart 2014 16:21 schreef hafcfan het volgende:
Van Rijn![]()
Nu tijd voor de derby van Madrid.
Mwah, het was waarschijnlijk maar nog niet zeker, nu wel.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was al een aantal weken duidelijk, maar bedankt.
quote:Op zondag 2 maart 2014 16:21 schreef hafcfan het volgende:
Van Rijn![]()
Nu tijd voor de derby van Madrid.
twitter:SierdVos twitterde op zondag 02-03-2014 om 12:23:13Om 17:00: ATLETICO Madrid - REAL Madrid! Commentaar: Sierd de Vos en Wim Kieft! Mis het niet! Bij #Sport1 reageer retweet
Schaam ik me zeer diep voor.quote:
Ja want het niveau in NL is hoogquote:
Zeg ik dat dan? Ik zeg alleen dat het niveau dramatisch slecht is.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:17 schreef Strani het volgende:
Geweldig is de Eredivisie zeker niet nee, maar dat gezeur of Ajax slaat ook nergens op. Wat moet Ajax dan? Zometeen huilend het veld aflopen, als het aan jou ligt?
Gratis te kijkenquote:Op zondag 2 maart 2014 16:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]twitter:SierdVos twitterde op zondag 02-03-2014 om 12:23:13Om 17:00: ATLETICO Madrid - REAL Madrid! Commentaar: Sierd de Vos en Wim Kieft! Mis het niet! Bij #Sport1 reageer retweet
HELEMAAL NIETS
HELEMAAL NIETS
zou lachen zijn als psv nog tweede of derde wordtquote:Op zondag 2 maart 2014 16:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
28 zaterdag 15 maart 2014 18:45 Vitesse PSV
32 zondag 13 april 2014 16:30 PSV Feyenoord
Kom op man. 'Schaam ik me zeer diep voor'. We hebben het hier nog steeds over voetbal of heb je zojuist eigenhandig 30 oude vrouwtjes beroofd?quote:Op zondag 2 maart 2014 16:22 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Schaam ik me zeer diep voor.
Maar ik zeg ten minste niet dat onze ploeg zo goed is, de allerbeste, veel beter publiek.
Dat is van een ajacied een leugen, van mij over Grunn zou dat een leugen zijn.
http://i.fokzine.net/p/7s.gif[/img] Op zondag 2 maart 2014 16:17 schreef ajacied4lf het volgende:
Serieus op bianconeri reageren.
Clasie was wel echt drama.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:23 schreef Maver24 het volgende:
Ik als Feyenoorder zeg dat Feyenoord terecht heeft verloren. Speelde gewoon niet goed en veel te slordig en niet met volledig overgave, jammer maar waar. 17.00 maar kijken naar de derby in spanje
Idereen maar roepen (terecht overigens) dat PSV zo slecht was, rechterrijtje, degraderen alles. Nu staan ze zowat gelijk met de rest. Hoeveel "beter" zijn die anderen dan? Wat zegt dat over de eredivisiequote:Op zondag 2 maart 2014 16:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
28 zaterdag 15 maart 2014 18:45 Vitesse PSV
32 zondag 13 april 2014 16:30 PSV Feyenoord
quote:Op zondag 2 maart 2014 16:23 schreef Mansjester het volgende:
Ajax gewonnen, maar spel was niet echt goed.
Gelijkspel was verdiender, maar mij hoor je niet klagen
13 punten verschil manquote:Op zondag 2 maart 2014 16:24 schreef Zorro het volgende:
[..]
Idereen maar roepen (terecht overigens) dat PSV zo slecht was, rechterrijtje, degraderen alles. Nu staan ze zowat gelijk met de rest. Hoeveel "beter" zijn die anderen dan? Wat zegt dat over de eredivisie
Tijd voor een dvdquote:Op zondag 2 maart 2014 16:24 schreef Shreyas het volgende:
Drie Klassiekers dit seizoen, drie keer wint Ajax
Ja met ajax. Die profiteren van de ongelofelijke beroerde tegenstanders. Ze krijgen het gewoon kado, dat lijkt me wel duidelijk als PSV gewoon terug kan komen,quote:
Doet de KNVB nietquote:Op zondag 2 maart 2014 16:25 schreef Scorpie het volgende:
Pelle gaat gewoon nog een schorsing krijgen.
derde voorwaardelijkequote:Op zondag 2 maart 2014 16:25 schreef Scorpie het volgende:
Pelle gaat gewoon nog een schorsing krijgen.
Geen probleemtwitter:NicoBoilesen twitterde op zondag 02-03-2014 om 16:25:031-2 😜! geen probleem boys!!!!! #feyaja #3 #punten reageer retweet
PSV gaat gewoon nog 2e worden.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:26 schreef hENKIE8 het volgende:
PSV op 1 puntje van Feyenoord, klasse gedaan Ajax : )
Elleboogje is wel 2 wedstrijden. Dan die voorwaardelijke schorsingen erbij, die zien we 4 wedstrijden niet terug.quote:
Ja, de scheids floot alles in het voordeel van Feyenoord de laatste 10 minuten.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik kon gewoon 3 vrijetrappen randje 16 meter niet plaatsen voor Feyenoord. Gelukkig waren de voorzetten weinig soeps.
jan joost vroeg aan pelle waarom er niet meer passie van feyenoord te zien was, waarna pelle persoonlijk werd en jan joost uitmaakte voor ajaciedquote:
Zielige vertoning inderdaad. Kan echt niet als aanvoerderquote:Op zondag 2 maart 2014 16:26 schreef Adames het volgende:
Pelle laat zich wel enorm kennen, elleboogje en nu dit.
quote:Op zondag 2 maart 2014 16:28 schreef Adames het volgende:
[..]
jan joost vroeg aan pelle waarom er niet meer passie van feyenoord te zien was, waarna pelle persoonlijk werd en jan joost uitmaakte voor ajacied
Tot nu toe hoor ik geen onwaarheden in dit verhaal.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:28 schreef Adames het volgende:
[..]
jan joost vroeg aan pelle waarom er niet meer passie van feyenoord te zien was, waarna pelle persoonlijk werd en jan joost uitmaakte voor ajacied
https://vine.co/v/MKlajHvVBOBquote:Op zondag 2 maart 2014 16:27 schreef KingRoland het volgende:
Davy, kom eens met die Gifje van wat pelle deed dan.
[..]
Mogen ze wel winnen.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:28 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
Hopelijk ja , moeten nog tegen vitesse en feyenoord toch?
oh ja, die ook nog, vierde voorwaardelijke dusquote:Op zondag 2 maart 2014 16:27 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Elleboogje is wel 2 wedstrijden. Dan die voorwaardelijke schorsingen erbij, die zien we 4 wedstrijden niet terug.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |